La primera IA

Tractaments, clíniques, medicaments..
cargol
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: dj. feb. 16, 2012 6:43 am

Re: La primera IA

EntradaAutor: cargol » dg. maig 13, 2012 7:05 pm

Primer de tot moltes felicitats MONTY, disfruta del teu moment, estic molt contenta per tu, a veure si ara et seguim totes al nou post...mira que ens feia falta un positiu.

ATRAM i ESTRELLA, ja ho teniu aquí, ja ens explicareu com ha anat la visita amb el metge.

PEUETA com estàs? ja has començat amb el medicament? Una cosa, tu ho fas a Vic, oi? que tal, t'agrada? i de preu ( si no et fa res em pots orientar una mica, encara que sigui per privat?) és que m'estic plantejant per no perdre aquest cicle fer-ho pagant, si el CIRH no es posa bé per fer-ho per la mútua que em sortiria gratis encara aquesta, fer-ho pagant jo i em plantejo fer-ho a Vic. Al CIRH i estic molt bé i em el dr de conya, però potser per tema controls i visites m'aniria millor a Vic.

I les altres com aneu ?

Moltes gràcies a totes, ahhh avui ja ha vingut la INDESITJABLE!!! A veure si ja és l'últim.
2 IAs -
1 FIV +++ 598!!
5/9 - 1era eco- hi ha dos sacs!!!
comencem un nou camí!!!
Imatge
peueta
:: gosset
Entrades: 465
Membre des de: dv. jul. 15, 2011 12:03 pm

EntradaAutor: peueta » dl. maig 14, 2012 11:13 am

cargol ha escrit:Primer de tot moltes felicitats MONTY, disfruta del teu moment, estic molt contenta per tu, a veure si ara et seguim totes al nou post...mira que ens feia falta un positiu.

ATRAM i ESTRELLA, ja ho teniu aquí, ja ens explicareu com ha anat la visita amb el metge.

PEUETA com estàs? ja has començat amb el medicament? Una cosa, tu ho fas a Vic, oi? que tal, t'agrada? i de preu ( si no et fa res em pots orientar una mica, encara que sigui per privat?) és que m'estic plantejant per no perdre aquest cicle fer-ho pagant, si el CIRH no es posa bé per fer-ho per la mútua que em sortiria gratis encara aquesta, fer-ho pagant jo i em plantejo fer-ho a Vic. Al CIRH i estic molt bé i em el dr de conya, però potser per tema controls i visites m'aniria millor a Vic.

I les altres com aneu ?

Moltes gràcies a totes, ahhh avui ja ha vingut la INDESITJABLE!!! A veure si ja és l'últim.

bon dia i moltes felicitats monty! ja era hora que sortis algun :-()) . mantennos en contacte i explikans simptomes i experiencies.

jo no em faig el trctament a vic sino a bcn, aixi que no et puc ajudar i si ahir ja vaig començar a punxar-me altre cop.
tu de quina mutua ets que t'ho cobreix? kina sort pk jo ho tinc que pagar tot.

molta sort a les bataesperants!
Imatge
pensament
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dc. abr. 04, 2012 12:23 pm

EntradaAutor: pensament » dl. maig 14, 2012 1:00 pm

MONTY: Moltíssimes felicitats!!!!
Nena que bé! encare estàs en estat de xoc o ja ho has anat assimilant?? je,je, Això ens dóna molts d'ànims a les que venim darrera teu. Clar que sí!! tard o d'hora totes hi arribarem. Ja ens aniràs explicant com van les ECOS, o si n'hi han dos no??

Cargol nena, quin greu, però ja veus que a la 1era és difícil. Jo avui tinc hora al gine i aviam si em diu si ja puc començar o he d'esperar un altre cicle, cosa que em trauria de polleguera.... Tu pensa en lo positiu: que almenys et surt gratuït, "entre cometes".

Per cert, a qui li interessi el preu de la inseminació a la UEG de Vic:
- Procés abans de la Inseminació pròpiament dita : 430€ ( inclou la primera visita + totes les Ecografies, tots els anàlisis de sang de nivells d'estradiol + anàlisis de la beta + 1 ecografia de després de la inseminació tan si està embarassada com sinó)
- Medicaments subministrats per la mateixa UEG:130€ ( el synarel i l'ovitrelle)
- Dia de la inseminació: 130€ ( inclou el tractament del semen i fer-me la inseminació).
O sigui que sense medicaments em costa 560€..

Jo vaig mirar varis centres ( de girona i Vic) i aquest era el que em sortia millor de preu. Per cert el que em va acabar de convèncer és que fan visites a les 22:00 de la nit, amb lo que no he hagut de donar explicacions a ningú, i menys a la feina. Quasi em surt més a compte això que no pas anar per la SS i haver demanat 6 dies de festa per anar a Girona que encara em queda més lluny.
Imatge
15/05/13: TE+
27/05/13: Eco, hi ha dos saquets
07/06/13: Sentim els 2 cors, mai oblidarem aquest moment
06/09/13: Sou dos nens
17/12/13: Benvinguts al món!!
17/11/14: TE+ a pel tercer!
evonsieta
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:56 pm

EntradaAutor: evonsieta » dl. maig 14, 2012 4:28 pm

Hola noies, primer que tot donar l'enhorabona a Monty, i a tú Cargol, molts ànims i a per la següent.
Jo ja tinc bones noves, per fi vaig a iniciar el 3r intent. He anat hui a fer-me l'eco basal i tot està correcte, comence el dimecres amb les punxaes.
evonsieta
Entrades: 36
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:56 pm

EntradaAutor: evonsieta » dl. maig 14, 2012 4:29 pm

Peueta ho senc molt, m'havia oblidat de tú!!! Molts ànims també i a per la següent.
Nina31
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dl. gen. 02, 2012 8:50 pm

EntradaAutor: Nina31 » dl. maig 14, 2012 4:32 pm

Hola guapes!!

Monty!!!! MOLTES FELICITATS!!! Ho has aconseguit!!! que bè!! aquestes noticies omplen d' energia a totes nosaltres, que tard o d' hora aconseguirem el nostre positiu!!! molts petonets i disfrutar el teu moment!!!

A totes les altres!! molts ànims i moltes forces!! hem de seguir lluitant pel nostre somni!!

Molts petonets a totes!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Buscant des de setembre 2010
cargol

EntradaAutor: cargol » dl. maig 14, 2012 4:36 pm

EVONSIETA moltes gràcies pels ànims i molta sort pel teu 3er intent. Va aquest és l'últim...

PENSAMENT sóc jo la que preguntava pel de Vic, avui hi he parlat i m'ha agradat el tracte. Però jo volia començar ja, d'aquí 1 o 2 dies per no perdre aquest cicle, però m'han dit que haig de començar el 21 dia de cicle, per tant de moment ho deixaré correr pq ara estic a l'espera de la mútua a veure si passa l'autorització i no m'haig d'esperar a la pròxima regla i puc començar demà.

PEUETA gràcies, et vaig confondre per la pensament. La meva mútua és CIGNA i m'entren 2 IAC.

ESTRELLA com vas, al final quin dia?

I les altres com aneu? i les betaesperants?????
2 IAs -
1 FIV +++ 598!!
comencem un nou camí!!!
Imatge
mima2008
:: zebra
Entrades: 1325
Membre des de: dv. gen. 29, 2010 4:36 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: mima2008 » dl. maig 14, 2012 7:24 pm

Hola noies, primer de tot felicitar a la MONTY! Quina alegria! Monty, moltes felicitats!!! :ok: M'he alegrat molt de llegir el teu positiu, això és el q deia jo, ens faltava una alegria, una esperança!!

Cargol, al final aquest cicle res? Bueno, tu ben positiva i no desesperis... :-o00m

Doncs jo em faig el tractament a Bcn, a la clinica sagrada familia, amb el doctor Herrero. I dmoment, estic encantada. La meva germana ja hi va anar amb elll a fer in vitro, i a la primera va encertar! I ara sóc tieta de dues precioses nenes d casi un anyet! Son les meves ninetes!! Aixxx!
Ella m'ha enenyat a que tot és possible i q al final, al final, totes podem arribar a ser mares!
Així q noies, hem d'star animades! Jo mateixa m'ho dic, xq porto uns dies molt tontos, i vull star positiva, xò em venen pensaments negatius...
Avui porto tot el dia amb dolors de regla, i encara q dieu q això és bo, i bon senyal, nosé, sempre fa cosa aquests dolors d regla... i els pits, només els tinc una miqueeeeeta molt poquet adolorits. Això em fa rabia.
I bueno, anar esperant, fins dissabte res d res...

Molts petonets per totes!!
Imatge
atram31
:: peixet
Entrades: 270
Membre des de: dg. ago. 15, 2010 12:48 pm

EntradaAutor: atram31 » dl. maig 14, 2012 7:52 pm

hola noies!!
avui no porto gaires bones noticies.Ara arribo de fer eco i aquest mes no hi ha manera que creixin estan igual k divendres. Ara man dit que augmenti la medicacio a 75 i dm 100 i a vere dimecres i sino q haurem de cancelar!! estem xoff pq no ho esperavem. Tocara esperar a dimecres i espero que hagin crescut pq no pasen de 12,5.

doncs res, que vagi be i sort!
Imatge
Imatge
mima2008

EntradaAutor: mima2008 » dl. maig 14, 2012 8:02 pm

Ai Atram, espero q creixin i pogueu fer-la! Potser augmenten ara amb l'augment d medicació...molts ànims!!
Imatge
cargol

EntradaAutor: cargol » dl. maig 14, 2012 8:28 pm

Noies noticies fresques!
Ho he aconseguit, la mútua ha passat ja l'autorització i demà ja tinc hora al CIRH altre vegada per no perdre cicle. Ara a esperar que demà no hi hagi cap quistet, pq he mogut a deu i sa mare...

ATRAM tranquila ja veuràs com creixeran aviat. Dimecres estaran immensos.

MIMA no et desesperis, aviat serem dissabte, és molt fàcil dir-ho quan no estàs esperant...però tingues tota la tranquilitat possible.
2 IAs -
1 FIV +++ 598!!
comencem un nou camí!!!
Imatge
mima2008

EntradaAutor: mima2008 » dl. maig 14, 2012 8:31 pm

Cargol, quina alegria! Oleee xtu!! M'alegro guapa!
Imatge
MONTY
Entrades: 260
Membre des de: ds. nov. 26, 2011 5:57 pm

EntradaAutor: MONTY » dl. maig 14, 2012 9:56 pm

...
MONTY l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 18, 2012 11:44 am, en total s’ha editat 1 vegada.
mima2008

EntradaAutor: mima2008 » dt. maig 15, 2012 11:26 am

Hola noies! Com ho porteu? Jo cada dia més histèrica...amb ganes d plorar, mal humor... nosé, tinc pensaments molt negatius i d que no haurà anat b.
Dmoment segueixo amb mal de regla lleu, i algun doloret lleu als costats dls pits. Fins dissabte l'espera se'm farà llarguisisma!

Petonets per a totes! Sento estar tan negativa...
Imatge
ESTRELLA33
Entrades: 416
Membre des de: ds. des. 17, 2011 4:20 pm

EntradaAutor: ESTRELLA33 » dt. maig 15, 2012 5:32 pm

Hola noies!!

Ja està feta la 4ª IA, esperem que aquesta sigui la vençuda, pensarem en positiu!

Mami: ànims, encara et queden dies, pensa en positiu!!
Atram: Espero que creixin els teus folis i que puguis continuar, jo contràriament a tu, vaig massa ràpid, si és que cadascuna té una punyeteta diferent! ja ens diras com ha anat la visita. Sort bonica!
Cargol: que bé! ara ha tornar-hi amb més forces que mai!
Evonsieta: sort en el teu 3r intent, segur que és la bona!
Peueta: Ànims i sobretot molt positivisme per encarar la propera, molta sort!
Monty: Ja ens aniras explicant com et va, i sobretot ens has d'explicar la eco del dimarts,, eh!

Un petonas per totes!
cargol

EntradaAutor: cargol » dt. maig 15, 2012 8:03 pm

Va ESTRELLA pensa amb positiu que aquest mes anem totes darrera la MONTY segur! Ens hauràs de tornar a fer la llisteta, estic una mica perduda de com anem.

MIMA intenta estar tranquila!
ATRAM ja ens passaràs el parte.
EVONSIETA estas ja amb banderilles?

primer dia de banderilles! Visita feta i el dr. m'ha dit que tot ok per començar, que no hi havia cap quistet que molestes. Que aquest mes seria la bona i que preveia que la setmana que ve...ia a la vista. No sé pq el mes passat vaig punxar-me 11 dies i el ovitrelle, un de descans i ia, per tant 14 dies...no sé ja anirem veien sobre la marxa! Ara visita el divendres.
2 IAs -
1 FIV +++ 598!!
comencem un nou camí!!!
Imatge
peueta
Entrades: 465
Membre des de: dv. jul. 15, 2011 12:03 pm

EntradaAutor: peueta » dc. maig 16, 2012 7:28 am

evonsieta ha escrit:Hola noies, primer que tot donar l'enhorabona a Monty, i a tú Cargol, molts ànims i a per la següent.
Jo ja tinc bones noves, per fi vaig a iniciar el 3r intent. He anat hui a fer-me l'eco basal i tot està correcte, comence el dimecres amb les punxaes.

bon dia! t'envio molts ànims en el 3r intent, jo estic en el 2n i dma tinc visita per veure com van els folicles.

cargol, ja has començat tb? jo ja fa 3 dies. anem a la par tu i jo!
estrella 33, et desitjo tota la sort del mon, be, jo crec k totes ls que estem aki ens la mereixem només per el temps que fa que ho intentem, necessitem el premi jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!som fortes, però kal que ho siguem tannnnnt!
mima2008, estigues trankila que lo k hagi de ser serà. com dic jo, una vegada fet "la suerte está echada" però es inevitable que kuan keden pocs dies ens agobiem una mika pk fa tan temps k estem esperant la bona noticia, que no ho podem evitar.
atram31, tingues fe, a veure si al augmentar la medicació volen creixer, que segur que aixi serà.

jo aquests dies, per la feina o per tot plegat, estic bastant nerviosa i intrankila, i el meu home em renya pk diu que he destar rel.laxada. la veritat es k el mes passat, vaig estar molt trankila, algo raro en mi, ja que soc molt nerviosa i tampoc va anar bé.
no se, a veure com anirà tot. a mi el dr tb m'ha augmentat la dosi respecte el cicle anterior per veure si em pot fer creixer mes folicles i aixi tenir mes possiblitats, o això va dir.

bon dimecres!
Imatge
bira
Entrades: 107
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 5:53 pm

EntradaAutor: bira » dc. maig 16, 2012 9:37 am

Hola noies!

Entro per felicitar a la Monty. M'alegro moltissim, FELICITATS!! :-())
I per les que esteu banderillant o en betaespera, ànims que us queda menys per aconseguir el positiu!

Jo estic una mica desanimada, fins que vaig començar amb els tractaments tenia la regla força regular, però últimament no hi ha manera, està ben descontrolada! Espero començar la 3a IA ben aviat.

Una abraçada a totes!
atram31
Entrades: 270
Membre des de: dg. ago. 15, 2010 12:48 pm

EntradaAutor: atram31 » dc. maig 16, 2012 8:07 pm

Hola noies!!
Jo no estic gaire animada. No acaben de creixer. Avui man dit que me punxi 100 i 100 dm i si divendres no han augmentat que cancelarem :( Volen continuar pq com tinc els cicles llarg tenen una petita esperança.

Aquest mes que estava superanimada pues au!! Ja veieu el mes pasat en vaig fer un minim de 6 i tots a correr i aquest que me baixen la medicacio no hi ha manera. Si aquest mes na de na ,l'altre tornarem a pujar la medicacio.

Bé noies espero que les altres estigueu mes animades. Dema segur que ho veig diferent.

Estrella tu com van els simptomes??? va que aquest mes segur que cantes!!
Imatge
Imatge
ESTRELLA33
Entrades: 416
Membre des de: ds. des. 17, 2011 4:20 pm

EntradaAutor: ESTRELLA33 » dc. maig 16, 2012 9:48 pm

Hola noies, què tal?

Doncs jo aquí ja fent l'espera corresponent, i aquest mes m'ho agafo amb molta energia positiva, intentant pensar que ja estic embarassada, potser funciona?¿ jeje!! ojalá tinguis raó atram!

Doncs Atram bonica, aviam que et diuen divendres, espero que estiguin bé perquè puguis continuar, et desitjo sort i ànims que sé que ara et fa molt falta.
Bira: què vols dir que ara no et ve la regla quan ha de venir? potser estas embarassada i no ho saps, pensa que hi ha hagut algun cas en aquest pos. Bé, ja ens mantindras informades.

Per cert, si voleu puc tornar a fer la llisteta, però he estat tant desconectada que m'he perdut, si voleu poseu en quina situació us trobeu cadascuna i vaig fent la llista de nou.

Una abraçada!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::