Roba recent nascut a l'hivern

Més qüestions.
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Roba recent nascut a l'hivern

EntradaAutor: Jomateixa82 » dj. oct. 12, 2017 12:33 am

Hola maques!

La meva primera filla va nèixer a plé estiu, i amb la calor que feia per estar per casa anava amb bolquer i prou, i per sortir ben fresqueta, per tan el tema roba no em va suposar cap mal de cap.

La segona arribarà si Déu vol a plé gener, i tinc dubtes... He començat a comprar alguna cosa, encara no gaire res i no sé si m'equivoco, perquè per exemple he comprat algun pijama però finet, no massa empalfat, tenint en compte que a dins les cases normalment hi ha calefacció, etc. Hauria de comprar coses o teixits que abriguin més o així vaig bé?

Durant el dia body màniga llarga + un jersei + un pelele, per exemple? I si convé a més una manta?

I per sortir? Els primers mesos li compro jaqueta o és molt més pràctic tapar-la amb manta? Lo dels buzos no ho veig clar... Penso que posar i treure ha de ser un engorro, sobretot a l'hora de posar-la al cotxe. He vist una manta arrullo que es pot acoplar a la cadireta del cotxe sense haver de desabrigar-la massa i m'ha sembla interessant...

No sé, com ho vau fer, roba molt càlida, o normal i tirar de mantes, així si l'ambient no és massa fred es pot anar "regulant"?
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Roba recent nascut a l'hivern

EntradaAutor: garota » dj. oct. 12, 2017 6:46 am

Felicitats per l'embaràs!!!!

Jo he tingut els meus fills al Juliol i al Maig, per tant no a ple hivern.... però el del Maig és de principis, i alguns dies el vaig haver d'abrigar. Vull dir que ho tenia tot de cotó i alguns cosa més gruixudeta, i una setmaneta va anar abrigat. Per tant, crec que a ple Gener necessitaras tb pijames més gruixuts, agafa'n també i ja aniràs veient. Pel que fa pel carrer, compra un sac pel cabàs del cotxet, van de meravella, i.aixi no abrigues amb jaquetes ni mantes! I menys perill de sofocament! A veure si algú t'ajuda més!
Beikost
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. maig 31, 2017 8:58 am

Re: Roba recent nascut a l'hivern

EntradaAutor: Beikost » dj. oct. 12, 2017 8:40 am

Hola! La meva filla és del març i el primer any encara no teníem calefacció a casa (i hi fa, fèia) molt de fred, perquè vivim sota terrat. Doncs bé, jo vaig trobar que amb un body a sota de màniga llarga , pantalons de llana i jersei ja anava prou abrigada, perquè al capdavall la tens moltes estones a sobre, i després si dorm amb una manta ja l'acabes d'abrigar. No teníem abric, trobo que no són pràctics fins que no se saben posar de peus i seure, més endavant, i, si havíem de sortir, o bé al cabàs del cotxet amb una manta o bé a sobre amb el mocador i tapada amb el nostre propi abric.

I això dels buzos, sí, jo tampoc acabo de veure'ls pràctics, i fan tant d'embalum...!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Roba recent nascut a l'hivern

EntradaAutor: Anna Maria » dj. oct. 12, 2017 9:11 am

Bones,
jo vaig comprar-li algun pijama empelfat, i li posava bodi a sota, per dormir.
Pel que fa al buzo, jo em vaig tenir un i és la cosa més incòmoda que hi ha, si vas amb cotxe, i després li has de tornar a posar pel carrer, i després tornar a treure si entreu a un lloc calent. Un abriguet, el jersei i el bodi, i a dins del sac del cotxet, i si vols una manta, però no crec. I si hi ha humitat (amb boira o sense), el millor és portar la capa de pluja aquella de plàstic que es posa damunt del cotxet.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Roba recent nascut a l'hivern

EntradaAutor: Jomateixa82 » ds. oct. 14, 2017 10:53 pm

Hola maques,

Gràcies, ara ja em faré una llisteta amb els vostres consells.
nona_1986
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dv. ago. 19, 2016 8:02 am

Re: Roba recent nascut a l'hivern

EntradaAutor: nona_1986 » dl. oct. 16, 2017 1:49 pm

Hola!

La meva petita és del 5 de febrer (ple hivern). Nosaltres teniem algun pijama/pelele o conjunt d'aquests de vellut i la resta de cotó.
Per estar per casa, normalment anava amb body maniga llarga i pantalonets i sempre la teniem abrigada amb una manteta. Estava molta estona als nostres braços per tant ja li passavem l'escalfor i també teniem la calefacció posada.
Per sortir al carrer, sempre portava un body maniga llarga a sota i a sobre el pijama o el conjunt. Al cabas del cotxet teniem un sac, que l'abrigava molt i també li posava una muselina.
Els buzos, són molt incomodes. Nosaltres en teniem un i el vam fer servir 2 o 3 cops només perquè ens l'havien regalat i feia gràcia.

Espero poder-te ajudar!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::