Viure a Girona

Avatars, firmes, tickers..
monithaïs
Entrades: 1
Membre des de: dc. des. 12, 2018 2:22 pm

Viure a Girona

EntradaAutor: monithaïs » dc. des. 12, 2018 2:26 pm

Hola a tothom!
Si tot va bé, en uns mesos marxarem a viure a Girona capital i necessito una mica d'ajuda. Voldria saber consells de zones on viure que estiguin bé i també quines escoles recomaneu.. La meva filla farà tercer de primària el prop curs. Agrairé tota la informació que em pugueu facilitar.
Gràcies!
Mònica
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: Viure a Girona

EntradaAutor: ner » dj. des. 13, 2018 4:07 pm

Hola,

Jo visc a Girona i és díficil d'aconsellar. Repecte de la zona on viure depèn del vostre estil de vida si preferiu cèntric o zona més tranquil·la i verda, si necessiteu estar a prop estació tren /AVE o no, els preus de lloguer varien molt, ens podries donar més pistes (si vols anar a peu, o t'és igual que sigui a barris més residencials i haver d'agafar el cotxe, etc).

I respecte a les escoles també és difícil de dir: us agrada més educació per projectes, més innovadora o més tradicional? Només pública o també considereu concertades i privades etc

Si vols escriu-me un privat.
Imatge
moises1994
Entrades: 1
Membre des de: ds. des. 29, 2018 4:59 pm

Re: Viure a Girona

EntradaAutor: moises1994 » ds. des. 29, 2018 5:19 pm

les escoles tant privades com publiques ajuden però un mai sap on hi ha millor qualitat.

no vaig poder accedir més al meu correu per veure la guia on tenia anotades un nombre de bones escoles i em van referir aca https://iniciar.online/iniciar-sesion-hotmail aconsegueixi ficar-me i tinc ja la llista, si les necessiten donin-me el seu correu per difondre informació
agapito69
Entrades: 1
Membre des de: dj. ago. 22, 2019 3:59 pm

Re: Viure a Girona

EntradaAutor: agapito69 » dj. ago. 22, 2019 4:09 pm

Hola, no he entès bé si vas poder accedir al teu correu o no. Aquí et poden ajudar https://cantineoqueteveo.name/hotmail/iniciar-sesion-hotmail/l jo si que estic interessat en aquesta llista. Me la pots enviar?

Torna a “Ajuda”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::