Fer-lo fer anuncis

Temes off-bebes, parts, embarassos..
iPare
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dv. des. 18, 2015 12:38 pm

Fer-lo fer anuncis

EntradaAutor: iPare » dv. març 04, 2016 10:35 pm

No és per dir-ho, però el nostre fill és preciós. :trona:

De vegades ens plantegem de dur-lo a fer anuncis. Però ens fa com a cosa.

Algú en té cap experiència?

Gràcies.
corxea
:: peixet
:: peixet
Entrades: 275
Membre des de: dt. set. 01, 2015 5:48 pm
Contacta:

Re: Fer-lo fer anuncis

EntradaAutor: corxea » ds. març 05, 2016 11:12 am

Hola iPare!

Jo tot just ara estic embarassada de la meva primera filla però he treballat en el món i et puc donar opinió del que he vist des de fora.

La meva conclusió ha estat que depèn absolutament del nen. Si ell s'ho passa bé i s'ho pren com una experiència i un joc endavant. Però ves amb molt de compte... Un anunci són hores, molts espais morts, exigències... He vist molts cops com pares torturaven a nens fent-los fer anuncis i per ells era un atabalament. Anaven com bojos d'escola als rodatges, zero rutina...
Crec que, realment, el punt clau és com s'ho prenen ells. Tu el coneixes millor que ningú, si li agrada que la gent estigui per ell, si és tímid o extravertit, si segueix indicacions amb facilitat, si és inquiet i nerviós...
Jo el que faria sobretot és estudiar-ho en base a la seva felicitat, no sigui cas que les ganes que faci anuncis el facin infeliç o l'estressin. Per ells, repeteixo, hauria de ser un joc i no una pressió i estrés (que no crec que hagin de tenir els nens petits...).

Doncs això, tu el coneixes. I si tens dubte pots fer la prova i mirar com reacciona, a veure si s'ho passa bé o no... Però no et deixis arrossegar per la inèrcia (diners, ganes de mostrar lo guapo que és...) que el primer és ell!
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Nime » ds. març 05, 2016 11:18 am

Coincideixo amb el que ja t'han dit. El més important és que al nen li agradi fer-ne. Jo n'havia fet de petita i ma mare va provar quan era molt nadó i al final van marxar del rodatge perquè era un horror, havia d'estar adormida (3 mesos) tooota l'estona perquè era un anumci de bolquers de nit. Molt de soroll al set, gent desconeguda, exigències de males maneres... Ma mare diu que vaig acabar histèrica i va marxar sense cobrar perquè no li valia la pena veure'm patir.

Un altre tema és que els nens siguin més grandets i ho demanin ells.

Tambè a tenir en compte que les agències estan saturades i és moooolt difícil entrar a la cartera de les importants si no et coneixen en persona.
Imatge
iPare
Entrades: 29
Membre des de: dv. des. 18, 2015 12:38 pm

EntradaAutor: iPare » dl. març 07, 2016 10:32 pm

Gràcies per totes les respostes.

Em sembla que abandonarem el projecte. :)

Torna a “Off-topic”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: