Foradets petits a les samarretes

Temes off-bebes, parts, embarassos..
mdemare
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

Re: Foradets petits a les samarretes

EntradaAutor: mdemare » dj. oct. 03, 2013 12:18 pm

-----------
mdemare l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 13, 2015 1:53 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
sipamasil
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1818
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 11:27 pm

Re: Foradets petits a les samarretes

EntradaAutor: sipamasil » dj. oct. 03, 2013 3:56 pm

Jajaja, jo pensava que era la única!!! :-D
Avatar de l’usuari
Laia29
:: gosset
:: gosset
Entrades: 494
Membre des de: dg. oct. 23, 2011 6:11 pm
Ubicació: Barcelona - Les Corts

Re: Foradets petits a les samarretes

EntradaAutor: Laia29 » dj. oct. 03, 2013 6:08 pm

Que bo!! A mi també em passa, em pensava que era per la rentadora que era bastant velleta (més de 10 anys) però no era per la rentadora perquè n'acabem de comprar una i passa el mateix!! Misteris...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
vicky1983
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

Re: Foradets petits a les samarretes

EntradaAutor: vicky1983 » dv. oct. 04, 2013 9:48 am

que bo aquest fil!!!!

m'uneixo al club de les samarretes foradades al melic!!!!!! jajaja

he llegit les vostres respostes i s'uneixo a les que pensen que és culpa del marbre de la cuina!!! aixó si espero que sigui a causa del "roce" i no d'algun bitxito!! quin fàstic!!! :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
Avatar de l’usuari
Yanara
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 562
Membre des de: dv. juny 10, 2011 1:10 pm

Re: Foradets petits a les samarretes

EntradaAutor: Yanara » dg. oct. 06, 2013 1:43 am

Jo m'hi vaig trobar una vegada, però va ser un temps determinat i només amb un tipus de roba. Durant un any vaig compartir pis amb una persona gran, i era ella qui posava les rentadores. A la segona rentada, tenia les samarretes de llana foradades, però per tot arreu, i era com un punt saltat.

Normalment les samarretes que porto són Mango o xino coxino i no m'he trobat mai amb forats al melic, però pensant-hi... jo porto texans, bolso creuat, no cordo les cremalleres quan poso els pantalons a la rentadora, no tinc marbre a la cuina però sí que m'hi recolzo... però sempre porto les samarretes per fora. Voleu dir que no és la part del darrera del botó, que frega contínuament amb la roba si les porteu per dintre?

Ja preguntaré per aquí, a veure si algú se li acut alguna cosa més.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nuvolmagic
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dj. des. 17, 2009 9:58 am

Re: Foradets petits a les samarretes

EntradaAutor: Nuvolmagic » dg. oct. 06, 2013 11:41 am

:-D :-D :-D era el meu misteri personal
L'altre dia ho parlava amb la meva germana i el meu cunyat i a ell també li passa. Però es que a mi em passa fa cosa de 2 any i la meva conclusió
es que era perquè m' havia engreixat i tinc més panxa i amb el roce del botó del texà, agafar el nen, bolso... es quan sortia el foradet, pot ser?
Alguna primeta a la sala que també li passi lo dels foradets? :-:) Així desmuntareu la meva hipòtesi :-D
Avatar de l’usuari
Violeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2218
Membre des de: dt. set. 30, 2008 11:06 am
Ubicació: Barcelona

Re: Foradets petits a les samarretes

EntradaAutor: Violeta » dg. oct. 06, 2013 3:34 pm

Nuvolmagic ha escrit::-D :-D :-D era el meu misteri personal
L'altre dia ho parlava amb la meva germana i el meu cunyat i a ell també li passa. Però es que a mi em passa fa cosa de 2 any i la meva conclusió
es que era perquè m' havia engreixat i tinc més panxa i amb el roce del botó del texà, agafar el nen, bolso... es quan sortia el foradet, pot ser?
Alguna primeta a la sala que també li passi lo dels foradets? :-:) Així desmuntareu la meva hipòtesi :-D


Jajaja...jo no estic prima, gens, de fet m'he proposat perdre 10 quilos, però en un any, o sigui que si ho aconsegueixo d'aquí un any us podré dir si encara em surten foradets... :content: :content: :content:
La vida amb un somriure és més bonica...

Imatge
La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea

El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Imatge
Avatar de l’usuari
izascun79
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1321
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 11:13 am

Re: Foradets petits a les samarretes

EntradaAutor: izascun79 » dg. oct. 06, 2013 8:43 pm

Nuvolmagic ha escrit::-D :-D :-D era el meu misteri personal
L'altre dia ho parlava amb la meva germana i el meu cunyat i a ell també li passa. Però es que a mi em passa fa cosa de 2 any i la meva conclusió
es que era perquè m' havia engreixat i tinc més panxa i amb el roce del botó del texà, agafar el nen, bolso... es quan sortia el foradet, pot ser?
Alguna primeta a la sala que també li passi lo dels foradets? :-:) Així desmuntareu la meva hipòtesi :-D

jejeje Jo també porto uns quilets a sobre... els foradets a les samarretes són exclusivitat de les gordis?? seria brutaaaal!!!

Yanara, jo tb porto sempre les samarretes per fora.
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Si et ve de gust, visita el meu bloc... http://cosetesnostres.wordpress.com
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Foradets petits a les samarretes

EntradaAutor: eternitat » dg. oct. 06, 2013 10:29 pm

Jo porto sempre les samarretes per fora i almenys fins fa 9 mesos (espero que ara despres de parir continui amb ella) feia una 38. No crec que sigui ni una teoria ni l'altre!
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Foradets petits a les samarretes

EntradaAutor: glorieta » dl. oct. 07, 2013 9:47 am

No te res a veure el pes!!! Ma mermanaes un secall, talla 36 i jo tambe estic primeta pero ara amb panxeta i ens ha passat sempre..... Va! Que si descobrim que es ho patentem i fem la primera pela!!!!!
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Avatar de l’usuari
Nuvolmagic
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dj. des. 17, 2009 9:58 am

Re: Foradets petits a les samarretes

EntradaAutor: Nuvolmagic » dl. oct. 07, 2013 9:52 am

Vaja si que heu desmontat ràpid la meva hipòtesi :-D :-D
Aurem de continuar buscant perque fa una rabia tremenda veure les samarretes noves i el foradet allà, ostres es que ho tinc a totes :-((
Avatar de l’usuari
vicky1983
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

Re: Foradets petits a les samarretes

EntradaAutor: vicky1983 » dl. oct. 07, 2013 10:28 am

noies.... he estat pensant..... he arribat a la conclussió que només em passa amb la roba "informal", la que vaig servir per cap de setmana vamos!! i gairebe sempre ho acompanyo amb uns texans! podria ser de la cremallera dels texans??? concretament, sabeu que algunes cremalleres porten les dos puntes aquelles per a que no es baixin a la part d'on agafem per pujar i baixar (desconec com es diu aquesta part) ?? penso que podria ser d'aixó... que penseu????
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
Avatar de l’usuari
Nuvolmagic
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dj. des. 17, 2009 9:58 am

Re: Foradets petits a les samarretes

EntradaAutor: Nuvolmagic » dl. oct. 07, 2013 10:38 am

Potser si Vicky, ara si que em poso més texans que abans, portava més leggins, vestits... Perque la resta menys la panxa tot és igual.
Avatar de l’usuari
izascun79
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1321
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 11:13 am

Re: Foradets petits a les samarretes

EntradaAutor: izascun79 » dl. oct. 07, 2013 11:21 am

vicky1983 ha escrit:noies.... he estat pensant..... he arribat a la conclussió que només em passa amb la roba "informal", la que vaig servir per cap de setmana vamos!! i gairebe sempre ho acompanyo amb uns texans! podria ser de la cremallera dels texans??? concretament, sabeu que algunes cremalleres porten les dos puntes aquelles per a que no es baixin a la part d'on agafem per pujar i baixar (desconec com es diu aquesta part) ?? penso que podria ser d'aixó... que penseu????


Jo tb crec qu és dels texans, de fet sempre ho he pensat. I jo vaig en texans el 90% dels dies
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Si et ve de gust, visita el meu bloc... http://cosetesnostres.wordpress.com
Avatar de l’usuari
vicky1983
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

Re: Foradets petits a les samarretes

EntradaAutor: vicky1983 » dl. oct. 07, 2013 11:47 am

izascun79 ha escrit:
vicky1983 ha escrit:noies.... he estat pensant..... he arribat a la conclussió que només em passa amb la roba "informal", la que vaig servir per cap de setmana vamos!! i gairebe sempre ho acompanyo amb uns texans! podria ser de la cremallera dels texans??? concretament, sabeu que algunes cremalleres porten les dos puntes aquelles per a que no es baixin a la part d'on agafem per pujar i baixar (desconec com es diu aquesta part) ?? penso que podria ser d'aixó... que penseu????


Jo tb crec qu és dels texans, de fet sempre ho he pensat. I jo vaig en texans el 90% dels dies


quina sort izascun79!!!! ojala a la feina pogués venir en texans!!!!! aixó quan arribo a casa el primer que faig és canviar-me de roba!! jejeje

doncs a partir d'ara em sembla que miraré molt més que la cremallera quedo ben tancadeta... amb la tonteria m'he desgraciat ja moltes samarretes!! :ufs: :ufs: :ufs:
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
Avatar de l’usuari
nini8852
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

Re: Foradets petits a les samarretes

EntradaAutor: nini8852 » dt. oct. 08, 2013 11:49 am

a mi també em passa! I confirmo que no és exlusiu de les plenetes. Sóc un secall i també se'm foraden! I també vaig sempre, però sempre, amb texans. Potser si que és de la cremallera ?-) Jo em pensava que era que tenia algún bitxitu per casa, però pensan-t'ho bé, també se'm foradarien d'altres llocs no?
Misteris de la vida.... :-D
Imatge
Avatar de l’usuari
Yanara
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 562
Membre des de: dv. juny 10, 2011 1:10 pm

Re: Foradets petits a les samarretes

EntradaAutor: Yanara » dt. oct. 08, 2013 6:17 pm

Suposo que no us llegiu tots els comentaris. Torno a preguntar: us poseu la samarreta per dins o per fora quan porteu texans? Si les porteu per dins pot ser la part del darrera del botó. A mi em passava amb uns pantalons amb tirants: el botó dels tirants era com els dels texans i em foradava la samarreta als costats, justament on coincidien els botons.
Imatge
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Foradets petits a les samarretes

EntradaAutor: FloR » dt. oct. 08, 2013 9:19 pm

Jo no porto mai texans.. 90% leggins :-)
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Avatar de l’usuari
Violeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2218
Membre des de: dt. set. 30, 2008 11:06 am
Ubicació: Barcelona

Re: Foradets petits a les samarretes

EntradaAutor: Violeta » dc. oct. 09, 2013 6:22 am

Yanara ha escrit:Suposo que no us llegiu tots els comentaris. Torno a preguntar: us poseu la samarreta per dins o per fora quan porteu texans? Si les porteu per dins pot ser la part del darrera del botó. A mi em passava amb uns pantalons amb tirants: el botó dels tirants era com els dels texans i em foradava la samarreta als costats, justament on coincidien els botons.


Jo crec que no et vaig contestar...porto les samarretes per fora els texans, però a l'estiu no porto texans. A més a més, en un altre missatge meu que tampoc es deu haver llegit vaig dir que tinc les samarretes del PIJAMA foradades per davant, i això segur que no és dels texans... :content:
La vida amb un somriure és més bonica...

Imatge
La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea

El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Imatge
Avatar de l’usuari
Nur79
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1170
Membre des de: dl. juny 06, 2011 3:51 pm

Re: Foradets petits a les samarretes

EntradaAutor: Nur79 » dc. oct. 09, 2013 12:49 pm

Yanara, jo no porto la roba per dins, mai....

jo crec que es la suma de coto de mala qualitat + roce ( bolso, taula, marbre, cinturo o whatever).

:)
Imatge

Torna a “Off-topic”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::