No suporto...

Temes off-bebes, parts, embarassos..
Rosyf71
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:46 am

Re: No suporto...

EntradaAutor: Rosyf71 » dj. jul. 24, 2014 7:27 pm

No suporto que el pare del meu fill estigui malalt. Sembla que s'hagi de morir!!!!
Avatar de l’usuari
leta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: No suporto...

EntradaAutor: leta » dj. jul. 31, 2014 6:02 pm

NS aquesta ratxa de merdaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Avatar de l’usuari
steelman_family
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dv. nov. 16, 2012 12:34 pm

Re: No suporto...

EntradaAutor: steelman_family » dt. ago. 05, 2014 7:15 pm

No suporto que encara no siguem un estat independent !!! ||*||
gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

Re: No suporto...

EntradaAutor: gusiluz » ds. ago. 16, 2014 10:08 pm

steelman_family ha escrit:No suporto que encara no siguem un estat independent !!! ||*||


Jo tampoc ho suporto, peri tranqui que ja queda poc!
Avatar de l’usuari
NyiNyi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

Re: No suporto...

EntradaAutor: NyiNyi » dg. ago. 17, 2014 7:55 am

NS la gent que tira el cigarro a la sorra de la platja, o a l'herba de la piscina! Tan costa recollir-los?
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
rita2013
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dt. jul. 23, 2013 4:38 pm

Re: No suporto...

EntradaAutor: rita2013 » dg. ago. 17, 2014 9:49 pm

gusiluz ha escrit:
steelman_family ha escrit:No suporto que encara no siguem un estat independent !!! ||*||


Jo tampoc ho suporto, peri tranqui que ja queda poc!

+1
Ja queda menys!
Avatar de l’usuari
feeling
:: gosset
:: gosset
Entrades: 404
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 4:42 pm

Re: No suporto...

EntradaAutor: feeling » dt. ago. 19, 2014 8:49 am

No suporto la meva sogra, q encara q he tingut el 2on fill em tracta com si fos novata... Em diu q l'he de tapar i a sobre em fa una demostracio d com (senyora q estem a l'agost!), el mira i el remira per veure quina roba porta i em diu si li agrada o no (q normalment es q no), em diu quant li he de fer de bibero (jo se perfectament si el meu nen te gana o no coi!), com l'he d'agafar quan té colics, em diu q pq li dono el colimil, q lo millor es lo q feia ella a la seva epoca (aqui es quan comença a explicar les seves histories d quan van neixer els seus fills), i lo pitjor d tot es quan s'apodera del carro o del nen per portarlo ella o per donarli a algú... aquest finde no la he enviat a la merda perque mira... encara q algun tall s'ha emportat...
Uuufff quina dona....
DENÍS
Avatar de l’usuari
sika
:: peixet
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dc. ago. 27, 2014 7:45 pm
Ubicació: Terrassa

Re: No suporto...

EntradaAutor: sika » dc. set. 24, 2014 5:51 pm

feeling, això ha de fer molta, molta ràbia!! jo ho veig en amigues, i jo em poso nerviosa!!!

jo no suporto que la gent ens pregunti al meu marit i a mi... "i vosaltres no us animeu a tenir fills?"... ejem, si per mi fos, ja en tindria, però les coses de vegades no son tan ràpides!!
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: No suporto...

EntradaAutor: martina13 » dc. set. 24, 2014 8:42 pm

gusiluz ha escrit:
steelman_family ha escrit:No suporto que encara no siguem un estat independent !!! ||*||


Jo tampoc ho suporto, peri tranqui que ja queda poc!

visca catalunya lliure!!!!
EMAMI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

Re: No suporto...

EntradaAutor: EMAMI » dj. set. 25, 2014 8:30 am

No suporto als meus sogres quan em diuen egoist per no voler deixar-los-hi la meva filla de 2 anys tot un cap de setmana! Em diuen que només penso amb mi i que he de pensar amb el que vol ella! Em diuen que l'he de deixar volar! Però que té 2 anys!!!
I també em diuen egoista per no portar-la a la llar estant jo de baixa per embaràs! Que la perjudico!!!
Quina ràbia!
rita2013
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dt. jul. 23, 2013 4:38 pm

Re: No suporto...

EntradaAutor: rita2013 » dj. set. 25, 2014 9:28 am

Que fort emami! No saben el que diuen!! T'entenc perfectament pq jo em trobo amb situacions similars!
Avatar de l’usuari
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

Re: No suporto...

EntradaAutor: nostreta » dl. set. 29, 2014 4:59 pm

No suporto que la gent quan saben que estic embarassada es creguin amb el dret d'opinar sobre la meva edat i si he fet bé o no en quedar-me embarassada tant jove.. és la nostra decisió i ningú ens ha de questionar!!! :lluita::
Imatge

Imatge
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: No suporto...

EntradaAutor: martina13 » dl. set. 29, 2014 7:24 pm

Kina edat tens nostreta??? Fisicament la millor edat es entre els 20 i 25 aixo es evident!!! Xo aixo no vol dir k una mare de 30 o de 40 no puguin ser mares genials
Totes aquestes coses de l'edat son questions socials res mes
El k dius si tu i la teva parella ho voleu qui ha de dirhi res!!! La societat no sen sortira sino hiha gent jove i valenta k vulgui dur savia nova i vida nova al mon!!!
Jo us diria k oleeee vosaltres!!!
Avatar de l’usuari
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

Re: No suporto...

EntradaAutor: nostreta » dt. set. 30, 2014 10:45 am

Martina13, en tinc 22 i la meva parella 25! Som joves però la nostra vida fa temps que no consisteix en sortir de festa i desfasar-nos cada cap de setmana. Fa quatre anys que estem junts i 2 que convivim, els dos teniem clar que voliem ser pares joves i per nosaltres ja havia arrivat el moment ideal :content: . Ara la tónica està en ser pares passats els 30 però tampoc et passis gaire que sinó aviat arrivaran els comentaris de "se't passarà l'arrós"... si és que no hi ha qui els entengui jajaja. Els meus pares i avis van ser pares joves, així que el meu fill tindrà avis i besavis que podràn amb tota la marxa que els demanarà >.-<:

Tinguem l'edat que tinguem totes som unes supermamàs!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
feeling
:: gosset
:: gosset
Entrades: 404
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 4:42 pm

Re: No suporto...

EntradaAutor: feeling » dj. oct. 02, 2014 9:17 am

nostreta ha escrit:Martina13, en tinc 22 i la meva parella 25! Som joves però la nostra vida fa temps que no consisteix en sortir de festa i desfasar-nos cada cap de setmana. Fa quatre anys que estem junts i 2 que convivim, els dos teniem clar que voliem ser pares joves i per nosaltres ja havia arrivat el moment ideal :content: . Ara la tónica està en ser pares passats els 30 però tampoc et passis gaire que sinó aviat arrivaran els comentaris de "se't passarà l'arrós"... si és que no hi ha qui els entengui jajaja. Els meus pares i avis van ser pares joves, així que el meu fill tindrà avis i besavis que podràn amb tota la marxa que els demanarà >.-<:

Tinguem l'edat que tinguem totes som unes supermamàs!

Doncs jo he tingut els nens amb 31 i 34, però a dia d'avui, mes d'una vegada he pensat q si els hagues tingut mes jove els disfrutaria mes encara!! I q consti q estic encantada amb la vida q hem portat abans d ser pares! però una vegada q els hem tingut si q m'ho he pensat alguns cops.
Aixi q moltes felicitats i quan et facin algun comentari els envies a tomar fanta jejeje
DENÍS
Avatar de l’usuari
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

Re: No suporto...

EntradaAutor: nostreta » dj. oct. 02, 2014 2:05 pm

feeling ha escrit:
nostreta ha escrit:Martina13, en tinc 22 i la meva parella 25! Som joves però la nostra vida fa temps que no consisteix en sortir de festa i desfasar-nos cada cap de setmana. Fa quatre anys que estem junts i 2 que convivim, els dos teniem clar que voliem ser pares joves i per nosaltres ja havia arrivat el moment ideal :content: . Ara la tónica està en ser pares passats els 30 però tampoc et passis gaire que sinó aviat arrivaran els comentaris de "se't passarà l'arrós"... si és que no hi ha qui els entengui jajaja. Els meus pares i avis van ser pares joves, així que el meu fill tindrà avis i besavis que podràn amb tota la marxa que els demanarà >.-<:

Tinguem l'edat que tinguem totes som unes supermamàs!

Doncs jo he tingut els nens amb 31 i 34, però a dia d'avui, mes d'una vegada he pensat q si els hagues tingut mes jove els disfrutaria mes encara!! I q consti q estic encantada amb la vida q hem portat abans d ser pares! però una vegada q els hem tingut si q m'ho he pensat alguns cops.
Aixi q moltes felicitats i quan et facin algun comentari els envies a tomar fanta jejeje


Moltes gràcies feeling! Cada edat té els seus pros i contras susposo ;-))) i et faré cas... A tomar fanta tots jajaja
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
toska
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dt. abr. 09, 2013 3:23 pm
Ubicació: Barcelona

Re: No suporto...

EntradaAutor: toska » dj. oct. 02, 2014 3:27 pm

Jo la meva la vaig tenir amb 37 anys tambe penso que millor jove. Pero la vida va Com va... i tots ens adaptem
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

Re: No suporto...

EntradaAutor: nostreta » dl. oct. 06, 2014 4:03 pm

toska ha escrit:Jo la meva la vaig tenir amb 37 anys tambe penso que millor jove. Pero la vida va Com va... i tots ens adaptem


Si que és cert que la vida va com va, per això és una tonteria posar edat a la maternitat!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
toska
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dt. abr. 09, 2013 3:23 pm
Ubicació: Barcelona

Re: No suporto...

EntradaAutor: toska » dl. oct. 06, 2014 5:42 pm

nostreta ha escrit:
toska ha escrit:Jo la meva la vaig tenir amb 37 anys tambe penso que millor jove. Pero la vida va Com va... i tots ens adaptem


Si que és cert que la vida va com va, per això és una tonteria posar edat a la maternitat!


Penso totalmente igual
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Violeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2218
Membre des de: dt. set. 30, 2008 11:06 am
Ubicació: Barcelona

Re: No suporto...

EntradaAutor: Violeta » dc. oct. 08, 2014 6:56 am

No suporto que el meu fill de 4 anys i mig torni de l'escola explicant-me que dos amics seus li han estat dient que era una nena perquè a piscina portava unes xancletes liles amb una tira rosa i perquè porta les ungles dels peus pintades del Barça... :-(( ell pobret em deia: és que mama, a mi el lila, el taronja i el rosa m'agraden molt!!jo li he dit que els seus companys s'ho perden perquè tenen menys colors per triar, que és molt divertit poder triar d'entre tots els colors, i que el seu pare porta samarretes rosa i segueix sent un "nen" i no passa res. Em fot que comencin amb els estereotips tan aviat!!

I tampoc suporto sentir com els companys del meu fill es passen l'estona dient "te voy a dar una patada en los cojones" i juguen a donar-se patades...avui quan ho he vist he marxat amb el meu fill cap a casa...i els pares no deien res perquè estaven xerrant tan tranquils!!! :ufs: :ufs:
La vida amb un somriure és més bonica...

Imatge
La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea

El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Imatge

Torna a “Off-topic”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::