FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
Talis
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dv. des. 15, 2017 3:38 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Talis » dg. maig 13, 2018 3:02 pm

Bones!!

Quin cap de setmana més passat per aigua... sort que tinc feina per anar fent i tampoc podria fer gran cosa.

El dijous vam anar a Puigvert a fer la primera visita. El Dr. Bordàs em va fer la eco i llavors vam anar amb la Dra. Sainz. La Dra ens va fer unes quantes preguntes, va mirar els resultats de les proves i ens va fer les receptes per poder començar amb el primer cicle de FIV. Nosaltres teniem un problema i és que durant el mes de Juliol no hi serem, però ens dona temps just de intentar fer el primer intent, i vam dir que sí, sinó haviem d'esperar fins el Setembre i tenim ganes de començar a intentar-ho ja. Aquesta setman en principi m'ha de venir la regla, així que en principi comencem ja!! Tinc la nevera plena de medicació, jajajaja!!

La Dra. ens va comentar que el 7 dia després de la regla hem de fer eco i visita i llavors ja ens informaran de les següents visites i de la medicació. També ens va dir que si el dia 7 era un dissabte diumenge haviem de demanar la visita pel divendres, així que suposo que durant el cap de semana tampoc faran puncions ni introducció d'embrions, no??? O es fa un divendres o ja el dilluns, veritat? Si em podeu donar més informació us ho agraïré.

Com aneu vosaltres?? Alguna novetat??
19/04/18 : Analítica St Pau
10/05/18: Eco i primera visita Puigvert amb la Dra. Saiz
Thaila
Entrades: 25
Membre des de: dl. feb. 05, 2018 1:33 pm

EntradaAutor: Thaila » dl. maig 14, 2018 12:30 pm

Hola Talis, cuanto me alegro que ya estés apunto de empezar....a nosotras nos ha llevado todo la doctora saiz y mira a la segunda pues yabe estamos de casi 6 semanas :). El dia 22 vamos a la primera eco de control. Punciones creo que nose hacen en fin de semana, pero yo en el primer intento la trasferencia fue un domingo porque justo el embrión hacia los 3 dias y no podían esperar. Supongo que hay casos en los que hacen en finde la trasferencia. Pero lo que son los controles ecograficos todos estre semana. Fuerza y un abrazo
Talis

EntradaAutor: Talis » dt. maig 15, 2018 4:41 pm

Muchas gracias Thaila!! El 22 ya esta casi aqui para la primera eco. Espero que me vaya tan bien como a ti.

Me acaba de venir la regla, mańana llamaré para programar la visita para el 7 dia. Ufff, y a empezar a pincharme ya mańana. El lunes es festivo en barcelona.... asi q no se para cuando me programaran :miko:
Coaner
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

EntradaAutor: Coaner » dc. maig 16, 2018 6:03 pm

Bona tarda noies,

Veig que el títol del post és de FIV, però la primera entrada també és parla de IA. En el meu cas estic en llista d'espera per IA, m'agradaria doncs poder compartir l'experiència:

Fa 32 cicles que estem cercant. Després de fer-nos totes les proves al Hospital comarcal van arribar a la conclusió de que el meu maromo té l'esperma un pel gandul. Així la probabilitat d'embaràs és molt més justa.
El 12 de desembre de l'any passat ens van tramitar els papers per st.Pau, com a "solució" per l'espera estem fent l'estimulació amb Omifin. Responc bé, però no acabem de fer diana.
Aquest dilluns a la tarda em van trucar de st.Pau i avui he fet la primera analítica, el dia 31 de Maig tenim la primera visita amb la doctora Saiz.
Algú en la mateixa situació?

Pepos a totesss!!
Imatge
Talis

EntradaAutor: Talis » dj. maig 17, 2018 7:33 pm

Benvinguda Coaner!

Jo sobre IA no et puc ajudar, directament ens van enviar a FIV.

Al final em van programar pel dia 8 del cicle, però ara tinc el problema que no tinc programada medicació més enllà del dia 6 del cicle. Avui el meu marit ha trucat però li han dit que els metges eren fora de congrés. Demà ho tornarem a intentar, també he enviat un email, buuuuff!!

Com aneu vosaltres??
Coaner
Entrades: 141
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

EntradaAutor: Coaner » dv. maig 18, 2018 3:00 pm

Gràcies igualment, Tais.
Crec que em serà millor obrir post directament per IA.

Pepos i Sort a totes amb la vostre cerca!! :-()-)
Imatge

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: