Moviments fetals i personalitat

Més qüestions.
formiguetes
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dj. set. 17, 2015 9:25 pm

Moviments fetals i personalitat

EntradaAutor: formiguetes » dt. set. 12, 2017 1:10 pm

Hola mares! Estic esperant el segon bebé (estic de 18 setmanes), i el cas és que em fa l'efecte que aquest es mou molt, més que el primer. La primera la veritat és que és una nena molt tranquil·la, però no sé si la freqüència dels moviments està relacionada amb la personalitat del nen/a... I és que ara penso que aquest segon bebé si es mou més voldrà dir que serà més nerviós/a...?? Vosaltres per experiència què opineu?
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Moviments fetals i personalitat

EntradaAutor: garota » dt. set. 12, 2017 1:20 pm

Bonesss! Felicitats per l'embaràs! Doncs.jo no crec q tingui relació, probablement al ser el segon ho notes més! El meu primer es movia.molt i és ben tranquil.... el segon el vaig.notar de seguida, a les 12 setmanes ja el notava perfectament, però tb ha sortit ben tranquil.....
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Moviments fetals i personalitat

EntradaAutor: crunchi » dc. set. 13, 2017 10:41 am

Enhorabona formiguetes!!!

Jo no sé què dir-te... el meu nen té 2 mesos i encara no sé si podria definir el seu caràcter. A mi em sembla un nen tranquil, però crec que és massa d'hora per definir-lo no? A la panxa em feia moltes patades ultimament, i si que puc dir que té molta força a les cames... amb unes setmanes de vida ja ens feia força amb les cames.
Però a part d'això no puc dir res mes de moment.... ho anirem descobrint amb el temps jejeje
No tinc una opinió massa definida sobre aquest tema :camio: podria influir, si. Però també penso que dins pa panxa les condicions són diferents que a fora, potser estan molt apretats i per aixo emputxen....o no. No ho sé.
Imatge

Imatge
Joyce
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. maig 02, 2017 8:57 am

Re: Moviments fetals i personalitat

EntradaAutor: Joyce » dl. gen. 29, 2018 3:14 pm

El meu no es movia massa (fins i tot m'havia arribat a preocupar i un dia vaig fer una eco d'urgència i tot) i és un belluguet inquiet que no para quiet i amb prou feines dorm!! O sigui que....

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::