Jocs per a nens

Temes off-bebes, parts, embarassos..
Elisabeth22
Entrades: 3
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 5:59 am

Jocs per a nens

EntradaAutor: Elisabeth22 » dv. nov. 24, 2017 6:34 am

A quina edat penseu que poden els nens començar a jugar a jocs de taula? El meu fill te 5 anys i li encanta jugar a molts jocs clássics, a vegades li deixem jugar online i últimament està jugant molt al domino online. Alguna gent em diu que no es un joc per a petits, pero jo pense que es molt és recomanable aquest joc q altres per a adults. No? Una abraçada.
Mireia80
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:44 am

Re: Jocs per a nens

EntradaAutor: Mireia80 » dv. nov. 24, 2017 9:29 am

Hola guapa!
Els meus fills tenen 5 i 7 anys i juguen molt a jocs de taula!
Vam començar amb la Oca, que va molt bé per a que es familiaritzin amb el dau i aprenguin a respectar els torns, i després al dominó, que jo sí que trobo que és adequat per nens!! També amb el Memory que ja amb 4 anys el meu petit s'hi podia passar hores!!
Ara juguem molt a un que es diu Cortex, que té la versió infantil; és de memòria i de pensar, és xulo pels nens. Fa uns mesos vaig trobar un joc de cartes que es diu 1000km, que era el meu preferit quan jo era petita, no saps la il.lusió que em va fer! Els vaig ensenyar a jugar i ara és el seu preferit també! Els he d'ajudar jo a comptar els punts, però tot i així està molt bé.
Els reis fa un parell d'anys van dur el Lince, que és d'agilitat visual, i aquest any crec que portaran el UNO, que no hem jugat mai però veig que tots els nens hi juguen.
A mi m'encanta passar la tarda jugant a jocs de taula, i al meu home també, i els nens ho disfruten molt!

Amb els seus cosins juguen al Monopoly, tot i que encara no l'entenen gaire i l'únic que volen és acumular billets :)
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Jocs per a nens

EntradaAutor: Anna Maria » dv. nov. 24, 2017 9:52 am

Bones!
jo no hi veig cap problema, estan molt bé els jocs de taula! Recomanen cap als 6 anys, aproximadament, perquè és quan comencen a entendre les normes que suposen aquests jocs. En el cas del dòmino, que hi hagi 7 fitxes per participant, els dobles, "passar" perquè no en tens cap o haver de "robar" fitxa de la muntera que ha sobrat, etc. Jo tinc un nen que farà 3 anys al gener, i des de fa temps li vaig comprar un dòmino de fusta amb dibuixos. Ara, el dia que ens hi posem, el que intento és que vagi posant per fila quan toca, és a dir, poma amb poma, casa amb casa,... i quan vagi veient li aniré explicant, poc a poc.
A part del dòmino, hi ha els jocs de parelles, amb poques parelles, a cara descoberta al principi i després ja girades. També hi ha el connecta 4, que és el 4 en ratlla (no el tres en ratlla) que també els hi encanta.
Més endavant, el parxís, que també és molt xulo però clar, hi ha el tema dels colors diferents, si me'n menjo, si arribo i tal. Ja ho aniràs veient.
Jo el que sí que et recomano és el no deixar-los guanyar, és a dir, quan es guanya es guanya i quan es perd es perd. És també una de les coses que recomana el fet de que siguin d'aquesta edat, perquè sí que pot suposar uns plors perquè perden però pitjor és no ensenyar-los a que pot passar. Jo recordo de petita jugant al parxís i plorant perquè perdia, jejeje, però ma mare, per exemple, en comptes de deixar-me guanyar, m'anava ensenyant la manera de fer-ho: "si mous aquesta fitxa tens més possibilitat de guanyar", que va molt bé perquè et concentres, t'ajuda a pensar i tal.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Jocs per a nens

EntradaAutor: PetitPrincep79 » ds. nov. 25, 2017 11:40 pm

La meva filla va començar amb 3 anys amb els jovs de taula... Vam començar amb el Rummicub jr. (sèries numèriques), després han vingut el memory (fins a 20 fitxes), una versió del lince, dòmino... Ara té 4 anys i aviat probarem de jugar al monopoly jr que vaig comprar en una oferta.
Suposo que depen de la criatura... La meva entén molt bé les regles del joc i li agrada molt.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Jocs per a nens

EntradaAutor: Anna Maria » dl. des. 18, 2017 11:01 am

Buenas,
entiendo lo que quieres decir, y realmente no podemos ir en contra de la evolución tecnológica, pero creo que el hecho que tengan un coche teledirigido no quita que puedan jugar con una caja de cartón y una cuerda. Pues lo mismo con los juegos de mesa. Todo es custión de combinarlo adecuadamente. Y los adultos igual, por ejemplo tenemos el whatsapp pero eso no quita que no podamos escribir una carta. Es más, creo que es importante conocerlo todo.
Saludos,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: Jocs per a nens

EntradaAutor: pucpuc » dv. des. 29, 2017 8:09 am

Bon dia

Jo voldria recomanar un joc de taula que ens ha cagat el tio de la casa Djeco, es diu chop chop, es apartir dels 6 anys pero la meva filla de 4,5 tambe i juga son partides curtes i els esta encantant no parem de jugar desde fa uns dies.
silvia31
Entrades: 2
Membre des de: dl. gen. 15, 2018 12:29 pm

Re: Jocs per a nens

EntradaAutor: silvia31 » dl. gen. 15, 2018 12:34 pm

Als meus nens els agrada molt els jocs de taula. Està clar que també els videojocs, però em refereixo per jugar en família
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Jocs per a nens

EntradaAutor: nienna » dt. gen. 16, 2018 7:30 am

Als meus els hi encanten els jocs de taula , la veritat, tant per jugar entre ells com per jugar tots junts. De fet a casa en tenim moooolts i quan ve algú a dinar o sopar sempre fem sobretaula amb jocs i els nens també hi juguen. Els que més triomfen a casa son els classics, Uno, Lince, Oca, Parxis, Monopoly, Scrabble etc i de més moderns juguem molt al Dixit, els hi encanta i el cruzaletras que van portar els reis. Ara els estem iniciant als jocs de rol amb Pequeños detectives de monstruos que podem jugar plegats. Son 3 nens de 10, 7 i 4 anys.

Al gran li encanten els videojocs però sempre que proposem un joc de taula en familia és el primer que s’apunta, passar l’estona jugant amb tota la familia li encanta :love: penso que és molt enriquidor i no té edat. Amb la petita des de moooolt petita l’hem implicat als jocs primer fent equip amb algú i ara ja hi juga ella sola.
lobatosilvi
Entrades: 2
Membre des de: dc. des. 05, 2018 2:59 pm

Re: Jocs per a nens

EntradaAutor: lobatosilvi » dc. des. 05, 2018 3:09 pm

amb 5 anys ja poden depèn del nen, la majoria de jocs tenen versions per a nens, monopoli, cluedo, etc.

Torna a “Off-topic”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::