Lactància compactada

Temes off-bebes, parts, embarassos..
Avatar de l’usuari
Jou
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dc. juny 04, 2014 9:14 am

Lactància compactada

EntradaAutor: Jou » dt. gen. 03, 2017 10:35 am

Hola Noies!

Algú em pot donar un cop de ma per saber exactament com puc calcular els dies que em toquen de lactància compatada?

Actualment faig reducció de jornada de 6h per cuidar la meva filla de 2 anys. El cas és que a l'abril ha de néixer el meu nen i aproximadament acabaré la baixa maternal la setmana del 15 d'agost, cosa que fa que s'ajuntin les 3 setmanes de vacances que faig a l'estiu.....llavors en teoria haig de sumar els de lactància.
És indiferent fer el càlcul dels dies agafant abans o després de les vacances?

He llegit que has de sumar una hora per dia treballat fins que el nen te 9 mesos i dividir-ho pel nombre d'hores que treballes....però no entenc si haig de descomptar els dies festius de vaacances i també els altres tipus 1 de maig etc...

Merci per tota la info que em pogueu aportar. : lasito : : lasito : : lasito :
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Lactància compactada

EntradaAutor: noviachuky » dt. gen. 03, 2017 3:55 pm

Jou en principi ho posa al conveni que tinguis tu, en el meu per exemple son 14 dies immediatament després d'acabar la baixa de maternitat.

Salut!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Jou
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dc. juny 04, 2014 9:14 am

Re: Lactància compactada

EntradaAutor: Jou » dc. gen. 04, 2017 9:44 am

Ostres és que el meu conveni no especifica res, només posa que es podrà acumular...i tinc entès que fent el càlcul te a veure si comptes les vacances o no i també les hores que treballes....

Torna a “Off-topic”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::