En tractament de reproducció assistida

Tractaments, clíniques, medicaments..
Bridget_Jones112
:: gosset
Entrades: 439
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 8:51 pm
Ubicació: Sabadell
Contacta:

Re: En tractament de reproducció assistida

EntradaAutor: Bridget_Jones112 » ds. jul. 31, 2010 12:50 pm

Buenas,
Mafaldeta tienes que seguir luchando, no puedes permitirte estar plof, hay que estar siempre arriba.
Es muy importante el estado animico para conseguir resultados positivos. Mi psicóloga me dice: si el problema no depende de tí, si tú no puedes darle solución, preocuparte no te lleva a ningún sitio bueno, no vas a conseguir nada por ello, por eso no gastemos energía en preocuparnos, ya que dependemos de otras personas. Ya sé que es muy fácil decirlo pero es difícil llevarlo a cabo. Te entiendo yo lo he pasado muy mal y he estado con depresión, ahora estoy positiva de nuevo, es mi estado anímico normal y no voy a dejar que nada ni nadie pueda cambiarlo. Hay que estar alegre, positiva por que esa energía atraerá buenos resultados. Es duro y difícil pero para eso también tienes aquí a través del foro ese apoyo que necesitas. Un besazo muy fuerte.
Karma muchas gracias por tu apoyo, encantada.
Kora en seguida llega septiembre y es un mes que seguro prometerá. Al menos a priori viene cargado de esperanza, muchas de nosotras en septiembre nos esperan nuevos retos y seguro que alegrías.
Muchos besos para todas, enhorabuena a todas las kinder sorpresa, jejeje, es mucha la esperanza y ánimo que trasmitís a todas las que aún no hemos conseguido llevar en nuestro vientre un sueño.
Gracias por compartir vuestra experiencia a todas, a mí me ayuda a seguir adelante.
ClaraO.
:: zebra
Entrades: 1873
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 7:06 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: ClaraO. » ds. jul. 31, 2010 3:55 pm

Hola noies bona tarda!

Karkinyoli moltes felicitats bonica, ix quina al.legria veure que ho has aconseguit!

Aqui us escriu una que aquest hivern va anar a Núria i va ficar també el cap a l'olla... je je je
Porto una estampeta de la verge de Núria al billeter i de tant en tant me la miro... i al tocador de l'habtació tinc una figureta de la creu i l'olla, és el record de que un dia, no sabrem quan, ho aconseguirem! :ok:

Avui m'ha vingut la innombrable, tinc una altra oportunitat aquest cicle i si no al setembre farem una altra IA, ja us aniré explicant...

Fins aviat. :oset:
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El post d'en Quique viewtopic.php?f=91&t=25606
Bridget_Jones112
Contacta:

EntradaAutor: Bridget_Jones112 » ds. jul. 31, 2010 6:38 pm

Mucha suerte ClaraO!!!
Seguro que lo consigues muy pronto.
nuri79
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 4:50 pm

EntradaAutor: nuri79 » dg. ago. 01, 2010 10:04 am

Duneta, ja teniu nom i tot! com passa el temps!

karkinyoli! a veure si seran 2! alegria doble!! ja ens informaràs.

Nosaltres al setembre-octubre farem la segona FIV-ICSI al IVI. L'anterior la vam fer al febrer i hem volgut esperar un temps per poder-li posar més forces encara que jo no soc molt positiva de caràcter i em costa molt creure que pot anar bé. Estic pensant en agafar-me 1 setmana la baixa quan em facin la transferència per poder estar més tranquil.la, sabeu si me la donarien? Suposo que si,no?

Per cert, estic pensant d'anar a Núria, la setmana passada una amiga em va dir que una amiga ho havia intentat tot i després es va quedar de natural després d'anar a Núria. Però es que jo sóc super poc creient i Nuro encara menys, ell ni està batejat! no sé com proposar-li sense que li agafi un atac de riure...Vaig aconseguir que anés a fer-se acupuntura i reflexoterapia i ara està encantat de la vida. Avui li diré a veure com reacciona.

Petons a totes!
Imatge
Mafaldeta
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dc. feb. 10, 2010 12:11 pm

EntradaAutor: Mafaldeta » dg. ago. 01, 2010 11:46 am

Hola, precioses! :***: :***: :***:
Gràcies pel vostres suport i comprensió. De debó que m'ajudeu moltíssim. :ok: :content:
Avui estic més animada. En el SP també hi ha un post sobre el factor V Leiden, es veu que és més comú del que em pensava. Doncs he llegit algunes noIes que malgrat tot han aconseguit embarassos i, tot i ser d'alt risc, han arribat a bon terme. >.-<: >.-<:
Perdoneu que de tant en tant em desanimi... És que sabent que ets portadora d'una malaltia genètica que et diguin que també tens una altra mutació genètica hereditària és un pal... :p-)
Us he volgut explicar això per si alguna de vosaltres també es troba en la situació que no hi ha implantació, que els gines us facin aquestes proves (trombofilies). Potser que sí, potser que no tingui relació, però s'han de mirar totes les possibilitats. I el haver estat embarassada abans no exclou aquesta possibilitat. Jo vaig tenir un embaràs normal, però ara m'ho han detectat. No sé, guapes. Si això us serveix d'ajuda, és millor saber-ho, no? :tbiies:
Apa! Ara a estudiar i a esperar a setembre per veure l'hematòleg. <:-) <:-) <:-) <:-) <:-) <:-) <:-) <:-) ... Sí, sí, PACIÈNCIA!!!
Tema Núria: Tant si sou creients com si no, el lloc és molt maco de visitar, la vall és preciosa i des d'allí comencen moltes excursions i pujades a cims (entre elles el Puigmal, 2909 m) i fan bastants activitas. Mireu, no sé que tenen les muntanyes, però alguna cosa màgica hi ha... Total, el no ja el tenim i per ficar el cap dins una olla, tocar una campana i riure una mica molt, no passaré res...hahahahahahahah :content:
Moltes gràcies per la vostra amistat! Us estimo mooooooooooooooooooolt!!! :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :oset: :-()-) :-()-) :-()-) :love:
La vida ens es donada i la mereixem donant-la (R. Tagore)
Persegueix la teva felicitat i l'univers obrirà portes on abans només hi havia murs (J. Campbell)

10/06/2011: Transfer - Beta positiva!
15/09/2011: Amniocentesi - Cariotip ok - És una nena!!!
04/02/2012: Ja ha arribat el sol de la meva vida!!!
Bridget_Jones112
Contacta:

EntradaAutor: Bridget_Jones112 » dg. ago. 01, 2010 7:03 pm

Mafaldeta me alegro que estés más animada, muchos besos!!!
Un besazo gordo para todas.
petitaemma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

EntradaAutor: petitaemma » dg. ago. 01, 2010 7:51 pm

Hola noies!
Geia mooooolt temps que no pasava per aquest post.
Primer de tot felicitar a la Carkinyoli per l'embaràs, tb t'he anat seguint durant un parell d'anys i ja tocava! m'alegro molt! :ok:
I a les demés, vec que hi ha moltes que no conec i poquetes que continuen aquí de quan jo hi estava; us volia fer un petit resum de la meva història perquè vegueu que tot arriba!a veure si sé fer un resumet, jeje.
Per començar jo mai he tingut la regla regular, més aviat era inexistent, la meva ginecòlega em va recomanar buscar durant un any i després ja veuriem. Quan ens vam cansar de buscar vam adreçar-nos a un centre de RA, vam fer un cicle de relacions dirigides que, increíble va funcionar a la primera! però per desgràcia el perdiem a la setmana 19: infecció, després amb més proves em van diagnosticar incompetència cervical (el cèrvix no aguanta el pes i sobre abans d'hora), a més el nou ginecòleg em va detectar ovaris poliquístics, cosa que l'anterior ni una paraula. Tornar a començar. Vam fer 3 cicles d'Omifín sense cap mena d'èxit, vull dir que ni tan sols vaig ovular 2 d'ells; després un cicle de relacions dirigides, sense èxit també; intentem primera IA, hiperestimulació, a descansar... per vacances per no perdre el temps, un altre cicle d'Omifín, sense èxit clar, jeje. Al setembre 1ª IA, negatiu rotund, jo me la vaig pendre coma mer tràmit ja que diuen que la 1ª no sol funcionar. A l'octubre 2ª IA, aquesta amb èxit, ho vam saber als 10 dies de la inseminació, ja que tenia uns dolors molt forts als ovaris: hiperestimulació, comencem malament, jeje. A partir de llavors començo a passa-ho malament, primer vòmits exagerats, em van haver d'ingressar 3 ó 4 vegades, no ho recordo; resulta que eren dos! intervenció per tancar el cèrvix: cerclatge, amb èxit, continuen els vòmits, incrementa l'estrenyiment i amb el cerclatge no puc fer foça, jeje; tot em fa fàstic, comencen els ardors.
Un dia per fer un control pel privat, el metge em va dir que no arribàvem a la setmana 30, desesperats busquem solucions, anem a la Dexeus (amb el consegüent desembols de diners... ), veuen posible infecció en una de les bosses, no sembla important: antibiòtics; ens aconsellen ficar-me un pessari, per aguantar el pes de les peques.
A la setmana 25 em fico de part, de Lleida m'envien a la Vall d'Hebron, ja que amb tant poques setmanes aquí no tenen mitjans perquè sobrevisquin, allà em fan amnio, se confirma infecció, tirem endavant el part... el 31 de març, a les 23,25 i les 23,55, neixen l'Ariadna i l'Abril, amb 540 i 630 grams. Durant el 1er mes van operar a l'Ariadna del ductus i un neumotòrax que gairebé se l'emporta i al'Abril del ductus, malformació congenita als intestins i més tard de retinopatia (ullets). Em pasat 3,5 mesos a la UCIN, pasant per intensius, intermitjos i a planta, avui estem a caseta amb dos floretes: 3140 i 3070 grams, una sobant al sofà i l'altra ploran perquè vol bracitis, jeje, i estan fantàstiques! heurem de fer controls durant anys i haurem de fer molta estimulació per l'extrema prematuritat, però això serà lo de menys comparat amb tot el que han pasat...
Lo meu ha sigut tot plegat molt difícil, pels meus problemes annexos, però colia que veguessiu que les dificultats es superen i segur que totes aconseguireu el vostre somni!
Molts ànims i petons!
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Bridget_Jones112
Contacta:

EntradaAutor: Bridget_Jones112 » dg. ago. 01, 2010 11:35 pm

petitaemma, muchas gracias por compartir con nosotras tu historia. Me alegro que todo esté ahora bien. Seguro que tus niñas están preciosas, felicidades. Te deseo mucha suerte, te lo mereces, gracias wapa!!!
carpi
Entrades: 1131
Membre des de: dc. set. 10, 2008 4:00 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: carpi » dl. ago. 02, 2010 9:26 am

PETITAEMMA anava seguint el que t'ha passat en el teu post però veig que em vaig perdre moltes coses. No sabia que havieu passat per tot això però bé, ara no importa. El que realment és important és que per fi esteu a casa amb les vostres petites i que es demostra un cop més que ens moments difícils es treuen forces d'on sigui per continuar lluitant. Me n'alegro moltíssim per vosaltres!!!!!!!!! molts petons a les petitones!!!!!!11 :-()-)
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Imatge
http://www.fertilityfriend.com/home/22e75d

01/07/10: ECO privi=2,150 kg
12/07/10:Control pes IVET=2,300 kg
26/07/08: Llevadora
DPP: 07/08/10
nuri79

EntradaAutor: nuri79 » dl. ago. 02, 2010 9:41 am

Ostres Petitaemma, si que he ha estat complicat tot plegat.

Me n'alegro que finalment estiguin bé les dues i ja estigueu tots a casa.
Imatge
karkinyoli
:: lleona
:: lleona
Entrades: 982
Membre des de: dv. feb. 08, 2008 3:17 pm

EntradaAutor: karkinyoli » dl. ago. 02, 2010 11:10 am

Clara O. moltes gracies maca!Tan d bo quest cicle funcioni! :ok:
Mafaldeta, l'important es que ja sabeu contra quin monstre lluiteu i a partir d'aqui: endevant amb tot! :: orrr::
Petitaemma, si que som de la mateixa quinta si....Fas molt be de compartir la teva experiencia amb totes, perque crec que aquesta es la filosofia del SP i el secret del seu exit, ja que segur que sense saber-ho estas ajudant a molta gent. Igual que la Mafaldeta s'ha sentit alleukjada de veure com noies amb el mageix problema que ella se n'han sortit i tenen els seus peques, segur que el teu testimoni dona anims a molta gent. >.-<: :-()-)

Nuri79, no es una questio de fe anar a Nuria, i si hi vas veuras perque. Hi ha un munt de coses a fer i encara que nomes sigui pujar-hi amb el cremallera ja te el seu encant. Un cop alla entreu al santuari (per allo de l'amor a l'art i perque es la teva patrona), a ma esquerra hi ha lo de la campana i l'olla. Tu te fas la longuis i llegeixes el que posa a la paret i li dius al Nuru amb una mica de brometa: mira: perque no ho provem? Nena mai se sap pero a aquestes altures tot es pot intentar!!
I si + no, doncs haureu fet turisme i estareu fresquets que jo hi vaig anar al mes d'agost i estavem a 22 ºC!
Ah! I una altra cosa: per pesimista jo nena: pero tot i aixi tambe m'ha arribat!
Noies jo marxo una setmaneta a la platgeta :db: a veure si em passen els dies + rapid perque fins al dia 11 se m'esta fent eterrrrrrrrrrrrnnnnnnn! O sigui que estare uns dies sense connectar-me. Espero que quan torni hi hagi moltes bones noticies. :-()) :-()) :-())
:--/)
xin76
Entrades: 1372
Membre des de: ds. març 31, 2007 9:45 pm

EntradaAutor: xin76 » dl. ago. 02, 2010 2:29 pm

Ei!! A mi m'agradaria també pujar a Núria aq agost, i si hi anem penso posar el cap a l'olla !! I tant, que per provar no quedi jejeje

PetitaEmma, gràcies per explicar-nos la teva història. Sou molt valents, i tens dos petits lluitadors amb tu. Felicitats!

Carpi, ja ho tens aqui casi eh? nena he flipat amb el teu ticker! Uauuuu

Doncs jo a punt d'anar al gine aq setmana, tinc hora el dia 5 al matí (per fiiiiiiiii!)

BridgetJones! Va que el nostre somni es complirà segur!

Kora, ànims a pel següent intent!
Mafaldeta
Entrades: 299
Membre des de: dc. feb. 10, 2010 12:11 pm

EntradaAutor: Mafaldeta » dl. ago. 02, 2010 4:32 pm

Hola, precioses! :***: :***: :***:
Felicitats a totes les Àngels, Àngela i Angelines! :-()-)
ClaraO: Ànim, bonica! A la tercera va la vençuda. Espero que els ..::·· ..::·· arribin a la seva meta i aviat tinguis panxona :-())
Bridget: Gràcies pels ànims, reina. Diuen que al final de túnel sempre hi ha una llum. Jo crec que totes nosaltres trobarem un :***: tan gran que ens farà oblidar totes les penes que hem patit.
Petita Emma: El nick hauria de ser Gran Emma perquè ets molt valenta i tens dues campiones a casa :oset: :anec: . Cuideu-vos molt i moltes gràcies per compartir l'experiència :love:
Carpi: Ja estàs a punt de caramel! >.-<: Que vagi molt bé! :ok: :-())
Xin76: A veure si el gine et diu que ja pots començar la lluita. :p-)
Noies, fent un paral·lelisme amb l'atletisme, penso que nosaltres som competidores dels 3.000 metres obstacles :p-) :p-) , però ¿heu vist la cara de les atletes quan arriben a la meta i aconsegueixen medalla? >.-<: Tot el patiment, tot l'esforç ha valgut la pena... No s'oblida, és té present per assaborir millor el triomf... :ok: Quan nosaltres tinguem la nostra medalla :-)(-: també ho celebrarem i compartirem la joia amb la resta de competidores :-()) :-())
Pel que veig, aquest agost Núria estarà saturada de SP addictes, hahahahaha! Doncs, apa! TOTES A NÚRIA!!! :p-) :globus:
Molts petons a totes :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-)
La vida ens es donada i la mereixem donant-la (R. Tagore)
Persegueix la teva felicitat i l'univers obrirà portes on abans només hi havia murs (J. Campbell)

10/06/2011: Transfer - Beta positiva!
15/09/2011: Amniocentesi - Cariotip ok - És una nena!!!
04/02/2012: Ja ha arribat el sol de la meva vida!!!
geletes
:: tigre
:: tigre
Entrades: 712
Membre des de: dg. oct. 26, 2008 5:39 pm

EntradaAutor: geletes » dl. ago. 02, 2010 7:06 pm

Hola noies!!

Fa moooooooooooolt temps que no he entrat a dir res... després de la FIV i del trasvals de beta positiva i final fatidic necessitava desconectar una temporada!!!

us he anat llegint a totes i vull FELICITAR A TOTS ELS NOUS POSITIUS!!! FUTURES MAMIS!!!

DONAR FORCES A TOTES LES FUTURES BETES!!!

I A LES KITKARERES...PENSAR QUE ALGUN DIA ARRIBARÀ EL NOSTRE MOMENT!!!

i que fort!!! MOLTES ESTEU A PUNT DE TENIR ALS VOSTRES PEQUES!!!!!!!! AH DUNETA moltes felicitats per l'oriol!!!

Nosaltres este mes ANEM A INTENTAR LA TRANSFERENCIA D'UN ÚNIC CONGELAT QUE ENS QUEDA!! no tinc gaires esperances pk si aquest no descongela ja no en tenim cap altre però s'ha d'intentar!

us escric pk aquesta vegada NO hem dit res a ningú i no volem tenir a la gent a sobre...però sento ser egoista pk potser us necessitaré... i vosaltres sou unes persones acollidores i genial!!

m'he canviat l'avatar a veure si el posotivisme ajuda al petit "frigo" a tirar endavant. Dimecres començo amb els parxes...

petonets a totes!
Edat: 28 els dos
Temps buscant: des de febrer 2008
Diagnòstic: teratozoospermia (6% normals)
1a IA: 28/03/09 - negativa
2a IA: 20/04/09 - negativa
1a FIV-ICSI febrer-març 2010
Beta + però es para i els perdo
TRANSFER 2 conges-beta negativa

DESCANS FINS ESTIU 2011!
glauc
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4272
Membre des de: dc. nov. 28, 2007 10:06 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: glauc » dl. ago. 02, 2010 8:25 pm

Geletes! molta sort cuqui!!! una abraçada! :love: :love: :love:
Cap positiu? qui està en betaespera? avui algú ho havia de saber, no? :-:) :ok:
Imatge
ImatgeImatgeImatge
ENS VOLS CONÈIXER? viewtopic.php?f=50&t=11455
Anna28
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: ds. des. 12, 2009 1:56 pm

EntradaAutor: Anna28 » dl. ago. 02, 2010 8:58 pm

Hola neneees...

Avui mhe fet el TE i negatiu... ara deixarem passar l'agost i al setembre tornarem a la carga!
Avui he estat bastant xof... pero no vull estar aixi, demà ja tornaré a estar positiva!!!

Lulla, tu q tal??? T'envio tota la SORT del mon!!!

Geletes a pel petiiiit!!! Ànims maca!!!

Mil petons per a totes!!!
Imatge

Jo 30, ell 31

27/4-> TE positiu, petit gran MIRACLE!!!
Ets un nen!!!!!!!!!!!!

ImatgeImatgeImatgeImatge
picdeladona
:: poltre
:: poltre
Entrades: 660
Membre des de: dt. gen. 26, 2010 7:19 am

EntradaAutor: picdeladona » dt. ago. 03, 2010 9:19 am

Anna28 :-()-) : Vaja, ho sento molt cuqui. Ahir vaig pensar en tu i et vaig enviar molta energia positiva, però veig que aquest cop nasti de plasti. M’agrada, però, veure que estàs animada; això és bàsic. Així que a descansar una miqueta i segur que en el proper intent hi haurà més sort. Una abraçada molt forta.

Lulla: Tú qué tal?
Geletes: Quant de temps sense saber de tu!! Me n’alegro molt que hi torneu. Ara a l’ataque amb aquest x*x*x !!. És normal que ara no tingueu ganes d’explicar-ho, el que vas passar segurament et va deixar feta caldo d’ànims així que ara no està malament portar-ho amb més intimitat (és una opinió..). Ens vas explicant cosetes vale?
PetitaEmma: Quan vaig començar a entrar al SP acabàven de nèixer les teves petites i en algun lloc vaig llegir com les compis et donàven ànims, etc. Me n’alegro moooolt que ja estigueu a casa , les 3 superwomans >.-<: ! Moltíssimes gràcies per entrar i donar-nos esperances.
Nuri79: Així que tú també cap al setembre/octubre començaràs la teva 2º ICSI? Potser anirem juntetes en el nostre procés. Jo encara ho tinc que parlar amb el metge. A veure si aquest cop tenim més sort. Jo estic molt ilusionada però sincerament tinc mooolta més por que l’anterior vegada… aixxx a veure com ho portem.
Kora: el setembre està aquí en un tres i no res!! Va que queda poquet. Ara toca marxar de vacances ! :motu::
Nell: :-()-) :-()-)
A la resta: Nuru, Mafaldeta, Tebi, Karkinyoli, Duneta, Bridget…. a totes :-()-) :-()-)
nuri79

EntradaAutor: nuri79 » dt. ago. 03, 2010 9:33 am

Karma, doncs estem igual, nosaltres tampoc vam tenir congelats. Jo vaig fer molts ovuls però de poca qualitat i d'embrions només en van quedar 2. La segona vegada fa més por pq si no torna a sortir bé pot ser molt dolorós tot plegat i començar un nou curs així i sabent que pel nadal hi haurà molts naixements al meu voltant no serà fàcil.

Lulla, la beta la tenies avui,no?

Karkinyoli, tens raó amb el tema Núria. Anar a passar el dia pot ser divertit i jo no hi he anat mai. A veure si aquest mes hi anem un dia. Ja li vaig dir al Nuro i tot i que ell no ho veu gens clar diu que faci el què cregui. Per tant, jo posaré el cap a l'olla. Segur que passo vergonya però tot sigui per sentir que fas tot el què pots. Ja ens diràs com ha anat al Eco.

Anna28, ostres...em sap greu. ànims.
Imatge
nuru
:: granota
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dg. oct. 19, 2008 7:03 pm

EntradaAutor: nuru » dt. ago. 03, 2010 2:37 pm

Anna28 bufff, em sap greu, maca. Ara toca recuperar-se be, eh? :love:
Geletes bentornada i que tingueu molta sort! :-()-) Jo tambe m'he canviat l'avatar, voldria tenir la força d'un lleó, però com que no pot ser almenys que m'acompanyi aquí al SP...
Karma si les coses estan fetes amb bona intenció segur que mal no us en farà >.-<:
Jo estic esperant la :sogra: i resant perque no s'endarrereixi, que vull fer la tranfer durant les vacances!
(Disculpeu perque el teclat fa una mica "el burro" i no puc escriure correctament i em falten accents)
El nostre tresor va venir a nosaltres per iniciativa pròpia,
després de 4 anys de cerca i havent passat per RA.

*Va néixer la inoblidable nit del 24 d'octubre de 2011*
Bridget_Jones112
Contacta:

EntradaAutor: Bridget_Jones112 » dt. ago. 03, 2010 10:23 pm

xin76 ha escrit:Ei!! A mi m'agradaria també pujar a Núria aq agost, i si hi anem penso posar el cap a l'olla !! I tant, que per provar no quedi jejeje

PetitaEmma, gràcies per explicar-nos la teva història. Sou molt valents, i tens dos petits lluitadors amb tu. Felicitats!

Carpi, ja ho tens aqui casi eh? nena he flipat amb el teu ticker! Uauuuu

Doncs jo a punt d'anar al gine aq setmana, tinc hora el dia 5 al matí (per fiiiiiiiii!)

BridgetJones! Va que el nostre somni es complirà segur!

Kora, ànims a pel següent intent!

Gracias wapa, yo estoy muy animada, espero ser fuerte y poder con todo lo que salga. Muchos besos y ánimos también para ti.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::