LA SOGRA

Més qüestions.
nailalf
Entrades: 4
Membre des de: dg. juny 02, 2013 7:05 pm

LA SOGRA

EntradaAutor: nailalf » ds. oct. 07, 2017 3:24 am

Hola a totes!

Sóc la Naila, una mare d’una nena preciosa de 5 mesets : lasito : Visc a italia i com a consegüència tinc una sogra italiana... és la cosa més pesada i empalagosa del món!!!! Us volia preguntar com responeu a fases tipo...

“La llet no té substáncia”
“Pobra nena, fins als 6 mesos no li dones aigua i menjar de vritat?” I dirigintse a la MEVA filla li diu “mira Emma, la mama menja el k vol i tu res fins els sis mesos t’aguantes...”

Jo no la suporto però per desgràcia no puc tallar el lligam... consells?


Us ho agraeixo molt :love:
cosma_shiva
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dv. jul. 11, 2014 12:02 pm

Re: LA SOGRA

EntradaAutor: cosma_shiva » ds. oct. 07, 2017 7:55 am

Hi ha un post molt suculent d'unes 400.000 pagines sobre les esgarrifoses SOGRES. Passathi ||*||
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: LA SOGRA

EntradaAutor: crunchi » ds. oct. 07, 2017 1:20 pm

:-D ostres nailalf t'ha tocat la sogre pesada!!!!
Jo li aniria soltant indirectes eh? En plan "si, la OMS diu q fins els 6m llet materna i res de sòldis", algo aixi. Si no li pares el peus això anirà a més.
:ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: LA SOGRA

EntradaAutor: Jomateixa82 » ds. oct. 07, 2017 2:54 pm

Hola!

Jo he llegit el llibre "De la teta al plato", traduït al castellà, però és d'un pediatre italià!! Podries recomanar-li que se'l llegeixi!! Si és escrit per un italià potser li fa més cas... (segur que a Itàlia es ven la versió original.

És molt útil perquè parla dels mites de la lactància (que encara hi ha molts pediatres que s'ho creuen) i sobre com i quan començar a introduir l'alimentació complementària (estil baby led weaning però tampoc macarrons el primer dia...). Jo vaig seguir els consells i tothom flipa amb lo bé i variat que ens menja la nena (potser és casualitat o potser no... ja veurem amb la segona si tenim la mateixa "sort"). A més és un llibre molt amé.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::