Ovodonació

Tractaments, clíniques, medicaments..
Apolonia
:: gosset
Entrades: 449
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Apolonia » dv. feb. 01, 2019 1:29 pm

NORA75 i totes, BLAUCEL, ESTRELLAGUINEU, CIGONYA que ja esteu en bon camí.. i totes les que em deixo... HO ACONSEGUIREU!!! a algunes us costarà més però "quién la sigue la consigue"!! molta força i ànims..!!!
a mi em queden unes 8 o 9 setmanes i no m'ho crec!! esperem que vagi tot bé..!

Molts molts ànims, BLAUCEL m'alegro que hagis posat fil a l'agulla.. t'envio molta força, ets molt valenta..!

Petons
Erika79
:: granota
Entrades: 211
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

EntradaAutor: Erika79 » dv. feb. 01, 2019 1:30 pm

Hola noies, seguin el consell de l'Apolonia vinc cap aquí.

A la meva signatura podeu veure el resum del camí que porto fet fins ara. M'he decidit a no seguir-ho intentant amb els meus òvuls. L'altra part ja era de donant perquè vull ser mare i no tinc parella.

Recordo algunes de vosaltres de veure'us pels pots de FIV del 2017 i del 2018. A veure si per fi, aquest 2019 és el nostre.

Jo ahir vaig començar amb la medicació perquè no he volgut dependre del cicle natural per fer la transferència. A més, sempre he tingut la sensació de que l'endometri em creix molt més ràpid de lo que treballen els meus ovaris així que anem a "passar d'ells" i a centrar-nos en el moment òptim de l'endometri. A veure si amb això i l'embrió donat ho aconsegueixo.

Per cert, sobre transferir un o dos. No sé si arriscar-me a dos o a un. Voldria dos per tenir més opcions i acabar d'una vegada amb tot això però em fa respecte el que comportaria que s'implantessin tots dos. Entenc que l'embaràs és encara molt més delicat i ni dir, el fet de ser mare soltera de dos alhora. Sabeu quin % d'èxit hi ha amb una doble donació?
Jul'17 - Proves. Reserva: 0,4
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV. De dos fecunda un. Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. 4 madurs, arriben a +5. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Res
Nov'18-TSH a més de 4. Eutirox...
Gen'19-TSH regulada.Transfer en cicle natural. Negatiu
Arya82
:: poltre
Entrades: 635
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

EntradaAutor: Arya82 » dv. feb. 01, 2019 1:36 pm

Cigonya, jo tan en l’embaràs de les bessones com de la meva filla gran vaig deixar la medicació a les 12 setmanes. La meva doctora d’RA em va dir que en teoria a les 8 setmanes ja es podria deixar, però que ens ho allarguen perquè estem més tranquil·les... De fet, jo en aquest embaràs ho vaig deixar a les 9 setmanes. Clar que en el meu cas els positius van ser amb cicle natural i per tant l’únic que prenia era la progesterona. De totes maneres tu no deixis res fins que t'ho digui un metge.

Blaucel, m’alegra molt saber que ho voleu tornar a intentar. De moment feu totes les proves que cregueu necessàries. Estaré pendent de tu! :-()-)

Un petonet per la resta!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Arya82
Entrades: 635
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

EntradaAutor: Arya82 » dv. feb. 01, 2019 1:49 pm

Erika79, ens hem creuat però he vist que també has escrit a adopció d’embrions i com que jo ho he aconseguit gràcies a un embrió donat, volia contestar-te.

Sobre transferir un o dos, jo no m’arriscaria: posa’n només un. Entenc perfectament aquestes ganes de voler més % d’èxit i voler acabar amb tot d’una vegada... a mi em passava el mateix. Però després de perdre les bessones, van prohibir-me transferir-ne més d’un i va anar així: primer intent: bioquímic. Segon intent: avortament espontani. Tercer intent: la meva filla de 15 mesos. Quart intent: embaràs actual, de 26 setmanes. En tots aquests tractaments vaig transferir només un embrió i en tots ells vaig veure positiu. Per tant, les possibilitats d’aconseguir-ho amb embrions donats són altes. De totes maneres la meva ginecòloga d’RA em va dir que amb doble donació el percentatge de TE positiu és d’un 70%. Però de “bebè en la cuna” d’un 50%. Per tant: un 50%. Jo crec que és alt! Pensa que jo no havia vist un positiu en la meva vida fins que vaig anar a parar a adopció d’embrions. O sigui que molts ànims perquè les possibilitats hi són!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Apolonia
Entrades: 449
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

EntradaAutor: Apolonia » dv. feb. 01, 2019 1:58 pm

Hola ERIKA79!
Jo també me'n posaria només un. Almenys a IVI ara ja només en volen posar un. El seu argument: les tècniques han evolucionat molt, i les probabilitats d'èxit ja són més altes.. per tant hi ha masses probabilitats que es quedin els dos. Estant sola.. crec que és molt prudent que en facis només un... jo amb un m'he quedat! i mira, l'Ayra també!

Molta molta sort!!!!!!!!!
alaska
:: tigre
Entrades: 751
Membre des de: dc. feb. 20, 2013 6:01 pm

EntradaAutor: alaska » dv. feb. 01, 2019 2:25 pm

Hola Erika! Jo tb en posaria només 1.
En 2015 en IVI me van posar 2 blastos de bona qualitat i només un va implantar. Crec recordar q la diferència q calculaven amb eixos embrions en concret era poca, no recorde exactament però potser entre 65% si posaven 1 i 70% si eren 2.
Pel q després he anat veent els embarassos de bessons son bastant mes arriscats i aixo ho has de sumar al risc per la teua edat, al risc per la tecnica (a mi em van dir q per ser d'ovo hi havia mes risc de preeclampsia, no entenc per que)...
Me la vaig jugar per desconeixement i així i tot estava acollonada per si al final eren 2 bebes...
Jo 39, ell 44
Fallo ovàric precoç
6 FIV (3a trànsfer): abril 2015 > POSITIU!
Imatge
Imatge
Erika79
Entrades: 211
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

EntradaAutor: Erika79 » ds. feb. 02, 2019 8:34 pm

Gràcies per compartir la vostra experiència.
El sentit comú és el que em diu i no em deixaré portar per impulsos a aquestes alçades.
Jul'17 - Proves. Reserva: 0,4
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV. De dos fecunda un. Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. 4 madurs, arriben a +5. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Res
Nov'18-TSH a més de 4. Eutirox...
Gen'19-TSH regulada.Transfer en cicle natural. Negatiu
Mar i muntanya
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

EntradaAutor: Mar i muntanya » ds. feb. 02, 2019 8:38 pm

Hola a totes,
Dilluns tenim la punció... Quins nervis!
Molts ànims a totes i gràcies per compartir els vostres sentiments i les vostres experiències!
Dalila
:: peixet
Entrades: 267
Membre des de: dg. juny 02, 2013 12:00 pm

EntradaAutor: Dalila » dc. feb. 06, 2019 3:57 pm

Hola noies, porto molts anys en Reproducció assitida.. i en Ovodonació. Vaig fer 3 transfers negatives. 1 era amb òvul propi, 2 amb ovo donació.
FA dos anys va morir ma mare, de cop i volta sense esperar-ho.. Vaig passar un any fatal, no arribava a depressió, però un dol fastigosament dur i llarg.
Vaig apartar tot, la RA m'havia portat molt estres emocional , que amb la mort de ma mare no podia.

Ara crec que torno a tenir força. Però encara no m'atreveixo a trucar a la clinica i començar...
Molts ànims a totes.

Gràcies.

Us llegeixo
Nora_75
Entrades: 40
Membre des de: dv. jul. 20, 2018 5:41 pm

EntradaAutor: Nora_75 » dc. feb. 06, 2019 4:43 pm

Hola wapissimes! Q tal?
ESTRELLAGUINEU. Com ha anat la eco aqst dilluns? Espero k tot b. T'entenc q x molt q et diguin q tot va b l'angoixa no es pot controlar...És molt el dolor q portem en aqsta lluita. I les pors hi són.
CIGONYA. Com et trobes?
APOLONIA. Gràcies sempre x teus ànims i consells. Hem d ser fortes, però la por et pot tant, q a vegades t'enfonsa i no et deixa 'respirar '... Ja et queda poquet. Quina il.lusió !!!
ERIKA79. Com ja t'han dit més noies x aquí, jo tb crec q el millor és transferir-ne només 1. La meva clínica tb m'ho va recomanar desd el principi.
MAR I MUNTANYA. Q tal la punció?
DALILA. Ho sento molt el q has hagut d passar. La RA és molt dura i psicològicament et desgasta molt. Alhora perdre una mare ha de ser molt difícil. Si ara et veus amb força endavant! No dubtis i truca. T'està esperant la teva oportunitat! Fes totes les proves q calguin. Amb 2 ovos fallides ho han d mirar b. Jo després d la 2a. Ovo negativa em varen recomanar fer test era i analítiques complertes. Ara repeteixo test era, q vaig fer x novembre, pq no van trobar receptivitat en dia 5 i 7.
BLAUCEL. Com van els ànims? Has començat fer proves?
LAIA, RKL, i les noies k no esteu tant x aquí i k la vostra dura lluita us ha donat la millor recompensa, entreu d tant en tant q ens ajuda molt els vostres consells.
Una forta abraçada x totes!!!
Mar i muntanya

EntradaAutor: Mar i muntanya » dj. feb. 07, 2019 9:43 am

Bon dia a totes, com esteu?
Teniu novetats?
Com van les esperes i els ànims?
Avui m'han fet la transferència de 2 embrions, ara comença l'espera de la beta del dia 19.
Una forta abraçada a totes!
Dalila
Entrades: 267
Membre des de: dg. juny 02, 2013 12:00 pm

EntradaAutor: Dalila » dj. feb. 07, 2019 11:57 pm

Mar i muntanya moooooolta sort!!!!!
Mar i muntanya

EntradaAutor: Mar i muntanya » dv. feb. 08, 2019 3:35 am

Dalila,
Moltes gràcies!
Em sap molt greu per tu, pel cop fort que has hagut de passar. Si els tractaments són durs, només hi falta afegir la pèrdua d'un ésser estimat.
Molts ànims i si creus que comences a recuperar la força, truca-hi, cal no defallir.
Una abraçada
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 512
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

EntradaAutor: BLAUCEL » dv. feb. 08, 2019 1:17 pm

Hola lluitadores
Apolonia i Arya gaudiu molt dela embarassos. Ja us qda poquet. Us envio una abraçada gegant.
Nora anims i a veure si troben el dia d'implantacio optim, segur q si!
Mar i muntanya anims amb la betaespera q es molt dur. Esperem bones noticies.
Erika benvinguda. Sobre posar 1 o 2...jo et diria q 1 x experiencia. Els embarassos gemelars poden tenir moltissimes mes complicacions i com et diu l'Alaska els % em sembla q no canvien massa a ovo, ja q n ppi sempre son blastos de bona qualitat, pero es una decisio molt personal.
Estrellaguineu tot be?? Vas veure el cor del cigronet?
Cigonya com estas?
Dalilala benvinguda. Quan tinguis forces truca, has d'estar amb ganes x lluitar i forta. Sento moltissim la perdua de la teva mare. Igualment com q ja saps q entre analitiques i temes varis jo aniria trucant x tal q et comencin a fer les analitiques o el q necesitis.
Gracies a totes x preguntar. Jo tinc el dia 20 hora amb la dra Reverter q es hematologa q em miri be el tema d les trombofilies, pero res mes. El 04 d març ens donen l'autopsia i tots els resultats i fins llavors tampoc puc ni tinc anims d fer massa.
Es molt dur, em recordo moltissim dl meu nen, penso en les setmanes q estaria, i en l q estaeia fent. era tan tan feliç amb la meva panxa i el meu petit i ara estic tan trista. Encara em qda feina x fer i tinc "pressa" pq vull estar embarassada altra vegada pero primer haig d passar el dol. Assumir q potser q no em qdi altra vegada i en cas q si ser conscient de q sera molt dur i pot pasar alguna cosa. Aixi q la.teoria la se...pero ara toca q passi una mica mes d temps i ordenar totes les idees.
Una abraçada ben forta x totes
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Cigonya
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dj. ago. 03, 2017 4:21 pm

EntradaAutor: Cigonya » dv. feb. 08, 2019 3:09 pm

Hola boniques!

Blaucel no tinguis pressa. Procura recuperar-te i fes les probes que calgui. Tot ha d’estar el mes perfecte abans de tornar-hi. T’ha tocat una lluita molt dura, pero no defalleixis. Molts anims!

Mar i Muntanya procura estar entretingua fins el 19. Molta sort!

Nora75 ja has repetit test ERA?

Dalila pots començar a trucar a veure quines probes et demanen. Potser et faran esperar abans de començar, i et pot anar be per agafar forces.

Erika79 no se si ja has fet transfer, jo tambe en posaria nomes un. Quan fa molt temps que estem en RA el que volem es ser mares, pero cal valorar els riscos d’embaras multiple.

Arya82 gracies. A tot arreu llegeixo que treuen medicaci a la setmana 12 pero em van dir de començar a reduir a la 9 i a la 10 estar sense. En fi, que fa una mica de por...

Apolonia com estas? Et queda ben poc. I aixo que parties de beta no gaire alta.

Estrellaguineu com vas? Tens l’hematoma controlat?

Jo estic esperant que passin dies i setmanes. No tinc molts sintomes, a part d’algun mareig i desgana puntuals. Tinc ganes de fer probes i veure que tot esta be. Encara no em crec que estic embarassada.

Petons!!! :-()-) :sopant:
lluna1977
Entrades: 5
Membre des de: ds. feb. 09, 2019 9:11 am

EntradaAutor: lluna1977 » ds. feb. 09, 2019 9:32 am

Bon dia noies,
sóc nova per aquí, i em presento: Tinc 42 anys i un fill de 10 anys (ja estar al fòrum amb l'embaràs del meu fill fa 10 anys, i encara ens veiem amb les mamis q vam parir al maig del 2009!!).
Després d'una separació i nova parella, i de passar 3 anys lluitant perquè el meu marit (el nou, jeje) ha tingut un càncer, ara que ja està bé ens hem decidit a buscar un fill. Amb 42 anys els 2 i amb un nen de gairebé 10 anys, però amb molta il.lusió!!
Abans de començar la químio vam fer congelació d'esperma, per si un cas, i ara sort en tenim que el podem fer servir!
Vam iniciar FIV al novembre, però al 1r cicle ja no vaig arribar ni a la punció xq als 8 dies de punxades els meus òvuls estaven com si res.... I el gine ens va aconsellar no seguir aquest camí xq era molt probable que no hi hagués òvuls ni per fer la punció. I que, donades les circumstàncies d'edat, i dels meus òvuls, millor anar directes a una ovodonació. Van ser 24h de bajon, clar, però jo sóc positiva de mena, i si aquest havia de ser el camí, doncs endavant amb l'ovodonació!

I aquí estem! Ja porto 10 dies amb parxes i dimecres tenia l'endometri de 8.5 (que sembla que vol dir que està bé). Ja tenim donant assignada i fetes proves genètiques, i tota la pesca, i la setmana vinent, en algun moment, em faran la transferència d'un embrió preciós fruit de l'òvul donat i de l'esperma del meu marit.

I avui m'he decidit a torna al Socpetit i llegir-vos, perquè l'espera compartida va ser una gran experiència fa 10 anys, i crec que ara encara ho necessito més que abans! :) (He hagut de tornar-me a registrar perquè no tinc ni el mateix correu!)

Us he llegit, i veig que totes esteu en el mateix camí que nosaltres comencem ara. Espero que totes acabem tenint el fruit del desig que tenim! :-())

Us envio a totes molta energia positiva!!! >.-<: >.-<: >.-<:
alaska
Entrades: 751
Membre des de: dc. feb. 20, 2013 6:01 pm

EntradaAutor: alaska » ds. feb. 09, 2019 12:09 pm

Endavant, Lluna! Moltíssima sort!
Jo també vaig passar per un càncer i sé el significat que té poder seguir endavant amb els teus plans i construir una família. Passes anys sense atrevir-te a fer plans a llarg termini, tens la teua vida congelada, i quan per fi va passant el temps i pots fer-los ho valores molt més.
Ací una orgullosa mare per ovodonació, ja voràs com la diferència amb el teu primer fill és... cap!
Quants embrions heu obtingut?
No puc evitar seguir els casos d'ovo amb més il.lusió q altres pq és un pas q moltes dones no estan disposades a fer i és una llàstima, si pogueren experimentar-ho...
Jo 39, ell 44
Fallo ovàric precoç
6 FIV (3a trànsfer): abril 2015 > POSITIU!
Imatge
Imatge
Mar i muntanya

EntradaAutor: Mar i muntanya » ds. feb. 09, 2019 4:39 pm

Bona tarda,
Quin encert d'haver trobat aquest fòrum!
Després del dolor d'una pèrdua em vaig trobar molt sola, poc a poc he vist que som moltes les que compartim la mateixa pena...
Però un cop presa la decisió de l'ovodonació ben convençuda de l'oportunitat que suposava, mai m'hauria pogut imaginar de trobar un grup de dones tan lluitadores. He pogut llegir experiències que commouen i que són un gran exemple de superació.
Molta força per a totes!
lluna1977
Entrades: 5
Membre des de: ds. feb. 09, 2019 9:11 am

EntradaAutor: lluna1977 » dg. feb. 10, 2019 6:36 pm

Hola!
ALASKA encara no sabem quants embrions hi haurà, tot i que a la clínica en garanteixen 6, diuen... En principi la punció la faran el dimecres o dijous, i ens diran com ha anat. I a finals de setmana passarem a l'acció amb la meva implantació. Ja estic ben nerviosa.....
La veritat és que quan ens van dir l'opció de l'ovodonació em va caure el món a sobre per unes hores. Però van ser unes hores. Una nit de plorar i començar a buscar informació a internet: què és , què comporta, com es regula, com funciona, què implica..... I vaig sorti de dubtes ràpid. Al meu homes li van fer un transplatament de mèdul.la. Em aquest cas va ser de cèl.lules mare pròpies, però podria haver sigut perfectament d'un donant, com en molts casos. I no per això, per tenir cèl.lules d'algú altre deixaria de ser ell, oi? Aquesta va ser la meva reflexió per acceptar que una cèl.lula en forma d'òvul no és res en comparació amb tota la inifintat de cèl.lules que pot arribar a tenir el meu futur fill. Per tant, cap menjada de coco més després d'aquella nit. Endavant i a per totes!
Gràcies per les teves paraules!!

MAR I MUNTANYA la veritat és que fa 10 anys poder compatir angoixes, nervis i neguits, però també il.lusions, amb la resta de noies, va ser molt, però molt important per mi. I per això de seguida que hem començat a acostar-nos al moment he volgut tornar a venir, sabent que segur que hi hauria algun fòrum dedicat a les valentes com nosaltres ;)

Us mantindré informades de com evoluciona la setmana, i de quan es farà la implantació.... :)
Nora_75
Entrades: 40
Membre des de: dv. jul. 20, 2018 5:41 pm

EntradaAutor: Nora_75 » dl. feb. 11, 2019 11:12 am

Hola noies!
ESTRELLAGUINEU. Q tal estàs? Fa dies q no ens dius res. Com va anar la eco? Espero k et trobis b i ens diguis com va el cigronet.
DALILA. Q tal? Ja t'has animat a començar? Quina clínica vas?
MAR I MUNTANYA. Com va la beta?
BLAUCEL. Molts ànims. Un cop et diguin resultats autòpsia i altres ja podràs enfocar millor tot x proper intent. No tinguis pressa i mima't molt.
LLUNA77. benvinguda i q vagi molt b la transfer. Quin dia te la fan?
ALASKA. Gràcies xq a vegades les inseguretats a ovo surten sense voler-ho.
També agrair a CAPGROSSA q vaig llegir en altre post unes paraules d si algu te dubtes genetics en ovo. És sensacional el k dius. Sense la donant no tindríem la cel.luleta però aqsta cèl.lula és nosaltres k li donem vida.
Jo la setmana k ve faré biòpsies. Aviam si surt alguna cosa clara. Si no hauré d renunciar al k tant desitjo. Però si no hi ha receptivitat.. És tan dura aqsta incertesa q es clava el dolor dins l'ànima. Bé, pas a pas i veurem q passa...
Petonets x totes i les q no us anomeno
:-()-)

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: