FIV 2020

Tractaments, clíniques, medicaments..
Xantipa2
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dv. ago. 07, 2020 10:03 pm

Re: FIV 2020

EntradaAutor: Xantipa2 » dl. gen. 11, 2021 3:51 pm

AMBJDEJAN Gràcies per aclarir-ho, no tinc molta idea de tot aixo de la tsh.
Amb les analitiques que em faig de tant en tant em ronda sempre els 2, 2.3... Pero no se perquè quan vaig començar a fer analitiques per veure tots els valors de les 3mil coses que em de mirar abans de la fiv, la tenia en 3, mai a la vida l'havia vist tant alta!
Aixi que estic amb eutirox 25 i em va baixar a 1.3 o 1.5 no recordo. I em va dir que fins acabar embaras havia de pendre i anar doblant. I se'm va fer extrany per lo que vaig explicar l'altre dia, que com realment no em cal medicar en la meva vida quotidiana ni em l'embaràs natural em van fer pendre res...

Pero veig que coincidiu totes en el mateix, aixi què el meu endocrí m'ha donat les mateixes pautes.
Tambe tinc totes les pautes de l hematologa, ara em falta tenir la panxa i pogué fer-les totes >.-<:
Xantipa2
Entrades: 28
Membre des de: dv. ago. 07, 2020 10:03 pm

EntradaAutor: Xantipa2 » dl. gen. 11, 2021 4:07 pm

ADIA perdona! Ens em creuat escrivint.
No, amb els congeladets ja no es pot fer res.
Pero si us sortís alterat podríeu tenir mes informació d'ells. Si us surt bé doncs genial.

La prova es per veure les cadenes d'adn de l'esperma. La cadena senzilla i doble. La complicada es la doble.
Amb el resultat et diran els % que hi ha alterats i què es el mes adequat.

A quin centre de RA aneu vosaltres?
Gretta
Entrades: 10
Membre des de: dl. nov. 30, 2020 11:21 pm

EntradaAutor: Gretta » dl. gen. 11, 2021 4:32 pm

Hola noies :--/) :--/) :--/)
He estat molt desconnectada per temes personals però veig que el fòrum està on fire! Que bé!
He intentat llegir tots els missatges i deunido! Enhorabona als positius i una abraçada ben forta a les que heu tingut negatiu, desitjo que aquest any tinguem més sort.
Ulupika disculpa que no et vaig donar les gràcies pels consells per afavorir la implantació. Apuntats i a partir d’avui els seguiré. De moment estic prenent Vitamina D (Delitus 25000) i Eurorix 25 per regular la tiroides. A la nostra clínica no li donen importància a la TSH però jo he decidit no fer cap transfer fins no tenir-la per sota de 2,5. Així que de moment a esperar a veure si arribo als nivells òptims.

Us seguiré llegint i espero posar-me al dia de com van els vostres tractaments. Una abraçada a totes :)
Ariro
Entrades: 19
Membre des de: dv. nov. 13, 2020 11:07 am

EntradaAutor: Ariro » dl. gen. 11, 2021 7:48 pm

ADIA no et culpis!! Prou malament ho passem emocionalment amb tot plegat com per a més haver-nos de sentir culpables o responsables! Potser únicament l'embrió no era viable genèticament, n'hi ha sempre, a totes les edats. Jo ara tenint 7 embris no faria cimab sinó potser altres proves (coagulacio, vitD, histeroscopia amb biopsia...) tot i que opino que potser sí que teniu factor masculí (la majoria d'embrions que vau perdre va ser del dia 3 al 5, i els que es perden llavors em sembla que vaig llegir que és per tema masculí) i en conseqüència potser algun va arribar a dia 5 sense ser prou viable genèticament.
Segur que el que anirà bé t'està esperant! Confia guapi

46XX sí que em va fer mal l'eco d'endometriosi. No per la prova en si (és com qualsevol eco) sinó perquè la doctora va furgar molt per intentar trobar possibles "minifoquitos". Però pobra ho feia amb molt tacte! Era dolor momentani, de que t'està oprimint a saco, però al finalitzar tot perfecte i res de mal. Potser a la teva dona se li veu tot més clar i no ha de furgar.
Molt important el que diu la Xantipa, no totes les cliniques deuen mirar genèticament l'esperma del donant, si ho feu a Cirh demaneu que us passin la mostra pel fertilxip. Em repeteixo molt, ho sento, però el meu marit podria ser perfectament donant en una clínica on no li mirin genèticament (sinó només seminograma) però en realitat, té moltíssim percentatge de bitxos amb la cadena de l'adn fragmentada, que fa que els embrions no arribin ni a dia 5.

XANTIPA jeje, ojalà tinguis raó i quan comencem me'n puguin treure una bona colla! Però no voldria haver-ne de deixar dins meu tot i tenir bona reserva. A tothom li recepten antibiotic per la punció? Pensava que només a les que li han de travessar més òrgans que vagina i ovaris.
Amb lo bé que t'has preparat, la ovodonacio t'ha d'anar genial! Merci per la nova informació de trombofilies, i per lo de l'endocrí del teu company, jaja ja volia enviar-hi el meu en funció del que em diguessis!

Noies una abraçada!
Emmins
Entrades: 46
Membre des de: dc. ago. 12, 2020 11:09 am

EntradaAutor: Emmins » dl. gen. 11, 2021 9:42 pm

Bona nit noies!

Carai esteu a tope!! Perdoneu que no personalitzi, us he anat llegint però se m'ha acumulat la feina! Benvingudes totes les noves incorporacions!

Adia15: em sap molt greu el teu negatiu.. és un cop dur i es normal necessitar un temps per recompondre's. Em trobo una mica en la mateixa situació que tu, vull fer proves per almenys tenir millor garanties i tenir la certesa d'haver fet tot el que estava a les nostres mans, però vaig bastant perduda.

He estat bastant desconnectada aquests dies, necessitava fer un mica de resset i pensar bé a veure com continuem. Aquest divendres tenim visita amb la gine per valorar què va poder fallar i segurament programar la transfer. Però no ho acabo de veure clar, em ronda pel cap que siguin fallos d'implantació i crec que hauria de mirar i fer alguna prova.. en fi a veure què diuen!

Espero posar-me aviat al dia! Sort i ànims a totes les que estem en procés i amb proves! Una abraçada!
*On hi ha un somni hi ha un camí..*

• Buscant des del 2016
• Juny '20 --> 1a FIV 2 embrions
• Juliol '20--> trànsfer negativa
• Octubre '20 --> 2a FIV 3 embrions
• Desembre '20 --> trànsfer negativa
46XX
Entrades: 15
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

EntradaAutor: 46XX » dl. gen. 11, 2021 10:26 pm

Bona nit!

Jo no acostumo a personalitzar perquè hi ha moltes coses de les que parleu que jo deconec... la part masculina d’aquest procès, zero idea, vaja! I nosaltres encara no hem fet cap intent, tot i què que ens estàn fent proves que no s’acostumen a fer abans de començar i tenir negatius, sembla que li hem caigut en gràcia a la gine i a part de les proves, ens ho estàn fent tot de manera urgent, tot “gràcies” a la endometriosis de la meva dona, que sempre va lligada a la infertilitat, encara que no li han dit en cap moment que no fos fèrtil i no descarten acabant fent servir els seus propis òvuls si amb els meus la cosa no tira.

Ariro: gràcies per la resposta de la eco 3D, la tenia una mica neguitosa a la meva dona. La veritat és que amb les anal.lítiques, histerosalpingografía i el tacte que li han fet, no han trobat res anòmala, així qué en principi la eco hauria de sortir bé i no fer-li mal, esperem que sigui així!
En quant al tema del fertile chip, ja ho expliquen a la web del cirh que en tenen... us copio l’enllaç per si a alguna li és d’ajuda, he llegit molt cops en varies webs que cirh té un dels millors labo i embriòlegs de bcn.

https://www.cirh.es/fertilidad-faq/tecn ... boratorio/

D’una altra banda, crec que aqui totes sou parelles heterosexuals, però bueno, si alguna no ho és i li serveix d’ajuda, el tema de la tsh, només afecta a l’hora de quedarse embarassada i de l’embaràs. Hem tingut visita avui i ens han dit que com que jo sóc la donant, que no em preocupi, tot i que per salut meva, divendres tinc endoncrí i probablement em medicaràn.

I a mode cuirisitat... alguna us heu fet el TCG?? Me’l fan dijous.

Una abraçada a totes!! I moltes gràcies per resoldre tants de dubtes, a aquest pas us podeu montar una clínica, ni que sigui estar d’antenció al pacient!
Cuchufleta
Membre des de: dj. nov. 12, 2020 10:21 pm

EntradaAutor: Cuchufleta » dl. gen. 11, 2021 10:45 pm

Hola!

Oooh que bé quin moviment!

46XXX Doncs entre Gravida i CIRH. A veure si ens decidim, mai em costa tant prendre una decisió però aquesta m'està costant. Quina doctora us porta? En relació a la prova TCG doncs no ens l'hem fet ,només cariotip i al tenir un fill doncs vam descartar fer-lo.

Ariro tema anticossos peridoxidasa donc si apareixen pot passar que si tens la TSH alta es símptoma d'alguna malaltia autoinmune com Hashimoto, si tens la TSH normal s'ha d'anar vigilant, en el meu cas m'han dit cada 3 mesos, perquè tens més predisposició a desenvolupar la malaltia.

Un petó a totes!!
46XX

EntradaAutor: 46XX » dt. gen. 12, 2021 7:46 am

Bon dia! Quin fred que fa!! neujor:-)

Cuchufleta: la primera visita la vam fer en plena pandènmia i va ser per videotrucada, amb la dra. Rosa M. Borràs i ni fu ni fa. Però la següent visita que va ser a la clinica, com que treballem totes dues vam demanar hora per la tarda i ella no atèn a les tardes, llavors ens va visitar la dra. Karinna Lattes i ens va agradar molt, no se, té tacte, no és massa xerranera, t’explica les coses tal qual són, no et ven cap moto, nosaltres no ho tenim fàcil i ens vandescartar un parell de mètodes així ja d’entrada, amb els informees i les proves que ens havien fet fins llavors.
I cal dir també que la cap de laboratori ens va agradar molt molt molt.

Ja us he dit de totes formes que el nostre cas és una mica diferent al vostre, no tenim problemes per la part masculina ja que és de donant i en canvi tenim varies possibilitats diferentes perquè som dues noies.

Que passeu molt bon dia!!!
Adia15
Entrades: 21
Membre des de: ds. ago. 15, 2020 4:35 pm

EntradaAutor: Adia15 » dt. gen. 12, 2021 1:14 pm

Boniques!!!!

Emmins: jo també vaig molt perduda. He enviat un correu a l meva gine a veure què em diu, ja t’informaré.

Avui he trucat a l’osteòpata que vaig normalment i li he demanat per fer Acupuntura. No sé si us ha passat. Però ara em trobo molt i molt trista. Noto que no puc aixecar els ànims de cap manera. Pot ser que això m’ho facin les pastilles???? Ara mateix estic prenent 6 pastilles diàries (6mg) de Progynova al dia. Encara no he començat amb la progesterona...

Ens estem preparant per la segona transferència i a l’espera de fer alguna prova abans (si ens dona temps).

Avui he estat mirant directes a instagram d’en Didac Pastor. No sé si El coneixeu. Però no se.... sinó tants fronts oberts... i la meva parella em diu que no m’hi capfiqui tant, que potser és un tema de probabilitat i a la segona ja ho aconseguim..... tant de bo algú l’escolti....
Adia15

EntradaAutor: Adia15 » dt. gen. 12, 2021 1:18 pm

Xantipa i Ariro , gràcies pels consells!!!! Ja m’he estat movent. A veure si podem fer alguna prova durant aquestes dues setmanes...

Una cosa que et volia preguntar ... Emmins la teva ultima transfer ha sigut una beta negativa i era la primera que et feies???

Gràcies per tot a totes. Ara mateix, aquest fòrum és llum per mi... també m’he plantejat anar al psicòleg.. algú de la sala te alguna referència??
Gretta

EntradaAutor: Gretta » dt. gen. 12, 2021 3:29 pm

Hola noies!!

Entro per fer-vos una pregunta. Em coincideix que em toca fer-me la revisió ginecològica anual i la citologia i a la meva clínica m’han dit que me la faci abans d’iniciar res, però vull canviar de ginecòloga perquè els últims anys he anat a una holística que m’ha acabat cansant. El tema holístic està bé però sembla que sempre tens coses a ajustar i no s’acaba mai: dietes, complements... m’han ajudat molt fins ara però ara sento que vull fer un canvi. Coneixeu algun ginecòleg o ginecologia a Barcelona que estigui bé?

Pel que fa a les clíniques, que veig que algunes esteu mirant, nosaltres estem a Barcelona IVF. Tot i que amb el tema de ça tiroides ens hem quedat una mica preocupats, estem contents amb la clínica. Tenen molt bon laboratori i l’atenció es força bona. Tot i així penso que, en general, la majoria de clíniques no t’informen de totes les proves ni de tot allò que pots fer per maximitzar les teves opcions, crec que és una queixa general de tothom amb qui parlo i llegeixo, així que em temo que la clínica ideal no existeix i cada cas serà un món, però tinc clar que hem d’afrontar aquest procés de la manera que decidim, i si volem fer proves, preguntar, informar-nos ho hem de fer. Així que ànims a totes i endavant amb tot! :)

Per cert, que he vist per aquí que algunes esteu pensant en fer Acupuntura i parlàveu del Dídac Pastor, que crec que es psiconeuroinmunologia. Jo faig Acupuntura i també veig a una PNI molt bona que tracta molts casos de fertilitat, si us interessa us passo el seu contacte perquè a mi m’ha ajudat molt, tot i que encara no tinc el positiu però amb ella tot és més fàcil.
Gretta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 12, 2021 3:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Laieta1986bcn
Membre des de: dl. des. 07, 2020 5:32 pm

EntradaAutor: Laieta1986bcn » dt. gen. 12, 2021 3:31 pm

Hola noies!

Jo ara torno de visita a la clinica, estic preparant l’endometri per la transfe. Adia, t’explico bé el que m’han dit que sé q estem més o menys igual. Estic prenent com tu, 6 pastilles de progynova al dia, i també estic una mica xof / ansiosa, m’han dit que potser és efecte secundari de la medicina. Estic fent acupuntura per portar-ho millor i em funciona bastant.

M’han demanat que em fagi analitica de LH, Estradiol i Progesterona, en base al que surti, em programaràn dia de transfe. També li he demanat al doctor que em posi a l’analisi la TSH, gràcies a vosaltres xq desde que prenc l’eutirox no m’ho han tornat a mirar. A vegades sembla que sabem més que els metges jajaja.

En fi, quan em diguin dia de transfe us informo!

Una abraçada!
46XX

EntradaAutor: 46XX » dt. gen. 12, 2021 5:17 pm

Adia15: hi ha clíniques on t’entra psicòleg amb el tractament, a la nostre crec que ens entren 6 sesions si no recordo malament. Si creus que ho necessites, no dubtis en anar-hi, per això estàn els professionals!
Adia15

EntradaAutor: Adia15 » dt. gen. 12, 2021 9:12 pm

46XX: bonica!!! Doncs no ho sabia... ho demanaré! Però vaja, si no m’ho han comentat , dubto que hi hagi l’opció!!

Laieta!! Jo també he sol•licitat la TSH a l’analítica que m’han de fer abans de la transferència.. i tot, gràcies a vosaltres!!! He pensat que no està de menys!! El valor òptim seria 2, oi? (De TSH em refereixo). Ho dic de nord... no sé perquè em sona...
ambjdejan
:: papallona
:: papallona
Entrades: 137
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

EntradaAutor: ambjdejan » dc. gen. 13, 2021 8:52 am

La TSH ha d'estar per sota de 2 per quedar-se embarassada i que vagi bé (entre molts altres factors, és clar!)
De totes maneres, no és important només per quedar-se embarassada, la tiroides té molta influència en altres factors i pot causar depressió, ansietat, augment de pes, fred (i el fred és fatal per la implantació dels embrions), altres problemes endocrins, diabetis, vitílig o com es digui, etc... i va a pitjor amb l'edat. La part positiva és que si t'ho detecten té molt fàcil solució
És important tenir-la controlada!
Del tema fred, és una cosa que es diu, que és important tenir els peus calentons i l'abdomen també
A mi els reis m'han portat una manta elèctrica :P

(Ja sé que sempre ho dic, però per una personal q no busca embaràs, el límit és més alt, però si el busques, el límit és 2)! Si és només per fer de donant (mètode ROPA) no sé si influeix, però en tot cas, si la tens alta no està de més mirar anticossos per veure si hi ha algun altre problema que et pugui afectar més endavant.
Imatge
Laieta1986bcn
Membre des de: dl. des. 07, 2020 5:32 pm

EntradaAutor: Laieta1986bcn » dc. gen. 13, 2021 9:42 am

A mi m’ha sortit 2,3 a la ultima analitica i el gine de la clinica de fiv m’ha dit que es ok per la transfe. Crec q el limit es 2,5... pero perfecte seria per sota de dos com dieu! ;)
Adia15

EntradaAutor: Adia15 » dc. gen. 13, 2021 1:32 pm

Mil gràcies!!! Ambjdejan i Laieta!! Sou uns solets :()()::::

Aneu informant, us llegeixo cada dia.

Petons!!!
Emmins
Entrades: 46
Membre des de: dc. ago. 12, 2020 11:09 am

EntradaAutor: Emmins » dc. gen. 13, 2021 9:21 pm

Bona nit maques!

Entro ràpid per contestar l'Adia15. La meva transfer va sortir negativa el desembre i era la segona que em feia, per tan he tingut dos resultats negatius :( Crec que de moment consideren que no és res alarmant i que entra dins de les estadístiques, però a mi em preocupa.. El divendres tenim gine i preguntaré a veure si ens podríem fer alguna altre analítica O alguna prova, em van comentar que potser l'ERA, alguna de l'ha fet? Ho recomaneu?

Ànims a totes noies! Una abraçada!
*On hi ha un somni hi ha un camí..*

• Buscant des del 2016
• Juny '20 --> 1a FIV 2 embrions
• Juliol '20--> trànsfer negativa
• Octubre '20 --> 2a FIV 3 embrions
• Desembre '20 --> trànsfer negativa
46XX

EntradaAutor: 46XX » dc. gen. 13, 2021 10:02 pm

Una pregunta general per a totes, he estat llegint per diferents fòrums i he llegit varies vegades que la medicació, tot i anant per clinica privada, a algunes noies els seus metges de familia de la seguretst social els hi han fet les receptes, gonal, menopur, orgalutran, ovitrelle... a alguna de vosaltres que ja hagi fet el procés li han receptat??

Gràcies!!!
Gretta

EntradaAutor: Gretta » dj. gen. 14, 2021 3:31 pm

Hola 46XX! Doncs jo mai he demanat la medicació a la S.S, només la de la tiroides i coses així i també les analítiques. A veure que diuen les altres...

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::