Us deixen seure al metro?

Temes off-bebes, parts, embarassos..
0blanca0
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. jul. 25, 2014 10:57 pm

Us deixen seure al metro?

EntradaAutor: 0blanca0 » dc. nov. 26, 2014 1:44 pm

Bon dia guapulines! Que tal?
Doncs avui tenia ganes de compartir sensacions al respecte...a mi desde que es nota clarament la panxa molt sovint em deixen seure. Penseu que jo agafo el metro en una hora molt canyera, quan sempre està a tope...i a mes és la linea 1. Però hi ha dies (com avui) que tothom es fa el tonto o està massa concentrat a jugar amb el mòbil o parlar per wattsup com per adonar se que hi ha altres éssers humans al costat... :-o00m
Una cosa que he notat és que quasi sempre (puc dir gairebé sempre amb 1 excepció) m'han deixat el seien dones. Em sembla molt rar però la diferencia és bastant espectacular. Doncs m'estic preguntant si és una coincidència, si és que els homes són menys observadors i "no et veuen" o molt simplement li pesa més el cul.
Que penseu? Vosaltres quina experiència TMB teniu? !
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Us deixen seure al metro?

EntradaAutor: charito » dc. nov. 26, 2014 1:58 pm

Dies de tot.... pero si un dia es feien els suecos em plantava amb el barrigoncio als morros o fins i tot li he demanat que em deixi seure alguna persona jove.

el que si vaig notar es que la gent gran et deixa seure molt mes que els joves.
giuletta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

Re: Us deixen seure al metro?

EntradaAutor: giuletta » dc. nov. 26, 2014 2:35 pm

Buff, a mi aquest tema em treia de polleguera quan anava en transport públic per Barcelona :sogra: . Jo, quan ningú no em cedia el seient demanava que deixessin seure. I crec que recordar que les poques vegades que me'l van cedir per motu propi van ser dones, suposo que per solidaritat per si havien passat pel mateix, i una vegada me'l va oferir un avi que anava amb bastó, pobret, a qui jo li vaig agrair dient que no gràcies, que no era ella qui m'havia de cedir el seient.

No sé si té res a veure, però un cop que vaig anar a Núria en tren amb el panxot, em va sobtar perquè només entrar el vagó 4 ó 5 em van oferir el seient. Em va fer pensar que a Barcelona cada cop ens estem tornant més incívics i, en canvi, als pobles encara es mantenen una mica les formes.

Paciència :-o00m. Tot plegat és molt trist.
laiaf3
:: granota
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dj. març 01, 2012 12:31 pm

Re: Us deixen seure al metro?

EntradaAutor: laiaf3 » dc. nov. 26, 2014 6:39 pm

Doncs jo sóc de GIRONA. Fa un mes va haver-hi les festes i fires. Un dels dies que vaig agafar l'autobus de linia que estava a tope, ningú em va deixar seure, estant de 8 mesos! I a més, jo anava amb dos nens més de 6 i 4 anys. Ningú es va moure.... Al anar amb els altres fills, necessites més espai que un seient, però ja et dic jo que ningú va fer ni el més mínim pensament... I durant l'embaràs, amb alguna visita al metge (no recordo si
era dentista, oculista o que era) tampoc ningú em va oferir el seu lloc, mai ningú!!! En canvi, en el primer embaràs, un dia que estava a la caixa del Mercadona, una dona d'étnia gitana que estava darrera meu a la cua,
va córrer per ajudar-me a posar les coses a les bosses, un sol!!!! Ja veieu que no passa només a Barcelona, de gent que es fan els distrets per no aixecar el cul n'hi ha a tot arreu....
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Us deixen seure al metro?

EntradaAutor: garota » dc. nov. 26, 2014 7:58 pm

Jo, quan no em deixaven seure, que es feien els distrets als Ferrocarrils Catalans, anava als seients reservats, i al que més dissimulés, li demanava que s'aixequés si us plau, que eren seients reservats. És que arriba un punt que cansa la mala educaciónde la gent. I un parell de vegades m'havia aixecat jo, embarassadíssima, per deixar seure a algú gran. Recordo un dia una dona gran que la vaig deixar seure i a l'acostar-se amb veu súper alta va fotre una bronca als dissimuladors jaja que es van aixecar tots de cop.
I ara amb el cotxet o quan portes el nadóna coll, que també tens preferència, també passa el mateix,.. Passen de tot. Tot i així sempre acabes trobant algú amb sentit comú, per sort. Així va el món però,...
Avatar de l’usuari
eli75
:: poltre
:: poltre
Entrades: 685
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 7:16 pm

Re: Us deixen seure al metro?

EntradaAutor: eli75 » dc. nov. 26, 2014 9:02 pm

Molts cops veus clarament que t'han vist pero fan com si res... Quina barra! Segurament és gent que mai s'ha trobat en una situació de necessitat... Aquesta mena de personatges em fan pena I demostren com es pot ser d miserable, dissimulant I mirant a una altra Banda.
0blanca0
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. jul. 25, 2014 10:57 pm

Re: Us deixen seure al metro?

EntradaAutor: 0blanca0 » dj. nov. 27, 2014 7:14 am

Doncs a mi també em fa molta rabia quan veig que es fan els tontos....la veritat és que em fa mal, em posa de mal humor perquè em sembla molt inhumà i començo fins i tot a pensar que la societat està una mica podrida. A més jo sempre, sempre, sempre li he deixat el seien a embarassades i a qualsevol persona amb dificultat, fins i tot a nens per ajudar les mares a controlar la situació! I el meu nòvio directament no seu ni al metro ni al bus, per por a que s'ompli i que li estigui treien el seien a una dona o a una persona gran.
Però quan estic davant d'aquests idiotes no tinc mai la força de dir res...potser hauria de començar! A veure si ara mateix jejejeje!

Que tingueu molt bon dia....un dia ple de persones a l'antiga!! :content:
Imatge

Imatge
la_lluna_rodona
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dg. set. 14, 2014 9:22 am

Re: Us deixen seure al metro?

EntradaAutor: la_lluna_rodona » dj. nov. 27, 2014 8:41 am

Jo no us puc dir q hem deixessin seure amb la panxu xq no recordo haver agafat el metro...!! Però just ahir en parlàvem amb el meu avi i diu q sempre o gairebé sempre el deixen seure dones.....!!!!

Devem ser més sensibles....


PEPOS!!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Us deixen seure al metro?

EntradaAutor: Anna Maria » dj. nov. 27, 2014 3:48 pm

Hola!
Jo crec que en general ens estem tornant més incívics: places amb gent menjant pipes i tirant les clafolles a terra, contenidors d'escombraries amb escombraries pel voltant (i no em refereixo a quan estant plens o hi ha vaga...), gent poc discapacitada aparcant als aparcaments reservats a discapacitats... Però si la gent ni saluda! i no em refereixo a anar saludant pel carrer quan estàs a ciutat (a poble és més plausible i també hi ha gent que no contesta quan saludes) sinó quan entres en una sala d'espera d'hospital, o en un ascensor. Una pena, la veritat.
Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Wala
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. set. 16, 2014 9:47 am

Re: Us deixen seure al metro?

EntradaAutor: Wala » dt. gen. 06, 2015 10:31 pm

Hola! Jo utilitzo molt el TMB a Bcn...i fa anys que em fixo en l'efecte seient reservat.
Les dones "poc" embarassades, de panxeta de 5-6 mesos, mai les deixen seure.
Les altres...qüestió de sort i SI! Sempre s'aixequen dones i grans.
Una cosa que em fastidia son les mares amb ganapius de 8-10 anys que els asseuen a reservats i no els fan aixecar o els adolescents passotes... o les senyores que estan estupendes de 50 i sincerament podrien deixar seure la gent mes gran o les panxudes o dones amb nadons...

Les que aneu amb cotxet us faig la OLA...em sembla impossible aconseguir entrar, deixar el cotxet al seu espai...i sobretot: que us deixin pas per sortir! :-o00m

Jo no sec mai mai mai a un reservat....i hauriem de trobar alguna idea creativa per fer campanya :)
05/2013 TE Positiu
06/2013 Tot va bé
07/2013 Avort i legrat.
-
05/2014 Comencem de nou!
08/2014 TE positiu. Microabort natural
11/2014 TE Positiu. Creuem dits!
01/2015 1rT Superat!
02/2015 AMNIO OK
nmir
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dj. maig 24, 2012 3:23 pm

Re: Us deixen seure al metro?

EntradaAutor: nmir » dg. gen. 18, 2015 10:47 pm

El que fa més ràbia és quan algú que seu a un seient reservat, al cap de 5 o 6 parades i cansat de dissimular (o perquè se l'avisa) et diu: "ai perdona, no t'havia vist", quan fa estona que van baixant la vista per no mirar-te.
Si seuen a un reservat no estaria de més que entenguéssin que no és per ells, sinó per algú a qui li fa més falta, i per tant haurien d'estar pendents de cedir el lloc.
0blanca0
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. jul. 25, 2014 10:57 pm

Re: Us deixen seure al metro?

EntradaAutor: 0blanca0 » dl. gen. 19, 2015 10:12 pm

WALA y nmir no podria estar més d'acord. L'altre dia va pujar al metro una senyora gran amb bàcul i bé, al final m'he aixecat jo per deixar la seure, amb una panxa que flipes, perquè els altres s'havien quedat tots cecs. :-o00m Potser sóc una mica pesada amb el tema però mai m'oblidaré de quan era petita i la meva mare em feia aixecar per deixar seure i m'explicava que si agafava lloc, m'havia de fixar jo mateixa si hi havia qualcun que el necessitava més que jo. :ufs:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Socatchick
:: papallona
:: papallona
Entrades: 115
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 1:22 am

Re: Us deixen seure al metro?

EntradaAutor: Socatchick » dt. gen. 20, 2015 10:47 am

Jo al metro no hi vaig massa però em va passar una cosa que em va fer gràcia...
vaig anar a ikea estant de 8m i després de tota la volta vam parar a fer un beure a la cafeteria de sortida, doncs hi havien força cadires buides repartides en varies taules i una sola taula buid, doncs jo carregada amb la panxu i una safata vaig anar cap a la taula i un noi em va donar la seva cadira perquè ningú em va ajudar!!
Per una vegada que un home jove cedeix també cal dirho!
En busca de la felicitat complerta!! :D

Imatge

30 Agost -- Avui hem sabut que existeixes!!
9 Desembre -- Ets una nena!!! Et direm ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge :)

Imatge

Un altre membre a la família!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Mirela
:: papallona
:: papallona
Entrades: 115
Membre des de: dv. nov. 02, 2012 12:48 pm

Re: Us deixen seure al metro?

EntradaAutor: Mirela » dt. gen. 20, 2015 6:46 pm

A mi encara no se'm nota gaire l'embaras pero si que es veritat el que comenteu,jo al bus veig molt d'incivisme i molta falta d'educacio.Alguna vegada m'he aixecat jo -sense estar al seient reservat-per deixar seure alguna persona gran.I penso com la Blanca que a mi de petita l meva mare em deia que m'aixeques per deixar seure algu.Ara quan se'm noti mes la panxa no se que fare,suposo que haure d'anar als seients reservats i demanar que em deixin seure no?Jeje!!
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Us deixen seure al metro?

EntradaAutor: charito » dc. gen. 21, 2015 8:00 am

El que em flipa mes son les avies que fan seure els nets i elles es queden de peu... us heu fixat? No ho entenc segur que als seus fills com a nosaltres ens ensenyaven a cedir el lloc, que ha passat????
shapty
:: granota
:: granota
Entrades: 204
Membre des de: dl. ago. 22, 2011 7:57 pm
Ubicació: Vallès Oriental

Re: Us deixen seure al metro?

EntradaAutor: shapty » dc. gen. 21, 2015 9:13 pm

Us estava llegint i amb la panxa no vaig anar mai a Barcelona amb metro però si que hi vaig anar portant a la meva nena en la motxila, era petitona pero els seus cinc quilets ben bé els pesava. Vem agafar el metro i ningú ningú em va deixar seure. Ja sé que no és el mateix que estar embarassada, que la portava (i la segueixo portant amb 10 kg) com a elecció personal, pero caram! que no costava res cedir el seient i així la criatura anava més protegida i més comode les dues.

Ho de si la gent és més civica a ciutat o a poble... jo diria que igual... que cadascú va per ell. Agafava el bus per anar a la feina (per al vespre tornar a peu i caminar una mica) i com no em vaig engreixar massa (ja sóc gran de mena) doncs la gent em mirava raro quan seia directament en els seients reservats, fins al punt de dir-li a un sra que estava embarassada de 8 mesos i si m'havia de quedar de peu quan ella duia talons de 5 cm i s'anava de compres i jo a treballar.
Imatge
Avatar de l’usuari
Wala
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. set. 16, 2014 9:47 am

Re: Us deixen seure al metro?

EntradaAutor: Wala » dt. gen. 27, 2015 11:50 am

charito ha escrit:El que em flipa mes son les avies que fan seure els nets i elles es queden de peu... us heu fixat? No ho entenc segur que als seus fills com a nosaltres ens ensenyaven a cedir el lloc, que ha passat????


Siiiii jo també ho he notat. Vaig estar força temps donant-hi voltes. És un hàbit que veig també en les dones sudamericanes. I creeeec que en vaig treure l'entrellat: crec que ho fan per tenir els nens quiets i controlats!! :camio: no?
05/2013 TE Positiu
06/2013 Tot va bé
07/2013 Avort i legrat.
-
05/2014 Comencem de nou!
08/2014 TE positiu. Microabort natural
11/2014 TE Positiu. Creuem dits!
01/2015 1rT Superat!
02/2015 AMNIO OK
Avatar de l’usuari
Mirela
:: papallona
:: papallona
Entrades: 115
Membre des de: dv. nov. 02, 2012 12:48 pm

Re: Us deixen seure al metro?

EntradaAutor: Mirela » dc. gen. 28, 2015 10:14 am

Shapty quina contestació més bona jeje!!Jo estic d'una mica més de tres mesos i no se'm nota de moment suposo que és d'hora i també sóc força gran neujor:-) De moment algun dia sí m'he assegut al bus als seients reservats,i si no hi ha lloc o algú em mira raro doncs hauré de contestar jiji! neujor:-) neu:-D
Avatar de l’usuari
sandrix77
:: tigre
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 9:13 am

Re: Us deixen seure al metro?

EntradaAutor: sandrix77 » dc. març 18, 2015 5:05 pm

Hola noies!

Ui, gran tema!! Em fot d'un mal humor...ni pel embaràs del gran, ni ara q estic de 6 mesos, s'aixeca gaireb ningú. I tothom fa el mateix q diu: no t'he vist, abaixen el cap, tenen una tortícolis sobtada just en la direcció contrària cap a on mires tu...en fi, un món ple de gent solidària!! JO em fot com una moto, de veritat. Si tinc un panxo que lo flipas. Ara faig la rata i corro a seure per no haver de fer el q vaig fer en el primer embaràs: cada dos x tres anar als reservats i fer aixecar algú. I encara em vaig haver de sentir un dia d'una dona d'uns 50 i no gaire q home, ella tb podria dir q estava embarassada. Clar sra. tot i q vostè fa uns quants anys q està menopàusica! :sogra:

En fi, jo ja passo. Fora de Bcn, no ho sé, però a Bcn city la gent va a la seva totalment!!!
Imatge

Imatge
IreneL
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dv. març 20, 2015 12:41 pm

Re: Us deixen seure al metro?

EntradaAutor: IreneL » dt. abr. 07, 2015 1:10 pm

Jo desde els 6 mesos d'embaràs (ara el nen té 6 mesos) he deixat de dependre de la bondat de la gent. Parlo, demano i deixo en evidència. Quan estava embarassada demanava que em deixessin seure i ara al bus o metro demano que surtin de l'espai reservat per a cotxets. Amb tant d'incivisme ja no es pot dependre dels demés, simplement has de demanar que es respectin els teus drets d'una manera educada i tranquila. És la meva manera de no enfadarme, perquè agafava unes enraviades abans... ?-)

Torna a “Off-topic”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::