PANERA DELS TRESORS I JOC HEURÍSTIC

Més qüestions.
Avatar de l’usuari
glauc
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4272
Membre des de: dc. nov. 28, 2007 10:06 pm
Ubicació: Girona

Re: PANERA DELS TRESORS I JOC HEURÍSTIC

EntradaAutor: glauc » dt. març 30, 2010 9:36 pm

Masha que bé noia! amb sis mesos ja s'aguanta assegut! les meves encara fan tentines però tot arribarà! neujor:-)
Nenes avui he anat a comprar la panera! ja tinc la llista a punt per anar preparant les cosetes!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
ImatgeImatgeImatge
ENS VOLS CONÈIXER? viewtopic.php?f=50&t=11455
nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

Re: PANERA DELS TRESORS I JOC HEURÍSTIC

EntradaAutor: nius » dc. març 31, 2010 7:04 am

glauc, ho disfrutareu moltíssim! Tant elles com tu veient-les, ja veuràs :ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
yeide
:: papallona
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dg. gen. 25, 2009 8:01 pm

Re: PANERA DELS TRESORS I JOC HEURÍSTIC

EntradaAutor: yeide » dc. març 31, 2010 12:44 pm

En Joel juga amb la panera des dels 6 mesos i li encanta. De fet les altres joguines gairebé no se les mira. Cada setmana anem introduint un objecte nou però ha arribat un punt que ja no se que afegir-hi. Idees???
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

Re: PANERA DELS TRESORS I JOC HEURÍSTIC

EntradaAutor: nius » dc. març 31, 2010 12:52 pm

yeide, no seria ben bé de la panera dels tresors, però avui li he deixat dos fulls de paper de diari, dels grossos, i entre el soroll que fan, que s'arruguen i es trenquen, hi ha jugat divertit. Serveix?

I si li tornes a posar coses que hi havia abans? tot i que les recordi, el que pot fer ara serà ben diferent de fa uns temps....
Imatge

Imatge
brunapr
Entrades: 3
Membre des de: dc. nov. 04, 2009 8:14 am

Re: PANERA DELS TRESORS I JOC HEURÍSTIC

EntradaAutor: brunapr » dj. abr. 01, 2010 10:02 am

Piruet ha escrit:De bon rotllo, eh !.... perquè li treieu ? ..... si s'ho està passant bé...

Petonets !!!


Doncs perquè segons teníem entès el joc ha de durar entre 15 i 25 minuts...
Algú sap si cal que duri això o es pot allargar el que el nen vulgui.
Avatar de l’usuari
glauc
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4272
Membre des de: dc. nov. 28, 2007 10:06 pm
Ubicació: Girona

Re: PANERA DELS TRESORS I JOC HEURÍSTIC

EntradaAutor: glauc » dj. abr. 01, 2010 2:41 pm

Hola nenes!
nius, ja tinc ganes de veure-les remenant...a veure si la setmana que bé ja fem alguna coseta. Per cert, lo del paper de diari no m'estranya...les meves quan vaig a fer el cafè al bar i el fullejo se'l miren amb uns ulls que no vegis i fins i tot intenten agafar-lo!!! però aneu amb compte que deixa molta tinta i si es posen les mans a la boca no crec que sigui gaire recomanable... :ufs:
brunapr jo crec que és millor que ell decideixi el temps que vol jugar-hi i quan vegis que ja no hi mostra interès llavors plegueu... no? :ok: No crec que s'hagi de fixar 15 o 25 minuts sinó les ganes que té el nen de fer l'activitat. :-()-)
Imatge
ImatgeImatgeImatge
ENS VOLS CONÈIXER? viewtopic.php?f=50&t=11455
Avatar de l’usuari
Ginger
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. maig 22, 2009 11:11 am

Re: PANERA DELS TRESORS I JOC HEURÍSTIC

EntradaAutor: Ginger » dv. abr. 02, 2010 11:55 am

Noies, això del temps, depèn ben bé de quan duri el seu interès pel joc! ;-)

Bones minivacances!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
onavis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dc. març 31, 2010 4:33 pm

Re: PANERA DELS TRESORS I JOC HEURÍSTIC

EntradaAutor: onavis » dv. abr. 09, 2010 5:34 pm

Hola a tothom!
M'agrada molt aquesta idea de la panera. L'altre dia una amiga me'n va parlar i al llegir tota la informació que doneu aquí, ja tinc ganes de que la meva filla tingui els sis mesos per a començar!! (Em queda un mes d'espera).
Ja estic pensant objectes. Què tal aquest?

1. Un comandament a distància antic de la tele, sense les piles. (Ho dic perque la meva sempre se'l mira).
2. Una ouera
3.La funda de plàstic d'un DVD
4.Una sabateta de les seves de quan era nadó, qu estigui nova.

Que consti que només opino, jo encara no ho he provat!! Però s´´on objectes que se'm van acudint.

Onavis
http://aprenentasermare.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
Ginger
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. maig 22, 2009 11:11 am

Re: PANERA DELS TRESORS I JOC HEURÍSTIC

EntradaAutor: Ginger » dv. abr. 09, 2010 9:53 pm

onavis ha escrit:Hola a tothom!
M'agrada molt aquesta idea de la panera. L'altre dia una amiga me'n va parlar i al llegir tota la informació que doneu aquí, ja tinc ganes de que la meva filla tingui els sis mesos per a començar!! (Em queda un mes d'espera).
Ja estic pensant objectes. Què tal aquest?

1. Un comandament a distància antic de la tele, sense les piles. (Ho dic perque la meva sempre se'l mira).
2. Una ouera
3.La funda de plàstic d'un DVD
4.Una sabateta de les seves de quan era nadó, qu estigui nova.

Que consti que només opino, jo encara no ho he provat!! Però s´´on objectes que se'm van acudint.

Onavis
http://aprenentasermare.blogspot.com/


El teu bloc és molt bonic! ;-)
Imatge

Imatge
ruth77
Entrades: 4
Membre des de: dc. abr. 14, 2010 4:22 pm

Re: PANERA DELS TRESORS I JOC HEURÍSTIC

EntradaAutor: ruth77 » dc. abr. 14, 2010 7:04 pm

hola! la panera dels tresors és una cosa molt divertida, pero heu de tenir molts materials per poder-li anar caviant, ja que si els han vist gaire perden interes, i s'hi pot posar de tot!!!!
taps de suro, anelles de cortina, gotets de flams dels metal.lics, capcetes de totes mides, de fusta, cartró, metall... culleres de fusta, frços de roba.... de tot, l'unic que diuen que no és gaire recomanable es el plastic, i no em pregunteu pq!! els materials han de ser el més naturals possibles, si no teniu gaires manies, tb els hi podeu posar pedres, pinyes, petxines... de tot!!!
Avatar de l’usuari
glauc
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4272
Membre des de: dc. nov. 28, 2007 10:06 pm
Ubicació: Girona

Re: PANERA DELS TRESORS I JOC HEURÍSTIC

EntradaAutor: glauc » dc. abr. 14, 2010 9:25 pm

Albamar! les meves comparteixen panera! avui hem començat perquè la Carla ja s'aguanta asseguda i a la Irina poc li falta. :ok: Ha anat molt bé i m'ho he passat genial mirant-les... >.-<: >.-<: >.-<: Ho recomano 100%! :ok: ;-)
Imatge
ImatgeImatgeImatge
ENS VOLS CONÈIXER? viewtopic.php?f=50&t=11455
Avatar de l’usuari
jorann
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2030
Membre des de: dg. maig 17, 2009 5:11 pm

Re: PANERA DELS TRESORS I JOC HEURÍSTIC

EntradaAutor: jorann » dc. abr. 28, 2010 10:29 pm

Hola!

Nosaltre fa un parell de setmanes que vam començar a jugar amb la panera! De moment encara no hi tenim massa objectes, només coses que he anat arreplegant per casa fent-hi una ullada ràpida i la veritat és que s'ho passen de conya! Els hi encanta!! Jo no els hi trec fins que veig que ja deixen de fer-li cas.

Albamar: L'Oriol i el Roger també comparteixen la mateixa panera
ImatgeImatge
Aquest és el nostre post: viewtopic.php?f=50&t=12754&start=80
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: PANERA DELS TRESORS I JOC HEURÍSTIC

EntradaAutor: Raqueleta » dc. juny 16, 2010 1:04 pm

La Clara va estrenar la seva panera dilluns passat. El cert és que vaig començar a preparar-la amb moltes ganes i quan va ser l'hora de fer-la servir em va marxar del cap i com que el temps passa taaaaan ràpid... però vaja, millor tard que mai!
Deixo una foto de l'estrena, li va agradar molt (sobretot la panera en si, vinga agafar-la, una mica més no s'ho tira tot pel cap) i se li va passar l'hora del bany sense ni enterar-se, i això que ella és com un rellotge i quan s'acosta l'hora ja comença a rondinar perquè vol que la banyem i li donem el sopar...
2-140610.JPG
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Tahire
:: papallona
:: papallona
Entrades: 134
Membre des de: dj. des. 11, 2008 9:49 am

Re: PANERA DELS TRESORS I JOC HEURÍSTIC

EntradaAutor: Tahire » dv. juny 25, 2010 7:10 am

Que xulo!!! No ho havia sentit mai jo això de la panera, però ho trobo molt bona idea. Aquesta mateixa tarda li començaré a preparar perquè jugui la nena. A ella li agrada molt explorar coses noves... ara hauré de mirar que hi posem dins.
Avatar de l’usuari
Juliett
:: gosset
:: gosset
Entrades: 408
Membre des de: dc. juny 30, 2010 4:32 pm

Re: PANERA DELS TRESORS I JOC HEURÍSTIC

EntradaAutor: Juliett » dl. jul. 05, 2010 10:11 pm

Per mi va ser un gran descobriment la panareta dels tresors! el Joan li encanta i s'hi entreten moltíssssim!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Esther_77
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1053
Membre des de: dj. gen. 31, 2008 10:39 pm

Re: PANERA DELS TRESORS I JOC HEURÍSTIC

EntradaAutor: Esther_77 » dj. nov. 03, 2011 1:28 pm

Trobo molt interessant el tema, a la llar d'infants de l'Abril, la fan i ara l'estem començant a fer per casa, la petita ara te 5 mesos o sigui que tinc temps per anar recolpant objectes.
Imatge
22/09/2010.....POSITIU!!!!!
26/01/2011...... ES UNA NENA!!!!

30/05/2011.......CADUQUEM!
02/06/2011.......Ha nascut l'Abril !!!!!!!
I si voleu fer una ullada a la meva web de receptes......http://www.estherpunti.com
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: PANERA DELS TRESORS I JOC HEURÍSTIC

EntradaAutor: Lalona » dv. nov. 04, 2011 12:01 am

Esther que bé que hagis recuperat aquest tema, com et deia per l'altra banda m'interessa molt!
A veure si podem anar fent llista de coses que poden anar a la panera. Ja tinc ganes que el baldufu sàpiga seure! Ara juga amb coses que li poso a la mà i fa gràcia que qualsevol cosa l'entreten, l'altre dia amb un retall de revista que em va mangar va estar la mar d'entretingut!! :love:

A veure, apunto alguna cosa que m'ha vingut al cap:

- un fregall de rentar plats
- un raspall del cabell (d'aquests de bebé)
- un pot buit de sabó
- alguna peça de roba que ja li vagi petita

...

A veure si trobo el llibre que m'interessa molt el tema!
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: PANERA DELS TRESORS I JOC HEURÍSTIC

EntradaAutor: Lalona » dv. nov. 04, 2011 12:02 am

oh! i tinc una montura d'ulleres molt plasticosa que no es pot fer mal, a la llista va!!! :***:
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Ginger
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. maig 22, 2009 11:11 am

Re: PANERA DELS TRESORS I JOC HEURÍSTIC

EntradaAutor: Ginger » dv. nov. 04, 2011 8:05 am

Lalona ha escrit:Esther que bé que hagis recuperat aquest tema, com et deia per l'altra banda m'interessa molt!
A veure si podem anar fent llista de coses que poden anar a la panera. Ja tinc ganes que el baldufu sàpiga seure! Ara juga amb coses que li poso a la mà i fa gràcia que qualsevol cosa l'entreten, l'altre dia amb un retall de revista que em va mangar va estar la mar d'entretingut!! :love:

A veure, apunto alguna cosa que m'ha vingut al cap:

- un fregall de rentar plats
- un raspall del cabell (d'aquests de bebé)
- un pot buit de sabó
- alguna peça de roba que ja li vagi petita

...

A veure si trobo el llibre que m'interessa molt el tema!


Lalona, alerta amb el fregall, pot ser interessant per la textura, però cal estar atenta a si és perillós o no, vigila que no pugui desprendre-se'n algun trosset i que se l'empassi. :ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: PANERA DELS TRESORS I JOC HEURÍSTIC

EntradaAutor: Lalona » dv. nov. 04, 2011 1:01 pm

osti Ginger, doncs mira que m'havia pensat que havia tingut una bona idea, havia pensat posar-hi un d'aquests "salvauñas" que fos nou, com que té 2 textures... ja m'ho miraré bé però si no ho veig clar no l'hi poso! Ja veus que necessito idees que sinó amb les meves idees de bomberu...

Avui li he donat un paquet de kleenex obert i s'ho ha passat molt bé apretant-lo i al final treient algun mocador! L'afegiré a la meva llista!

Va a veure si em doneu idees de coses rasposes que no siguin perilloses!
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::