Us deixen seure al metro?

Temes off-bebes, parts, embarassos..
Wala
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. set. 16, 2014 9:47 am

Re: Us deixen seure al metro?

EntradaAutor: Wala » dc. abr. 15, 2015 3:35 pm

Hola! Des que tinc els 6 mesos he observat que de vegades la gent no sap si és barrigón cervecero o embaràs...ara que ve l'estiu suposo que serà més clar.

L'altre dia una mare amb 3 fills petits em va deixar seure al Bus...realment es confirma que les dones són més sensibles.

Ah...i vaig flipar, en un bus, l'únic que ho va notar a l'instant...un noi amb alguna discapacitat mental. Ole. Vaig quedar totalment alucinada, quina lliçó per a mi i per als altres!! >.-<: >.-<:

Hem d'aprendre del que diu la IreneL i la sandrix .... qui no corre, mama!! ;)
05/2013 TE Positiu
06/2013 Tot va bé
07/2013 Avort i legrat.
-
05/2014 Comencem de nou!
08/2014 TE positiu. Microabort natural
11/2014 TE Positiu. Creuem dits!
01/2015 1rT Superat!
02/2015 AMNIO OK
shapty
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dl. ago. 22, 2011 7:57 pm
Ubicació: Vallès Oriental

EntradaAutor: shapty » dc. abr. 15, 2015 8:13 pm

Hem estat per Semana Santa a Madrid i vaig veure que "en todas partes cuecen habas".
Anavem en el metro, el meu home, la meva nena en el seu cotxet i jo. El metro anava força ple i els únics que ens vem aixecar per deixar seure una noia que deuria estar de 8 mesos vem ser nosaltres dos. Ningú més. I encara se'ns quedaven mirant... La noia m'ho va agrair com 10 vegades... deu ser aixó molt estrany de fer per la capital
Imatge
Lis14
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:38 pm

EntradaAutor: Lis14 » dt. abr. 26, 2016 9:33 am

Uiii! A mi aquest tema també em sulfura molt, perquè no puc entendre que la gent sigui tan incívica i maleducada.
Tota la vida he anat en metro i sempre sempre sempre he cedit el seient a persones que ho han necessitat (embarassades, gent gran, persones amb criatures, gent amb crosses, etc), en els seients normals, ja que en els reservats no m'hi assec mai per principis.
Ara que estic embarassada em sorprèn i m'empipa que la gent no se n'adoni, vagi mirant el mòbil i no cedeixi el lloc a ningú!! Només una dona ho va fer una dia, després de 6 parades i dient: Ah, perdona, no t'havia vist! En fi...
Estic molt d'acord amb vosaltres: si t'asseus en un seient reservat COM A MÍNIM ves mirant al teu voltant per si entra algú que té aquell seient reservat!!!

El que a mi em passa encara em fa més ràbia amb mi mateixa: no sóc capaç d'anar i dir-los que s'aixequin. Com a molt (i em moro de la vergonya), em poso allà davant amb la panxa. Però fins ara no m'he atrevit a dir mai res... A veure si quan estigui de més (tot i que ja se'm nota bastant) li poso més morro al tema i em llenço a deixar-los en evidència.

Hem de fer alguna cosa perquè és intolerable! :)
Imatge

Torna a “Off-topic”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: