Cadira passeig compacta per cabina avió

Més qüestions.
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Cadira passeig compacta per cabina avió

EntradaAutor: ner » dv. jul. 13, 2018 3:55 pm

Hola,

Estem mirant per comprar una nova cadira de passeig. Tenim un Uppababy Vista de la meva primera filla i que la segona ha heredat i ara volem comprar una cadireta de passeig que plegui petit per què hem de fer un viatge en avió.

Em van parlar de la Babyzen Yoyo que plega molt compacte. L'hem anat a mirar a la botiga i costa 399 euros. Algú la té? La recomaneu o en coneixeu alguna altra similar?

I aquesta setmana he vist una amiga que portava una William Kent que també plega molt compacte, semblant a la Yoyo però que em va explicar que li va costar la meitat de preu i que l'acabava de comprar així que encara no podia opinar gaire. He estat mirant per Internet i l'he trobat al següent link per 167 euros: https://www.aubert.com/Poussettes-cannes-Canne-Aquila-Black-William-Kent-1733.html#tabs-2
però no l'he trobat a cap web española. Algú la té i em pot dir com li va?

Quina em recomaneu que plegui molt compacte?

Gràcies
Imatge
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Cadira passeig compacta per cabina avió

EntradaAutor: Jomateixa82 » dv. jul. 13, 2018 10:36 pm

Hola ner!

No conec la cadireta que has posat a l'enllaç però he vist la Yoyo perquè la té una amiga meva que viatge força i que ha de pujar per un ascensor molt petit a diari. Ella en el seu moment va mirar molt perquè el seu ascensor és realment minúscul (crec que no deu ser ni ascensor sino com un "montacàrregues de persones"). Total la millor opció que va trobar va dir que era aquesta, el Yoyó.

Comparat amb el meu, un britax smile, el yoyó sembla de joguina. Realment més compacte i lleuger crec que impossible. Ella ha viatjat amb ell en cotxe i en avió varies vegades i no li he sentit cap queixa! Un dels avantatges que li veig (respecte el meu, per exemple) és que reclina completament, i el major inconvenient és que jo el trobo molt baix, com un bugaboo o més, així que si tu i el teu home sou alts no sé jo...
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: Cadira passeig compacta per cabina avió

EntradaAutor: ner » dl. jul. 16, 2018 10:16 am

Hola Jomateixa82,

Gràcies per la resposta. M'he mirat el Britax Smile que m'has comentat que tens i és molt semblant a l'Uppababy Vista que nosaltres tenim i que continuarem utilitzant com a cadireta de passeig. És cert que aquests dos models són més alts que qualsevol cadireta de passeig que anomenen de segona edat però també plegats ocupen mig maleter del cotxe. Però com que la meva filla ja té 5 mesos la idea és portar-la quan ja comenci a caminar, quan viatgem etc. necessitem que sigui compacte i resistent. Per nosaltres és més rellevant que no l'alçada actualment.

Gràcies

Jomateixa82 ha escrit:Hola ner!

No conec la cadireta que has posat a l'enllaç però he vist la Yoyo perquè la té una amiga meva que viatge força i que ha de pujar per un ascensor molt petit a diari. Ella en el seu moment va mirar molt perquè el seu ascensor és realment minúscul (crec que no deu ser ni ascensor sino com un "montacàrregues de persones"). Total la millor opció que va trobar va dir que era aquesta, el Yoyó.

Comparat amb el meu, un britax smile, el yoyó sembla de joguina. Realment més compacte i lleuger crec que impossible. Ella ha viatjat amb ell en cotxe i en avió varies vegades i no li he sentit cap queixa! Un dels avantatges que li veig (respecte el meu, per exemple) és que reclina completament, i el major inconvenient és que jo el trobo molt baix, com un bugaboo o més, així que si tu i el teu home sou alts no sé jo...
Imatge
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: Cadira passeig compacta per cabina avió

EntradaAutor: ner » dc. ago. 22, 2018 5:10 pm

Hola,

Com que encara continuem mirant perquè fins a l'octubre no ens fa realment falta, he descobert una nova cadireta la Uppababy Minu. M'han dit que acaba de sortir al mercat. Algú la té?

https://uppababy.com/es/minu/from-birth/
Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Cadira passeig compacta per cabina avió

EntradaAutor: crunchi » dc. ago. 22, 2018 11:13 pm

HolA!

Per aqui just acabem de canviar de cadireta de passeig aixi k de tooot el k m'havia mirat remirat hi ha la Jané Rocket, es plega molt bé i és compacta i lleugera i apta per avions (o aixo deia algun blog que havia llegit -Planeandoserpadres crec-). Per contra, si tens un nen gran (com el nostre) queda petita de respatller. El nostre nen té 13 mesos i fa 80 cm perque us feu una idea i la majoria de cadiretes lleugeres li queden el respatller a ras de cap.

Nosaltres ens hem quedat una desconeguda (per mi) CAM Compass, del Maternis del Baricentro. És lleugera i amb un respatller alt. Plega estil llibre, però molt compacta. Molt millor que el Britax Motion que teniem abans.....xo no sé si seria apta per l'avió.

A la Yoyo no el vam provar, ho vam descartar per preu. La Uppa mes del mateix.

Mira't aquesta de jané aviam que t sembla :ok:
Imatge

Imatge
Xia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: ds. març 04, 2017 1:10 am

Re: Cadira passeig compacta per cabina avió

EntradaAutor: Xia » dv. ago. 31, 2018 10:49 pm

Hola!

Jo també estic mirant cadiretes lleugeres per fer el canvi en breu. El meu nen té 10 mesos i fins ara va amb el cotxet muum de Jané, i la veritat que per anar de vacances i així és massa gros i pesat.

El que hem estat mirant, i quasi ens estem decidint és el KUKI de Baby monster. Segons posa, pesa 5,5 kg i és ideal per viatjar. Val uns 200 euros. No he vist opinions, ja que és veu que és nou. També hem mirat el Jané Rocket.
Algú ha provat el KUKI o en té referències?
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::