Iniciar sessió

Avatars, firmes, tickers..
núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Iniciar sessió

EntradaAutor: núvol » dc. juny 16, 2010 12:13 pm

Hola, cada vegada que vull contestar un missatge em demana iniciar sessió quan jo ja ho he fet abans i això vol dir que no se'm guarda la resposta que he redactat. Ja m'ha passat varies vegades i em fa molta ràbia perquè després d'estar escrivint que no es guardi....jo sempre ho he fet igual i no m'havia passat abans, potser faig alguna cosa malament perquè ara funciona diferent. Algú em pot ajudar (potser el Toni).

Merci.
pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

Re: INICIAR SESSIO

EntradaAutor: pesol » dc. juny 16, 2010 3:54 pm

potser és que estàs connectada a una wifi i es "cau" la connexió o es torna a iniciar mentres tu contestes el missatge ?-)

Jo ja m'he acostumat a fer Crtl+C (copiar) a tot el text que vull enviar just abans de clicar "Tramet". En cas que no s'enviï, vaig Crtl+V i ja ho he recuperat :love:
Avatar de l’usuari
piltruki
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dt. ago. 19, 2008 11:52 am

Re: Iniciar sessió

EntradaAutor: piltruki » dt. juny 22, 2010 12:48 pm

també pots escriure en un word i després ho enganxes! d'aquesta manera segur que no ho perdras!
Imatge

Imatge
agapita
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. maig 24, 2009 9:31 am

Re: Iniciar sessió

EntradaAutor: agapita » dj. juny 24, 2010 3:39 pm

Segurament el q et passa es q es perd la connexió però és molt estrany. Utilitzes l'explorer?, es q aquest de vegades dona problemes de permisos. Proba amb el navegador mozilla a veure q passa i sino com han dit la resta de companyes copia el text abans d'enviar.
ImatgeImatge

Torna a “Ajuda”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::