Algú coneix el Mooncup?

Temes off-bebes, parts, embarassos..
Nuri g
:: zebra
Entrades: 1046
Membre des de: dv. feb. 05, 2010 3:27 pm
Ubicació: Girona

Algú coneix el Mooncup?

EntradaAutor: Nuri g » dc. juny 30, 2010 3:03 pm

Rebuscant per internet, he trobat un sistema que substitueix els tampons i les compreses...
s'en diu Mooncup... és com una mena de copa amb forma de campana que recull el fluxe dins de la vagina
Val molt poc (25-30 €)pel temps que dura... uns 10 anys...

Acabo de fer aquest descobriment... no ho havia sentit mai i m'ha sorpres motissim!!!
Algú el coneix? Algú que l'utilitzi pot donar la seva opinió?
ImatgeImatgeImatgeImatge
llumer
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

Re: Algú coneix el Mooncup?

EntradaAutor: llumer » dc. juny 30, 2010 3:06 pm

doncs jo el vaig descobrir fara any i mig, i el vaig comprar, pero primer mandra i despres embaras... encara esta per probar! A VEURE QUE ENS DIUEN!!
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

EntradaAutor: tolinso » dc. juny 30, 2010 3:12 pm

a mi em va passar com la Llumer :-D el vaig comprar i em vaig quedar prenyi :-D

pero ara sí que el faig servir, i em va de conya!!! algun mes, per mandra, no l'utilitzo, pero la veritat es que em sembla una opcio super higienica i en el fons menys engorrosa (o almenys per mi ho es). Si tens la regla normaleta, sense un sagnat gaire bestia, pots dur-la tot el dia :ok: i per les nits... aixo si que es la meva salvacio! sempre tacava tot, i ara genial :ok: Jo ho recomano al 100%, és molt ecològic, i a més, amb el preu de les compreses i els tampax... s'amortitza en 4 mesos :ok: :ok:
Noe
Entrades: 3672
Membre des de: dc. set. 26, 2007 12:18 pm

EntradaAutor: Noe » dc. juny 30, 2010 3:58 pm

Per mi és l'invent del segle >.-<: , i ho he recomenat a totes les conegudes q tinc, i totes n'estan encantades. Un cop te la poses, és com no tenir la regla, fins i tot de vegades me n'he oblidat i la he dut moltes hores seguides... no és recomenable, però tampoc no passa res, per un descuit!

A més, l'altre dia parlant amb la llevadora, em va dir q és la millor opció, la més natural i ecològica. I que al·lucinaríem de la de problemes q arriben a tenir algunes noies per l'ús de tampax i compreses.
Imatge
Imatge
CarmeD
Entrades: 1987
Membre des de: dl. jul. 20, 2009 6:02 pm

EntradaAutor: CarmeD » dc. juny 30, 2010 4:08 pm

JO la faig servir (feia, perquè ara alleto i no tinc la regla, i menys amb les Cerazet), i m'anava de cllons de mico! Molt pràctic i sostenible! Només has de tenir precaució de rentar molt bé la mooncup i les teves mans, però és lògic, no? També no desesperar, perquè al pricnipi costa una mica aprendre a posar-se-la. D'altra banda, hi ha "trucs", així que si et decideixes i tens algun problema, et puc donar algun consell!
pietrafilla
:: girafa
Entrades: 2423
Membre des de: dt. feb. 09, 2010 3:21 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: pietrafilla » dc. juny 30, 2010 6:57 pm

Ostres no l'havia vist mai!!! Quin invent!!
Sembla un colector d'orina masculí.

El que encara no em faig a l'idea de com es posa.... suposo que no hi haurà pèrdues, ni res d'això.. Es com quan comences a fer servir el Tampax i tens por de tacar!!!
ImatgeImatgeImatgeImatge
La princesa de la casa va nèixer amb 3.070kg i 48 cm.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El príncep de la casa va nèixer amb 3.910 kg i 49 cm.
https://plus.google.com/u/0/photos/1012 ... 005/albums
Noe

EntradaAutor: Noe » dc. juny 30, 2010 7:16 pm

Jo primer em vaig comprar la lunette, i no anava pas malament però la mooncup és molt més tova i fàcil de posar, per mi.

Jo alguna vegada he tingut pèrdues, però molt poquetes, no em poso ni salvaslip pq només he tacat una mica les calcetes, però perquè no me l'havia posada bé...
Imatge
Imatge
tolinso
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

EntradaAutor: tolinso » dc. juny 30, 2010 7:23 pm

per colocar-la es doblega, i un cop a dins, la mooncup recupera la forma original, quedant "trabada" contra les parets de la vagina, de manera que si es fa be, hi ha 0 perdues :ok: jo de tota manera sempre porto salvaslip... per si les mosques :-D

Al cap de X hores te la treus i la buides, la rentes amb aigua (o si esteu en un lloc public, li passeu paper i llestos) i ja te la pots tornar a posar :ok: és un gran invent :ok:

a mi me la va comparar una amiga que es de Granollers. Crec que a http://www.lafageda.com/ també la podeu comprar :ok: i segur que en mil llocs més :ok:
Noe

EntradaAutor: Noe » dc. juny 30, 2010 7:58 pm

crec q a la web de crianza natural tb la tenen
Imatge
Imatge
angelina
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

EntradaAutor: angelina » dc. juny 30, 2010 8:13 pm

Jo tb me la volia comprar però entre una cosa i altre ni regla ni mooncup jajaj però m'interessa per després pq havia sentit que es molt practic i molt mes sà per el cos! :content: que bé que hagis obret aquest post aixi podem llegir els comentaris de les q ja en sjon usuaries!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Raquel_bcn
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. abr. 07, 2010 9:01 am

EntradaAutor: Raquel_bcn » dc. juny 30, 2010 9:09 pm

Jo n'he sentit a parlar fa ben poquet i té molt bona pinta, a quina web la puc comprar?
Imatge

El post de la baldufeta: viewtopic.php?f=71&t=18002
Ginger
Entrades: 2246
Membre des de: dv. maig 22, 2009 11:11 am

EntradaAutor: Ginger » dc. juny 30, 2010 9:22 pm

Noies, jo tb la recomano!!
és el sistema més net i respectuós q he vist!!! VAl la pena... :ok:
http://www.mooncup.co.uk/languages/es/inicio.html
Imatge

Imatge
iuia
Entrades: 1633
Membre des de: dt. feb. 17, 2009 12:42 pm

EntradaAutor: iuia » dc. juny 30, 2010 10:20 pm

M'interessa molt el tema. A veure si hi a més opinions al respecte per acabar d'animar-me a comprar-la.
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

El nostre post per si voleu saber-ne més:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=12672
Castanyeta
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Castanyeta » dj. jul. 01, 2010 12:51 am

Hola,

jo tinc la Divacup, que és el mateix. Trobo que és l'invent del segle: quan em torni a venir la regla no penso pas fer servir tampons ni compreses.

Jo la vaig comprar per ebay l'any 2008. A BArcelona la venen a Mapu, la botiga de coses ecològiques del C/Magdalenes, molt a prop de la catedral: http://www.mapubarcelona.com/

Per cert, se n'havia parlat fa temps en algun altre post. Us enganxo el que jo n'havia comentat:

Jo la faig servir, i n'estic encantada. La meva no és la moon, sino la Diva cup; però en fi, és el mateix invent.
És veritat q les primres vegades, fins q li agafes la pràctica, pot ser tot plegat una mica empastifós. Però amb unes quantes vegades se li agafa el truquillo! També q encara q ja tinguis la pràctica agafada, si t'esperes massa els dies forts de la regla pot ser q facis una mica de merder quan la buides, però això només passa si no estàs al cas i tens la regla abundant, com quan et traspassa un tampax pq te n'has mig oblidat. I finalment, l'inconvenient de no tenir pica i intimitat a la feina o quan vas porái se soluciona duent una ampolleta d'aigua: vas al lavabo, l'omples a la pica de la zona de rentar mans i després et tanques a l'wc a fer la feina :-).
I, finalment, pel que val (el mateix q dues capses de tampons), potser podeu comprar-la i provar-la alguna temporadeta que estigueu més per casa (vacances, regla en cap de setmana...) o feu sortides curtes, q sabeu q no us caldrà canviar-vos porái. Vull dir q no cal fer el canvi de cop, en plan ale, avui abandono els tampax per sempre! I a poc a poc, si us hi aneu sentint còmodes i quan aneu coneixent el ritme de les vostres quantitats de flux, ja anireu incrementant-ne l'ús.
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
marta9
:: poltre
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

EntradaAutor: marta9 » dj. jul. 01, 2010 6:41 am

Jo tinc la mooncup, i és un inventàs!!!! Genial!!!! :ok: Ostres, abans quan duia els tampons els primers dies de regla de seguida tacava perquè traspassava amb tant de fluxe, de nit havia de fer servir compreses (aquella sensació tant desagradable com d'anar amb un volquer brut...) perquè el tampó no m'aguantava tant ni de conya, i els últims dies com ja tenia poc fluxe el tampó em ressecava i m'irritava tots els baixos... :ufs:

La mooncup és neta, còmoda i pràctica! Em va costar un xic aprendre a treure-la, però amb uns dies de pràctica anem tant còmodes que de vegades se m'oblida que tinc la regla... :-D No la notes gens, menys que un tampó, aguanta més hores, i no traspassa, i no irrita gens. A la feina la rento amb una ampolleta d'aigua. I com aguanta moltes hores, (de 4 a 8h), si he de sortir a fer un volt me la buido abans de sortir i ja quan torno. I per anar a nedar, a la platja... genial :ok: Ahir vam nedar juntes per primer cop, la meva mooncup i jo, i com si no tingués la regla... :ok:
Imatge
Imatge
Imatge
bipa
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

EntradaAutor: bipa » dj. jul. 01, 2010 7:34 am

Jo soc una altra usuaria de la Moon cup !!! i també genial !!! jo farà 3 anys que l'utilitzo (amb un any entremig de "descans" per embaras+lactancia) però ja la tinc més que amortitzada... no sabeu lo pràctic que és no haver d'estar pendent de si et queden o no et queden tampons. Alguna vegada a la nit no l'he deixat ben col·locada i he tingut alguna fuga, però també crec que és per que em moc molt i a vegades em poso amb unes postures una mica "rares". Com ja han dit has de tenir cura amb la neteja del trasto, de les teves mans i de com queda el lavabo despres del "buidat" però per la resta perfecte !!
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Nuri g
Entrades: 1046
Membre des de: dv. feb. 05, 2010 3:27 pm

EntradaAutor: Nuri g » dj. jul. 01, 2010 9:24 am

Moltes gràcies per contestar... m'heu convençut!!

De moment tardaré a tornar a tenir la regla je,je... però un cop hi torni penso comprar-me n'un i provar-ho, mai m'ha acabat d'agradar ni les compreses ni els tampons... uns per tenir la sensació de volquer i els altres, perquè al no tenir molt de fluxe acabo sempre reseca i irritada...
ImatgeImatgeImatgeImatge
Nima
Entrades: 1394
Membre des de: dc. març 31, 2010 10:37 am

EntradaAutor: Nima » dj. jul. 01, 2010 10:14 am

Jo tinc la regla super abundant els primers dies i despres una eternitat tacant i al final de tanta compresa tinc una irritació que no vegis!! així que m'heu convençut i miraré de trobar-la en algún lloc potser així a la propera m'estalvio d'irritacions.

Gràcies! :ok: :ok: :ok:
Vivint una vida d'aventura amb tres fills :-)
tombarella
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

EntradaAutor: tombarella » dj. jul. 01, 2010 2:46 pm

A mi encara no m'ha vingut la regla des de que em vaig quedar embarassada (ja fa més de 2 anys, mare meva!!), però tinc clar que provaré aquest invent! :ok:
Imatge Imatge

||*||
marta9
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

EntradaAutor: marta9 » dj. jul. 01, 2010 7:44 pm

Jo tinc la mooncup, la vaig comprar a www.mowgli.es. També conec la divacup, la venen a www.crianzanatural.com. I també hi ha la fleurcup, però aquesta no sé on la venen.
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “Off-topic”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: