VALENCIA per nadal

Temes off-bebes, parts, embarassos..
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

VALENCIA per nadal

EntradaAutor: Terrallum » dt. des. 22, 2015 9:19 am

Boness a totes!!!

No sé ben bé si aquest post va aqui...però bueno.

La qüestió és que aquest finde marxem a valencia a passar sant esteve i m'agradaria sber si em recomaneu alguna coseta xula per visitar? Fora de lu típic...Sé que hi ha un mercat de Nadal molt gran, algu hi ha anat?

També si coneixeu alguna activitat o bon restaurant per anar recomaneu-me plisss.

Apa boniques Bon Nadal!!! neujor:-)
Imatge

Imatge
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: VALENCIA per nadal

EntradaAutor: jaruma » dc. des. 23, 2015 1:12 pm

Nosaltres hi anem el 27! El que passa és que anem a veure família, i no anem gairebé mai de restaurants, ni coneixem gaire cosa.

Sí que recordo una bocateria que m'encantava. Hi vaig anar per últim cop fa 2 anys, així que no sé si encara estarà oberta, suposo que sí. Es diu El Rus, i fan entrepans amb diferents tipus de pa, i combinacions originals, a part de pastissos casolans, i tenen una decoració força bonica. Això sí, obren (o obrien, almenys) al vespre només, i hi ha mooooolta gent. Si aneu amb nens molt petits potser no és el lloc més adequat.

En general a mi m'agrada molt la zona del Miquelet, que és una torre força alta que es pot pujar, si es vol, i veus les vistes. Jo no hi he pujat mai. També hi ha el riu, que ja no és riu sinó un lloc per passejar o anar amb bicicleta.

No hi he anat, però pel que m'han dit l'Aquari està molt bé.

No sé, si vols saber alguna cosa en concret, pregunta i ho puc consultar al meu home, perquè jo sempre hi he anat de visita i mai m'he fixat en els noms dels carrers, etc. però ell hi ha viscut molts anys.

Que us ho passeu molt bé!
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: VALENCIA per nadal

EntradaAutor: jaruma » dc. des. 23, 2015 1:16 pm

Si busques "El Rus" a Facebook, si en tens, et sortirà la pàgina de la bocateria. I també en parlen a Tripadvisor http://www.tripadvisor.com/Restaurant_R ... untry.html
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: VALENCIA per nadal

EntradaAutor: Terrallum » dc. des. 23, 2015 7:27 pm

Doncs moltes gràcies Jaruma. Si buscavem un lloc aixi per sopar, gràcies!!! Si hi anem ja et diré que tal!! neujor:-)
Imatge

Imatge
petipe
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

Re: VALENCIA per nadal

EntradaAutor: petipe » dl. gen. 04, 2016 11:51 am

Hola Terrallum! O altres famílies que hagin anat a València!

Vas anar a València, al final? Estem planejant anar-hi uns dies i m'agradaria saber què tal l'experiència, allotjament recomanable, coses per fer...

Gràcies.
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: VALENCIA per nadal

EntradaAutor: Terrallum » dl. gen. 04, 2016 1:05 pm

Hola petipe!!!

Doncs sí que hi vam anar. Nosaltres ens vam allotjar a un apartament, ja que anavem amb mons pares i ma germana, erem 5 en total i ens va sortir una nit per 75 euros si no recordo malament. Es diu Orange room els apartaments.

Vam estar els dos dies voltant pel barri vell, és lo més important, la catedral i nosaltres som molt de visitar esglèsies, n'hi ha força! També ens va coincidir que hi havia un mercat de nadal molt xulo i el vam anar a veure, però ja et dic per mi la gràcies és anar a passejar pel casc antic.

Com a recomanació, nosaltres vam fer el CLUE HUNTER, recomanadísim! No sé si n'has sentit a parlar, et posen en una habitació i et tanquen i tens una hora per sortir buscant pistes i demés, no és per nens, però pels adults està suuuperbé, nosaltres vam fer el del sotano que era de por!! Molt divertit!

Si vols saber quelcom més pregunta!!!
Imatge

Imatge
petipe
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

Re: VALENCIA per nadal

EntradaAutor: petipe » dt. feb. 16, 2016 12:39 pm

Ostres, Terrallum! Moltes gràcies per la resposta!!! M'havia oblidat d'aquest post perquè al final ho hem anat postposant...
Però moltes gràcies per la info perquè més tard o més d'hora hi acabarem anant i en prenc nota!!
Això del CLUEHUNTER també n'hi ha per aquí i és una cosa que tinc pendent de fer! jeje

Torna a “Off-topic”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::