Ajuda recerca

Avatars, firmes, tickers..
marta-viro
Entrades: 1
Membre des de: dj. ago. 10, 2017 10:56 am

Ajuda recerca

EntradaAutor: marta-viro » dj. ago. 10, 2017 11:01 am

Bon dia ,
Sóc la Marta, una estudiant de 1er de Batxillerat d’un l’institut situat a Vilafranca del Penedès. Em dirigeixo a vosaltres perquè estic realitzant el meu treball de recerca, i el tema que he escollit és l’adopció internacional. Demano que si us plau, em proporcionéssiu informació, que si esteu disposats a donar-me-la, ja us demanaré més endavant. És una investigació que tractarà a fons aspectes com els tràmits que calen per realitzar l’adopció, els requeriments de les famílies adoptants i el perfil de les famílies que donen en adopció. Aquestes són algunes de les qüestions que m’agradaria respondre al meu treball, tot comparant-ho amb algunes hipòtesis que hauré de comprovar, que puc anar canviant durant el meu treball. Aquestes són: les adopcions formen part d’un negoci; els tràmits són tan dificultosos que la via il·legal és l’últim recurs per a moltes famílies; i finalment que els països sobrepoblats coincideixen amb els països que més nens donen en adopció.
La major ajuda que demano que si em podríeu proporcionar, és a l’hora de tractar el treball pràctic, ja que jo desconec de contactes d’associacions o de gent que estigui disposada a fer entrevistes, quedades o altres i penso que vosaltres teniu contacte directe amb famílies que podrien estar disposades i que poguessin compartir la seva experiència. Per tal de realitzar la part pràctica tinc tres idees. La primera, realitzar un diari sobre l’experiència abans, durant, i després de l’adopció a la família que ja hagi adoptat. Un altre és realitzar entrevistes a famílies monoparentals, famílies homosexuals, famílies heterosexuals i famílies d’edat més avançada, (respecte al fet de tenir fills, +40 anys)... Redactar els principals problemes que van trobar, els procediments i la seva experiència. I finalment m’agradaria realitzar els tràmits inicials de l’adopció (per comprovar de primera mà els procediments necessaris i problemes que es puguin trobar les famílies).
Per si ha quedat algun dubte, podeu contactar-me a aquest correu, a més sota adjunto l’índex del meu treball. Estaria molt agraïda que em poguéssiu ajudar.

Moltes gràcies.
Marta-Viro : lasito : : lasito : :cnena: :cnen:
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Ajuda recerca

EntradaAutor: ada_bcn » dg. ago. 13, 2017 4:41 pm

Et deixo un enllaç... tot i que no respon les teves preguntes però jo que sñe... potser et serveix.
http://adoptivanet.info/

Mira grups de facebook que es le que está més actiu ara mateix ab el tema famílies, també famílies d'origen (a spain, a l'extranger ni idea... a estats únits si parles anglés si, però la seva realitat és diferent a la d'aquí moltes vegades)

Sobre les tres preguntes que t'has fet:

les adopcions formen part d’un negoci, SI

els tràmits són tan dificultosos que la via il·legal és l’últim recurs per a moltes famílies NO, el tràmits seran molt dificultosos però la via il·legal es un delicte, no és adoptar.

finalment que els països sobrepoblats coincideixen amb els països que més nens donen en adopció NO CREC, els paíssos on dones y menors están més desprotegits i l'adopció es converteix en un negoci que aporta molts diners (també a l'estat), penso jo...

Torna a “Ajuda”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::