Aigua micelar com alternativa a les tovalloletes?

Més qüestions.
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Aigua micelar com alternativa a les tovalloletes?

EntradaAutor: Jomateixa82 » dg. feb. 04, 2018 12:19 am

Hola!!

A casa, amb la gran des del primer dia he utilitzat palangana amb aigua, sabó íntim (ocasionalment quan hi havia caca) i esponja + tovallola per assecar. Així, tot i tenir pell sensible, amb tendència atòpica gairebé no ha tingut irritacions. Llavors hem utilitzat les tovalloletes d'usar i tirar fóra de casa, quan es quedava amb les iaies, i ara que va a la guarderia... Massa pel meu gust però és el que hi ha...

Ara, quan fa un mes que ha nascut la meva segon filla reconec que m'he relaxat perquè hi ha moments que no dono a l'abast... Tinc dues palanganes, i amb la petita faig servir una tovallola de microfibra tallada per rentar i eixugar per no liar-me amb les dues esponges i tal... Total, a vegades vaig de cul i no canvio l'aigua després d'usar-la i quan me n'adono l'he usat varies vegades :ufs: , a vegades es veu neta, però no sempre :ufs: :ufs: :ufs: Si vaig atabalada o se m'han acabat les tovalloles de microfibra tallades netes i seques tiro d'usar i tirar, a la nit també perquè no vull despertar a la gran i la palangana és més moguda... Total, la pobre petita s'està enduent una ració massa gran de tovalloletes a diari.

M'he plantejat buscar alternatives i he fet una cerca a internet. Hi ha tutorials per fer tovalloletes a casa, amb paper de cuina, per exemple, i també hi ha qui diu que fa una loció i la posa amb un "flis flis" i després ho asseca. La segona és una idea que ja vaig llegir amb la gran, però no vaig posar en pràctica perquè amb una nena sola ja m'anava bé el tema de la palangana.

A banda i com a novetat he trobat una noia que diu que utilitza aigua micelar i parla d'una marca de nens "cattier", una ampolla de 500ml val uns 11 euros pel que he vist, no sé si es deu gastar molt ràpid... Com que en teoria no s'ha d'esbandir i neteja em sembla una alternativa pràctica per no haver d'anar amunt i avall emplenant la palangana. Algú ha utilitzat aquest mètode? La pell del nadó queda neta i no s'irrita? Depen de la marca de l'aigua? Per exemple, en tinc dues a casa, de la marca sensilis i de la garnier, en teoria per mi però no les utilitzo gairebé mai, les podria aprofitar? Sempre penso que gran part dels productes per nadons són un negoci, i només pel fet de ser per nadons ja els fan més cars...

Sempre puc posar en el "flis flis" aigua normal així no hi ha el rollo de la palangana (ves per on no se m'hagués acudit mai si no ho hagués llegit...), però caldria canviar-la sovint perquè no hi hagi bitxos... la micelar netejaria millor? És saludable per la pell? Us sembla bona opció per utilitzar fóra de casa? Amb el flis flis serà molest? La gran últimament se'm queixa de l'aigua perquè és freda (posar-la tevia cada vegada encara és més moguda perquè s'ha de fer al moment...), però les tovalloletes també ho són, no?

Quin rollo us he fotut, no sé, què us sembla tot plegat?
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Aigua micelar com alternativa a les tovalloletes?

EntradaAutor: Jomateixa82 » dg. feb. 04, 2018 12:33 am

He mirat els ingredients de les que tinc a casa i una porta perfum i l'altre alcohol, així que no crec que siguin recomanables.

He vist alternatives que surten més econòmiques que la que he citat abans i són per nadons, una de la mustela que val uns 8 euros els 300 ml, una de la marca Babé que surt per 6,40 els 500 ml i una que es diu Corine de farme, per 3 euros els 500ml (molt bé de preu, i diu que és per pells sensibles, però llegint més posa que porta alcohol).

De nou, penseu que val la pena o bé sortirà molt car perquè es gastarà ràpid?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Aigua micelar com alternativa a les tovalloletes?

EntradaAutor: Anna Maria » dg. feb. 04, 2018 5:16 pm

Hola guapa!
doncs jo tiraria pel dret i ho provaria. La marca Mustela és una bona marca de productes per a bebès, a mi em dona confiança. Pel que fa al que et pot durar i el que val, si jo ho comparo amb les tovalloletes dodot sensitive les tovalloletes tampoc és que siguin molt barates, i quan hi ha caca grossa jo utiitzava les que creia convenients perquè el culet quedés bé. Compra un pot, que per cert si el pots comprar per Internet segurament sempre et costarà més barat, i prova-ho, jo sempre he fet així. Jo ho provava i si veia que no li anava bé, doncs ho utilitzava jo fins que s'acabava. Pel que he xafardejat per internet abans de respondre't, l'aigua micelar també l'anuncien com a desmaquillant, o com a simple producte per utilitzar sense necessitat d'aigua, i per portar al cotxe sempre va bé.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Aigua micelar com alternativa a les tovalloletes?

EntradaAutor: crunchi » dg. feb. 04, 2018 7:49 pm

Ostres, no et sé dir...
La meva experiència és que vaig durar menys de 15 dies utilitzant el mètode palangana, aigua i sabó. La teoria la tenia però la pràctica.... la pràctica va ser que vaig tirar pel dret i per lo que per mi era més còmode i ràpid, i utilitzo tovalloletes sempre. I dec tenir molta sort, no ho sé, però mai se li ha irritat el culet. Intento agafar sempre tovalloletes que portin els menys químics possibles, però clar, lo millor seria la palangana i tal, però no em va resultar gens pràctic. I parlo d'un nadó que apenes es movia. Ara el meu és un cuquet que amb quasi 7 mesos es gira i fa la croqueta i ho toca tot mentres l'estàs canviant. Així que ho descarto del tot.
Jo el tema d l'aigua micelar també ho coneixia com a desmaquillant només. He buscat els ingredients del que ens has dit i no em semblen malament, té bona pinta. Però no ho sé quina quantitat hauràs d'utilitzar per fer net (caques), sempre ho pots provar i aviam com reacciona la pell i si t'és comode i prâctic o no....
Ja ens diras!!! :-()-)
Imatge

Imatge
rundi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

Re: Aigua micelar com alternativa a les tovalloletes?

EntradaAutor: rundi » dg. feb. 04, 2018 9:09 pm

Hola!
Cattier és una molt Bona marca sense tòxics. La marca Coslys també té una aigua d’aquestes. Jo una aigua micelar cosmètica normal no l’hi posaria, la veritat.
També pots mirar tovalloletes toxic free (les millors són les waterwipes, pots trobar packs a botigues online), no l’irritaran perquè són pràcticament aigua.
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Aigua micelar com alternativa a les tovalloletes?

EntradaAutor: Jomateixa82 » dg. feb. 04, 2018 11:45 pm

Gràcies noies!!

Ja en provaré alguna d'infantil i us diré què m'ha semblat!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Aigua micelar com alternativa a les tovalloletes?

EntradaAutor: Anna Maria » dj. març 01, 2018 1:42 pm

Bones!
has provat l'aigua micelar finalment? Què tal?
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Aigua micelar com alternativa a les tovalloletes?

EntradaAutor: Jomateixa82 » dv. març 02, 2018 11:51 pm

Hola Anna Maria,

Finalment no he provat l'aigua micelar... Estic fent servir tovalloletes de tela que mullo amb aigua tal cual, amb un "flis flis". Quan hi ha caca o de tan en tan i poso una mica d'un sabó íntim "Letifem pediatric", i per ara anem súper bé!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Aigua micelar com alternativa a les tovalloletes?

EntradaAutor: Anna Maria » ds. març 03, 2018 11:26 pm

M'alegro que hagis trobat una solució que et vagi bé!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: Aigua micelar com alternativa a les tovalloletes?

EntradaAutor: RedBerry » dt. març 20, 2018 9:31 am

Bon dia,

L'aigua micelar la he gastat de la marca beabe, i bueno per netejar el culet quan hi han caques no la recomanaria. A mi em va agradar per netejar la carona quan te moquets o babes etc. Em sembla que has d'utilizar masa y no ho veig practic. He de dir que nosaltres tambe fem metode de la palangana (a casa nomes), i estic molt contenta. Es super engorros pero mereix molt la pena. Clar que tinc nomes 1. <:-< <:-<
El que jo he descobert es el linimeto de mustela, arrastra molt be, i hidriata la pell perque es d'oli d'oliva verge extra. En el meu cas lo utilio quan veig que te el culet una mica resec o esta estrenyit.

Petons!
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Aigua micelar com alternativa a les tovalloletes?

EntradaAutor: Jomateixa82 » dj. març 22, 2018 1:08 am

Hola RedBerry,

Desconeixia això del Linimento! M'ho anoto per si tenim problemes d'envermelliments a la zona del bolquer. De moment no he tingut masses problemes ni amb la gran (només en diarrees, i quan li sortien les dents), ni la petita, tot i no posar crema protectora (només la poso quan el culet està malament), suposo que em puc considerar afortunada!

Gràcies per la idea!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::