Teniu un APART d'ÚS TURÍSTIC? Com pagueu la taxa?

Temes off-bebes, parts, embarassos..
Avatar de l’usuari
gegette
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1073
Membre des de: dc. ago. 26, 2009 4:44 pm
Ubicació: Salou, TGN

Teniu un APART d'ÚS TURÍSTIC? Com pagueu la taxa?

EntradaAutor: gegette » dt. abr. 05, 2016 7:09 pm

Hola noies,
Aquí hi ha mamis que treballen en tots els àmbits o potser trobo algú que també és propietari d'un apartament dús turístic, així que a veure qui em pot ajudar!

Tinc un apartament a Salou, que fins l'any passat estava gestionat a partir d'una empresa intermediària que s'ocupava de tot, però com que s'aprofitaven i es quedaven mooooolts diners (a part de queixes dels veïns per la gent que hi portaven), doncs vaig decidir que a partir d'aquest 2016, me n'ocuparia jo mateixa.

Vaig posar el pis a airbnb, i la veritat és que tot un èxit, ja ho tinc gairebé tot reservat des de principis de maig, fins a finals de setembre.
Sé que he de pagar la taxa turística, i que hauria de donar una factura als clients on posi l'import que han pagat per aquesta taxa, i que de després s'ha de declarar trimestralment.
Em sembla que també s'ha de facilitar un registre als mossos amb les dades de les persones que s'han allotjat però no sé de quina manera.
En fi, tinc molts dubtes:

- Cal que em doni d'alta com autònoma? (em sembla que no, però per si de cas...).
- La factura (amb la taxa) no cal que porti número, la faig jo mateixa, amb el format que a mi em sembli?.
- Aquestes factures s'han d'entregar en algun lloc?
- He de demanar el DNI o passaport als viatgers que vinguin a casa meva o quines dades he d'agafar? Com ho facilito als mossos?
- He de fer alguna cosa més?

A veure si tinc sort i algú de vosaltres també disposa d'un apartament d'ús turístic i em pot orientar una mica, sóc novata total, us ho agrairia molt!
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Off-topic”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::