IVI BARCELONA

Tractaments, clíniques, medicaments..
elia1733
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. jul. 25, 2009 10:59 am

Re: IVI BARCELONA

EntradaAutor: elia1733 » dl. jul. 26, 2010 11:34 pm

Hola Sofia, que bé llegir-te!

Jo vaig intentar que fos a l'agost la transfer però el laboratori una vegada torna de vacances està molt ple i em coincidia amb una setmana que el meu marit no hi era i el necessitàvem, es clar, perquè jo només tinc els ovuls vitrificats, sense fecundar. Em van dir que com que no em podien fer la tranfer els vitrificarien i que una vegada desvitrificats eren gairebé com si fossin frescos. Doncs nosaltres a creure, a fer cas del que ens diuen, crec que ens van recomanar lo millor. I ara pastilles anticonceptives i a l'agost Synarel. Tinc una visita a l'agost i la transfer al setembre. Vull disfrutar de l'estiu però també vull que sigui setembre.
Doncs en quan a diners deu ni do, si sumes les ecos, els analisis i tot plegat... ens puja més del que esperaven, però tot sigui per una bona causa.

Una abraçada a totes.
Fins aviat.
Buscant des del 2004
edat 37 i 40
proves OK
2009 1IA-, 2IA-
setembre10 1FIV -

desembre10 2FIV, 3 gener 2011 beta+!!! Tinc un nen!
octubre13 3FIV-
Lulla
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 7:47 am

EntradaAutor: Lulla » dt. jul. 27, 2010 7:52 pm

Hola guapes!! :content: :content: :content:

Quina ilu que hagueu pensat en mi! :globus: Aquests dies no he entrat ja que he tingut festa 4 dies, és la festa major de la meva ciutat, i m'ha anat de conya això de no treballar, he descansat moltíssim! :ok:
Nenes, sento dir-vos que no tinc cap símptoma de res, la panxa ja no em fa mal però encara una mica inflada des del dia de la punció, però em vaig recuperant poc a poc. Em trobo de conya, no em fa mal res i estic molt tranquil.la i descansada....espero que això ajudi. D'aquí una setmana tinc la beta, a veure què passa!!! Però sincerament no noto res de res, suposo que és massa aviat.
I vosaltres? Ja veig que encara no teniu res concretat, feu el que cregueu que heu de fer, o us deixin fer segons el laboratori....és un pal que tanquin, oi? :ufs:

Sofia, espero que tinguis raó i aquest estiu tinguem totes el nostre súper positiu!! >.-<: :p-)
elia, descansa força durant les vacances, t'anirà bé per fer la transfer!! :love:

Guapes, molts ànims, ok?
Ens anem informant!
Ptonets!! :love: :love: :love:
Imatge
elia1733

EntradaAutor: elia1733 » dv. jul. 30, 2010 12:13 am

Lulla,
molts ànims i molta paciència en aquests últims dies de betaesperant, aquesta faceta ja s'acaba i en comença una altra que segur desitges molt. Seré uns dies fora i no sé si em podré conectar. Espero que el dia 3 hi hagi un positiu en aquest post i siguis molt feliç!!!!

Una abraçada a la resta.
Sofia
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: ds. juny 13, 2009 2:00 am

EntradaAutor: Sofia » dj. ago. 05, 2010 7:37 pm

Hola guapes!!!!

Lulla, he estat esperant notícies teves però veig que no arriben... Espero que estiguis de vacances i no et puguis conectar o que estiguis encara de celebració. Si no ha anat bé (desitjo que no sigui així) espero que et recuperis molt aviat, un - després d'una FIV és molt dur i costa de pair. T'espero per aquí!!!!

elia, que vagin molt bé les vacances i vinguis amb molt energia perquè el teu moment està ja molt a prop. Espero notícies teves també!!

Per part meva, poca cosa... La kjljjljlk está a punt d'aparèixer i si tot va bé anirem a pels frigo <:-< . Agafo vacances demà i no sé si podrem anar enlloc pel tema dels controls i demés. Ja us explicaré!

Vinga noies, molts petons i bon estiu!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Lulla

EntradaAutor: Lulla » dc. ago. 11, 2010 5:37 pm

Hola noies! Com esteu? :content:

Sento molt no haver pogut entrar a dir res, però és que el dia de la beta vaig marxar de vacances i no he tingu accés a internet en tots aquests dies.
Tenia moltes ganes d'explicar-vos que sí, que la beta va donar positiva i per primera vegada a la meva vida puc dir que ESTIC EMBARASSADA!! Quan em van trucar no m'ho podia creure, no tenia cap mena de símptoma, ufffff vaig passar molts nervis, l'espera de la trucada va ser horrorosa, el pitjor del tractament...

La cosa no acaba aquí, avui he anat a fer-me una eco i per la nostra sorpresa ens han dit que n'hi ha dos!!!! Que fort, si tot va bé tindrem bessons, què més podem demanar? Estic molt contenta! >.-<: >.-<:

Guapes no us desanimeu, això funciona, només hem de tenir mooooolta paciència. <:-) <:-)

Bueno maques, torno a marxar de vacances, espero veure molts positius quen torni!!

Sort i petons per totes!! :love: :love:
Imatge
isabella
Entrades: 66
Membre des de: dv. feb. 06, 2009 3:19 pm

EntradaAutor: isabella » dc. ago. 11, 2010 7:51 pm

lulla muchas felicidades por partida doble!! ya sabes que toca cuidarse mucho y disfrutar del embarazo.
a ver si poco a poco todas las chicas de este post se van quedando embarazadas...
yo contaros que ya estoy de 11 semanas y con ganas de que pase el tiempo mas rapido, je,je
muchos besos y a por todas...
elia1733

EntradaAutor: elia1733 » dv. ago. 13, 2010 2:31 pm

Lulla, MOLTES FELICITATS !!!!

Sabia que aviat ens havies de donar una bona notícia!!!
Això si que m'anima.

Una abraçada i cuida't molt!
Buscant des del 2004
edat 37 i 40
proves OK
2009 1IA-, 2IA-
setembre10 1FIV -

octubre13 3FIV-
Sofia
Entrades: 63
Membre des de: ds. juny 13, 2009 2:00 am

EntradaAutor: Sofia » dv. ago. 13, 2010 7:35 pm

Moltíssimes felicitats Lulla!!!!! Quina il.lusió! Quin estiu més maco esteu passant, me n'alegro molt de que hagi sortit tot bé i tinguis la teva panxeta. Ara toca cuidar-se i gaudir-ho a tope. Un petó molt gran pels 4! Espero que continuis entrant per aquí i ens expliquis com van les ecos, eh? La elia i jo anem darrera teu per fer el hat trick.. :-)

elia, ja ets per aquí, eh? Com han anat les vacances? Ja ens queda menys per estar com la Lulla... Quines ganes!

Nosaltres anem pels frigos aquest mes, si tot va bé. El dia 20 haig d'anar a control per veure com està tot i la transfer cauria sobre el 26. Tot comptant que no hi hagi cap problema perquè com vaig per cicle natural no ho tenen tot tan controlat. Jo crec que no els hi agrada el cicle natural per això, perquè amb cicle "medicat" ja et diuen quin dia és la transfer desde que tens la regla i amb cicle natural depèn del teu cos. Les probabilitats d'èxit o fracàs són les mateixes amb medicació o sense, a veure què passa...

isabella, me alegro de que vaya todo bien! Ya compráis cositas para el :-)(-: ? Como vais con los nombres? :love: :love:

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
elia1733

EntradaAutor: elia1733 » ds. ago. 14, 2010 11:27 am

Sofia, dia 20 és la setmana que ve! Jo tinc control el 26 però no em fan la transfer fins al setmbre.
Es a dir que si tot va bé a final d'agost ja seràs betaesperant, jo hauré d'esperar una miqueta més, el laboratori estava molt ple i vam haver de programar pel setembre quan a final d'agost hauria pogut ser també. Que hi farem..

A veure com et va el control i la resta.

Una abraçada.
Buscant des del 2004
edat 37 i 40
proves OK
2009 1IA-, 2IA-
setembre10 1FIV -

octubre13 3FIV-
nuri79
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 4:50 pm

EntradaAutor: nuri79 » dc. ago. 18, 2010 9:46 am

Lulla, moltes felicitats per l'embaràs! i bessons! que bonic!!
Imatge
Lulla

EntradaAutor: Lulla » dc. ago. 25, 2010 8:20 am

Bon dia guapis! :content: :content:

Com esteu?
Jo ja he tornat de vacances i ja estic treballant, ufff quina depre, jejeje...
Gràcies a totes per les vostres felicitacions, no vaig poder entrar per agaïr-vos-ho!
I doncs, expliqueu-me cosetes!
Sofia, com vas? Et faran la transfer el 26??? Això és demà!!!!! Si és així, et desitjo el millor, segur que aquesta vegada anirà bé! :ok:
elia, i tu, com van els controls? Alguna novetat?? : lasito :
isabella, me n'alegro molt de que l'embaràs et vagi tan bé, tens panxeta ja? :-())
nuri79, gràcies! Sí sí porto bessons, estic molt contenta! I tu, a quina fase del tractament estàs? Perdona, però no me'n recordo.....em falla la memòria aixxxxx.... :ufs:

Pel que fa a mi, em trobo molt bé, a part d'algun vòmit (només un per ser exactes), però tinc bastantes arcades que intento controlar com puc: menjant, mirant amunt, mullant-me la cara, olorant colònia, jejeje....vaig aprenent poc a poc i dia a dia. Tinc les tetes a punt de petar, i una mica de panxulina, també us he de dir que en tinc de sèrie jejeje però la tinc molt inflada i no sóc capaç d'amagar-la de cap manera! De moment ningú ha notat res....és que no ho vull dir fins la setmana 12, espero poguer aguantar!! :menjadonuts: Només ho saben pares i germans.
Què més us volia explicar....ah sí!! La setmana passada els hi vem sentir el cor! Que emocionanat!!! :p-) :p-) Divendres tinc una altra eco i s'hauria de sentir més fort....creuem els dits!! Després crec que ja em donaran l'alta i aniré al meu gine.

Bé guapes, quin rotllo us he deixat anar, no? Perdoneu :globus:

Ens anem escribint! Espero que estigueu totes bé! :-()-)
Abraçades, ànims i petons! :love: :love:
Imatge
elia1733

EntradaAutor: elia1733 » dc. ago. 25, 2010 6:55 pm

Ostres Lulla m'ha encantat el teu missatge, espero que ens vagis explicant cosetes de tant en tant.
Que us van dir a casa quan vàreu donar la notícia? Suposo que super contents com vosaltres.
El temps passa ràpid i aviat ja no hauràs d'amagar panxeta, jajaja, ja ho podràs dir a tothom.
M'alegro que tot vagi tant bé, esperò que aviat pugui estar com tu.

Una abraçada.
nuri79

EntradaAutor: nuri79 » dv. set. 03, 2010 11:15 am

Lulla, me n'alegro que vagi bé l'embaràs!

En principi començarem de nou a mitjans d'octubre (FIV-ICSI), tinc esperances dipositades en l'IVI, espero que aquest cop funcioni. Hi ha gent que diu que el centre es important i altres persones diuen que això només depen de la capacitat de reproducció de la parella...i no sé que pensar.
Imatge
elia1733

EntradaAutor: elia1733 » dl. set. 06, 2010 5:04 pm

nuri, jo també tinc l'esperança. Esperem que vagi bé.

Jo tinc la tranfer el dilluns 13, però primer cal veure si es fecunden els ovuls que tenim vitrificats.

Una abraçada a totes!
Kora
:: pantera
Entrades: 882
Membre des de: dl. oct. 06, 2008 4:20 pm

EntradaAutor: Kora » dj. set. 09, 2010 9:06 pm

Hola noies IVI,

Elia1733. Posarem totes les esperançes en els teus ovulets vitrificats!!!!

Nuri79. Vinga q octubre està aqí mateix..... he sentit parlar molt bé de l'IVI, jo el tinc a la llista per si no funciones a St. Pau...... allà aniria a ovodonació...... i si neu passant per el llistat del RA veureu q a l'apartat de Mamis va punjant amb les més veteranes i hi han unes quantes de l'IVI...

Una abraçada!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
elia1733

EntradaAutor: elia1733 » ds. set. 11, 2010 11:53 am

Hola Kora,

moltes gràcies pels ànims. Veig que tenim un perfil una mica semblant, l'edat i el temps de búsqueda, jo una miqueta més. Espero que ben aviat es realitzi el nostre somni.
Molts ànims també per a tu!
Buscant des del 2004
edat 37 i 40
proves OK
2009 1IA-, 2IA-
setembre10 1FIV -

octubre13 3FIV-
Kora
Entrades: 882
Membre des de: dl. oct. 06, 2008 4:20 pm

EntradaAutor: Kora » ds. set. 11, 2010 4:25 pm

elia1733 ha escrit:Hola Kora,

moltes gràcies pels ànims. Veig que tenim un perfil una mica semblant, l'edat i el temps de búsqueda, jo una miqueta més. Espero que ben aviat es realitzi el nostre somni.
Molts ànims també per a tu!

Ei!, dons si q tenim un perfil semblant.... nosaltres porten una miqeta menys..... jo també espero q aviadet ho aconseguin... ens ho mereixem!!!!

Vinga molts ànims!!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
elia1733

EntradaAutor: elia1733 » dt. set. 14, 2010 11:23 am

Hola a totes,

ahir em van fer la transfer de 2 embrions. Estem molt contents i amb ganes de que tot vagi bé. Ara a esperar i no atabalar-se massa.

Una abraçada.
Buscant des del 2004
edat 37 i 40
proves OK
2009 1IA-, 2IA-
setembre10 1FIV -

octubre13 3FIV-
Lulla

EntradaAutor: Lulla » dv. set. 17, 2010 7:50 am

elia!!! Moltíssima sort!! :-()-) :-()-) :-()-) Espero que aquesta sigui la definitiva! >.-<: >.-<:

Com ho portes, nerviosa? Ja veuràs que ràpid passarà tot!

Molts petons guapa! :love: :love: :love: I ves-nos informant!! :ok:
Imatge
nuri79

EntradaAutor: nuri79 » dv. set. 17, 2010 8:34 pm

Elia, moltissima sort!
Imatge

Torna a “Reproducció assistida”