P2 - Mestra amb caracter.

Temes off-bebes, parts, embarassos..
Avatar de l’usuari
ragi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1665
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 5:56 pm

P2 - Mestra amb caracter.

EntradaAutor: ragi » dv. març 14, 2014 11:10 am

Bones, no sabia on ficar aquest post.

Us volia demanar la vostra opinio.

La meva nena fa p3, p1 i p2 ho va fer amb una altra escola. Fins aquí tot correcte. Jo n'estic encantadissima de l'escola que hem elegit i de la srta que te aquest any.

Bé, vec que a p2 hi ha una srta que fa coses que no les trobo correctes per a nens de p2.

- si un nen pega o mossega el castiga a fora al passadis amb una punta o bé el porta a p1.
- a l'hora d'esmorzar als que els hi costa més els fa menjar ràpid i els escridassa!!!
- m'agradaria veure-la com treu els bolquers i altres coses!!! ja que lo que he vist es una minima part.

La srta que tenia l'any passat la meva filla era molt carinyosaaaaa, la van castigar un parell de vegades AL RACO perque va mossegar amb una altra nena, pero maiii maii fora al passadis!! i després venia la srta i mho explicava.
Nose, estic molt indignada amb el que passa a p2 i no ho vec correcte!!!!

que en penseu?
Imatge
21/03/14 - Un estel brilla al cel.
Imatge
Avatar de l’usuari
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: P2 - Mestra amb caracter.

EntradaAutor: soleilua » dv. març 14, 2014 11:33 am

Doncs jo tampoc ho trobo gens correcte, ni correcte ni normal....

Vaja, que si jo tingués la meva filla en aquesta escola no crec que durés ni dos dies.
Avatar de l’usuari
ragi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1665
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 5:56 pm

Re: P2 - Mestra amb caracter.

EntradaAutor: ragi » dv. març 14, 2014 12:01 pm

soleilua ha escrit:Doncs jo tampoc ho trobo gens correcte, ni correcte ni normal....

Vaja, que si jo tingués la meva filla en aquesta escola no crec que durés ni dos dies.


La veritat que jo amb aquesta mestra tampoc li portaria!!!!!
Pero es una escola bona, d'una sola linea i que visc amb una ciutat petita, ens coneixem tots. i bueno dels altres mestres en tinc bones referencies, uns millor i uns pitjors pero tots correctes.
El que no entec es com la tenen amb aquesta srta. ja que l'escola es concertada.
Imatge
21/03/14 - Un estel brilla al cel.
Imatge
Avatar de l’usuari
Violeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2218
Membre des de: dt. set. 30, 2008 11:06 am
Ubicació: Barcelona

Re: P2 - Mestra amb caracter.

EntradaAutor: Violeta » dv. març 14, 2014 2:14 pm

Ragi, no acabo d'entendre això de p1, p2 i p3...se suposa que p3 és parvulari, l'escola "de grans" com coneixem tots, no? p1 i p2 vindria a ser l'escola bressol, que són els lactants, caminants i grans, oi? i dius que estan tots junts a la mateixa escola? bé, això només era per clarificar, és que no ho entenia..

Com saps tot això de l'altra educadora? que t'ho ha explicat algú? t'ho dic perquè és curiós que l'hagis vist escridassar a nens que van lents esmorzant, això normalment es veu si t'estàs allà una estona llarga...de totes maneres no, no és ni molt menys una bona praxis, això no es fa així, els infants són massa petits per entendre aquesta mena de càstigs, a part que mai s'ha de cridar a un infant, a part que no serveix de res no és gens educatiu.

Si estàs ben convençuda del que dius, jo parlaria amb la direcció de l'escola i ho comentaria, a tu potser no t'ha tocat aquesta mestra, però hi ha infants que l'han patit i l'estan patit ara, i a mi com a mare m'agradaria que el meu fill fos tractat amb respecte, que és el que es mereixen tots i totes les nenes, sense excepció, i si una educadora no fa bé la seva feina se li hauria de donar un toc d'atenció a l'escola perquè hi posessin solució. Pel bé de tots els infants. :ok:
La vida amb un somriure és més bonica...

Imatge
La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea

El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Imatge
Avatar de l’usuari
Yaiza202
:: lleona
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

Re: P2 - Mestra amb caracter.

EntradaAutor: Yaiza202 » dv. març 14, 2014 3:14 pm

A nosotros nos paso lo mismo en una Guardería en Manresa, y la desapuntemos bien rápido, en este caso la Señorita era la misma dueña del Centro.
Avatar de l’usuari
Gatxàn
:: rateta
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dt. maig 28, 2013 6:17 pm

Re: P2 - Mestra amb caracter.

EntradaAutor: Gatxàn » dv. març 14, 2014 5:06 pm

Yaiza202 ha escrit:A nosotros nos paso lo mismo en una Guardería en Manresa, y la desapuntemos bien rápido, en este caso la Señorita era la misma dueña del Centro.


Hola!!
Yaiza202- a quina guarderia de Manresa va ser si no és molt demanar? és que segurament buscarem una guarderia de Manresa de cara l'any vinent i no voldria equivocar-me...
Gràcies! :-()-)
Avatar de l’usuari
Yaiza202
:: lleona
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

Re: P2 - Mestra amb caracter.

EntradaAutor: Yaiza202 » ds. març 15, 2014 7:38 am

Fue en la Baldufa. Nosotros al igual que mas padres no la recomiendan. Los niños se quedaban sin supervisión (lo he podido presenciar yo misma, y aún así me lo negaban), salían a fuera a fumar cada 2x3, la Señorita les chillaba y castigaba, según ella una vez mi hija le mordió a otro niño (nunca mordía pero vamos a dejarlo en duda) y se la llevó fuera de clase castigada, la niña dejo de estar contenta y se cerró mucho, luego como tema aparte los pañales no duraban ni tres semanas (te estoy hablando en P2 que ya no mojan casi y solo yendo de 8.30h a 13.00h), resultaba que se los ponían a los demás y tu pagando para todos.

En nuestro caso le paguemos el Curso por adelantado porque nos iba mejor, cuando le dije que la borrábamos en Diciembre, se puso echa un basilisco y que no me iba a dar el dinero, tuve que llamar a mi Abogado para que mediara y gracias a él nos devolvió los meses que no utilicemos.
Después de eso, he conocido mas gente que también habían llevado a sus hijos y los habían borrado por el mismo motivo, al igual que yo cuando fueron a ver la Guardería les parecía todo correcto y la realidad no era esa.
Avatar de l’usuari
Marieta vola vola
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dj. ago. 09, 2012 10:19 am

Re: P2 - Mestra amb caracter.

EntradaAutor: Marieta vola vola » ds. març 15, 2014 2:21 pm

Hola Ragi!!

Has parlat amb altres pares i mares? Nosaltres no ens hem trobat en un cas semblant, però quan hi ha hagut alguna cosa que a mi no em semblava massa correcte, ho he parlat amb altres mames, que ho veien igual que jo i hem decidit parlar-ho amb l'escola bressol...

No crec que el que dius que fa aquesta educadora sigui massa correcte. Realment són molt petits per entendre aquesta mena de càstigs i ha de respectar una mica els ritmes de menjar de cada nen/a...

Jo ho parlaria o amb l'educadora en qüestió o amb la direcció del Centre si no. Deixem el nostre millor tresor a l'escola bressol cada dia i hi hem de confiar.

Sort!!
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: P2 - Mestra amb caracter.

EntradaAutor: martina13 » dl. març 17, 2014 7:44 am

estic d'acord amb la violeta és complicat saber què passa exactament en una clase si no hi ets molta estona
això si si n'estas del tot segura parla amb la dirección però sinó et poses en una situación complicada, jo sóc professora ( de nens de la ESO) i a vegades m'he trobat q x castigar una nena x adormir-se a clase m'han enviat els mossos a l'escola quan jo no havia fet absolutament res simplement la nena es va inventar que jo l'assetjava

amb nens petits sé que és diferent però assegura't bé i després fes el que creguis més adient esta clar
Avatar de l’usuari
ragi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1665
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 5:56 pm

Re: P2 - Mestra amb caracter.

EntradaAutor: ragi » dl. març 17, 2014 8:03 am

Gràcies per les respostes.

La veritat que jo no he vist res!!! Ma cunyada al portar el seu nen un parell de dies més tard a l'escola ha vist un nen de p2 a fora de la classe plorant!! Jo li vaig dir que en aquell moment hagues picat a la porta i li hagues dit a la srta..a mi aixo m'indigna molt.

Aquesta escola es desde p1 a eso. Llar d'infants + escola.

Per altra banda conec una noia que va fer practiques amb ella i per aixo ser lo dels esmorzars i altres coses.

L'altre dia em van preguntar uns amics que volien portar el seu nen a p1, i em van preguntar per l'escola, evidentment els vaig dir que a p2 m'havien dit aixo!!
Imatge
21/03/14 - Un estel brilla al cel.
Imatge
Crisalexi
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dg. març 09, 2014 1:43 pm

Re: P2 - Mestra amb caracter.

EntradaAutor: Crisalexi » dg. juny 29, 2014 1:06 pm

Doncs jo tampoc ho trobo bé, una cosa és disciplina i l áltre és humiliació...I els altres pares que en pensen?

Torna a “Off-topic”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::