M'ajudeu...?

Avatars, firmes, tickers..
Avatar de l’usuari
carlotad2323
:: peixet
:: peixet
Entrades: 254
Membre des de: dj. oct. 16, 2014 5:29 pm

M'ajudeu...?

EntradaAutor: carlotad2323 » dc. nov. 12, 2014 8:36 am

Hola noies!

Moltes de vosaltres teniu possat els anys que fa que esteu amb la vostra parella o l'edat del vostre bebito, crec que és diu ticker però no ho sé, em podeu dir com es possa? No sé com fer-ho.

Gràcies per adelantat ;-)))
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
petitacuca
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am

Re: M'ajudeu...?

EntradaAutor: petitacuca » dc. nov. 12, 2014 11:39 am

Bones,

Una opció que pots fer és clicar al ticket en concret i ja et porta a la pàgina que ho proporciona, llavors pots posar les teves dades i et dóna una "url" que has de posar a la firma del teu perfil del socpetit.

T'ho explico així ràpid pq escric des del mbl. A veure si t'he ajudat ;)
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: M'ajudeu...?

EntradaAutor: Anna Maria » dc. nov. 12, 2014 4:47 pm

Bones!
La pàgina web que jo utilitzo (crec que n’hi ha alguna altra, però només sé com funciona aquesta) és www.lilypie.com
Pots anar al següent enllaç, hi ha trossos dels passos a seguir que te'ls diu en català al ser el traductor de google, però ja t’aviso que no tot, en fi...
http://translate.google.es/translate?hl ... rev=search
Ara no et pensis que ho sé de memòria, estic fent els passos per explicar-t’ho millor. Si no vaig equivocada, en tots els apartats disponibles (parella, amistat, embarassos, etc) el primer que et fa triar és l'opció del "miniticker" o el "Ticker de mida completa". Els que tinc jo posats són de la segona opció, el de la dreta. Has de clicar a la casella de "next"
El següent que et surt és la tria del dibuix, ja siguin flors, papallones, un arc de sant martí... moltes vegades hi ha més d’una pàgina d’opcions, clicant a “more opcions” les podràs anar veient. Quan hagis decidit, clica damunt del dibuix en qüestió, i al quadradet del costat veuràs la “preview”, la vista prèvia. Tornes a clicar damunt de “next”.
El següent és la tria de la parella, del bebè que creix, del nen que ha de fer l’aniversari... Doncs altre cop el mateix, tria el que vulguis, cliques damunt, i a la vista prèvia et sortirà el triat. Un altre cop, cliques a “next”
El següent, en el cas de la parella, és dues opcions, o el temps que fa que esteu junts o els dies que falten pel proper aniversari. Tries un altre cop, i cliques a “next”. Aquí hauràs de posar el dia oficial que vau començar a estar junts. Quan ho hagis posat, el següent que et demana és triar el color de fons del tiquer. Tries, i cliques a “next”.
En el cas d’embaràs, et fa posar primer la DPP (la data prevista del part), després el primer dia de l’última regla que vas tenir. També veuràs un lloc on hi diu “Enter your personal text...”. Aquí hi pots posar el missatge que vulguis: sempre junts, esperant-te amb il•lusió, etc. També et fa triar, òbviament, el color de fons del tiquer. Tries, i cliques a “next”
La següent pàgina ja t’ensenya el tiquer tal i com el veuràs a SP, i totes les possibles URL que necessitis perquè es pengi a tots els tipus de webs i xarxes socials existents avui en dia. Això és el que més em va costar de saber, anava clicant opcions i no hi havia manera que es carregués correctament, i això era perquè no triava la correcta. En el cas que ens ocupa, has d’anar a l’apartat on hi diu “Forum signatures”, i clicar damunt d’on hi diu “PseudoHTML, UBBCode amb BBCode”. Després d’uns segons, dins d’un requadre blau, veuràs un codi que comença per: [url=
Hi cliques a damunt, et quedarà tota l’ordre seleccionada. Cliques el botó de la dreta del ratolí i a la pantalleta que et sortirà cliques a “Copiar”.
Ara només et queda col•locar-ho a la signatura del SP. Com es fa? Si has arribat fins aquí després del rotllo que t’he pegat, això ja no et costarà, jeje
A la pàgina on et trobes, cap a la part de dalt, has de clicar damunt de “tauler de control de l’usuari”, aquí és on hi ha el teu perfil, la possibilitat d’enviar i rebre correus privats d’altres usuaris de l’SP, gestionar-los, etc. Bé, en aquest cas, has de clicar damunt de “perfil”. Després, has de clicar damunt de “edició de la signatura”. Al requadre en blanc que veuràs a continuació, has de clicar amb el botó de la dreta del teu ratolí i “enganxar” o “pegar” (depèn de si tens el windows en castellà o en català). Cliques a “Tramet”, i ja està, finalment!!!
Pot semblar llarg, però perquè et dóna moltes opcions de tria. Espero haver-te ajudat, a mi m’ha servit per distreure’m!
Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Catilina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 139
Membre des de: dt. juny 18, 2013 4:14 pm

Re: M'ajudeu...?

EntradaAutor: Catilina » dc. nov. 12, 2014 8:06 pm

Ostres, Anna Maria, quina currada, moltes gràcies!! :-()-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: M'ajudeu...?

EntradaAutor: Anna Maria » dj. nov. 13, 2014 7:41 am

Bon dia,
no es mereixen, a mi no m'agrada posar el nas a cap lloc, jejejejeej. Veig que ja tens el ticker, és més rotllo explicat que no pas el que costa posar-ho, oi? És bastant intuïtiu, però ja fa anys que amb aquests temes d'informàtica i tal he agafat la costum d'explicar-ho com si la persona que ho rep en tingués poca pràctica, així en general queda ben entès sempre.
Estàs embarassada de bessons/es? Enhorabona! Espero que vagi tot molt bé!
Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
carlotad2323
:: peixet
:: peixet
Entrades: 254
Membre des de: dj. oct. 16, 2014 5:29 pm

Re: M'ajudeu...?

EntradaAutor: carlotad2323 » dj. nov. 13, 2014 8:19 am

Petitacua Moltes gràcies bonica i enhorabona pel teu nen o nena :cnena: :cnen: :-())
Anna Maria Moltes gràcies guapa, ja ho he fet i em sembla que m'ha sortit bé >.-<: De veritat moltes gràcies per haver estat una estoneta ajudant-me :-()-) ENHORABONA PER LA TEVA PANXU :-()) I pel teu nen :cnen: Molta sort :ok:
Catilina ENHORABONA PELS TEUS BESSONETS O BESSONETES :-()) >.-<: :b-)))
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: M'ajudeu...?

EntradaAutor: Anna Maria » dj. nov. 13, 2014 11:32 am

Ups, he ajudat dues al preu d'una, bravo per mi, felicitats a totes!
Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “Ajuda”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::