Què me'n dieu d'0pticàlia??

Temes off-bebes, parts, embarassos..
PRUNAENSUCRADA
:: cèrvol
Entrades: 511
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 2:26 pm
Ubicació: Porqueres

Què me'n dieu d'0pticàlia??

EntradaAutor: PRUNAENSUCRADA » dj. set. 01, 2011 1:39 pm

Bones,

m'haig de canviar les ulleres, i fa dies que per la tv veig l'anunci d'opticàlia de 2 ulleres per 95 euros. Crec que està molt bé de preu, i a més avui he entrat a la seva web i he vist que tenen molta varietat d'ulleres, algunes de molt xules, però al mirar les botigues he vist que a girona només n'hi ha una a Hostalric i Figueres :ufs:

Bé la meva pregunta és si alguna de vosaltres hi ha anat mai, què m'en dieu de la qualitat de les ulleres, els vidres són antireflectants o amb aquest preu són molt tiradillos?? i una altre cosa, quan tarden a fer-les?? és que hi ha llocs on les encarregues al matí i com que tenen taller a la tarda ja les tens, i la veritat és que si haig d'anar fins a Figueres dos dies em faria més pal, no se...algu em pot ajudar amb la sevo opinio???
moltes gràcies!!
Imatge
Imatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7531
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Què me'n dieu d'0pticàlia??

EntradaAutor: noviachuky » dj. set. 01, 2011 3:31 pm

crec que hi ha una graduació màxima per als vidres pero no sé res més.
es que també m'interessa pq m'agradaria canviar-les
Imatge

Imatge
escopinya
:: granota
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dc. maig 18, 2011 7:34 pm

EntradaAutor: escopinya » dj. set. 01, 2011 6:14 pm

Sí normalment hi ha una graduació màxima per aquestes ofertes. Jo amb la graduació que tinc mai hi entro.

Jo sóc d'Hostalric i no hi vaig mai a l'optica que hi ha no perquè sigui dolenta sinó perquè normalment si baixes a Girona, Blanes o St. Celoni tens més varietat per triar i millors preus en altres optiques més grans. No sé el cas de la de Figueres.
PRUNAENSUCRADA

EntradaAutor: PRUNAENSUCRADA » dj. set. 01, 2011 6:56 pm

Merci guapes,

la veritat és que no sé què fer... a ña web hi ho moooltíssims models, però i si quan vaig a la botiga no tenen quasi res.... llavors sembla que fa pal dir que no ten quedes cap, pq primer et solen mirar la graduació i després desdir-ten.... no se... aix quin dilema, jejje
Imatge
Imatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7531
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » dv. set. 02, 2011 8:04 am

ei pruna i pq no hi truques i a veure que et diuen de la oferta?
Imatge

Imatge
PRUNAENSUCRADA

EntradaAutor: PRUNAENSUCRADA » dv. set. 02, 2011 12:42 pm

Hola, doncs ahir vaig enviar un mail a la pàgina web demanant la qualitat dels vidres i el termini d'entrega, i m'han respost dient que millor truqui pq cada botiga funciona diferent. No se si això és bo o dolent, però aquesta tarda trucaré a la botiga de Figueres a veure què em diuen...
Imatge
Imatge
Tarma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2041
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 2:23 pm
Ubicació: ahora Badia del Valles, pero siempre de Sabadell

EntradaAutor: Tarma » ds. set. 03, 2011 1:34 pm

hola guapisimas!

yo he trabajado para ópticalia y aunque ahora no estoy y cada tienda es diferente pero la promociones suelen ser 95€ con cristales en blanco y la graduación suele se astigmatismo de 2 y miopía o hipermetropia de 4
si es otra graduación ya suele ser tarifa y si es cristal reducido el precio sube pero suele estar bastante bien pero como he dicho cada tienda es un mundo
referente a las montura estamos muy bien y las marcas suelen ser pepejeans, pull&bear, amichi, son las marcas y más o menos recuerdo

lo de si las hacen en una hora o de la noche a la mañana es llamar a la tienda y preguntar ya que no todas las ópticas tienen taller o la graduación que necesitas

tened en cuenta que es una asociación por eso cada sitio tiene su forma de trabajar

espero haberos ayudado un poquito y cualquier cosita aquí estoy :D

Besukiss
ada82
:: tigre
:: tigre
Entrades: 723
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 7:22 pm

EntradaAutor: ada82 » dt. set. 27, 2011 7:40 am

Hola noia,

La meva mare va anar ahir a fer-les i se'n va comprar dues per 95 euros però els vidres no són antireflectants, li van dir que si els volia així era una mica més car, tipus 100 i algo però tampoc tant tant car, tenint en compte que a mi una de sola ja em va costar quasi 200 euros, ho trobo molt bé. Les marques que ella es va quedar són El Caballo i Pull&Bear i són maques!
Ja ens diràs si et decideixes!
ImatgeImatge

03/08/2011: És un NEN!

ImatgeImatgeImatge
PRUNAENSUCRADA

EntradaAutor: PRUNAENSUCRADA » ds. oct. 01, 2011 2:19 pm

Bones,

finalment després de mirar una mica més, vaig acabar anant a l'optica del poble...com que les necessitava ja, va ser el més ràpid, ja que a l'endemà ja les tenia. això si, em van arrissar una miqueta.

Gràcies pels consells, per la pròxima potser m'animo a provar a opticàlia si dius que a la teva mare li ha anat tant bé... per cert, saps si fan aquesta oferta en graduades de sol tb???
Imatge
Imatge
abrahamrojas571
Entrades: 1
Membre des de: dl. abr. 15, 2019 4:27 pm
Ubicació: Santiago
Contacta:

EntradaAutor: abrahamrojas571 » dl. abr. 15, 2019 5:19 pm

Los birretes son una de las mejores opciones cuando se trata de colocárselo a una persona cuando haya culminado sus estudios.

Torna a “Off-topic”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: