Festa 40 anys

Temes off-bebes, parts, embarassos..
Avatar de l’usuari
Sibil·la
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3875
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

Festa 40 anys

EntradaAutor: Sibil·la » dj. març 12, 2015 1:05 pm

Hola a totes. No m'acabao de decidir. A veure si amb les vostres opinions prenc en consideració aspectes que ara no tinc presents.

Volem fer una festeta amb el meu home pels nostres 40 anys.
Volem que sigui a l'agost.

El que no ens acabem de decidir és si fer-la un divendres, un dissabte o un diumenge.
Els dissabtes un dels dos sempre treballa (ens turnem). Els diumenges... no sé... fa cosa pels convidats... perquè l'endemà es treballa...

Tampoc sabem si començar ja la festa amb un dinar o convocar només per sopar.
(En principi l'objectiu és convidar a la gent sempre i quant no surti de pressupost)
Si comencem amb un dinar podríem fer la fideuà que teníem pensada però llavors per sopar? la gent tindrà gana.... i com que volem ballaruca... no ballarem a la tarda a ple dia!
Una amiga em va suggerir fer sopar però convocar a qui pugui ja a mitja tarda o vespre... i començar amb algun coctel.
El que passa és que em fa molta ilu contractar una sorpresa que vindria a ser un regrigeri per la nit. I si sopem fideuà.... igual llavors ningú es demana el refrigeri i pago per res!
Llavors opció en comptes de fideuà seria un buffet de pa amb tomata, però... ho preparo tot jo?!

Veig que vull fer moltes coses i no sé si abarcaré prou, perquè tinc ganes de disfrutar de la festa i no pas pringar.

Altre problema és el lloc. Si ho fem en un restaurant haurem de menjar lo del restaurant. Si busquem només un espai serà xungo, no? A l'agost tot són colònies.... aix no sé, estic perdudíssima!

I un organitzador d'events.... deu sortir caríssim oi? Alguna s'ha casat i n'ha fet servir?

Seria una festa amb menjar i ballaruca. Sense nens.
Què opineu?
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: Festa 40 anys

EntradaAutor: nb_30 » dj. març 12, 2015 3:28 pm

Nosaltres la ultima festa que vam fer van ser els 65 anys de la meva mare. Igual que tu vam tenir molts dubtes!!!

Finalment vam fer un berenar/sopar i va anar perfecte!!! Vam convocar a les 18:30 i ens vam allargar fins a les 22:00, crec..ho vam fer aixi pq era mes informal i hi cabiem mes be.

I el dia, doncs el que vagi millor a tothom, no? Nosaltres ho vam fer un dissabte.

Pel que fa al menjar, nosaltres vam fer pica-pica, canapes i entrepans una mica elaborats. I ho vam preparar entre la familia, Crec que erem 7 fent el menjar! Jo vaig fer els pastissos i en vaig fer 4!

Nosaltres crec recordar que vam ser casi 40 persones a la celebracio. I vam haver de fer bastant menjar i sobretot comprar molt beure.

I la musica, crec q el meu tiet va fer unes llistes a l'spotify i no recordo mes...

No et vull enganyar, va ser un bon merder! Vam estar casi un mes organitzant-ho tot.
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Festa 40 anys

EntradaAutor: Takita » ds. març 14, 2015 12:39 pm

Si vols començar amb un dinar i acabar amb sopar i ball, potser un diumenge és més complicat i no tots els convidats s'hi podran quedar fins al final, no?
Quant gent seríeu, més o menys? I en què zona ho voldríeu fer? Per pensar en algun lloc.
Avatar de l’usuari
Sibil·la
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3875
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

Re: Festa 40 anys

EntradaAutor: Sibil·la » dl. març 16, 2015 10:32 am

:***: Hola noies! com sempre em passa, un cop ho he escrit i verbalitzat, llavors sempre sembla que les idees es posen a lloc.
Al final ha vingut rodat arrel de la resposta positiva de la sorpresa que em feia il·lusió tenir.
Farem la festa el dissabte 29 d'agost i tenim segur això del refrigeri, que bé >.-<:
Falta lligar el lloc però en tenim un parell bastant estudiats.
I falta definir si comencem amb dinar o no. Potser ho deixem obert a diumenge, ja ho veurem.
Pensem començar al vespre per qui pugui venir abans a fer un còctel de benvinguda. I llavors sopar lleuger de bufet: pa amb tomata, embotits, formatges, truites,... ja veurem si ens liem a preparar-ho nosaltres o si ho fem fer.
Ballaruca també. Una persona propera a nosaltres ens farà de D.J.
Gràcies per interessar-vos pel post i intentar donar-me un cop de mà.
Ara a lligar el lloc i anar pensant en invitacions i decoració, que em fa molta il·lusió! :p-)
Avatar de l’usuari
Sibil·la
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3875
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

Re: Festa 40 anys

EntradaAutor: Sibil·la » dl. març 07, 2016 11:48 am

Ei, no us ho vaig acabar d'explicar!!!
Vam fer una "XEFLA A LA BARRACA", hehe. Vam trobar una barraca als aiguamolls, que ens va sortir bé de preu, tot i que vam tenir una bona feinada a netejar i acondicionar. Tenia una part pavimentada a fora amb un sostre de ferro a dues aigües.
Ho vam fer un dissabte. Vam penjar tires de llums amb bombetes de colors, banderoles de colors, espelmes, ... i vam crear diferents ambients.
Una zona amb dues taules de pica (patates, olives, fruits secs), un barril amb un kit pels mosquits, una zona amb una taula llarga on hi havia les postres (aiguamoxos -com madalenes ensucrades-, carquinyolis, cistells amb pomes, i termos amb cafè), una zona amb les begudes: els licors a la taula, les cerveses en una grueta plena de gel, i els ingredients per fer mojitos y gintonics. A dins la barraca hi havia neveres i hi vam posar les cocacoles i aigües. No hi havia cuina.
Vam parar la taula amb vaixella de cartró reciclat, i vam encarregar plates d'embotit i formatge. Hi vam posar llesques de pa, tomates, oli i sal.
Vam tenir el DJ i.... la sorpresa...
vam fer venir una caravana que fa crèpes a voluntat: preciosa i les crepes moolt bones!
http://www.foodgarage.es/vehicles/creperie-marione/

Torna a “Off-topic”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::