FIV 2018

Tractaments, clíniques, medicaments..
Iammac
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dg. set. 10, 2017 5:55 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Iammac » dc. feb. 21, 2018 5:07 pm

Hola noies
Quan veig que algunes ja teniu el positiu , altres la transfer aprop em carrega d'energia. És veure noies lluitadores que se n'ensurten i em dóna forces!
Gràcies Mialoe i Maneta!! Pels ànims i la benvinguda!

Myca que vagi molt bé la transfer

Mypumky com diu la Maneta el més important és que tens un embionet dins teu.

AnnaToni Vinga ànims que ja tens bona part de la feina feta.

Marttape Ànims tb i pàciencia pel que vaig veient.


Pel que fa a mi, el meu home avui s'ha fet lles ecos prostàtiques, renals i besícules seminals i lis urt tot bé. Continua fent antibiòtic per matatr el bacteri. Ahir vam trucar a Fertilab i canviarem de Dexeus a Fertilab perquè ens entra per mútua. Tenim 1a visita el 6 de març. Com que ja tenim algunes proves ens van comentar que segurament a la doctora li serà més fàcil veure per on van els trets i quina és la millor tècnica pel nostre cas.
Petonets
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: myca » dc. feb. 21, 2018 5:17 pm

Lammac, m'alegro aneu avançant amb proves i visites, almenys tens la sensació d'anar avançant per bon cami!
Mypumky, ja estem igual! Desesperant betaespera!
Maneta, petita29 moltes felicitaats! Segur que anirà tot bé, tot i que tranquiles és dificil estar-ne!
Anatoni, marttape, Mialoe... Men deixo segur, però amb el mòbil costa personalitzar! Endavant que tot acabarà bé! El problema és no saber quan!!!
Ego: transferencia feta de dos blastos, un mes espavilat que laltre, però de moment, tranquilitat i a esperar el dia 6 que surti bé!
Iammac
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dg. set. 10, 2017 5:55 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Iammac » dc. feb. 21, 2018 9:12 pm

Myca, gràcies. Tens raó, si fas algun coseta és un passet més. Però tal com dius sembla que el camí és infinit. I hi ha tanta feina per fer i els mesos van passant....
Romo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. des. 07, 2017 9:18 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Romo » dj. feb. 22, 2018 6:31 am

Hola noies, fa Molt que no escric, Avui començo amb el decapeptyl, y Porto desde Gener fatal, super contracturada de l,esquena per culpa de la feina i sense poguer agafar la Baixa, i no crece que aixi funcioni res. Si me,agafo la Baixa no em facilitan els horaris per poguer anar a les visites, i no sé qué Fer, estic bastant feta pols
Endometriosis ovarica 2008. Laparoscopia quistectomia bilateral ovarica.
Endometriosis vesical 2009. Biopsia vesical. Adenomiosis.
04/11/17 primera fiv cicle natural 1 folicle buit.
25/11/17 segona fiv cicle natural 1 folicle 1 ovul fecundat i transferit de 3 dies. Resultat Negatiu.
03/2018 Primera Fiv. 6 embrións
03/04/2018 POSITIU BETA 340
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: marttape » dj. feb. 22, 2018 2:51 pm

Ei Romo!! quin rotllo estar tan fotuda amb la feina, no? És molt complicat gestionar-ho tot...però està clar que has de trobar l'equilibri que et permeti estar tranquila amb tot aquest procés, que prou estressant és! Ànims guapa....

Iammac, el tema del temps....és millo no pnesar-hi gaire. No sabem què passarà ni quan...i ens hem de fer a la idea d'aquesta falta de control. A mi a vegades se m'ha fet etern aquest camí...i altres em sembla mentida que hagi passat tant de temps perquè sento que ha volat, que no m'he adonat! És fotut...i si a sobre acabes de fer anys (com és el meu cas!) encara ho tens més present

Noies.....jo crec que m'estic posant malalta!!! Tinc tendència a les angines i avui em noto la gola fatal...punxades...dècimes....això pinta regulero!! No sé què fer!!! Paracetamol i farigola....?? Com ho veieu?? El meu possitiu el vaig aconseguir amb angines i una febrada de cavall...però tal i com va acabar no m'agradaria repetir, la veritat.... algun consell màgic? ;)
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Avatar de l’usuari
petita29
:: peixet
:: peixet
Entrades: 290
Membre des de: dj. gen. 31, 2013 7:00 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: petita29 » dj. feb. 22, 2018 3:57 pm

Bona tarda guapes perdoneu que no personalitzi pero es que necesito desfogarme perquè estic fatal. Dilluns va ser un día genial Quan vaig saber el positiu. Pero va ser un día agredolç perquè a la tarda vespre va començar el fluxe marronos. I dimarts perdues petites i a día davui continuó igual. Mestic fent un test dorina cada día i continúa donant positiu. Pero avui estic saturada perquè aixo no para. I ja son 3 dies. I pensava que pararía ja. Crec que el perdré i cada cop que vaig al lavabo es un martiri per a mi. A la clínica dimarts me van dir que eren habituals en aquests tractaments. Pero jo no ho vec clar aixo. Estic súper desanimada noies. Avui no puc ni amb mi Mateixa. Tinc una pena...
AnnnaToni
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dg. des. 04, 2016 1:51 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: AnnnaToni » dj. feb. 22, 2018 4:08 pm

Romo, què vols dir amb " Si me,agafo la Baixa no em facilitan els horaris per poguer anar a les visites" ¿?

Petita, reflexiona... quin sentit té amargar-te tant? ja sé que les hormones no ajuden però... t'està sortint positiu, la beta positiva, la clínica et diu que a vegades passa, això de les pèrdues... ok a no ser mega optimista però... tampoc et flagelis! intenta distreure't i tot es posarà a lloc. Jo recomanaria quedar amb les amigues per anar a fer un beure, planejar una escapadeta d'un sol dia i que et toqui el sol...

Modo ego, demà punció... i avui m'estic arrossegant per la feina. No he dormit gaire bé i em sento cansada i molt imflada. No és una sensació nova, però se'm fa costa amunt la punció, l'espera, el cultiu, el DGP... a veure si fem alguna cosa per animar-me, encara que sigui un cine i unes bones crispetes aquest finde.
22/9/17 Inici tractament FIV
27/11/17 Punció, 9 òvuls, 3 bons, 3 blastos
13/12/17 DGP Negatiu
30/01/18 Punció, 13 òvuls, 11 fecundats, 4 blastos
1/2/18 Començo cicle acumulatiu
23/2/18 Punció acumulativa, 8 òvuls, 7 fecundats, 5 blastos
1/3/18: Enviem a DGP 9 blastos
15/3/18: 3 aptes!
26/4/18: Transferència
7/5/18: POSITIU
7/1/19: Neix en Noah!!
Romo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. des. 07, 2017 9:18 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Romo » dj. feb. 22, 2018 10:17 pm

Anna tonni doncs perqué el metge de capçalera solament em dona tres semanas de Baixa i quan torno es quan he de Fer les visites als Matins al fivclinic, llavors per putejarme em dirá que com es privat no es una fiv per seguretat social, que m.espavili que no PUC faltar per una visita a un metge privat. En canvi sino agafo baixes en canvia a torn de tardes aquella semana.
Endometriosis ovarica 2008. Laparoscopia quistectomia bilateral ovarica.
Endometriosis vesical 2009. Biopsia vesical. Adenomiosis.
04/11/17 primera fiv cicle natural 1 folicle buit.
25/11/17 segona fiv cicle natural 1 folicle 1 ovul fecundat i transferit de 3 dies. Resultat Negatiu.
03/2018 Primera Fiv. 6 embrións
03/04/2018 POSITIU BETA 340
Romo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. des. 07, 2017 9:18 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Romo » dj. feb. 22, 2018 10:18 pm

Anna tonni doncs perqué el metge de capçalera solament em dona tres semanas de Baixa i quan torno es quan he de Fer les visites als Matins al fivclinic, llavors per putejarme em dirá que com es privat no es una fiv per seguretat social, que m.espavili que no PUC faltar per una visita a un metge privat. En canvi sino agafo baixes en canvia a torn de tardes aquella semana.
Endometriosis ovarica 2008. Laparoscopia quistectomia bilateral ovarica.
Endometriosis vesical 2009. Biopsia vesical. Adenomiosis.
04/11/17 primera fiv cicle natural 1 folicle buit.
25/11/17 segona fiv cicle natural 1 folicle 1 ovul fecundat i transferit de 3 dies. Resultat Negatiu.
03/2018 Primera Fiv. 6 embrións
03/04/2018 POSITIU BETA 340
Romo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. des. 07, 2017 9:18 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Romo » dj. feb. 22, 2018 10:19 pm

Per tant no he agafat la Baixa i estic a base de desinflamatoris aguantant como puc
Endometriosis ovarica 2008. Laparoscopia quistectomia bilateral ovarica.
Endometriosis vesical 2009. Biopsia vesical. Adenomiosis.
04/11/17 primera fiv cicle natural 1 folicle buit.
25/11/17 segona fiv cicle natural 1 folicle 1 ovul fecundat i transferit de 3 dies. Resultat Negatiu.
03/2018 Primera Fiv. 6 embrións
03/04/2018 POSITIU BETA 340
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: MiPumky » dj. feb. 22, 2018 10:35 pm

Holaa!!

Romo, quin rotllo, ha de ser molt fotut estar en aquest proces i a sobre amb rotllos de feina i trobant-se malament, intenta fer lo q millor et convinguii. Els mals d’esquena son fotuts, pero pensa q per una fiv necessitaras uns dies per descansar.

Marttape, jo tiraria de farigola i paracetamol q ja esta be! Jo utilitzo gingebre tambe per no agafar virus. Saps quant tens la transfer?

Petita, intenta relaxar-te ja sexq es complicat pero sibet diuen positiu inel test es positiu, a no ser q hi hagui molta sang segueix sent positiu. Una altra opcio es anar a urgencies i q et repeteixin la beta en sang.

AnnaToni, q be la puncio dema, ja veuras q sera la definitiva!!! Descansa q t’ho mereixes! Genial les coses q animin!!

Myca, que be, ja estem en betadesespera totes dues!!! Et dessitjo lo millor!

Mialoe, soc jo la del gonal, je, je,...

Lammac, benvinguda, q la teva estança per qui sigui curteta com diuen. Anims

No se si en deixo cap q estic al mobil ibes complicat revisar-ho.

Gracies per les vostres opinions, si de moment tinc un blasto a la panxa bo i aixo es lo important i el 5 de març ja veurem. Que per lamentar-se sempre hi ha temps :).

Una abraçada a totes!!!
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: marttape » dv. feb. 23, 2018 8:19 am

Petita, com vas?? Van a menos aquestes pèrdues.... anar a urgències et pot fer sortir de dubtes, estar en calma també és important. Segur que te la farien si hi vas. Ànims guapa, ja ens diràs!

AnnaToni!! Molta sort avui!! A alliberar-te de molts folis ben guapetes i a desncasar i aprofitar aquesta espera per posar-te ben forta. Farà fred. Cine i crispetes és un planazo!

Romo, quina merda aquests lios amb la feina i els metges, no? Nosaltres tenim fins i tot reconegudes les absències per tractaments de fertilitat...hi ha molt camí a fer en aquest sentit, i s'han de sensibilitzar a que és ben important. És un estrés afegit gratuit, no és just, com si estiguessim de metges per aquest tema per gust, va home va!

MiPumuki olé aquest blasto guapetón! A gaudir de l'espera tant com es pugui!! Myca tú com vas??

Jo tinc cita a la clínica en un rato. Espero sortir amb data de transfer! De moment paracetamol i infusions i a veure si en un parell de dies m'ho trec de sobre.

Petons guapes!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Romo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. des. 07, 2017 9:18 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Romo » dv. feb. 23, 2018 8:34 am

Gracies marttape i mipunky, de fet ahir vaig començar a puncharme decapeptyl y después enantyum per el dolor d,esquena.

Els Hi vaig dir que em vegues la mutua de la,empresa i com jo tinc una escoliosis desde petita em van dir que el mal el portaba de casa i que era el meu problema no el seu, quan fa 3 anys que treballo en aquesta mateixa empresa i mai he tingut dolor. Jo crec que me,he contracturat Dels mateixos nervis i tambe perqué es Mou Molt de PES en un supermercado.
Endometriosis ovarica 2008. Laparoscopia quistectomia bilateral ovarica.
Endometriosis vesical 2009. Biopsia vesical. Adenomiosis.
04/11/17 primera fiv cicle natural 1 folicle buit.
25/11/17 segona fiv cicle natural 1 folicle 1 ovul fecundat i transferit de 3 dies. Resultat Negatiu.
03/2018 Primera Fiv. 6 embrións
03/04/2018 POSITIU BETA 340
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: marttape » dv. feb. 23, 2018 12:37 pm

Guapes, entro ràpid per dir que l'endometri estå tril.laminar però a 5, així que hem d'esperar uns dies més. Augmento la dosi de progyluton i dimecres nou control. Suposo que la transferència serà cap al dilluns i dimarts de març.

Paciència!! Per variar!! Jejeje
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Dalilala » dg. feb. 25, 2018 5:39 pm

Petita com vas?? Fes molt repòs si tens perdues...

Tot això és molt dur. Sempre hem de tenir clar que no volem només un positiu. Volem un bebè sa a casa.

Jo us he d'explicar que després del meu últim negatiu hem decidit buscar més explicacions .

La doctora diu que principalment el problema és de la qualitat del ovul. Però hi poden haver més motius.

A nosaltres per ara no ens han trobat la causa i la volem saber. Per això la volem buscar i hem començat a mirar més coses. Tinc 41 ans i una bona reserva, per tant, l'endometriosis i l'edat serien les úniques explicacions. Però jo despres de 3 transfers i 2 FIVs de bons embrions no m'és suficient.

Us he d'explicar que divendres vem fer una visita molt interessant al CIMAB a st. Quirze del Vallès que està especialitzat en infertilitat masculina. És un centre de recerca de la UAB i estan descobrint moltes coses.

Recomano que totes feu venir els vostres companys i marits a fer una prova de fragmentació de la doble cadena de ADN dels espermatozoides. El 75% dels homes de parelles amb problemes tenen fragmentació i per això fan embrions que es moren abans. Això explica betes negatives i avortaments de repetició.

Fins i tot en un mostrari de donants de semen amb seminograma correcte el 25% tenen fragmentació de ADN.

O sigui que el factor masculí és clau i cal descartar-lo i posar-hi remei, perque sino es fan embrions de mala qualitat i l'embaràs no arriba i hi ha avortaments repetits.

La nostra sorpresa és que el meu marit té uns anticossos en els espermatozoides, per culpa d'algun tramumatisme del passat. Ara, després de 4 anys buscant sabem que només tenim un 5% de possibilitats de quedar embarassats de forma natural. Així que finalment sabem perquè no ho hem aconseguit. I no és la meva petita endometriosis de fa anys, ni la meva edat, sinó que és pura mala sort i factor masculí.

Podem intentar FIV o IA però fent un tractament previ dels espermatozoides que mai hem fet. Per tant, el tractament que em fet fins ara no era l'adecuat.

Per això, us recomano a totes descartar coses, per tenir més embrions bons, per evitar fer FIVs sense resultats.

Aquí teniu el centre de recerca que estan descobrint aquestes i altres coses. Jo recomano a tothom anar-hi per tenir el màxim d'informació. Les proves de tot, seminograma, analisi ADN i etc... costen 400 euros i us poden estalviar moltes IA i FIVs inútils.
http://www.cimab.es/

No deixeu de preguntar-vos coses, perque no em quedo? Pq no funciona? Busqueu les raons i tindreu més a prop la solució.

Jo ara penso això, que sabent què passa sé quines possibilitats tinc. Per això, buscarem i descartarem encara més coses. Em faré un estudi immunològic també. En aquest punt, abans de tirnar la tovallola i haver d'anar a ovodonació ho vull saber tot i descartar totes les possibilitats.

Ara sé, que potser em val la pena tornar-ho a intentar amb els meus òvuls. Però primer abans de decidir per on tirem, ens farem totes les proves.

Molts anims i sort a totes!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Avatar de l’usuari
Lunipruni
:: rateta
:: rateta
Entrades: 194
Membre des de: dv. gen. 09, 2015 6:33 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Lunipruni » dt. feb. 27, 2018 11:51 am

Bon dia noies!!

Perdoneu que fa dies que no dic res però us vaig llegint.

Enhorabona a les que heu tingut positiu i paciència per aquestes primeres setmanes que són complicades. La recompensa val molt la pena!! :-)(-:

Ànims a les que ja esteu en betaespera i a les que esteu en tractament. I molta paciència a les que esteu fent proves, poc a poc totes arribarem!!!

Nosaltres sense novetats, eserant fer analítica i en principi espero começar tractament amb la regla del Març.

Molta màgia blanca a totes i petonets!!! :-()-) :-()-)
Feb 2015. Em treuen les trompes
Març 2015 1a FIV+DGP
08/04/15 TE+ esperem un nen!
27/11/15 Arribes al món
11/08/17 Transf frigo (una nena!)- avort. bioquimic
17/10/17 Transf frigo (un nen!)- negatiu
Febrer 2018- Cancelem transf. Embrió :ufs: .
Abril 2018- 2a FIV. 2 embr blasto. Transf 11/06/2018
22/06/2018- Beta 482!!
14/02/2019 Ja som 4!!
Romo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. des. 07, 2017 9:18 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Romo » dt. feb. 27, 2018 10:19 pm

Noies una pregunta, estic amb el decapeptyl desde el 22/02, llavors es poden tenir relacions sense protecció?? A veure ja se que es imposible pero si quedes embarazada posa que pot produir malformaciones.
Endometriosis ovarica 2008. Laparoscopia quistectomia bilateral ovarica.
Endometriosis vesical 2009. Biopsia vesical. Adenomiosis.
04/11/17 primera fiv cicle natural 1 folicle buit.
25/11/17 segona fiv cicle natural 1 folicle 1 ovul fecundat i transferit de 3 dies. Resultat Negatiu.
03/2018 Primera Fiv. 6 embrións
03/04/2018 POSITIU BETA 340
AnnnaToni
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dg. des. 04, 2016 1:51 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: AnnnaToni » dc. feb. 28, 2018 8:38 am

Dalilala, tot això que expliques és molt interessant. En el nostre cas tampoc han trobat exactament la causa de la infertilitat, a banda de la meva edat (vaig començar a provar amb 39 i ara tinc 41) i que ell té un varicocel (una variu en un testicle), que només sembla afectar en la quantitat d'esperma ejaculada, però no pas la qualitat (hipoespèrmia).
De fet, jo responc com una dona de reserva ovàrica normal a l'estimulació hormonal, i els òvuls que m'extreuen són fecundats en un percentatge del 90% amb el seu esperma. Per tant és possible que hi hagi alguna cosa més.

Avui em diuen com ha anat el cultiu a blostocits dels 7 fecundats. Esperem almenys aconseguir-ne 3, per sumar-los als 4 anteriors i fer estudi DGP. A veure si la neu ens dóna sort! (Año de nieves, año de bienes)
22/9/17 Inici tractament FIV
27/11/17 Punció, 9 òvuls, 3 bons, 3 blastos
13/12/17 DGP Negatiu
30/01/18 Punció, 13 òvuls, 11 fecundats, 4 blastos
1/2/18 Començo cicle acumulatiu
23/2/18 Punció acumulativa, 8 òvuls, 7 fecundats, 5 blastos
1/3/18: Enviem a DGP 9 blastos
15/3/18: 3 aptes!
26/4/18: Transferència
7/5/18: POSITIU
7/1/19: Neix en Noah!!
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: MiPumky » dc. feb. 28, 2018 9:43 am

Holaa!!

AnnaToni, 7 está molt bé, a veure si aguanten a blasto i tens suficients, creuarem els dits. I aixi a fer el DGP a pel bó.

Romo, jo trucaria a la clínica el decapeptyl que jo sapiga es per parar els ovaris que no treballin o sigui que no passará res per tenir relacions, el problema es amb el medicament d'estimulació.

Mialoe, com vas?

Petita, que tal com segueixes, vas anar a urgencies? Han parat els tacats?

Dalilala, molt interessant lo que dius, nosaltres anem per donant d'esperma o sigui que espero que aixo de la fragmentació estará mirat i remirat, espero. Molt anims en el teu proces!

Marttape, avui et diuen dia de transfer >.-<: , si no vius envoltada de neu i pots venir, je,je,je

Myca, com vas? Tens la beta 1 dia despres que jo :b-))) Ja queda menys!!

Lunipruni, ánims, que ja queda menys!!

Jo, aqui segueixo de betaespera, aquesta vegada en trobo pitjor, mes son, mes marejada,... pero soc conscient que potser de la medi, que vaig amb extra de medi, en fi paciencia. La experiència en patacades, fa molt. :-o00m

Dilluns ho sabrem, no crec que en faci pipitest abans perque en dóna molta ràbia gastar-me 10 E perque despres surti negatiu

Una abraçada a totes, i feliç dia de neu!! Siii año de nieves, año de bienes!!! :-()-)
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: marttape » dc. feb. 28, 2018 3:01 pm

AnaToni, que bé!! Ojalà ja els tingueu tots a punt per la DGP, bona feina!!!

MiPumuky, està molt bé tenir símptiomes i saber-los portar....ànims que ja queda poquet! Et faràs un test abans?? Myca, i tú com vas??
Tenim taaaantes ganes de llegir els vostres possitius!!!!

Romo, no tinc ni idea....ho sento! El millor sempre es trucar i preguntar, totalment d'acord amb la MiPumuky.

Petita, què tal els tacats??

Dalilala, moltes gràcies per la info, sé que té boníssima fama el centre, és genial anar trobant respoestes....per fi!

Lunipruni, a escalfar motors per començar, que bé. Amb la primavera veuràs que florim totes ;)


Modo ego: Transferència cancel·lada... :( oooohhh!! L'endometri no està tan bé com podria (tril·laminar però de 5 i poc) i la gine diu que podem aconsegir un millor niu per l'embrió....així que canviem d'estratègia: anar deixant la mediació....esperar la regla i cicle natural. Control en dues setmanes i a veure així. Sino potser em dona una mica de Menopur....ja veurem. En realitat he fet millors endometris sense mediació que ara amb les pastilles aquestes, no sé....sembla que el meu cos no ha reaccionat com toca, misteris... És una mica pal perquè com sempre toca ESPERAAAAARRRRR... ens passem la vida esperaaaaant... i tenia ganes de fer la transfer ja!! Però està clar que no vull jugar-me-la amb poques opcions!! No estem com per fer la ruleta rusa la veritat!! Així que estic contenta de que la dra. vulgui aconseguir el millor escenari.
De fet a les IAs jo sempre patia per l'endometri.....però com que a la SS són uns sdfhjsdfhjkjksdsfdhsfdjk no em fotien ni cas....estic segura que alguna va anar malament per això. En fi... que toca esperar a la primavera!!

Petons guapes!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::