Alguien tiene una cocina IKEA?

Temes off-bebes, parts, embarassos..
vrio
:: dofí
Entrades: 3292
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 12:56 pm

Alguien tiene una cocina IKEA?

EntradaAutor: vrio » dv. feb. 19, 2010 5:38 pm

Hola chicas,

Nos vamos a mudar pronto y estamos pensando en comprar una cocina Ikea para nuestra nueva casa. Parecen fiables, resistentes, practicas y sobretodo mucho mejor de precio que las cocinas que se compran en tiendas especializadas, que cuestan un ojo de la cara neujor:-)

Alguien tiene alguna o habéis escuchado alguna opinion al respecto?

Muchas gracias guapas :-()-)

Vanessa
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Alguien tiene una cocina IKEA?

EntradaAutor: Ítaca » dv. feb. 19, 2010 5:58 pm

Uns amics meus tenen la cuina de l'Ikea (fa 4 anys ja) i mai han comentat res sobre la cuina, o sigui q suposo q no han tingut cap problema...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Lau
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

EntradaAutor: Lau » dv. feb. 19, 2010 6:12 pm

Jo tinc la cuina d'ikea des del 2003 i estic contentissima! no he tingut mai cap problema... aixo si, vam fer venir els seus muntadors... per pocs diners ens la van montar i vam quedar tranquils.

lau :girafa:
Piruet
:: lleona
Entrades: 935
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:25 pm
Ubicació: Bigues (Vallès Oriental)

EntradaAutor: Piruet » dv. feb. 19, 2010 6:38 pm

Igual, igual que la Lau !!!.... amb una diferència; la meva cuina és del 2004 ! neujor:-)

Tot és perfecte ! Van venir a muntar-la perquè nosaltres (com mitja humanitat ! neujor:-) ) tenim tota la casa d'Ikea -i l'hem muntat nosaltres- però amb la cuina no ens vem atrevir neu:-D .... ells venen (bé, va venir 1 noi !!!) i en un dia i mig ho va tenir fet !!! Alucinant !!! Nosaltres encara hi seriem..... neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Petonets !!!
Imatge

Imatge

Imatge
Eva_
Entrades: 616
Membre des de: dj. oct. 29, 2009 9:43 pm
Ubicació: Muntanyola

EntradaAutor: Eva_ » dv. feb. 19, 2010 6:54 pm

Hola Vrio!
nosaltres la tenim des de 2003 i n'estem molt contents. :ok: :ok:
Ens vàrem atrevir a muntar-la perquè teníem l'ajuda del meu pare, treballa amb mobles, jeje
Imatge
Imatge
vrio

EntradaAutor: vrio » dv. feb. 19, 2010 7:11 pm

Muchas gracias chicas!

Y los electrodomésticos los cogistéis también en Ikea?
Imatge
Piruet

EntradaAutor: Piruet » dv. feb. 19, 2010 8:27 pm

Nosaltres de l'Ikea vem agafar el forn i la campana, perquè la resta ens ho emportàvem de l'altre casa.

El forn no el fem servir gaire o sigui que ja està bé :ok: ... però amb la campana no estem gens contens... 'xupa' molt poc... sempre diem que no vem fer bona compra i que algún dia l'haurem de canviar.... :ufs: :ufs: :ufs:
(totes dues coses són Whirpool, t'ho dic perquè em sembla que també treballen amb altres marques...potser és això).

A veure com els ha anat a la resta !

Petonets !!!
Imatge

Imatge

Imatge
mandarina
:: girafa
Entrades: 2940
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:30 pm

EntradaAutor: mandarina » dv. feb. 19, 2010 9:26 pm

Nosaltres tenim la cuina IKEA (concretament el model Nexus Abedul) des del 2006, i n'estem contentíssims. Jo ho volia tot en forma de carros extraibles, res d'armaris, i això en un abotiga de cuines et costa quatre vegades més. Com que estàvem reformant la casa sencera els fusters que ens van fer les portes i el parquet ens la van muntar en un parell de dies, i així ens van retallar alguna coseta i va quedar la mar de bé. Els electrodomèstics no els tenim de l'IKEA, i l'"encimera" (el marbre, vaja) sí, perquè volíem posar Silestone però ens vam quedar sense pressupost... i genial! És negra, super soferta i no té ni una marca (i porta trote!).
charito
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dv. feb. 19, 2010 9:40 pm

Nosaltres tambè tenim cuina Ikea de 2005 (be i saló, i sofà i bany...) Estem molt contents per la qualitat i perque al tenir tants moduls de diferents mides l'hem pogut fer com ens ha donat la gana.

La vaig muntar jo amb ajuda del meu marit que va ser el que va fer de paleta, tampoc es tan complicat, nomes heu de ser una mica manetes. El marbre ens el va posar un marmolista i els electrodomestics els vam comprar al Media Market, son Fagor i els va instalar el meu home.

Molta sort!
Lau
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

EntradaAutor: Lau » ds. feb. 20, 2010 9:15 am

Nosaltres els electrodomèstics no els vam pas comprar a ikea.
I l'encimera (el marbre) també vam agafar el que venen a ikea... és d'un color gris fosc i no té ni una ratllada, és moooooooolt fort i aixo que hi tallo tot a sobre sense fer servir fusta...
lau :girafa:
Eva_
Entrades: 616
Membre des de: dj. oct. 29, 2009 9:43 pm
Ubicació: Muntanyola

EntradaAutor: Eva_ » ds. feb. 20, 2010 10:10 am

Piruet ha escrit:osaltres de l'Ikea vem agafar el forn i la campana, perquè la resta ens ho emportàvem de l'altre casa.

El forn no el fem servir gaire o sigui que ja està bé ... però amb la campana no estem gens contens... 'xupa' molt poc... sempre diem que no vem fer bona compra i que algún dia l'haurem de canviar....
(totes dues coses són Whirpool, t'ho dic perquè em sembla que també treballen amb altres marques...potser és això).

nosaltres també tenim la campana i tampoc n'estem gaire contents, és el que dius Piruet, no xupa gaire.... :ufs:
La resta d'electrodomèstics són d'altres botigues de la comarca.
Imatge
Imatge
noemi27
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dl. juny 16, 2008 4:43 am

EntradaAutor: noemi27 » dg. feb. 21, 2010 8:37 am

hola,

la nostra cuina es del 2005 tb, i fantastic, no hem tingut cap problema, i com la resta de les noies, mes de la meitad de la nostra casa es Ikea... esta be de preu, practic i tens un munt de complements per la llar, m encanta!! :ok: :ok:
vrio

EntradaAutor: vrio » dl. feb. 22, 2010 9:58 am

Es que en precio y en practica es de lo mejorcito! A lo peor nos podemos coger la campana en otro sitio, pero la mujer nos dijo que chupaban bastante, claro, los modelos me imagino que han mejorado los ultimos anyos también. En fin, estamos en ello :ok:
Imatge
Takita
Entrades: 5342
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dt. feb. 23, 2010 7:55 am

Bon dia, noies!

Us he estat llegint, per què fa temps que tinc al cap canviar la cuina i m'agraden molt els models d'Ikea. Us vull fer una pregunta: resulta que la meva cuina és molt antiga; és la que ja hi havia quan vam comprar la casa i, per exemple, té una pica doble de la "Roca", a una alçada baixeta (com les posaven antigament), i hauria de treure-la i canviar i moure de lloc l'aixeta. Això ho hauria de fer jo o també ho fa el muntador? Suposo que quan vénen a muntar s'ha de tenir tota la cuina lliure de mobles i electrodoméstics, no?
Us agrairia molt que m'expliquéssiu una mica com funciona, perquè m'estic animant, jajaja.
Moltes gràcies.
piruleta
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

EntradaAutor: piruleta » dt. feb. 23, 2010 2:51 pm

Hola noies,nosaltres tenim la cuina de l'IKEA del 2003, n'estem contents!!! El que a mi m'encanta és la pica, és una de ceràmica blanca enorme. Va fantàstica per netejar les olles grans i si no tens temps de rentar els plats, queden ben recollidets allà dins.
Nosaltres si que ens la vam montar i no és pas tant difícil, ara si que us dic que la meva família som bastant "apanyats", almenys per a aquestes coses.
Referent a lo de la pica, suposo que hauries de mirar si per mides t'hi cap un mòdul a sota, si no segurament l'hauràs de canviar, l'aixeta depenent d'on tinguis el forat del desaigüe, però encar que l'hagis de canvia si ja t'està bé la pots conservar per a la cuina nova!!!
Takita

EntradaAutor: Takita » dt. feb. 23, 2010 7:59 pm

Gràcies, Piruleta. El meu marit també és força apanyat, però té molt poc temps i si ll'hagués de muntar ell, no sé pas quant de temps estaríem sense cuina, jajaja.
Piruet

EntradaAutor: Piruet » dc. feb. 24, 2010 12:21 pm

piruleta ha escrit: El que a mi m'encanta és la pica, és una de ceràmica blanca enorme.

Jo també tinc aquesta !!!! I també m'encanta !!!!! És el primer que vaig tenir clar quan miràvem la cuina !!! :ok: :ok: :ok:

Petonets !!!
Imatge

Imatge

Imatge
noemi27

EntradaAutor: noemi27 » dj. feb. 25, 2010 7:07 am

jo com la piruleta,

nosaltres tb ho vam montar nosaltres..jiji..bueno millor dit la meva parella...pq lo que es yo...ni flowers...!!i com que a ell li encanta fer aquestes histories, per mi perfecte..!aixo si, quan es fica a fer coses jo escampo la boira, pq si no ja hi som...pasa´m el tornavis...no el trobo...com potser si el tens davant...!! :ok: :ok:
Takita

EntradaAutor: Takita » dj. feb. 25, 2010 10:00 am

jajaja, Noemi, a mí em passa el mateix. El meu marit és "bricoman" i jo sóc una ajudant molt dolenta, jajaja.
noemi27

EntradaAutor: noemi27 » dv. feb. 26, 2010 12:52 am

Takita ha escrit:jajaja, Noemi, a mí em passa el mateix. El meu marit és "bricoman" i jo sóc una ajudant molt dolenta, jajaja.

si,si takita, ja sol passar que els bricn tenen unes ajudants dolentes...!!jo quan ell diu s hauria d arreglar aixo...o ptser podriem pintar aixo...o que et sembla si anem a l ikea i mirem...ufff..!!tremolo..!!jajaj

Torna a “Off-topic”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: