Celebracions a l Empordà.

Més qüestions.
Avatar de l’usuari
Tànit
:: granota
:: granota
Entrades: 209
Membre des de: dv. oct. 09, 2015 8:21 pm

Celebracions a l Empordà.

EntradaAutor: Tànit » dg. gen. 15, 2023 5:44 pm

Bones familia!
estavem pensant en fer una celebracio informal i ens agradaria trobar un lloc on poguessim fer una festeta que sigui baratet. Ens agradaria que tingues una zona exterior per si fes bon temps poder ho fer a l aire lliure i que tingues una zona interior per si un cas el temps no acompanyés....tenint en omote que hi haura petits i no tant petits que necessiten espai per esbargir-se.
I ja que hi som si teniu alguna dada d empreses que es dedique a això fer menjar per petites festes....

Merci!!!!
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 427
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Celebracions a l Empordà.

EntradaAutor: Gustineta » dl. gen. 16, 2023 11:17 am

Hola, Tànit!

Busques un lloc que sigui casa rural i també amb un espai per fer la celebració dins si fa mal temps?
Se m'acut Cal Duc. No és ben bé a l'Empordà, és a Vilavenut, al Pla de l'Estany: https://www.calduc.com/ca/. Jo la vaig anar a veure quan buscava un lloc per casar-m'hi i també hi he anat a celebrar el casament d'una familiar.

A la zona dels Aiguamolls de l'Empordà hi ha la Yeguada Senillosa, un lloc bonic, però ni idea del preu... Hi vaig anar per celebrar un casament.

Aquests dos llocs són llocs per a celebracions amb froça gent. Si sou poquets, potser és qüestió de buscar una casa rural aïllada perquè així tindreu espai exterior. Com a altempordensa, et puc dir que de cases rurals no en falten, a l'Empordà, hehe. Bsuqueu alguna zona de l'Empordà en concret?
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Avatar de l’usuari
Tànit
:: granota
:: granota
Entrades: 209
Membre des de: dv. oct. 09, 2015 8:21 pm

Re: Celebracions a l Empordà.

EntradaAutor: Tànit » dt. gen. 17, 2023 2:54 pm

Ostres no sabia que eres de per aquí XD!!! nosaltres estem a Fivueres... la veritat es que fent llista llarga de convidats no crec que passem els 50... la meva familia es curta pero la del meu home.. retallant podriem ser 30... el problema que tanta gent a casa no ho veig... tit a l aire lliure o tot tancat tenim un parell de coses pero si fa bon temps em sap greu que els peques estiguin tancats i qie tinguessin jardi a la ire lliure ajudaria a que els pares estiguessin més relaxats... espero que als altres anys puguem fer festes mes petites al jardi de casa

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::