De vacances amb nadons de 2 mesos, teniu propostes?

Més qüestions.
aiguablava
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dc. ago. 15, 2012 7:22 am

De vacances amb nadons de 2 mesos, teniu propostes?

EntradaAutor: aiguablava » dc. maig 09, 2018 8:49 pm

Quan vam tenir el nostre primer fill, quan va tocar anar de vacances d'estiu ja tenia quasi 11 mesos i a aquesta edat tot va anar rodat, a banda que durant l'hivern havíem fet algun tast fent algun pont anant d'hotel i tb perfecte. Amb un nen de 2 mesos quines destinacions recomanaríeu?

Ho dic de manera molt generalista, però per saber experiències. Amb el primer el primer viatge de 6 hores de trajecte als 11 mesos i no va fer el primer viatge amb avió fins els 2 anys però sempre ens han anat molt bé destinacions amb hotels que tenen molts serveis (tot fet, per entendre'ns) i visitant llocs durant el dia, no allò d'estar tancats totalment als hotels.

Menorca? Sicília? Sud de França? Eivissa? Costa Valenciana, Costa Italiana? Coneixeu hotels amb molts serveis, o ciutats de vacances, o càmpings amb bungalows? O heu anat a Parcs Temàtics? Creuer?

Ens agradaria conèixer propostes generals, sigui a prop, siguin lluny... La qüestió és agafar idees. Gràcies!

PD: I si podeu dir els noms dels establiments, millor.
la_lluna_rodona
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dg. set. 14, 2014 9:22 am

Re: De vacances amb nadons de 2 mesos, teniu propostes?

EntradaAutor: la_lluna_rodona » dc. maig 09, 2018 8:59 pm

Bona nit! Jo també busco destinació amb les mateixes condicions. El gran tindrà 5 anys i la petita 3 mesets...

Nosaltres hem fet creuer (sense nens) però una parella q hi vam coneixer portaven una bebe i genial!!!

Aviam si algú comparteix la seva experiència!!

Salut!
PereLlull
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dl. feb. 06, 2017 12:26 pm

Re: De vacances amb nadons de 2 mesos, teniu propostes?

EntradaAutor: PereLlull » dc. maig 09, 2018 9:25 pm

Amb tot el carinyo del món... però, jo crec que un nadó de 2 mesos on necessita estar és a casa. No només per fer-se a la seva llar, sinó per tot el risc de virus i bacteris que pot contreure, ja que el seu sistema immunitari encara és molt immadur. No està preparat per enfrontar-se a un ambient d'alta circulació de patògens, així com canvis constants de temperatura, aires condicionats, trastorns, logística, etc
El nivel de stress d'un nadó normalment ja és alt, ni us podeu imaginar com pujaria encara més...

És una opinió personal, res més.

Salut!
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: De vacances amb nadons de 2 mesos, teniu propostes?

EntradaAutor: Jomateixa82 » dc. maig 09, 2018 11:27 pm

Aqui dono la raó a PereLLull... Almenys jo em quedaria a casa i faria alguna sortida esporàdica d'un dia màxim dos. A part de que el bebé serà molt petit jo veig complicada la logística, i a més no se sap com reaccionarà el germà gran. El gran necessitarà també molta atenció i almenys jo m'estressaria per tot plegat i no gaudiria de les vacances. Ull, és una opinió personal. Hi ha gent molt més "atrevida" que jo, però vaya,...

No sé quina és la idea, però jo no aconsellaria marxar una setmana o dos, agafant avió o moltes hores de cotxe, etc. Per exemple als maxi cosi no recomanen que hi estiguin més de dues, així que viatges llargs en cotxe descartats.
petipe
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

Re: De vacances amb nadons de 2 mesos, teniu propostes?

EntradaAutor: petipe » dj. maig 10, 2018 7:53 pm

Doncs jo crec que les vacances és un tema familiar i segurament els pares (o fins i tot el germà gran) necessiten fer. No cal viure grans aventures però per marxar uns dies a prop i canviar d'aires no passa res.

A més, no sé l'edat del gran però si sempre marxeu o feu alguna cosa i aquest any no ho feu perquè hi ha un bebé a casa, potser no s'ho pren bé.

La meva no arribava als 2 mesos l'any passat i vam marxar una setmana a un camping. El trajecte en cotxe no arribava a 1 hora i era final d'estiu, és a dir, menys gent perquè ja no era temporada alta. I ho vam fer sobretot perquè en tenim 2 més i ja hi ha altres coses / rutines que es van veure alterades i per nosaltres marxar més de 2 dies tots plegats és important i la resta de l'any no podem fer-ho massa.
aiguablava
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dc. ago. 15, 2012 7:22 am

Re: De vacances amb nadons de 2 mesos, teniu propostes?

EntradaAutor: aiguablava » dj. maig 10, 2018 8:07 pm

[quote="petipe"]Doncs jo crec que les vacances és un tema familiar i segurament els pares (o fins i tot el germà gran) necessiten fer. No cal viure grans aventures però per marxar uns dies a prop i canviar d'aires no passa res.

A més, no sé l'edat del gran però si sempre marxeu o feu alguna cosa i aquest any no ho feu perquè hi ha un bebé a casa, potser no s'ho pren bé.

La meva no arribava als 2 mesos l'any passat i vam marxar una setmana a un camping. El trajecte en cotxe no arribava a 1 hora i era final d'estiu, és a dir, menys gent perquè ja no era temporada alta. I ho vam fer sobretot perquè en tenim 2 més i ja hi ha altres coses / rutines que es van veure alterades i per nosaltres marxar més de 2 dies tots plegats és important i la resta de l'any no podem fer-ho massa.[/quote

També hi hem pensat molt en un càmping. No hi hem estat mai i hem vist que ara n'hi ha que fins i tot tenen servei de PC o MP, molt pràctic. Ens podries dir el càmping? Vau anar a un bungalow?

Gràcies.
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: De vacances amb nadons de 2 mesos, teniu propostes?

EntradaAutor: Jomateixa82 » dj. maig 10, 2018 10:14 pm

Hola,

Sí a vegades és necessari marxar per desconectar. Una opció estil càmping amb bungalow que sigui per aqui prop si que crec que podria ser una bona opció en aquest cas. Pel primer email jo vaig entendre que la pregunta era per vacances lluny, i per tant suposava que varis dies.

Nosaltres aquest any segurament anirem a veure el circ du soleil a Andorra, amb la gran que tindrà tres anys i la petita que tindrà 6 mesos. El trajecte en cotxe és una mica llarg però ens agrada anar a veure el circ du soleil i com dieu és una manera de desconectar per aqui a prop. Per les que no ho coneguin el Circ du soleil fa cada any un espectacle a Andorra durant un mes, es pot veure gratuitament si hi vas de peu o bé assegut a una grada per només 15 euros! Cal anar ràpid a comprar les entrades però perquè sobretot les gratuites s'esgoten ràpid! És una altre opció d'escapada curta i relativament a prop.
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: De vacances amb nadons de 2 mesos, teniu propostes?

EntradaAutor: airuni » dj. maig 10, 2018 10:32 pm

Jo segons el mes aniria cap al pirineu o buscaria zones amb poca gent i a prop de casa.
El tema bungalow amb MP o PC està bé tens el luxe d'un hotel i la comoditat d'un apartament i normalment fan moltes activitats per nens així pots tenir al gran distret si necessiteu descansar. El que no faria es agafar un avió i fer un viatge llarg, però si no tens opció de marxar una mica més endavant a casa tampoc em quedaria
Imatge
cosma_shiva
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dv. jul. 11, 2014 12:02 pm

Re: De vacances amb nadons de 2 mesos, teniu propostes?

EntradaAutor: cosma_shiva » ds. maig 12, 2018 9:59 pm

e 2 mesos i tot va anar molt be, prop de casa.
cosma_shiva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 09, 2022 10:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: De vacances amb nadons de 2 mesos, teniu propostes?

EntradaAutor: crunchi » ds. maig 12, 2018 11:19 pm

Jo aqui també comparteixo opinió amb el PereLlull, jo no agafaria avió ni vaixell amb un bebé de 2 mesos. Una cosa es que fos una necessitat de vida o mort, i una altre cosa és per anar de vacances. Crec que és un trasbals pel nadó que si es pot evitar, millor. Tema bacteries, virus o enfermetats, com comenta el Pere. Més les calors, els aires acondicionats, cues (possibles vagues de aena)... jo sincerament, crec que és anar a buscar el que no tens.
Nosaltres l'any passat vam ser pares a l'estiu i no vam anar enlloc. Ens vam quedar a casa i tan contents. Bé, contents i amb hores acumulades de son, la lactancia i bé, que t'he d'explicar si ja has sigut mare. Els inicis son mooooolt durs!!!
No ho sé, crec que agafar avions o vaixells, de tranquilitat res de res, ni pel bebé ni per vosaltres. Però tot això és molt personal, aixi que no ho sé....

Jo com a molt em miraria algo per aqui Catalunya :ok:

:-()-) que vagi be!!!
Imatge

Imatge
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: De vacances amb nadons de 2 mesos, teniu propostes?

EntradaAutor: beren » dl. maig 14, 2018 8:14 am

Menorca és un lloc ideal per anar amb nens però potser 2 mesos és una mica petit. Avió o vaixell, el gran voldrà platja, piscina ... i probablement pel petit sigui una mica estressant. L'any vinent gaudiran més els 2.

Una bona opció seria un bungalow a un camping o un apartament o casa rural a algun poblet del pririneu o prepirineu. Podreu desconectar, el gran s'ho passarà bé i es prou còmode perque el petit i tu pogueu estar bé.
aiguablava
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dc. ago. 15, 2012 7:22 am

Re: De vacances amb nadons de 2 mesos, teniu propostes?

EntradaAutor: aiguablava » dt. maig 15, 2018 5:45 pm

De moment ens estem decantant per un hotel de la Blanca que ja vam anar, prop del mar, amb grans piscines progressives (estil platja), possibilitat de fer PC o TI; un hotel a Menorca en el que al mes de Juny hi aniran uns amics amb una nena petita (a veure què ens diuen) o un bungalow amb un càmping que també ens ofereixin TI o PC, però nosaltres no tenim experiència en aquest tipus d'allotjament. A Menorca segurament hi aniríem amb ferry i el nostre cotxe. Menorca ens fa gràcia pq és molt petita i amb petites escapadetes de l'hotel la vas recorrent i la resta del dia, a descansar i estar per l'hotel.

Per sort la part dormir i menjar l'hem portat sempre molt bé, amb torns de nit que ens repartim i a veure si als dos mesos fa com el seu germà que dormia tota la nit. L'únic que ens frena a anar lluny és que el trajecte es faci pesat pel petit (el gran ho ha portat sempre molt bé), tingui tendència a marejar-se (per sort el gran, no), i tenir a prop clíniques, farmàcies i serveis metges de confiança i el suficient per estar tranquils. La comoditat és bàsica, Ja vam descartar el viatge que teníem previst fer el 2018 (moltes hores d'avió) i una escapada amb avis a un parc, però seria un gran disgust pel gran no anar de viatge, encara que ho dissimulés pq és molt madur. De broma diguem que té vocació de turista, pq realment la té i mereix uns dies fora a gaudir com cada any hem fet, recorda detalls de viatges i sortides de quan tenia 2 anys, pq ho gaudeix molt. Una escapadeta q a tots ens anirà bé per trencar la rutina, una escapadeta "controlada" al màxim.

Tenim amics que s'han endut nens d'un any a països asiàtics (i no són ni uns grans aventurers ni agosarats) i en tenim que fins als cinc anys no han pogut viatjar amb els nens, pq tot depèn bastant de com siguin les criatures, tots ens acabem adaptant a elles. N'hi ha que això de viatjar, ho porten malament, n'hi ha que només pugen a una avió i queden "clapats"...

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::