Cefer Lleida
- Lleidatania
- Entrades: 2
- Membre des de: dv. gen. 18, 2019 8:33 am
Cefer Lleida
Bones algú está a cefer Lleida? Opinions... Quina clínica apart hem recomaneu de Lleida... Y els preus que tal? Lo meu es per abortaments de repetició (7 en 6 anys) per lo que farien DGP. Gracies
- Xocolatina
- :: granota

- Entrades: 216
- Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am
Re: Cefer Lleida
Hola! Jo soc de Lleida però vaig a Barcelona. Quan vaig començar a entrar a aquest fòrum hi havia una noia de Lleida que es va fer Fiv a l’avantmedic i n’estava molt contenta!
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
- Socdepoble
- :: puça

- Entrades: 44
- Membre des de: dj. jul. 12, 2018 3:08 pm
Hola Lleidatania,
Sóc de Lleida i he anat a Avantmedic, i la veritat que recomano el centre al 100x100. Són molt bons professionals, les infermeres biòlogues un encant i els doctors també.
Abans d'anar a Avantmedic vaig anar a preguntar a altres centres:Cefer, IVI i també vaig anar al clínic de BCN. Aquest últim el vaig descartar per llunyania i falta de comoditat. El Cefer el vaig descartar perquè no em va agradar el tracte de la primera visita gratuïta amb la doctora i l'IVI perquè una part del procés havia d'anar a BCN.
Espero et serveixi d'ajuda.
Parlem!
Sóc de Lleida i he anat a Avantmedic, i la veritat que recomano el centre al 100x100. Són molt bons professionals, les infermeres biòlogues un encant i els doctors també.
Abans d'anar a Avantmedic vaig anar a preguntar a altres centres:Cefer, IVI i també vaig anar al clínic de BCN. Aquest últim el vaig descartar per llunyania i falta de comoditat. El Cefer el vaig descartar perquè no em va agradar el tracte de la primera visita gratuïta amb la doctora i l'IVI perquè una part del procés havia d'anar a BCN.
Espero et serveixi d'ajuda.
Parlem!
Novembre 17: Inici món RA, ell 39 i jo 38 sense problemes, infertilitat desconeguda.
Març 18: IA fallida
Maig 18: IA fallida
Setembre 18: FIV cancel.lada
Novembre 18: FIV (9 òvuls, fecunden 6). Fan la transfer de dos embrions A
Desembre 18: beta positiva.
Gener 19: 1a ecografia, dos bosses, embaràs de bessons
- Lleidatania
- Entrades: 2
- Membre des de: dv. gen. 18, 2019 8:33 am
Gracies per les resposte... Socdepoble al ivi de Lleida et tens que desplazar a Barcelona? La setmana que viene tinc hora al ivi per primera visita i informació.
- Socdepoble
- :: puça

- Entrades: 44
- Membre des de: dj. jul. 12, 2018 3:08 pm
Lleidatania, a l IVI, segons em van comentar a mi fa un any, els controls els feien a Lleida i per la punció i la transfer havies d'anar a Bcn, perquè aquí no tenien laboratori. En canvi a Avantmedic tot ho vaig poder fer a Lleida i super bé!
Novembre 17: Inici món RA, ell 39 i jo 38 sense problemes, infertilitat desconeguda.
Bones.
Estic buscant centre de RA a Lleida. He mirat a Avantmédic i aniré a Cefer. Alguna opinió més recent?? Vec que els posts són de fa 4 anys..
A Avantmedic ara hi ha el Dr.Joan Carrera.
Em podeu ajudar??
Gracies
Estic buscant centre de RA a Lleida. He mirat a Avantmédic i aniré a Cefer. Alguna opinió més recent?? Vec que els posts són de fa 4 anys..
A Avantmedic ara hi ha el Dr.Joan Carrera.
Em podeu ajudar??
Gracies
Jo vaig fer FiV a Cefer.
També vaig preguntar a avantmedic però com la punció i tot ho feien a Vic vaig decidir Cefer per comoditat. El tracte bé però en el meu cas no em va anar bé.
A lleida tema FIv és molt limitat. Jo ara estic a Vall hebron.
També vaig preguntar a avantmedic però com la punció i tot ho feien a Vic vaig decidir Cefer per comoditat. El tracte bé però en el meu cas no em va anar bé.
A lleida tema FIv és molt limitat. Jo ara estic a Vall hebron.
Bones Patri 8.
Avui he anat a Cefer i mha agradat molt la professionalitat de la Gemma. Vec que controla molt el tema.
Suposo que depen molt del tractament que et facin. En el meu cas seria fiv amb ovodonació directament.
Una fiv amb baixa reserva i més de 38 anys és difícil...
Espero que et vagi molt bé!
Avui he anat a Cefer i mha agradat molt la professionalitat de la Gemma. Vec que controla molt el tema.
Suposo que depen molt del tractament que et facin. En el meu cas seria fiv amb ovodonació directament.
Una fiv amb baixa reserva i més de 38 anys és difícil...
Espero que et vagi molt bé!
Hola!
Algú que hagi fet recerca per a FIV a Lleida té experiència recent? Estem buscant centre i en general ens recomanen anar a Barcelona...
Gràcies!
Algú que hagi fet recerca per a FIV a Lleida té experiència recent? Estem buscant centre i en general ens recomanen anar a Barcelona...
Gràcies!
Hola Pallaressa,
jo per la meva experiència et recomano anar a Barcelona. Es un pal que hi has d' anar molts dies però hi ha clíniques més bones i professionals que aquí Lleida.
jo per la meva experiència et recomano anar a Barcelona. Es un pal que hi has d' anar molts dies però hi ha clíniques més bones i professionals que aquí Lleida.
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |