Compra de grans quantitats pels primers mesos del nadó

Més qüestions.
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Compra de grans quantitats pels primers mesos del nadó

EntradaAutor: capseta » dc. maig 30, 2018 9:43 pm

Hola!

Queden menys de 2 mesos per la DPP i he començat a mirar webs com bebitus per fer compra de bolquers, tovalloletes i altres productes pels primers mesos del nadó.

M’agradaria que compartiu amb mi algunes qüestions:
Val la pena aprofitar les ofertes que fan?
Si és que sí, em podeu explicar com aprofitar realment les ofertes?
Quin tipus de productes creieu que podem comprar “a l’engròs”?
I quina quantitat (i talles, tipus....)?
Alguna marca a recomanar?

Pensava en agafar bolquers de talla 2 o 3 i tovalloletes el màxim de suaus possible (sense gaire químics ni productes raros), i no sé si alguna altra cosa pot ser útil i no la contemplo.

També em fa cosa el fet de comprar molts bolquers d’una determinada marca i que a la nostra filla no li ajusti bé i sigui com llençar els diners.

Bé, si algú té consells i/o trucs estaré encantada de llegir-vos!!

Una abraçada i gràcies!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Compra de grans quantitats pels primers mesos del nadó

EntradaAutor: Anna Maria » dj. maig 31, 2018 2:57 am

Hola capseta,
jo no ho he fet, però no fa massa una mare del poble em deia que ella els bolquers els comprava a l'Amazon, que hi ha l'opció de "programar" l'enviament de bolquers. Em sembla que em va dir que l'hi enviaven una vegada al mes i que li sortia a compte, perquè eren més barats (jo aquí vaig entendre que eren Dodot) i perquè no li calia pensar a comprar-ne, perquè ja li feien arribar.
També tens raó pel que fa a si una marca li va millor que una altra, però pots provar els primers dies a veure que tal i si trobes la marca adequada doncs llavors passar a comprar-ne en quantitats grans, que ja et dic jo que al principi se'n gasten molts.
Capseta, quina il·llusió llegir-te, espero que tinguis "una hora curta", és a dir, que el teu part sigui ràpid com el meu, que vaig parir en una hora i mitja, i que vagi tot molt bé.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Compra de grans quantitats pels primers mesos del nadó

EntradaAutor: capseta » dj. maig 31, 2018 7:35 am

Bon dia!

Gràcies Anna Maria per respondre tant ràpid!!

Amazon ho he mirat una mica però pensava més en bebitus perquè en alguns grups de mares havia llegit que trobaven autèntiques gangues.
De moment tenim dodots sensitive talla 2 per uns 15 dies i tots els bolquers de mostraaue hem anat rebent, així podrem provar diferents marques, suposo.

D’altra banda voliem provar de passar-nos als bolquers de tela cap als 2-3 mesos, així que tampoc cal que aprengui gaire a fer mega comandes, no?
Ai... és tot tant embolicat (hi ha massa opcions) i em fa tanta por començar a fer compra grossa!!!

Anna Maria, gràcies pels teus bons desitjos de cara al part, ja us explicaré!! Demà anem a l’hospital a que ens expliquin com funcionen (ja hi vaig parir, però clar... seguint uns protocols i situació ben diferent, espero!) i tinc taaaants dubtes!!!!! També perquè ara vaig per alt risc i amb molts medicaments i m’estan sorgint algunes possibles complicacions (plaquetes baixes i rotllos així), i vaig amb por a que ho vulguin fer tot molt medicalitzat i sense comptar amb que sóc poderosa. Veurem!!


Una abraçada!! :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
petipe
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

Re: Compra de grans quantitats pels primers mesos del nadó

EntradaAutor: petipe » dj. maig 31, 2018 7:49 am

Hola Capseta!

Jo no t'ho recomano i menys si tens la idea de passar-te als de tela. Encara que et surti més car, jo crec que primer has de provar el bolquer i llavors ja llançar-t'hi. A banda, que si després la criatura creix molt ràpid i has fet una gran comanda potser et trobes apurant aquells bolquers que ja li van justos o té escapes perquè els tens a casa.

També hi ha el tema que els tallatges són diferents d'una marca a l'altra i a vegades per molta talla i kilos que posin no ajusta bé al teu bebé. Quan tingui 3 o 4 mesos, per dir alguna cosa, si no t'has passat als de tela potser ja ho veus més clar.

A la web que comentes el que passa és que fan sovint 2a unitat al 70% o 2x1 i clar, surt bastant més econòmic que a preu normal. Jo només hi he comprat bolquers i tovalloletes.

Ja et falta poquet! Molts ànims!!!
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Compra de grans quantitats pels primers mesos del nadó

EntradaAutor: glorieta » dj. maig 31, 2018 7:52 am

Hola capseta,

Jo els bolquers els compro a bebitus. Amb la petita uso uns bolquers de la Moltex que son "eco" (no del tot però són mes naturals" I és on els trobo mes barats. I a més sempre aprofito les ofertes de 2x1 que fan sovint.
Acoustumo a fer una compra al mes, pq em fa por comprar-ne molts I que llavors canvii la talla o ara que en breu potser els deixa de fer servir.

Primer vaig comprar un parell de paquets a la botiga per provar-los I llavors em vaig passar a la compra per internet.

Sempre miro d'arribar a la compra minima pq no em cobrin gastos, I sino hi arribo afegeixo sabo o xampu, o salvaslips,... potser aquestes coses són un pel mes cares que al super però amb la oferta dels bolquers I que m'ho porten a casa em surt a compte segur.

Les primers compres trigava una mca més, però ara que sempre es el mateix es un moment fer-la I en 2-3 dies la tinc a casa.

Ah! si vols fer bebitus crec que si et convido jo tinc un descompte en la propera compra I potser tu tambe?

Ara penso que per que no ho havia fet amb els alters... és tant còmode!!!!
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Compra de grans quantitats pels primers mesos del nadó

EntradaAutor: crunchi » dj. maig 31, 2018 8:03 am

Capseta maca que bé llegir-te!!!! I que poquet et queda!!!! >.-<:

Jo també crec que no cal comprar grans quantitats de bolquers ni cremes.... a Bebitus un o dos cops als mes fan 2x1 en els bolquers Moltex, que val molt la pena. Però sino, als supermercats tb fan moltes promos, i imagino que t'agradarà provar diferents marques i models, veure quin li va mes be a la teva nena, etc. És una mica provar i descartar.... i si dius que et vols passar als bolquers d tela, encara amb més raó, no compris grans quantitats d bolquers. A part que dspres entres en el gran mon de les talles, que com et diuen, cada fabricant fa una mica el que vol.... Jo abans comprava molt a Bebitus però ara compro mes al super. Vaig provar els dodots blaus que amb alguna promo surten be de preu, i tb he prva els Smile del Clarel i molt bé tb. Tot és provar.

Jo vaig cmprar 2 paquets de talla 2, i després vaig estar molt temps amb talla 3. I ja fa un parell de mesos (o 3 mesos) q estem amb talla 4. Tb es veritat que al principi gastes molts bolquers, jo gastava un 10 o 12 al dia els primers 2 o 3 mesos. Després la cosa es calma, i actualment gastem 4 o 5 bolquers diaris.

Però tranquila, és normal q vulguis tenir stock pq dona la sensació qie ho controlem més tot, oi? ;-))) pero res, que com se sol dir, sempre sou a temps de comprar més bolquers....

Tema cremes de bolquer no nhe comprat cap. Totes les que tinc em venien en canastilles de regal ;-)))

Moltissima sort bonica!!!! Segur que anira tot molt be. Molts anims en la recta final!!!! :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
illeta25
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 10:36 am

Re: Compra de grans quantitats pels primers mesos del nadó

EntradaAutor: illeta25 » dj. maig 31, 2018 9:21 am

Hola Capseta!!!

Doncs jo com han dit les companyes primer aniria provant quins bolquers són els millors per la teva nena i quina talla és la bona. Nosaltres vam fer un salt bastant ràpid de talla 2 a 3, vull dir que tampoc cal comprar-ne molts depèn com sigui la teva filla i de la manera que creixi :-)(-: :content:
Ara amb la talla 4 portem molt de temps i el que queda...

I de tovalloletes també aniria provant... sembla una ximpleria però depèn de quina marca o són molt eixutes o són molt molles i deixen espuma, l'olor que fan... Per gustos colors.

El primer/segon mes de vida hem comprat els dodot sensitive i les tovalloletes que també tenen i molt bé.

Nosaltres al final anar provant i provant el que ens van millor són els del Lidl. Però a Bebitus hi he comprat molt, fan moltes ofertes que valen la pena. Tenen molts productes eco i bio que ens els súpers i botigues a vegades costa molt de trobar o directament no hi són i que d'aquests personalment m'han interessat molt ( llet adaptada, cereals, sabors, xampús, gels, cremes, tovalloletes...) bueno bàsicament que tenen per tirar i remenar i molta varietat de tot.

Amb 48h ho tens a la porta de casa, l'experiència és bona i l'estalvi també. ;-)))
Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Compra de grans quantitats pels primers mesos del nadó

EntradaAutor: capseta » dj. maig 31, 2018 12:20 pm

Gràcies per les respostes guapes!!

Veig que més o menys totes em veniu a dir el mateix.... jo el que voldria és tenir bolquers pel primer mes o mes i mig, per anar tranquila.
I llavors el tema tovalloletes eco.

De cremes ja en tinc de canastillas i sabons i això m’ho miraré a veure.

Farem un càlcul dels bolquers que necessitarem per aquest dos primers mesos i intentaré no excedir-me.
I llavors potser millor agafar diferents marques?
Del dodot sensitive (són dels que tinc) són els que millor n’he sentit a parlar. Miraré també alguns bio d’aquests, i potser en provem.

I aniré mirant el tema del 2x1. Però fan 2x1 en tot o en certs productes només? Perquè llavors potser tampoc surt tant a compte..... no?
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
GAIA_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dv. juny 03, 2016 1:42 pm

Re: Compra de grans quantitats pels primers mesos del nadó

EntradaAutor: GAIA_ » dj. maig 31, 2018 1:57 pm

Hola capseta!

El 2x1 el fan en uns quants productes (no en tota la web pq ens entenguem)

Nosaltres de bolquers també pillem els Biobaby de la Moltex a Bebitus quan fan el 2x1, i surt molt bé de preu ja que valen casi 13 eur i amb l'oferta et surt un preu bastant similar als del Mercadona o Lidl. Per diferents motius, no m'ha agradat mai Dodot i no et sabria dir. Però aquests bolquers a nosaltres ens van perfecte. Tot és qüestió d'anar provant i pel tamany de la criatura, gruix cuixetes,... veuràs q uns aniran millor que altres.

Tema tovalloletes, nosaltres pillem les Waterwipes (99,9% d'aigua), son hipoal•lergèniques i la textura és bastant bona. Això sí, son cares. Només l'hem pillat dos cops (buscant el millor postor per la xarxa) i mai les he vist amb 2x1 o 70% de descompte

De cremes pel cul, jo aprofitaría les mostres i aniria probant, pq moltíssima gent parla meravelles de la Weleda i a les dues nened nostres els hi ha sortit una granitzada maca maca en quan els hi hem possat.

Espero haver-te ajudat! Una abraçada!
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Compra de grans quantitats pels primers mesos del nadó

EntradaAutor: capseta » dj. maig 31, 2018 7:12 pm

Hola!!

Sí que m’has ajudat! Les waterpipes es trenquen o què? És que de les més eco i sense químics en algunes deienque eren molt com de paper, que costaven de treure i que es trncaven, al final vam veure’n unes d’interessants prò no sé exactament quines eren, ho vam aputnar en algun lloc.... : lasito :
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: Compra de grans quantitats pels primers mesos del nadó

EntradaAutor: Vannion » dj. maig 31, 2018 8:47 pm

Aquí fem servir waterwipes i genial! No es trenquen i en la meva opinió (em provat varies marques) són les que amb menys tovalloletes més net queda el culet. També et dic que som una mica oldschool i ens hem acostumat a que si som a casa i fa cacona, passem treiem el gros amb paper de wc i netejem amb esponja i aigua.
Les waterwipes on més barates les he trobat es a Amazon , però cal vigilar, perquè a vegades tenen més barat el pack de 4, altres el de 9... Suposo que engatussant una mica es com es guanyen els dinerons xD
Pel que fa a Fer comandes enormes. Jo no Ho he fet, però moltes de les mamis que conec si, i els ha sortit bé la jugada. La majoria feien comanda de diferents marques per provar. Si et serveix, nosaltres hem provat:
- els del mercadona. Poques fugues, però el pipí s'olora moltíssim.
- suavinex : MAI recomanaria aquests. Fugues a tope i a mes a mes son durs i rasposos com una mala cosa. Vam comprar un paquet en una farmàcia en plan emergencia i al dia següent en vam comprar un altre d'una altra marcabi els vam llençar tots.
-dodot sensitive: per mi els millors. Més suaus, poques fugues , i culet perfecte
-dodot blau: els porta des dels 4 mesos aprox, però ara em dóna la sensació que li comencen a Fer pupes al culete, potser per la calor.
-moltex: només vam provar 4 que venien en una canasteta, pero ens van agradar.
També dic, que es la Meva opinió subjectiva! Segurament per casa, ara provarem amb els de tela.
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Compra de grans quantitats pels primers mesos del nadó

EntradaAutor: Anna Maria » dj. maig 31, 2018 9:36 pm

Bones de nou!
Pel que fa a marques de bolquers, és anar provant, jo la primera talla la vaig fer de sensitive i després vaig saltar al blau, tot i que ara el blau ja el tornen a promocionar amb noves característiques. Fan ofertes al carrefour i al caprabo, tot i que em sembla que surten més a compte les del carrefour. Cada cul és un món, i has de trobar el que li vagi bé a ella.
Pel que fa a tovalloletes jo també gastava el dodot, i ara utilitzo les del lidl que les tolera molt bé i estan més bé de preu. Les del Mercadona no m'agraden l'olor que fan.
Pel que fa a cremes, si té el cul bé jo no li posaria res, com més humitat més "caldo de cultiu". Si el té irritat pots provar alguna de les mostres, jo n'havia fet anar més d'una marca i al final em vaig quedar amb la Nivea de la llauna blava o fins i tot una vegada que va tenir una diarrea molt agressiva oli d'oliva sucadet amb gasseta. Ep! hi ha la possibilitat que hi hagi fongs, sobretot amb la calor, ho notaràs diferent (olor estranya, granets insistents que no marxen amb la cremeta que normalment li vagi bé) i llavors marxen tans sols amb cremeta fungicida, ara no recordo com es deia però segur que a la farmàcia t'ho diran.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Compra de grans quantitats pels primers mesos del nadó

EntradaAutor: capseta » ds. juny 30, 2018 9:28 am

Hola!!

Mireu, us explico elque he acabat fent...

A la web de bebitus no vaig trobar gaire oferta però vaig començar la comanda i quan ja estava intentant pagar em va donar error la pàgina i ho vaig provar per activa i per passiva i res!!

Doncs em vaig emprenyar i l’endemà vaig buscar els mateixos productes o similars per amazon, amb qui compro de tant en tant, i algunes coses encara em sortien més bé de preu que amb bebitus!! >.-<:
Tonta de mi no ho havia mirat abans!!! Sort que vaig tenir problemes amb bebitus.

Total, que al final vaig fer comanda de:

Una caixa amb 12 paquets de tovalloletes water wipes. Va ser la compra més grossa però mira... així sortien bé de preu i per l’hospital i fora de casa és el que farem servir, i possiblement també mentre duri el meconi.

Tovalloletes de bambú reutilitzables, que he llegit que són millors que no pas una esponja, que no té tanta facilitat per netejar-la.

Un sabó de mustela, que havia vist preus a farmàcia i el vaig trobar més barat.

Discs de lactància, que em van recomanar tenir-ne una caixa per si de cas.

Caixa de huggies newborn talla 1, que no en teniem gaires de talla 1 (només un paquet de 30 i 5 mostres), i com que sembla que ve petita crec que els podrem aprofitar. En venen 84.


Ja us explicaré d’aquí uns mesos si al final hem anat bé o no, jo penso que no ens hem passat (a part de les tovalloletes! En sóc conscient).

:-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Compra de grans quantitats pels primers mesos del nadó

EntradaAutor: Anna Maria » ds. juny 30, 2018 10:51 pm

Bones!
Doncs ja ens explcaràs, però jo de tovalloletes no crec que t'hagis passat, perquè jo n'he utilitzat sempre i ara que l'Isaac fa pipí i caca al water i/o orinal quan fa caca li netejo el cul amb tovalloletes encara, no vull utilitzar les de "nen gran" encara perquè són paquets més petits i més cars.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::