FIV 2017

Tractaments, clíniques, medicaments..
Txelini
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dl. set. 18, 2017 11:21 am

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Txelini » dj. oct. 05, 2017 8:51 am

Bon dia maques,

Doncs jo Pruneta estic una mica neguitosa per saber resultats. També en més d'una ocasió he pensat en comprar un TE i fer-me la prova, però desprès ho pensó més fredament, i pensó que potser encara és massa aviat, i em fa por que em surti un fals negatiu o un fals positiu.
La meva cosina l'altre dia em deia que hi ha un Clear Blue que és molt sensible, i que et detecta l'embaraç a la semana. Ella l'ha fet servir en dos ocasions, i li va funcionar.

Les que esteu en betaespera noteu algún símptoma raro? Jo estic molt atenta a tot, però de momento no he notat res extrany. Suposo que és massa aviat. Demà tot just farà una setmana de la transferència.

Estic pensant Pruneta que a tu ja no et queda res per sortir de dubtes. Dilluns pràcticament que ja està aquí.

A la vegada també estic nerviosa quan penso amb totes vosaltres, desitjant que tot surti bé.

Benvinguda Gustineta al grup. em sap greu tot el que has hagut de pasar fins ara, però mai s'ha de perdre l'esperança, perquè més tar o més d'hora tot arriba, i ja veuràs com aviat aconseguiràs aquest embaraç tan desitjat i tot anirà bé. Aquí estem totes pel que faci falta.

Ally, en res arribarà el dia de la punció, xq encara que no ho sembli el temps vola.

Una abraçada molt forta per totes i molts ànims maques!
Ally83
:: papallona
Entrades: 116
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

EntradaAutor: Ally83 » dj. oct. 05, 2017 9:18 am

Hola maques!!

Gusineta benviguda!! Jo tb vaig passar per el clinic a ss i al final he quedat amb IVI ja veuras quina diferencia, molta sort!!
Pruneta i Txelini molta sort!! A veure si ens porteu positius!!!

Jo estic a l’espera.. no news good news... demà hem diran quants han arribat a blasto i s’han pogut biopsar i congelar, la veritat estic molt tranquila, i amb tant enreneu no he tingut el cap ficat amb els embrions, així que m’ha anat be!!
34 anys els dos
Inicici de busqueda: Abril 14
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Octubre 16 Primera IA SS cancel•lada x ovulació espontanea
10/11/16 Primera IA SS fallida
5/12/16 Segona IA SS fallida
24/01/17 Tercera IA SS fallida
Maig 2017 Comencem FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
pruneta33
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

EntradaAutor: pruneta33 » dv. oct. 06, 2017 10:58 am

Bon dia noies,
Ally has rebut la trucada? Penso molt en tu i que aquesta trucada estigui plena d'esperança!!
Txelini ja has passar una setmana!!! Ja ho tens a tocar. Molts i molts ànims per acabar de superar aquests últims dies.
Boleta com estàs? Ja t has fet la beta?
La resta espero que estigueu agafant forces per tornar a l atac. Desitjo q aviat canviem de costat del forum.
Modo ego: segueixo sense síntomes i esperant a dilluns amb certa por, però ja es veurà que ha passat .... Aiiix que aprop està ja....
Gener 2014---> Comencem la cerca
Setembre 2015------> 1a visita RA
Febrer-Novembre 2016------> 4 IA negatives
Abril----> 1aFIV---5 embrions congelats
23/06/2017---> 1a transferencia---> Negativa
22/09/2017--> 2a transfrencia---> beta el 9/10/2017
Ally83

EntradaAutor: Ally83 » dv. oct. 06, 2017 3:15 pm

Hola maques!!

Modo ego; els 3 blastos biopsiats i congelats a l’espera del dgp en 15 dies!!!

Salut i bon cap de setmana!!
34 anys els dos
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Maig 2017 Comencem FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Pingu
Entrades: 9
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

EntradaAutor: Pingu » ds. oct. 07, 2017 9:07 pm

Hola a totes!!
Ara feia molt dies que no deia res... veig q hi ha noves incorporacions i molts ànims x aconseguir el nostre desitjat objectiu. Amb el meu marit en parlem molt dels vostres casos i els dos negatius que vau anunciar els vam rebre amb llàgrimes, i és veritat, no us posem cara, però sabem pel què esteu passant i ha de ser molt dur.

Mode ego: estem esperant resultats del Test Era i segons el que surti seguir lluitant pels 6 embrionets que tenim congelats. En teníem 7, però la primera transfer no va anar bé.
Ara un cop feta la feina, FIV, el problema és l'endometri que no passa de 4 i poc gairebé 5. D'aquí el motiu de fer aquesta prova (Test Era) i veure si és receptiu i si no ho és veure quan per fer la pròxima transfer.
Tot és molt lent, i la setmana passada va fer un any de la primera IA... pfff que us he d'explicar...
Una abraçada molt forta a totes;)
Jo 29 Hipogonalisme central Ell 33, tot ok
Iniciem Set 15 ( regles irregulars )
De Gener16 a Març16: Omifin sense èxit
Proves vàries durant l'estiu 16
Oct 16 1a IA - Negativa
Gen 17 2a IA - Negativa
Abrl 17 FIV, 7 embrions dia 5 congelats
Jul 17 1a transf d'1 embrió -Negativa
Set 17 Test Era
Nov 17 2a transf?
Txelini

EntradaAutor: Txelini » dg. oct. 08, 2017 2:34 pm

Molts ánims Pruneta q ja tenim el dilluns aquí. Jo com q soc una impacient i no podré esperar a dissabte de la setmana que ve per fer-me analítica,al final ahir vem comprar un Clear Blue,i qualsevol dia d'aquesta setmana em faré el TE a casa.Avui estic a 9 dies post transfer.Vull esperar una miqueta més,xq els resultats siguin més fiables.

Hola Pingu.Ojala q aquest endometri crèixi ràpid xq puguis continuar amb tlt el procés.Jo vaig haver d'estar un mes en repòs i em vaig desesperar una mica,xq vols q el temps passi ràpid,però lo important és arribar amb les millors consicions a cada etapa del procès. És important que tot estigui bé,i els metges s'asseguren molt per obtenir els millors resultats possibles.

Boleta quan tens tu els resultats de la teva beta espera?Molts ànims tbé per tu maca i per totes,una a una.

Que acabeu de passar un molt bon cap de setmana!
pruneta33

EntradaAutor: pruneta33 » dl. oct. 09, 2017 11:04 am

Noies entro en modo ego total: beta negativa, ara a esperar a la visita del 23 per veure quan anem pel congelat q queda. Despres o demà entro amb més temps.
Ally83

EntradaAutor: Ally83 » dl. oct. 09, 2017 2:07 pm

Pruneta33 quina mala pata!! Estava confiada en que fos positiu... espero que la propera sigui la bona. Molts ànims!!
34 anys els dos
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Txelini

EntradaAutor: Txelini » dl. oct. 09, 2017 4:16 pm

Pruneta, una abraçada molt forta maca. Jo també confiava en que seria positiu :( .
Aquest matí només llevar-me he pensat amb tu, i al veure el correu, m'ha entrat una tristor molt gran.
Però no ens hem de desanimar ehhh!!!! Hem de mirar endavant, i tard o d'hora arribarà.

Aprofita aquests dies q et queden abans de la visita per refer-te i un cop ja estiguis refeta, ja estaràs preparada per començar de nou.

Jo porto dies mentalitzant-me pel negatiu. Ahir amb el meu marit ho parlàvem, i ho dèiem, que passi el que passi no ens hem d'enfonsar, i sobretot, s'ha de tornar a intentar'ho el més ràpid posible.

Una abraçada enorme guapíssima.
Ally83

EntradaAutor: Ally83 » dt. oct. 10, 2017 12:31 pm

Txelini molts ànims!! No pensis en negatiu... hi ha més posiblitats de positius que de negatius, em de pensar així!!

Boleta?? No sabem res de tu... estas be maca??

La resta com esteu???

Jo amb l’espera del dgp, la regla m’ha vingut avui, 5 dies abans... a veure si va tot ok i al següent cicle podem fer la transfer.... que lent que és tot això... ja fa un any de la primera ia i casi dos anys del primer positiu “sorpresa”.... encara no se d’on trec les forces...
34 anys els dos
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
pruneta33

EntradaAutor: pruneta33 » dc. oct. 11, 2017 5:41 am

Bon dia a totes,
Txelini ja no et queda res, ho tens a tocar, tu pensament positiu sempre i divendres sortiras de dubtes. Com bé dius no ens em defonsar per qué el nostre pruposit s ho val. Esperem notícies estupendes en les pròximes 48 hores.
Ally com t entenc amb ho del temps.... Ara fa dos anys que vam entrar a RA i sembla que desde llavors tot roda al seu voltant.... El temps, les activitats i els diners que hi dediquem, però bueno s ho val. Quan tindras el resultat de la dgp?
Boleta totes esperem que aquest silenci sigui per què estas gaudint del teu super positiu!!
La rest con esteu?
Vinga noies! Que en res estem totes a l altre costat
Gustineta
:: rateta
Entrades: 161
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

EntradaAutor: Gustineta » dc. oct. 11, 2017 2:50 pm

Hola, noies!
Gràcies per la benvinguda!

Pruneta33 sento el negatiu. Jo crec que és normal que tot giri al voltant de RA, són controls, medicació, etc... és impossible no pensar-hi, sempre hi ha alguna cosa o altra per fer.
Pel que he llegit de la teva història, aquest és la segona trànsfer negativa :(... us ha recomanat fer més proves el vostre metge per saber si hi hi pot haver algun problema de fallada d'implantació?

Ally83 T'han dit alguna cosa del DGP o de quan podràs fer trànsfer?
Sí que es fa llarg sí tot plegat. Jo crec que treiem les forces de les ganes que tenim de tenir un fill als braços. És tan impressionant aquest desig que ens fa ser molt fortes per aguantar.

Txelini Com diu la Pruneta, això ho tens a tocar! Molta paciència i sort per la recta final.

Boleta Ens tornem a trobar, ara per FIV. Com estàs, com va anar la trànsfer i els resultats?

Pingu Quan us han dit que tindreu els resultats del test ERA?
Es fa molt lent sí, jo crec que ens haurien de donar un màster en paciència.

Ego Avui he fet el primer control de l'estimulació i estic responent bé, la doctora estava contenta. Tenia més o menys uns 10 fol·lis creixent d'entre 11 i 8 mm. M'esperava una cosa així perquè tinc l'AMH molt alta i de natural faig molts fol·licles (sense ser ovaris poliquístics). La dosi de la medicació diria que no és gaire alta Gonal 150 barrejat amb Menopur, suposo que pel risc d'hiperestimular. Divendres tinc un altre control i punció prevista per a la setmana que ve. I no tiro més enllà, intento agafar-m'ho pas a pas per no atabalar-me tant.

I us volia fer unes preguntes, si no us fa res respondre: com porteu el tema embarassos de familiars? I més concretament, de germans? Com s'ha gestionat dins la família? Si heu parlat dels vostres problemes de fertilitat, us heu trobat suport?

Gràcies! Una abraçada a totes.
Del 1984
Novembre de 2013: iniciem la cerca
Gener-juny 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Setembre 2014-setembre 2017: proves, cicles de cerca natural fallits i 2 IA negatives
Octubre 2017: comencem FIV

Imatge Imatge
Ally83

EntradaAutor: Ally83 » dc. oct. 11, 2017 3:27 pm

Gustineta, m’alegro que els folis et vagin creixent!!!

I t’explico jo no tinc germans, xo el meu marit son 5!! Així que de cunyades i cunyats no m’en falten...
El meu primer positiu va coincidir amb el de una de les meves cunyades, que el seu anteriors embaraços havien acabat en avortament, l’últim amb un embaraç de 5 messos, així que tot el proces d’infertilitat el vem viure juntes, i quan vaig tenir l’avort va ser la que més va estar amb mi, de fet jo soc la padrina del seu fill.

Despres la fiv fallida al maig, una altre de les meves cunyades, que durant el tractament haviem parlat varis cops, ens va dir que estava embaraçada x un wats amb una eco de 8 setmanes, imagina la plorera... ara passat el temps ja li trec ferro... xo si en aquesta ocasiò amb el meu marit em decidit no explicar a la familia com va el proces a no se que preguntin, tampoc ho amaguem.

És normal sentir rabia i dolor, sobretot si és una persona amb la que tens confiança.
34 anys els dos
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
boleta-BCN
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm

EntradaAutor: boleta-BCN » dc. oct. 11, 2017 3:37 pm

Hola reines maques!

Gustineta que bé, quants folis! Tant de bo vagi tot bé! Ja ens vas informant de com va el procés! X cert, jo tb m'he fet FIV a IVI, i n'estic molt contenta. T'envio molts records i una forta abraçada.

Pruneta carinyu, quin greu el negatiu. He pensat molt en tu aquests dies. T'envio tota la força i paciència del mon per agafar forces i seguir endavant. Ànims cuca.

Ally, aviam si et poden fer transfer aquest cicle! Creuo dits ben fort per tu! Jo tb he notat diferència abismal entre el clinic i l'IVI, però res a veure!

Txelini t'has fet ja el clear blue? si no, quan tens la beta? Si no m'equivoco, queda res! Vinga, ánims i tota la sort de l'univers!

Pingu què monaaa! està genial que ens tinguem els uns als altres aqui al SP... no sé q hauria fet jo, si no! Aviam com surt l'ERA, ja ens diràs! Fingers crossed!

Mipumky com estàs? Vaig riure molt amb el teu post de l'olla de Nuria, jo tb ho he fet! I moltes més coses, jajaja! Però això és senyal de les nostres ganes de ser mares i algun dia li podrem explicar totes aquestes frikades als nostres nens i veuràn lo desitjats que eren!

Mode Ego: noies, no m'ho puc creure... després de tots aquests anys, i per primer cop a la meva vida... Beta ++++!!! Ho he passat fatal, la veritat, i més els últims dies de la betaespera, amb dolors de regla i cap símptoma (només acidesa d'estomac desde 2 dies abans de la beta), anant al lavabo cada 10mins tremolant, i esperant la maleïda... I resulta que estic embarassada! Ara mateix el Boleto i jo estem en un nuvol, encara no li hem dit a ningú, i tenim bastanta por de que no vagin bé les coses, i despertar d'aquest dolç somni... Però bueno, avui faig 5 setmanes i dilluns tenim la 1a eco! Si-us-plau creueu ben fort els dits per mi! Aviam si tot està bé i podem veure el nostre petitissim cigronet! :love: :love: :love:
Maxiba
Entrades: 106
Membre des de: dg. oct. 30, 2016 6:03 pm

EntradaAutor: Maxiba » dc. oct. 11, 2017 4:38 pm

Hola compis!!

us vaig llegint, una mica a l'ombra... ja que encara estic paint el tema de l'abortament.... i la regla no m'ha vingut encara... porto ara uns 30 dies des de que vaig començar amb les perdues,,, suposo que ja no trigarà!
però no podia deixar d'escriure per donar la meva enhorabona a la boleta-Bcn: nena!! t' ho mereixes!! igual que totes les lluitadores d'aquest forum... però quin" subidon" quan llegeixes positius.... molts ànims i tranquilitat... que esperem que dilluns puguis veure que tot va perfecte.... una forta abraçada!!
37 anys... després d' anys sense resultats anem a que la ciència ens ajudi
Set 16: proves
Nov 16: 1Fiv...... negativa
Gener 17: transfer en cicle natural congeladet......negatiu
Maig 2017: 2 FIV amb DGP...4 blastos
normals
Agost 2017: positiu i avortament bioquímic
boleta-BCN
Entrades: 259
Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm

EntradaAutor: boleta-BCN » dc. oct. 11, 2017 7:38 pm

Moltissimes gracies Maxiba, guapa! Tant de bo et vingui la Maleïda aviat i puguis tornar a ilusionar-te amb un nou proces. T'envio molts anims i molta força, i és com dius tu, ens ho mereixem i al final ho aconseguirem.
Un petonarro ben fort :-()-)
Pingu
Entrades: 9
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

EntradaAutor: Pingu » dc. oct. 11, 2017 9:43 pm

Hola noies!!
Boleta Bcn!! Enhorabona!! Aii quina ilu!! Existeixen les dues ratlles, les betes +, són reals!!! Això ajuda!!
Maxiba, és normal com et sents! Jo estaria igual, mai, per sort i per ara, no hem tingut un abort.
Com ho porto/ portem amb la famíla/ amistats: doncs no gaire bé. Família cap problema pq no tinc germans i per la meva banda no tinc canalla petita. Pel cantó del meu home, els nebots. Cap problema ja són crescudets.
El problema són els amics. Som un grup molt gran, i menys tres parelles, tots ja en tenen. Han fet un anyet aq any i dos més són un pel mes grans i com aquell qui diu ja parlen del segon i amb una facilitat que... nhi ha que tenen respecte pq entenen que algo passa i d'altres fan comentaris que no tocarien. I com us podeu imaginar les trobades són monotema.
I per acabar-ho d'amanir, sóc mestra d'infantil... així que el panorama i els ànims no acompanya gaire. Però el què fem nosaltres és explicar el cas si es dóna o en petit comité o estalviarnos les trobades per no arribar a casa mes desanimats del que n'hem surtit.
Ego: jo avui tenia hora per eco basal i que la regla hagués baixat. Doncs resulta que la regla encara no ha vingut ( tinc molèsties des d'ahir ). Vaig deixar tot l'arsenal de medicació x preparar endometri el dia 4 i som a dia 11 i encara res.
La nostra sorpresa ha estat quan ens han dit q ja tenien els resultats de l'Era!!!!!
Com podiem preveure ha sortit no receptiu (pre-receptiu) segons l'estudi aconsellen fer- la transferència 24h més tard, ja que la finestra d'implantació la tinc desplaçada. És a dir la medicació l'hauria d'allargar un dia més i fer trnasfer a dia 6.
El tema és: per assegurar que és un dia més, la clínica que fa aq prova recomana tornar a repetir la prova (800€). Ens tirem a la piscina i preferim fer la segona transfer un dia més tard com sembla que és receptiu. No se si fem bé o no. L'altra opció que tmb ens han donat és fer uns tallets a l'úter per augmentar la cavitat i tmb fa engruixir l'endometri ( la nostra gran lluita).
Què en penseu? Farieu altre cop la prova o farieu transfer?
Deu meu quina parrafada us he fet!
Molt petons a totes i endavant!! Muamua!!
Jo 29 Hipogonalisme central Ell 33, tot ok
Iniciem Set 15 ( regles irregulars )
De Gener16 a Març16: Omifin sense èxit
Proves vàries durant l'estiu 16
Oct 16 1a IA - Negativa
Gen 17 2a IA - Negativa
Abrl 17 FIV, 7 embrions dia 5 congelats
Jul 17 1a transf d'1 embrió -Negativa
Set 17 Test Era
Nov 17 2a transf?
Txelini

EntradaAutor: Txelini » dj. oct. 12, 2017 5:39 pm

Bona tarda maques,

En primer lloc us volia comentar q demà a la tarda tinc la beta,i fins dissabte no tindrem resultats.

Com q ja no podiem aguantar més,aquest matí m'he fet un Clear Blue i ens ha donat positiu de 2-3 setmanes.Estem encara q no ens ho acabem de creure,fins q el metge ens ho confirmi.En primer lloc m'ha entrat molta por i dubtes de que realment fos verídic.

La veritat és q de moment no he tingut cap símptome.Només ahir vaig començar amb uns dolors molt forts als ovaris,i porto uns dies que em costa bastant anar de ventre.

En quant ens donin els resultats de la beta us informaré.

Moltes felicitats Boleta pel teu positiu!!! Em vaig alegrar moltíssim al veure el teu missatge.Ja ens explicaràs com va la primera eco.

Pruneta,penso molt amb tu aquests dies,però estic segura q aviat arribarà aquest positiu que totes anhelem.

Lo important és no desanimar-se mai,i si la primera no ha anat b,anar per una segona,tercera o les transferències q facin falta.

El que comentaveu l'altre dia d'amics i familiars,és molt dur.Jo hi ha hagut moments que ho he passat molt malament,xq hi ha gent q te molt poca sensibilitat.De vegades he hagut de sentir comentaris,que m'han fet molt mal. La majoria dels amics i familiars més propers saben pel q estem passant,i la gent crec q de vegades haurien de pensar una mica més abans de dir algo. També m'ha servit per apendre a explicar menys coses,xq de vegades com menjs coses sapiga la gent és millor.
I tinc molt clar q primer som nosaltres,i que ens hem d'allunyar de tot allò q ens faci mal. Molta gent q no passen per tot aquest procés no es poden fer a la idea de lo dur q pot arribar a ser per nosaltres.

Molts ànims per totes!!!!!
Ally83

EntradaAutor: Ally83 » dj. oct. 12, 2017 9:32 pm

Boleta i Txelini moltes felicitats!! M’he emocionat molt amb els vostres positius!!!
34 anys els dos
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Gustineta
Entrades: 161
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

EntradaAutor: Gustineta » dv. oct. 13, 2017 3:08 pm

Faig entrada exprés:

Boleta i Txelini, em sumo a les felicitacions! Enhorabona! El positiu és un moment molt especial, s'ha d'aprofitar al màxim! Tan de bo que el núvol de felicitat us duri com a mínim 9 mesos. :globus:

Jo avui he tingut el segon control de l'estimulació, tot correcte, diumenge un altre control i en principi punció el dimarts. Estic una mica atabalada, m'ha espantat una mica l'agulla pel Decapetyl. No és tant per la mida de l'agulla en si (sóc donant habitual de sang i en comparació amb les de donació de sang, aquesta no és res), em fa més cosa punxar-me-la jo... Però, bé, segur que n'estic fent un gra massa i després no serà res!

Gràcies per les vostres respostes a la pregunta que vaig fer. Tornaré a entrar amb més temps per respondre amb calma.

Bon cap de setmana a totes!
Del 1984
Novembre de 2013: iniciem la cerca
Gener-juny 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Setembre 2014-setembre 2017: proves, cicles de cerca natural fallits i 2 IA negatives
Octubre 2017: comencem FIV

Imatge Imatge

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: