FIV 2018

Tractaments, clíniques, medicaments..
Romo
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: dj. des. 07, 2017 9:18 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Romo » dv. març 09, 2018 10:15 am

Mipunky felicitats un altre vegada!! Veure un positu et fa no tirar la tovallola.
Myca anims, has de ser positiva, et queden 3 congelats, segur que el teu petit está entre aquests tres esperant el vagis a buscar.
Dalilala molt interesant tota la informació que expliques, si es veritat que ens concentrem molt amb nosaltres i potser el problema ve del esperma del home.

Jofrona molta Sort!!!! Espero sigui un positu UU!!!!!

Iammac siempre va be un canvi de clinica, es com si s,obris una nova porta amb noves ilusions.

Annatoni 9 blastos per analitzar aixo será un positu segurísim.

Sé que em deixo noies pero som tantas,

Modo ego, jo estic amb gonal y meriofert, ja començo a tindre morats a la pancha, de l,esquena estic millor, al final vaig haber d,agafar la Baixa i dema fara dos semanas i he notat Molt la milloria a l,esquena, al menys ja fa dos dies que puc dormir i no m.he de seure al llit a les dos del Mati cómo feia cada nit desde Gener.
Endometriosis ovarica 2008. Laparoscopia quistectomia bilateral ovarica.
Endometriosis vesical 2009. Biopsia vesical. Adenomiosis.
04/11/17 primera fiv cicle natural 1 folicle buit.
25/11/17 segona fiv cicle natural 1 folicle 1 ovul fecundat i transferit de 3 dies. Resultat Negatiu.
03/2018 Primera Fiv. 6 embrións
03/04/2018 POSITIU BETA 340
marttape
:: peixet
Entrades: 276
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

EntradaAutor: marttape » dv. març 09, 2018 10:56 am

Guapes!

Entro rapidet només per dir que ahir em va baixar la regla!! ole ole ole!!

Així que el dia 19 visita amb la gine a veure si tinc l'endometri com toca...a lo natural! Així que dies de relax, menjar bé i estar contenta per a que la gespa creixi forta! ;)

Petons i bon cap de setmana!!
abril 2016 - comencem proves i IA's
setembre 2016 - febrer 2017 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
setembre-octubre - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transferència - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transferència - NEGATIVA
Tremadufi
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. gen. 27, 2018 11:24 am

EntradaAutor: Tremadufi » ds. març 10, 2018 8:14 am

Bon dia!! Us Porto seguint desde fa un temps, però ara ja confirmat per primer cop jo també aniré a FIV.. ja tinc dates i es a finals d'aquest mes visita al ginecòleg i a comenzar a puntxant-me! 9 d'Abril extracció dels òvuls :)
Molts ànims a totes que segur que aquest és el nostre any!!!
Jo 30, hipotiroidisme subclínic, mutació MTHFR c677t en estat homocigoto, déficit vitamina D; ell 32, astenoterazoospermia severa
2 embarassos naturals, avortaments setmana 6.
Abril '18 FIV/ICSI transferencia a dos dies després de la punció de dos embrions qualitat A -- POSITIU!! 238..és un Nen!!! :love:
Romo

EntradaAutor: Romo » dl. març 12, 2018 9:44 am

Noies una pregunta rápida, fa 5 dies que vaig començar amb gonal y meriofert, i Avui tinc visita a la tarda per control, la última visita fa 6 dies, estic super marejada, pero bastant i estic aguantant per anar a la tarda a la visita i no anar a urgencias, pero es normal, es que em trobo fatal, com si el cap s,em anes, Molt Molt marejada, siusplau alguna el pot dir algo, es normal??
25/11/17 segona fiv cicle natural 1 folicle 1 ovul fecundat i transferit de 3 dies. Resultat Negatiu.
marttape

EntradaAutor: marttape » dl. març 12, 2018 10:38 am

Ostres Romo....la veritat és que jo mai he tingut aquesta sensació de mareig... perquè no truques a la clínica? Potser per telèfon et poden dir algo o avançar la visita....

Tremadufi, benvinguda! Que vagin molt bé aquestes punxades i que tinguis una estada ben curteta per aquí! ;)
setembre 2016 - febrer 2017 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
AnnnaToni
:: papallona
Entrades: 105
Membre des de: dg. des. 04, 2016 1:51 pm

EntradaAutor: AnnnaToni » dl. març 12, 2018 10:43 am

Romo,

sí, truca millor a la clínica x preguntar si podria ser un efecte secundari. De fet ells si estàs marejada tampoc podran fer res. Jo he fet servir ambdós medicaments (tot i que per separat, en puncions diferents) i no em vaig marejar en cap moment.
22/9/17 Inici tractament FIV
27/11/17 Punció, 9 òvuls, 3 bons, 3 blastos
13/12/17 DGP Negatiu
30/01/18 Punció, 13 òvuls, 11 fecundats, 4 blastos
1/2/18 Començo cicle acumulatiu
23/2/18 Punció acumulativa, 8 òvuls, 7 fecundats, 5 blastos
1/3/18: Enviem a DGP 9 blastos
15/3/18: 3 aptes!
26/4/18: Transferència
7/5/18: POSITIU
Romo

EntradaAutor: Romo » dl. març 12, 2018 4:36 pm

Hola noies, doncs ha sigut una baixada de tensió sense importancia, ja está controlada. M.han visitat i volia preguntarvos que us sembla.

Primera visita de revisió, porto cuatro dies amb gonal i meriofert, i tinc 5 folicles de mes de 10mm al ovari dret i 2 folicles de mes de 10mm al ovari Esquerra, en total 7, no son Molt pocs?? La doctora diu que está be, que solament porto cuatre dies hormonantme, no se, es la primera fiv que faig normal.
marttape

EntradaAutor: marttape » dl. març 12, 2018 4:53 pm

Hola Romo, que bé que tot hagi quedat en un ensurt!
Sobre els folis no et puc ajudar gaire perquè només he fet una FIV, però el que sí és cert és que de la primera revisió a la segona em van sortir de nous. Depen de la teva reserva ovàrica i la manera de treballar de la clínica. Està bé tenir quantitat però sobretot volem qualitat!
No et preocupis i confia en la pauta de la dra. quan tens el proper control??
Romo

EntradaAutor: Romo » dl. març 12, 2018 5:00 pm

Hola marttape, doncs el dimecres tinc la propera revisió amb la doctora que m,está portant, perqué Avui la meva doctora no Hi era. A veure m.han dit que el estradiol estaba a 400 m.ha semblat entendre, llavors potser em puja la medicació el dimecres,no se.
MiPumky
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

EntradaAutor: MiPumky » dl. març 12, 2018 8:41 pm

Holaaa!!

Romo, m'alegro que hagui quedat en un ensurt, a mi aixó de les baixades de tensió en passava i havia de vigilar, intenta alimentar-te bé, tenir algo salat al bolso, i si et pots anar mirar la tensió millor. Si és només la primera visita ja está bé, acostumen a sortir cap la 2 o 3 depen. Però es lo que t'ha dit la Marttape, lo millor es fer qualitat, hi han noies que han fet molts i després són buits o no fecunde, penso que la mitja està entre 10 mès o menys, però depenen de l'edat, la reserva,... Molta sort, ja veuràs que va molt bé. M'alegro q estiguis millor de l'esquena.

Tremadufi, Jofrono, que vagui molt bé iq ue la seva estança sigui curteta!! Jofrono quant tens la beta?

MArttape, a cuidar-se i confiar en lo natural!!

AnnaToni, Mialoe, Myca, una abraçada enorme!! Segur que en deixo alguna

Mode ego, hem fet la primera eco i malgrat nomès s'ha vist el saquet (era previsible) estem contents perque entra dintre de les mides normals i està a l'uter. Ara a esperar 2 setmanes més per confirmar bateig i alta de RA. Lo que si que m'ah dit que encara tinc els ovaris inflamats però suposo que és normal, al fer-lo en fresc,no? Encara ni m'ho crec,...
Jo, 36, en principi tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Tremadufi
Entrades: 30
Membre des de: ds. gen. 27, 2018 11:24 am

EntradaAutor: Tremadufi » dl. març 12, 2018 10:21 pm

Romo m'alegro que finalment tot estigui bé, a cuidar-te molt!!! Cada vegada estàs més a prop :)

MyPumky enhorabona!! Gaudeix molt del teu embaràs, encara es aviat així que segur que la propera sentiràs el ❤️. Ja has pogut veure el sac amb un tamany normal i això és molt bona senyal! Sobre tot tranquil.litat i a pensar sempre en positiu.

Modo ego. És la primera vegada que aniré a reproducció, portem dos anys buscant i en qüestió d'un any ho hem aconseguit dues vegades, però sempre s'ha aturat a la setmana 6. Hem fet proves i ara que tenim posibles causas del perquè..estic molt positiva! Ho aconseguirem! Totes ho farem...sol hem de lluitar!!

Tinc un dubte... respecte als medicaments per la FIV..us ho diuen amb una mica d'antel.lació? O just un o dos dies abans de començar...? (Com es el meu cas) personalment m'agradaria saber-ho amb una mica d'antel.lació per poder buscar-ho..penseu que ho puc demanar que m'ho diguin abans?

Un desitjo una curta estada en aquest foto i que anem veient molts positius aviat!! :globus:
Jo 30, hipotiroidisme subclínic, mutació MTHFR c677t en estat homocigoto, déficit vitamina D; ell 32, astenoterazoospermia severa
2 embarassos naturals, avortaments setmana 6.
Abril '18 FIV/ICSI transferencia a dos dies després de la punció de dos embrions qualitat A -- POSITIU!! 238..és un Nen!!! :love:
Pingu
Entrades: 73
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

EntradaAutor: Pingu » dt. març 13, 2018 4:58 pm

Hola noies:)
He estat molts dies sense dir res, les coses van lentes i els ànimas no acompanyen.
Felicito al positiu!! Que tot vagi molt molt molt bé!!
Dono la benvinguda a les noves incorporacions, esperem que tingueu una estada ràpida per aquí, amb temes de RA mai se sap. I molta SORT!!

Ego: avui mhan fer la histero quirúrgica. Hem corregit úter en T. Segons ens van dir guanyariem en capacitat i millor teixit d’endometri.
A veure si per la propera transfer ( abans repetirem test ERA), tenim un niuet més normal.
Ara un cicle de progyluton i a labril ERA. Passet a passet.

Abraçades a totes!! Muá muá!!
Hipotiroi.Hipogonad Hipo
Iniciem Set 15 - (regles irreg)
Gener a Març16 - Omifin
Proves estiu16
Oct16 - 1a IA - Neg
Gen17 - 2a IA - Neg
Abrl - FIV, 7 embr dia 5
Jul - 1a transf d'1 Neg
Set - Test Era
Nov i Des - Descans
Gen-Feb18 - Prep x transfer (X)
Mrç - Histero. úter en T
Maig - 2n Test Era
Jul -Transfer
Agt - +!! Beta baixa, no evol.
Set - ...
Lunipruni
Entrades: 182
Membre des de: dv. gen. 09, 2015 6:33 pm

EntradaAutor: Lunipruni » dj. març 15, 2018 7:48 am

Bon dia noies!!

MiPumky, enhorabona pel positiu!!!! T'ho ben mereixes!!! Ara toca gaudir :-()) !!

Pingu, passet a passet es fa el camí!!! Ànim que ja hi ets!!

Tremadufi, benvinguda!! Em sap molt greu que hàgiu hagut de passar per dos avortaments. Jo crec que si a la Dra. li preguntes abans la pauta de medicació te la dirà. Diria que no influeix el dia que et ve la regla, cada Dr./Dra. i/o clínica té els seus protocols. Després pot ser que et canviin alguna cosa segons com responguis, pro te l'hagessin canviat també sabent la medicació a última hora. No sé si m'he explicat....... Espero que aconseguiu aviat el positiu!!!

Romo, jo no recordo com va anar la primera Fiv, va ser al 2015, però cada cos és un món i al primer control és aviat per saber coses....... A més, com t'han dit, a vegades és millor menys i de bona qualitat que molts dolents. Ànims guapa!!

Martappe, va que ja ho tens aquí!! Segur que aquesta és la definitiva!!!

AnnaToni, quin bon número de blastos!!! Quan sabreu resultats del DGP? Segur que en res ja feu la transfer del campió, ànims!!!

I segur que em deixo a algú, perdoneu!! Com dic sempre, no decaigueu que segur que totes ho aconseguim!!

Nosaltres haviem de començar amb les banderilles aquest cicle pro a mi em van trobar la vitD molt baixeta (ja m'estic prenent Hidroferol) i a més la Dra. ens va dir que volia veure'ns primer per parlar amb nosaltres tranquil·lament del protocol a seguir i tal, així que hem decidit esperar un altre mes. Espero i desitjo que a l'Abril no passi res i poguem començar d'una vegada per totes!!!! hehe

Molta màgia blanca i petonets per totes!!! :-()-) :-()-)
Feb 2015. Em treuen les trompes.
Març 2015 1a FIV+DGP
08/04/15 TE+ esperem un nen!!
27/11/15 Arribes al món
11/08/17 Transfer frigo (una nena!!)- avortament bioquimic
17/10/17 Transfer frigo (un nen!!)- negatiu
Febrer 2018- Cancelem transfer. L'embrió no evoluciona.
Abril 2018- 2a FIV. 2 embrions blasto. Transfer 11/06/2018
22/06/2018- Beta 482!!!!
marttape

EntradaAutor: marttape » dj. març 15, 2018 8:48 am

Bon dia guapes!

MiPumuky, que bé que la primera eco surti tot perfecte!! Ara a mimar-te molt i que passin ben ràpid aquestes dues setmanes per sentir-li el cor, quins nervis!!

Pingu, niu preparat! Poc a poc a posar-vos en marxa amb el millor dels escenaris, clar que si. Et trobes bé?

Tremadufi, quin camí més dur...totes portem una bona motxilla quan arribem aquí...ara a confiar en el nou tractament! La medicació te la van dient, no és tota de cop...però a les farmàcies arriba sense problemes. De fet a les farmàcies del costat de les clíniques sempre en tenen.

Romo, com ha anat la revisió de folis? La tenies ahir, oi?

Lunipruni, pas a pas i bona lletra! la Vit. D és súper important, cada cop la miren més. Val la pena estar a punt per començar. Aprofiteu el descans, que amb la setmana santa passa volant!!

Modo ego: ahir a la tarda em vaig començar a ratllar....vaig tenir una mica de clara d'ou i dolorets als ovaris...i em va fer por que a la visita de dilluns ja hagi ovulat!! Així que vaig trucar a la clínica i he avançat la cita per demà.... sempre sóc molt prudent però em va agafar agobio de perdre el cicle, jo que sé... així que demà sabré algo més de com va tot! aix! no parem de patir!!

Petons guapes!
Pingu
Entrades: 73
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

EntradaAutor: Pingu » dj. març 15, 2018 1:11 pm

Hola!!
Si, és tot lent...
Marttape, em trobo bé, una mica adolorida i alguna perdua però ara ja va de baixa.
De fet amb l’arsenal de medicació que he fet amb aquests anys mai he tingut cap efecte, per sort!!

Amb aq operació ja fem el màxim que podem fer (o això és el que ens han dit), provar de transferir els 6 que ens queden i desitjar que no calgui fer-los servir tots.
Depèn com veiguem l’endometri, si amb l’operació ha millorat ens plantejem de posar-ne 2. No ho sé, a mi no em fa por la “feinada”, sóc mestra d’infantil, el que em fa més respecte és la meva salut i la dels nens durant i després de l’embaràs, en quan a complicacions, és un risc...
A reveure!!
Hipotiroi.Hipogonad Hipo
Iniciem Set 15 - (regles irreg)
Gener a Març16 - Omifin
Proves estiu16
Oct16 - 1a IA - Neg
Gen17 - 2a IA - Neg
Abrl - FIV, 7 embr dia 5
Jul - 1a transf d'1 Neg
Set - Test Era
Nov i Des - Descans
Gen-Feb18 - Prep x transfer (X)
Mrç - Histero. úter en T
Maig - 2n Test Era
Jul -Transfer
Agt - +!! Beta baixa, no evol.
Set - ...
AnnnaToni
Entrades: 105
Membre des de: dg. des. 04, 2016 1:51 pm

EntradaAutor: AnnnaToni » dj. març 15, 2018 5:21 pm

Noies!

M'han trucat ja de la clínica!

En tenim TRES blastos de bons després de DGP!!!

Encara no m'ho crec! tresssss

l'estadística era com a màxim 2!!

Dilluns tenim metge per saber com continuem. Però estic que no m'ho crec!!
22/9/17 Inici tractament FIV
27/11/17 Punció, 9 òvuls, 3 bons, 3 blastos
13/12/17 DGP Negatiu
30/01/18 Punció, 13 òvuls, 11 fecundats, 4 blastos
1/2/18 Començo cicle acumulatiu
23/2/18 Punció acumulativa, 8 òvuls, 7 fecundats, 5 blastos
1/3/18: Enviem a DGP 9 blastos
15/3/18: 3 aptes!
26/4/18: Transferència
7/5/18: POSITIU
marttape

EntradaAutor: marttape » dj. març 15, 2018 6:58 pm

AnnaToni!!!!! Ole ole ole ole ole ole ole!!! Enhorabona!!!! 3 super blastos campions!!!

Ja ens diràs dilluns quin és el plan...quina bona pinta té aquest 2018!!!
MiPumky
Entrades: 178
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

EntradaAutor: MiPumky » dj. març 15, 2018 7:12 pm

Molt be AnnaToni, com m’alegro!!! :p-)
A veure q et diuen dilluns!!

Marttape, que t’han dit o vas dema, jo una vegada vaig ovular de manera natural i en transfer no es tan greu, pero a mi en controlaven dia si, dia no. Si has adelantat l’hora genial, et quedes mes tranquil.la

Mialoe, Romo, com aneu??

Pingu, si ja has fet lo q has pogut, mira q el cos es un mon, aixo de uter petit i en T no ho havia sentit mai. Pero ja esta arreglat!!

Una abraçada!!!
Jo, 36, en principi tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Iammac
Entrades: 67
Membre des de: dg. set. 10, 2017 5:55 pm

EntradaAutor: Iammac » dv. març 16, 2018 6:47 pm

Martape què ta dit el metge?
Pingu, com et trobes?
AnnaToni, felicitats!!! Que ve!! Ara quan feu el seguent pas?

Modo ego, l'abril del 2017 em van mirar antimulleriana i la tenia a 1,5 ara me l'han repetit i la tinc a 5,4. És possible que augmenti? Jo creia que aquest valor no canviava mai, i si canviava era per anar a menys.
Per altra banda ens han fet cariotips i a ell seminogrames i fragmebtació, estem a l'espera de resultats. Em va molta por que li surti fragmentat perquè té el varicocele de grau 3 i el bacteri...
marttape

EntradaAutor: marttape » dv. març 16, 2018 6:54 pm

Sort amb els resultats Iammac! La informació és poder, això està clar. És la millor manera de seguir endavant!

La meva visita sembla que bé! Endometri tril.laminar encara una mica prim...fa 6'8 però per ser jo no està tan malament i és millor que el del mes passat! Així que dilluns nou control i si tot va bé transferència a finals de setmana. L'òvul dominant está a 14, en principio dilluns hauria d'estar a punt d'ovular. Ja us diré! Dits creuats per a que creixi la gespa i faci un bon niu! ;)

La resta com esteu?? Bon cap de setmana, guapes!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: