Comprar cotxe de segona mà

Temes off-bebes, parts, embarassos..
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Comprar cotxe de segona mà

EntradaAutor: jaruma » dc. gen. 11, 2017 3:14 pm

Hola,

necessitem canviar el cotxe però no ens podem permetre comprar-lo nou, i tenim un problema perquè ni jo ni la meva parella entenem gens de cotxes.

Algú que tingui experiència en cotxes de segona mà, teniu cap consell? És millor de concessionari o particular? Com pots saber si no t'estan colant un cotxe amb problemes? Quants km hauria de tenir com a màxim? Buf, mirem a pàgines però ens quedem igual, i el necessitem aviat però no ens decidim a fer el pas. Cap consell?

Gràcies!
MamiMestra
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dg. juny 29, 2014 5:06 pm

Re: Comprar cotxe de segona mà

EntradaAutor: MamiMestra » dc. gen. 11, 2017 8:20 pm

Els meus últims 3 cotxes han estat de segona mà i tot ha anat sempre perfecte. Lo de concesionari o particular, depen. El concesionari normalment et dona garantia però n'hi ha que saben com retocar els km. Si és de particular et pot sortir millor de preu però demana si et donen el llibre de revisions i els de la itv.

Sobre km, jo normament miro que estigui per sota de 50.000. Els últims els he comprat amb 12.000 i 30.000 km i anaven com nous, tot i tenir 2 o 3 anys d'antiguitat.

Tant en particular com en concesionari fixat bé en com estan els seients, els neumàtics, el volant...Allà es veu el desgast del cotxe. També demana provar-lo durant el dia per veure desperfectes i sentir bé el motor.

I no sé què més dir-te, bona sort!!!
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Comprar cotxe de segona mà

EntradaAutor: jaruma » dv. gen. 13, 2017 9:25 pm

Moltes gràcies Mamimestra, tindrem tot això en compte!! Jo ni havia pensat en els seients...

Torna a “Off-topic”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::