Cadireta COTXE 2018

Més qüestions.
Xia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: ds. març 04, 2017 1:10 am

Cadireta COTXE 2018

EntradaAutor: Xia » dv. ago. 31, 2018 11:10 pm

Bones,

Estem buscant una cadireta pel cotxe. Fins ara tenim el KOOS de Jané, i hauriem de buscar una cadireta 1-2 o 1-2-3. Alguna recomanació?

En principi, volem que el nen vagi a contra-marxa mínim fins els 2 anys. Pel que ens ha semblat veure, les 1-2-3 només són cap endavant?

Moltes gràcies!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Cadireta COTXE 2018

EntradaAutor: Jomateixa82 » ds. set. 01, 2018 12:10 am

Hola!

La Kiss de Kipplan diuen que pot aguantar fins a contramarxa fins 4 anys. I ara han tret la Century que vol fins i tot allargar-ho més. Llavors hi ha alguna de la Britax que fins els dos anys segur, la meva nena és de percentil alt, té 3 anys i encara hi va tot i que s'acosta el moment de canviar també perquè se li farà petita d'alçada.

La contramarxa és decididament molt millor però no veig fins quin punt són còmodes per als nens un cop passats els 4 anys si són molt alts. A la meva de ja em fa la sensació fa temps que em costa fer-li entrar.... Si anem cap a això crec que sortiria molt més a compte dissenyar els cotxes perquè tinguéssin els seiens de darrera orientables, i es poguéssin muntar les cadiretes que miren "endavant" a uns seients que en realitat miren enrerre... No sé si m'explico. SI hi hagués un cotxe així, ara que aviat l'haurem de canviar també jo el compraria només perquè les nenes anéssin mirant enrerre i còmodament fins l'adolescència com a mínim. Si algú té accions a alguna marca de cotxes aqui deixo la idea jajaja
Avatar de l’usuari
llentieta*
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 538
Membre des de: dc. gen. 23, 2013 9:59 pm

Re: Cadireta COTXE 2018

EntradaAutor: llentieta* » dv. set. 21, 2018 11:58 am

Xia ha escrit:Bones,

Estem buscant una cadireta pel cotxe. Fins ara tenim el KOOS de Jané, i hauriem de buscar una cadireta 1-2 o 1-2-3. Alguna recomanació?

En principi, volem que el nen vagi a contra-marxa mínim fins els 2 anys. Pel que ens ha semblat veure, les 1-2-3 només són cap endavant?

Moltes gràcies!!!


Bones Xia

Pots mirar a la web acontramarcha on hi ha moltíssima info, i per aquí hi ha un post molt complert de la Izasqun, però et diré que nosaltres tenim una axkid rekid que és dels 9 als 25 kgs(la nostre Arlet té 4 anys, uns 17kgs de pes i alçada (al març 105 cm) i encara va a a contramarxa.La rekid es amb isofix i cinturó de seguretat de 3 punts d'anclatge, amb pota i tensors laterals, de la mateixa marca hi ha vàris models... també hi ha altres marques com la besafe, la kiss, etc ara ja hi ha una mica més de mercat acontramarxa, el que seria genial es que busquessis botiga especialitzada on et poden assessorar segons el tipus de cotxe que tens de la millor opció. :love:
Arlet :love:
Imatge
Imatge
PANXUPACTE DEURES: :love: Abmo :camio:,Paparra :camio:,Xinxa :camio:,Marsai :camio:,Annieee :camio: :-:.b ,Tiritissima :camio: :-:.b ,Crisgf1980 :-:.b,Araneta :-:.b,Wendell :camio: :camio: .b,Anatolia :camio: i Llentieta* :camio:
Xia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: ds. març 04, 2017 1:10 am

Re: Cadireta COTXE 2018

EntradaAutor: Xia » dl. oct. 15, 2018 9:04 pm

Moltes gràcies per les vostres respostes!

Miraré els models que heu dit, i a veure si trobem també una botiga que ens puguin aconsellar!!!
Ja comença córrer pressa i encara no ho hem pogut mirar gaire.... :ufs:

:-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: Cadireta COTXE 2018

EntradaAutor: Vannion » dt. oct. 16, 2018 8:59 am

Xia ha escrit:Moltes gràcies per les vostres respostes!

Miraré els models que heu dit, i a veure si trobem també una botiga que ens puguin aconsellar!!!
Ja comença córrer pressa i encara no ho hem pogut mirar gaire.... :ufs:

:-()-) :-()-) :-()-)

Si et queda a prop, a la maternis del baricentro, hi ha molta varietat exposada i a nosaltres ens van assesorar molt be!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::