adaptacio llar d'infants

Més qüestions.
Annap82
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dl. oct. 29, 2018 10:52 am

adaptacio llar d'infants

dt. set. 17, 2019 10:02 am

Bones a totes/ tots!

Sóc la mare d'un nen de 11 mesos i el dia 09 vàrem començar la llar d'infants. Vàrem fer adaptació amb els pares el dia 9 i 10 i a partir d'aquí l'he deixat a la llar d'infants sol.

Ell entre a les 08:00 i el vaig a buscar a les 14:00. Les mestres em comentes que està costant molt l'adaptació.... que li costa mooooolt dormir i que plora mooooooooooolt.

M'han comentat que potser seria bo que l'anés a buscar una mica abans (12:00) perquè sembla que plora moooooooolt i a part menja moooooolt poc.

No sé que fer.... si deixar-lo una setmana més en horari normal a veure si s'adapta o que els meus pares me'l vaguin a buscar.

Em podeu explicar la vostra experiència?

Com sempre molt agraïda

Vaguin a buscar.

Em podeu explicar la vostra experiència?

Com sempre molt agraïda
Anna Maria
:: zebra
Ubicació: Lleida
Entrades: 1770
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am

Re: adaptacio llar d'infants

dt. set. 17, 2019 10:14 am

Bones!
Doncs cada infant és un món. L'Isaac a l'escola bressol el curs que va plorar més va ser P1, a P0 quasi no el van sentir i estava la mar de content, dormia més a l'escola que a casa! Altres nens companys seus doncs van plorar més el primer curs i després van canviar.
Si les educadores t'han recomanat anar-lo a buscar més aviat doncs prova-ho, si ho pots fer. A veure què tal. No hi ha una solució única. Tot i així, no t'angoixis, han estat pocs dies, si comentes que el 9 i 10 hi vau anar vosaltres, l'11 va ser festa, i després han estat dos dies només perquè hi ha hagut el cap de setmana i no ha pogut fer rutina encara.
Intenta que ta fill no et noti angoixada. Difícil de fer, perquè fa molta pena que els hagis de deixar plorant o que et diguin que ha plorat molt, però t'has de mostrar segura i tranquil·la.
Molts i molts ànims, l'adaptació la fan ells i nosaltres.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Imatge
Ho vaig escriure: http://relatsencatala.cat/relat/hola-cr ... va/1037584
13-1-15: el millor regal!
Imatge

Al novembre al Club de lectura del SP llegirem L'any de la plaga de Marc Pastor. T'apuntes?
crunchi
Entrades: 1144
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: adaptacio llar d'infants

dt. set. 17, 2019 12:23 pm

Hola,

A nosaltres ens van dir que millor si aquesta setmana els recolliem a les 11:45-12h i que dinessin a casa. Que era una adaptació mes progressiva i com tu dius, molts ho passaven malament i no menjaven, amb lo que no val la pena pq el infant patia. Si podeu, feu-ho així. A més, tu ja el deixes en acollida, amb lo que per ells, són moltes hores.

Nosaltres ho estem fent així, només va pel matí.

Aquest és el 2n any que hi va el meu nen, i l'any passat va tenir moments de tot. Alguns dies quan el deixavem a classe plorava i altres dies no. Això si, també hi havia dies que no volia marxar XD

Molts anims!!
Imatge

Torna a “Altres temes”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::