Plataforma de pagament skrill

Temes off-bebes, parts, embarassos..
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Plataforma de pagament skrill

EntradaAutor: Boniqueta » dt. març 15, 2016 8:16 am

A veure si algú em pot ajudar. El cas és que em venc un article per internet i m'ha sortit una compradora, es tracta d'un vestit de núvia. Aquesta persona es troba a França i em demana fer el pagament a través d'una plataforma que es diu skrill (http://www.skrill.com). Entenc que deu ser com una mena de paypal. El cas és que aquesta persona, via mail ja que ens estem comunicant així, em demana que posi unes dades aquí per tal que ella em pugui fer el pagament del vestit i el cost del transport cap a França. La meva parella em diu que no me'n refii i que no hi posi cap dada meva i encara menys números de compte perquè solen ser estafadors....que és molt estrany que una persona vulgui comprar un vestit de núvia sense discutir el preu i sense veure'l físicament i emprovar-lo. De fet té raó però he entrat per internet a http://www.skrill.com (sense obrir cap compte ni inserir cap dada meva) i sembla fiable. Algú n'ha sentit mai a parlar i sap com va?? O millor no emmerdar-me??

Gràcies!!
Imatge
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Plataforma de pagament skrill

EntradaAutor: kabbisa » dt. març 15, 2016 10:05 am

jo li preguntaría al banc mateix a veure què diu. Suposo que hauria de saber que existeixen aquestes alternatives, no?
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: Plataforma de pagament skrill

EntradaAutor: pucpuc » dt. març 15, 2016 1:15 pm

si et llegeixes els suggerimets de totes les pagines de venta de segona ma sempre diuen que quan demanen dades personals no les donis.
la que vol comprar es ella . Digali que obri un conte paypal que es molt senzill i aixi t'estalvies problemes. Ho be mitjançant correus amb un gir postal. Jo ho he fet aixi per una venta a mallorca i no vaig tenir cap problema i no et poden estafar.

Torna a “Off-topic”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::