Comprar peluix mic

Més qüestions.
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Comprar peluix mic

EntradaAutor: Jomateixa82 » ds. ago. 12, 2017 3:56 pm

Hola!

A la meva nena últimament li agrada molt en MIC del club súper 3, i la meva mare em va dir que l'havia estat buscant perquè li feia gràcia comprar-li pel seu aniversari i que no el trobava enlloc. Al final l'aniversari ha passat, però m'ha quedat aquella cosa de buscar el peluix... Realment a les botigues de la nostra zona no el tenen, i a totes les que he mirat online posa que no està en estoc o està descatalogat. Pot ser no en quedin enlloc? Com es pot saber si en produiran de nou?

He mirat a pàgines de segona mà, estil wallapop, perquè no em faria res comprar-li de segona mà, però veig preus desorbitats!!! No sé si és pel fet que ara mateix no n'hi ha a la venda, però he vist des de 50 euros, a fins 180 o més!! No sé si són errors o si realment la gent creu que els vendrà a aquest preu...

He mirat artesanes que en fan amb ganxet, n'hi ha de ben aconseguits, però altres no tant... i no sé si fiar-me de les fotos de segons quines webs.

Sabeu on es pot aconseguir un MIC que estigui bé (nou, artesà o de segona mà) a un preu normal?

Gràcies!
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: Comprar peluix mic

EntradaAutor: catalanna » ds. ago. 12, 2017 5:55 pm

Hola!! No tenia ni idea que el mic anés tan buscat!! Acabo de flipar amb els preus. T'anava a oferir el que tinc jo a casa ja que els meus fills no li fan cas, però acabo de llegir un article de l'ara sobre el tema on explica que el problema és que el proveïdor ha plegat però que "a finals de mes" - l'article és del juny- el tema estarà solucionat i hi tornarà a haver mics a les botigues! Si pel que sigui al final no el trobes contacta'm i et dono el nostre!
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Comprar peluix mic

EntradaAutor: Jomateixa82 » dg. ago. 13, 2017 2:51 pm

Hola Catalanna,

Gràcies, no sabia que havia sortit un article parlant-ne. En vaig parlar amb la meva germana i la meva mare el divendres i també es van sorprendre pels preus i de perquè no els comercialitzessin més i va escriure directament a tv3. Ja l'han contestat i diuen que tenen previst que torni a la venda pel setembre. Així doncs una mica mes tard del que deien a l'article però ja ve ser això.

Vaig escriure a una noia que els fa de ganxet i surten per uns 25 euros (de 40 cm) amb enviament inclós. Esperaré a que surti el nou i m'ho rumiaré, doncs els ninus de ganxet trobo que tenen encant, segons el material del que sigui el nou potser opto per un artesà que estigui ben aconseguit (i aquest, per les fotos ho és).

També vaig escriure a una persona que en tenia dos i a l'anunci deia que eren de coleccionista perquè ja no estaven a la venda i que posessis el preu tu. Li vaig preguntar el preu sense proposar-ne cap i em va dir que ja només li quedava un i que el venia per 100 euros!!! Ja li he contestat dient que gràcies però que sortiràn de nou a la venda el mes que ve. S'haurà acabat el xollo d'uns quants. Flipo que el considerin de coleccionista quan fa 4 dies que es venia i que era d'esperar que se'n fabriquessin més. Però encara flipo més pensant que hi hagi hagut gent que hagi pagat aquests preus...

Quan arribi a les botigues i me n'enteri ja us ho faré saber per si algú més n'està pendent!
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Comprar peluix mic

EntradaAutor: beren » dv. set. 08, 2017 10:29 am

Hola,

jo estic igual, buscant Mics i no trobo enlloc. A la meva nena li encanta i li volia comprar un però no l'he vist a cap botiga i evidentment no penso pagar aquestes fortunes que demana la gent.

Quan tornin a portar, sabeu si es vendran a qualsevol botiga de joguines? Abans sé que a l'Abacus tenien però no sé si a la resta també.

Si esbrino alguna cosa ja us diré també
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Comprar peluix mic

EntradaAutor: beren » dv. set. 15, 2017 9:58 am

L'atre dia vaig preguntar a una Abacus i no sabien res dels ninos del Mic. Em van dir que la fàbrica que els feia havia plegat i que semblava que ara hi havia una altra que els anava a fabricar però no tenien cap dada concreta.

No sé si la noia estava poc informada o realment la cosa està molt verda encara però em temo que al setembre no el tindrem
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Comprar peluix mic

EntradaAutor: Jomateixa82 » dv. set. 15, 2017 11:59 pm

Beren,

Jo també m'ensumo que al setembre no serà... A veure si almenys per Nadal...
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Comprar peluix mic

EntradaAutor: melela » dv. oct. 06, 2017 8:46 am

Torna el Mic! Disponible a l'Abacus a partir del 16 d'octubre. Ja es pot reservar online. Preu soci 23,75 €, no soci 24,95 €.

Tenim el poder... TORNA EL MIC!
Si aquests darrers mesos has estat buscant el MIC i el vols acollir a casa, has de saber que tornarà a Abacus el 16 d’octubre! Sí, sí, com llegeixes: EL MIC TORNA EL 16 D'OCTUBRE!

I si et vols avançar, ja el pots trobar en prevenda a la nostra botiga online. A què esperes?

Veuràs que, malgrat aquesta petita absència, el MIC continua sent el de sempre, tan simpàtic, taronja i llarguerut com el veus cada dia a la televisió.


https://online.abacus.coop/ca/super3-nino-mic-45cm.html
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Comprar peluix mic

EntradaAutor: Jomateixa82 » dv. oct. 06, 2017 7:18 pm

Ostres Melela gràcies!!

M'ho miro!!! Sort que no en vam agafar cap del wallapop i hem tingut una mica de paciència!
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Comprar peluix mic

EntradaAutor: Jomateixa82 » ds. oct. 07, 2017 11:32 pm

De moment la única pàgina on era possible fer la prereserva era a la de l'abacus. Jo per si les mosques ja l'he comprat en prevenda!!

Moltes gràcies per la informació Melela, no me n'hagués enterat pas!
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Comprar peluix mic

EntradaAutor: melela » dl. oct. 09, 2017 8:08 am

De res! El Mic del meu fill ja té 3 o 4 anyets jeje i no necessito comprar-ne un altre, però quan vaig rebre el mail de l'Abacus (sóc sòcia) vaig voler compartir la notícia perquè m'empipen molt els anuncis al Wallapop amb preus egarrifosos...

A gaudir del Mic!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Comprar peluix mic

EntradaAutor: Jomateixa82 » dj. oct. 12, 2017 12:16 am

Ep!!!

M'han enviat un correu dient que en MIC ja ve cap a casa! Com que demà és festiu m'arribarà previsiblement el divendres! Se suposava que s'iniciaria la venda el dia 16, però he tornat a consultar la web i ja no consta la prevenda, sino que ja el tenen en stock. Si a algú més li interessa ja ho sap!

A FNAC que també n'havien tingut segueix no disponible, no sé si el tindràn més endavant.
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Comprar peluix mic

EntradaAutor: Jomateixa82 » dl. nov. 06, 2017 10:12 pm

Hola!!

Ja fa dies que em va arribar en Mic, de fet dos, ja n'he comprat un per cada nena, perquè no es barallin. Pensava posar-li el nom de cada una perquè no es discuteixin pel mateix i cadascuna tingui el seu; amb un pegat amb el nom brodat, però resulta que pensava posar-li sota una sabata i aquestes són de teixit "plàstic" i per tant no es pot posar allà. I sota la orella no es pot perquè són molt petites i a més estan cosides...

Vosaltres teniu el nom posat als vostres peluixos? On més podria posar-li el nom? Preferiria que fos un lloc "dissimulat".

Gràcies.
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Comprar peluix mic

EntradaAutor: beren » dt. nov. 07, 2017 12:51 pm

hola!!
jo també fa dies que tinc el Mic.
No és ben bé com el Mic antic, jo el recordo més maco però la meva nena està boja de contenta amb ell i això és l'important.

Respecte a posar el nom ni idea, a qualsevol lloc es veurà bastant. Potser a dalt de tot de l'esquena
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Comprar peluix mic

EntradaAutor: Jomateixa82 » dt. nov. 07, 2017 2:19 pm

Jo l'antic no el tenia molt present perquè només havia vist el del fill d'una amiga. No recordo que sigui molt diferent al d'ara, però si em va sobtar el detall de les sabates. Crec que abans eren de roba i eren continuació del peluix. Ara no són així.

A veure si li agradarà a la meva nena. Jo el guadi per Nadal, i últimament no en parla d'en Mic, és més, crec que li agarda més en cinc segons jajajaja
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Comprar peluix mic

EntradaAutor: Anna Maria » dc. nov. 08, 2017 10:51 pm

Bones,
més que el nom, potser un dibuix associable a cada una de les nenes? No sé quan té la teva gran, i si sap llegir ja, però si ho poden reconèixer elles potser els hi farà més gràcia, com els dibuixos que posen en algunes escoletes perquè sàpiguen quin és el seu penjador.
Jo tinc el pack tipus stickets per posar a sabates i altres objectes, i al costat del nom hi ha un caragol en aquest cas. Els he provat a sabates, on no van durar ni dos segons perquè no enganxava, però en canvi en vasos i portaberenars si que aguanten i els rento i no marxen.
D'altra banda, un lloc dissimulat... a l'aixella del Mic?
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Comprar peluix mic

EntradaAutor: Jomateixa82 » dj. nov. 09, 2017 10:11 pm

Hola Anna Maria,

Gràcies per la idea, em sembla molt bona i per pensar-hi!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::