Escola bressol Sant Andreu del Palomar, Barcelona

Més qüestions.
Joyce
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. maig 02, 2017 8:57 am

Escola bressol Sant Andreu del Palomar, Barcelona

EntradaAutor: Joyce » dl. gen. 29, 2018 3:13 pm

Hola!

Resulta que en els propers 2-3 mesos canviem de barri. Deixem Gràcia i ens instal·lem a Sant Andreu del Palomar. Com que ha sigut molt inesperat, no sé gaire res del barri. El meu fill té 3 mesos i mig, però volem fer inscripcions a la llar d'infants perquè comenci al setembre. Si algú és de Sant Andreu i ens pot ajudar, genial, perquè anem mooolt perduts. Aquestes són les preguntes que tenim:

- A part de les públiques (El Palomar i La Filadora), quines escoles bressol privades recomaneu? Busquem que sigui a la vora de plaça Orfila, que tingui instal·lacions més o menys noves i que, en general, l'experiència dels pares (i fills) sigui ben bona!

- Sabeu quan comencen les inscripcions a les privades? I quan hi ha 'portes obertes'?

Merci, merci i merci!
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Escola bressol Sant Andreu del Palomar, Barcelona

EntradaAutor: beren » dj. feb. 08, 2018 1:07 pm

Hola Joyce,

De llars privades prop de plaça Orfila no et puc ajudar. De les públiques tothom parla meravelles de la Filadora però que és molt dificil entrar.
Suposo que les jornades de portes obertes i les preinscipcions de les públiques seran aviat perque ara estan començant les escoles i les llars d'infants solen ser després. Les privades tenen més flexibilitat, si hi han places l'agafen en qualsevol periode de l'any
marta198546
Entrades: 3
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:15 pm

Re: Escola bressol Sant Andreu del Palomar, Barcelona

EntradaAutor: marta198546 » dc. feb. 28, 2018 1:25 pm

Hola Joyce,
la meva parella i jo coneixem l'escola bressol: el petit món dels nens; es troba a la plaça del mercat de sant andreu, molt aprop de la plaça orfila. El nostre bebé va iniciar el període escolar al setembre, a la classe de nadons i estem molt contents.

És una escola petita però molt familiar i càlida; quan la vam veure ens van agradar molt les seves instal·lacions i com treballen a l'escola. Ens van atendre molt bé i des del principi ens han resolt tots els dubtes que com a pares primerencs tenim. Estem molt contents d'aquests mesos a l'escola i no dubtaríem en cas de recomanar-la.

Espero haver-te ajudat i benvinguts al barri!
Joyce
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. maig 02, 2017 8:57 am

Re: Escola bressol Sant Andreu del Palomar, Barcelona

EntradaAutor: Joyce » dv. juny 01, 2018 7:58 am

Hola Marta, acabo de veure la teva resposta al meu post del febrer!! Just avui anem a veure la del petit món dels nens. Aviam si ens agrada. Ja sabem que no hem entrat a La Filadora, així que hem de triar privada. De moment, la que més ens agrada és la Xicoi, però estem en llista d'espera. També hem vist L'Orfila 2, la Nenuc i el Petit Laia, però aquestes dues últimes les hem descartat. Avui anem a la 'teva' i també a Orfila 3 i espero prendre una decisió en breu!!

Segueixes igual de contenta amb l'escola que al febrer?

Moltes gràcies!
lgroove
Entrades: 2
Membre des de: dc. juny 06, 2018 11:25 pm

Re: Escola bressol Sant Andreu del Palomar, Barcelona

EntradaAutor: lgroove » dc. juny 06, 2018 11:32 pm

Hola guapa. Ha mirat la llar d'infants Splait?? Esta a carrer Agusti i Mila. Jo hi vaig portar els meus dos fils i estic encantada amb el tracte rebut per part de les educadores. Tenen unes instalacions molt maques i un pati espectacular. Si vas a la Orfila,no perds res per apropar-te,esta ben a prop. Que hi hagui sort!
batserra
Entrades: 1
Membre des de: dl. juny 11, 2018 2:22 pm

Re: Escola bressol Sant Andreu del Palomar, Barcelona

EntradaAutor: batserra » dl. juny 11, 2018 2:26 pm

Bones...

Nosaltres també ens hem quedat sense plaça... ara toca mirar les privades ,volia mirar també alguna per la plaça d'orfilla, algú hem pot guiar aproximadament amb els preus?
I un altre tema, sabeu si podem fer la inscripció al setembre o ha de ser ara per nassos?

Gracies!
lgroove
Entrades: 2
Membre des de: dc. juny 06, 2018 11:25 pm

Re: Escola bressol Sant Andreu del Palomar, Barcelona

EntradaAutor: lgroove » dl. juny 11, 2018 9:34 pm

Em sembla que la mes economica es la llar d'infants Splait,jo me les vaig mirar quasi totes. Ara no se com estara de preus perque el meu fill petit ja esta a p5.El que segurament no podràs fer la inscripció al setembre,perque ara que ja han sortit les places de les públiques,corres el risc de quedar-te sense cap plaça a les privades
marta198546
Entrades: 3
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:15 pm

Re: Escola bressol Sant Andreu del Palomar, Barcelona

EntradaAutor: marta198546 » dj. oct. 03, 2019 12:59 pm

Hola Joyce, suposo que ja deus haver triat escola bressol al barri i que deus estar molt contenta. En resposta a la teva pregunta del passat, continuem molt contents amb l'escola bressol que vam triar (l'escola bressol el petit mon dels nens). Sé que és tard per respondre a la teva pregunta però suposo que al igual que tots nosaltres, molts pares deuen utilitzar aquest fòrum per resoldre dubtes i buscar opinions;, així que pot ser un post per futurs pares que busquin escola. Un salut, Marta
Joyce
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. maig 02, 2017 8:57 am

Re: Escola bressol Sant Andreu del Palomar, Barcelona

EntradaAutor: Joyce » dj. oct. 03, 2019 2:36 pm

I tant, és importantíssimq ue la gent trobi informació aquí! Nosaltres al final vam entrar a La Morera, l'escola municipal nova de la zona canòdrom, i n'estem contentíssims. Ara bé, l'any que ve tocarà P3 i aquí tornarem a patir!!!!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::