La primera IA

Tractaments, clíniques, medicaments..
mima2008
:: zebra
Entrades: 1325
Membre des de: dv. gen. 29, 2010 4:36 pm
Ubicació: Terrassa

Re: La primera IA

EntradaAutor: mima2008 » dc. jul. 18, 2012 12:57 pm

Hola,
gigita, quin greu, noia quina rollo eh... les dues cap a FIV. Jo tb m'ho faré al setembre...així q a descansar a l'estiu d tot el q hem pasat, q ja ns ho mereixem.
El metge ens va dir qara ens volia fer unes analitiques, x veure q tot stigues bé, i q com a l'agost tanquen, doncs cap FIV al setembre. Ara,estic tranquila, ja m'he fet a la idea...així q res, a disfrutar dl solet!
I q a l'agost, espero q tinguem bones noticies noies! cris20, Gaura, a veure si hi ha sort!! :ok:

Jo maxo dmà d vacances, xò us aniré seguint xl movil...
petonets per a totes!
Imatge
Gaura
:: rateta
Entrades: 151
Membre des de: dg. jul. 15, 2012 5:58 pm

EntradaAutor: Gaura » dc. jul. 18, 2012 7:51 pm

Carai Gigita... quin greu que em sap! Bueno, ara a descandar durant les vacances i ja veuràs com al Setembre et canvia la sort! Un petonàs i ànims!!!
bira
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 5:53 pm

EntradaAutor: bira » dj. jul. 19, 2012 7:54 am

Bon dia noies!

La desconnexió m'està anant bé...moltes gràcies a totes pels vostres ànims.
Mima i gigita: ho sento molt que no hagi anat bé, espero que pogueu descansar durant les vacances i agafar forces pel setembre.

Una abraçada per totes.
gigita
Entrades: 194
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 10:40 am

EntradaAutor: gigita » dj. jul. 19, 2012 8:48 am

Bon dia

Moltes gràcies per els ànims! la veritat es que els necessito.. això es tan dur!!

Mima, anem juntes, ara a esperar al septembre i començar la fiv, tinc moltes més confiançes en ella..
mima2008
Entrades: 1325
Membre des de: dv. gen. 29, 2010 4:36 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: mima2008 » dj. jul. 19, 2012 11:36 am

Bira, m'alegro q et vagi b la desconexió... avegades és el qhem d fer. Un petonas
Gigita,jo tb tinc més confiança en la FIV, xò mira, tampoc em vull fer masses ilusions... ara vull deixar pasar els dies i ja es veurà. Q et vagi molt els dies d'estiu i al setembre amb bona cara i amb ganes totes dues eh!! :ok: On t'ho fas tu? Jo a la clinica sagrada familia.
Imatge
*Fiona*
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dj. set. 15, 2011 3:29 pm

EntradaAutor: *Fiona* » dj. jul. 19, 2012 1:15 pm

HOLA NOIES!

GIGITA, molts ànims, sé que aquests moments con una caca
BIRA, la desconnexió sempre va bé per agafar noves forces
MIMA, molta sort per la FIV del setembre! disfruta de l'estiu
PEUETA, quan tens la beta? tu ets la propera, no?
CRIS i GAURA ja esteu en la betaespera! molta sort i que es faci curta l'espera
TISCA, sort aquest estiu amb els soldadets més preparats!
NITA, benvinguda!!! aquí et sentiràs com a casa! molta sort! i que el camí sigui curt!
Si em deixo algú ho sento! igualment, moltisima sort per a totes!

Jo estic de vacas i us llegeixo sempre desdel movil, però avui he pogut escriure desde unport`tail pq el meu movil no em deixa... :-(

Aish, la betaespera es tan llargaaaaa..... a mi m'ha de vindre el dilluns-dimarts, i com estic lluny de casa no faré beta, només un TE, a veure si arribo... estic bastant desanimada... Ho he pasat bastant malament amb dolors els primers dies desprès de la IA, i punxar-se cada día ha sigut bastant dur...
Ahir vaig rebre una molt bona noticia, que em va posar molt contenta i molt trista a la vegada... El meu germà i la meva cunyada estan embarassats! :-()) seré tieta i em fa molta ilu, però també em recorda que jo no ho estic :-(
La meva cosina i lameva millor amiga també estàn buscant i trobaràn molt aviat...veuré com a totes li creixen la panxa... aishhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!! estic molt negativa avui..... M'agradaria ser una més i compartir aquest moment amb elles... Jo ja porto moltíssim temps esperant i el positiu no arriba mai... I mira que el visualitzo eh!!! somiu amb les dues ralletes! jejeeje

Una abraçada per totes i us vaig explicant ;-)
granota2012
:: gosset
Entrades: 459
Membre des de: dg. maig 06, 2012 10:10 pm

EntradaAutor: granota2012 » dj. jul. 19, 2012 6:18 pm

hola noies,

com podeu comprovar no em connecto massa ja que a casa meva no tinc internet!

gigita, ho sento, a veure si la próxima hi ha més sort...a la FIV. Ara descansa. Mima2008, per tú també sort a la próxima que almenys el % és més alt.

fiona, et queda molt poquet per saber el resultat oi? Ja ens diras, però portan's bones notícies, ok? jo m'he de fer el TE dijous.

UNA FORTA ABRAÇADA A TOTES.
peueta
Entrades: 465
Membre des de: dv. jul. 15, 2011 12:03 pm

EntradaAutor: peueta » dj. jul. 19, 2012 6:45 pm

Hola, ara ja som moltes i vaig una mika perduda de en kin punt esta cada una.

Fiona, doncs akest dissabte farà 15 dies de la IA pero no em fare el test. A la 1a IA em vaig fer una beta als 14 dies, com em va dir el gine, i a les dues hores de saber el resultat negatiu em va baixar la warry. Aixi k vaig decidir k a la propera m'esperaria i si em ve la warry no cal test ni beta i si no ve, ja ho farem tot per asegurar- nos. Ja us explikare la setmana k ve

darrere meu hi ha bastantes betesperants. Com ho porteu?

Molta sort a totes
Imatge
Gaura

EntradaAutor: Gaura » dj. jul. 19, 2012 9:14 pm

Hola noies,

dons jo només porto 3 dies d'espera i ja estic desesperadaaaa!!! :p-) No em vull fer gaires ilusions, penso que quedar-me a la primera IA seria massa bona sort... però bueno, a algú li deu tocar, no? Aiiiixxx!!! En aquests casos és molt dolent ser optimista! Que després t'emportes un pal...

I les altres betaesperants (o betadesesperants!, com preferiu...) com ho porteu? Les veteranes teniu algun consellet o truc que ajudi a portar aquesta espera millor? Per molt que intenti no pensar-hi... buuuufff! Impossible!

Vinga, que comencin a ploure positius!!!
Cris20
:: poltre
:: poltre
Entrades: 697
Membre des de: dl. març 09, 2009 9:30 am

EntradaAutor: Cris20 » dv. jul. 20, 2012 9:22 am

Bon dia noies!!

Ja veig que la setmana que bé hi han algunes que ens donaran noticies!!! Espero que seran totes bones!

Peuta, jo faig com tu...sempre penso que el cicle que vé no em faré test ni rés pq al final sempre acaba venint la regla poc desprès del test i sempre hem sap super greu...i al final no tinc la volutat d'esperar...
Aquest cicle però, serà différent perquè estem de vacances aixi q no podré fer beta i pel test espero que trobaré la força de volutat de no fer-ho "de seguida"...

Granota, sort peel dijous!!! Com et trobes de moment? :ok:

A les que esteu "descansant", espero que podreu agafar moltissimes forces i tornar a començar amb molts anims i molta energia positiva.
Gigita, Mima, Bira, anims!!! :-()-)

Gaura, doncs jo ho porto com tu...em costa moltissim esperar...
Per sort el dimarts que vé marxem de vacances i mentres tant entre la feina, la preparació de les maletes i tot i tot tinc un munt de coses que pensar i sembla que d'aquesta manera, amb la ment ocupada, em costi menys.
De totes maneres, no noto rés especial...els primers dies notava com unes punxadetes i una mica de dolor però ara ja no noto rés de rés...aixi que segurament no ha funcionat... de totes maneres, intento mantindre la ment positiva per si un cas això de ser positiva té algun "impacte" :ok:

Fiona, entenc perfectament el que dius... jo casi que ja visc amb la "por" constant que algú ens anunci el seu embaraç perquè sé que, cada vegada que passa, la meva cara és un panorama... em quedo paralitzada i tot... no em surten ni les paraules... semblo tonta :ufs:
Espero que aviat ens tocarà a nosaltres i que podrem anunciar la bona noticia bén aviat!!! :ok:

Si m'he deixat algú ho sento noies!
Molta sort a totes i molts anims... va que ja som divendres i aviat arriva el cap de setmana!!!
:-()-)
Imatge
1IA-, 2IA-, 3IA-, ... 4IA+!
Imatge
granota2012

EntradaAutor: granota2012 » dv. jul. 20, 2012 5:35 pm

Hola noies,

Cris20, em trobo bé, res especial a part de mal als pits insoportable de la medicació i algunes dies punxades als ovaris. Estic prenent Utrogestan 2 al dia. De fet, no tinc gaires esperances...buffff. Jo ara estic de vacances i encara hi penso més amb el tema. els dies costen de passar...

Hem de tenir paciència...ummm

Sort a les betaesperants. ÀNIMS A TOTES. UNA FORTA ABRAÇADA.
peueta

EntradaAutor: peueta » dg. jul. 22, 2012 8:38 am

bon dia!
ja sé que és molt aviat i que és diumenge i k vaig dir que esperaria fins a la setmana k ve, però kuan m'he aixecat a fer un pipi no he pogut aguantar la tentació i m'he fet el test i ha sortit que estic embarassada!!!!!!. No pensava que aquesta opció existis per a mi, ja que despres de tant de temps ja m'he fet tants tests i sempre negatius que...

estic molt i molt feliç ja que ja portavem practicament 2 anys buscant però per altra banda ara comprenc el k diuen altres noies kuan es queden embarassades que patim de que tot estigui i vagi bé.

bé, suposo k fins a la 1a visita haurem de tenir paciencia i el meu gine fins el 20 d'agost no torna pk està de vacances.
Imatge
zoui81
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2095
Membre des de: dt. nov. 08, 2011 9:32 pm
Ubicació: Vallès Oriental

EntradaAutor: zoui81 » dg. jul. 22, 2012 10:14 am

FELICITATS P :-)(-: E :-)(-: U :-)(-: E :-)(-: T :-)(-: A!!!!!!!!

Era la teva 2a IA oi???? m'encanta veure com canteu els vostres positius!!!! m'ajuda a pensar que el meu ja està molt apropet! i que com dius tu es pot aconseguir tot i haver vist moltíssims TEs negatius! Ara a disfrutar-ho i a pensar que tot anirà bé! jo tinc programada la meva 1a IA pel setembre!!!! quan em vingui la warri, aixxx quines ganes que en tinc!!!!!! :b-))) :b-))) :b-)))

MOLTA SORT A TOTES LES ALTRES BETAESPERANTS!!! Fiona, Gaura, Cris i Granota!!!!

Morty com vas reina? em sap greu aquesta 1a IA fallida :ufs: , molts ànims! tornareu a fer una 2a? va que ens hi hem de quedar juntes!!! super ex compi boss de febrer!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Pacte Naral- Zoui :-()) * PACTE TAURUS Nime :-()), Ariadniita27 :-()), Lexi, Zoui81 :-()) PACTE IA's DE TARDOR : Giss,Morty,Zoui81 :-()) ,Petitprincep79 :-()) ,Mimi82 3IAs + 1 FIV:2 transfers: 28/10 ++ 16/10/14: Sou :cnena: :cnen:
Imatge
granota2012

EntradaAutor: granota2012 » dg. jul. 22, 2012 2:25 pm

Holaaa,

PEUETA, MOLTÍSSIMES FELICITATS, BÉ UN POSITIU MÉS, GUAPA! M'alegro molt per tú. Has notat algun canvi durant la betaespera? ja ens diràs, aunque cada una de nosaltres es un món.
Ara cuida't molt i que et cuidin.

zoui81, gràcies per desitjar-me sort, la necessitem totes, em toca TE dijous però igual espero algun dia més. I a tú ja et queda poc per comerçar el procés, el Setembre està aquí mateix.

Una abraçada a totes i sort.
MONTY
Entrades: 260
Membre des de: ds. nov. 26, 2011 5:57 pm

EntradaAutor: MONTY » dg. jul. 22, 2012 5:37 pm

...
MONTY l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 18, 2012 11:53 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Lluna29
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dt. abr. 24, 2012 7:19 pm

EntradaAutor: Lluna29 » dg. jul. 22, 2012 7:42 pm

Moltes felicitats Peueta!!!!
T'entenc perfectament, jo estic cagadeta,però intento pensar en positiu. Fins dilluns que ve no tinc la primera eco, aixi que a esperar que tot estigui be.

Molta sort guapa!! I molta sort a totes les betaesperants!!!
peueta

EntradaAutor: peueta » dl. jul. 23, 2012 8:03 am

MOLTISSIMES GRÀCIES a totes per les vostres felicitacions i per haver-me fet costat i recolzar-me.

Monty, si que me'n recordo de tu, a més les dues a la 2a IA,eh?
Lluna29, ja ens explikaras com ha anat la visita al gine.
granota, tu seràs la propera i em seguiras cap a "estic embarassada"
zoui81, moltissima sort per al setembre.

i a totes les demés, moltissima sort. ah, i no penso desapareixer d'akest post,eh?
Imatge
tisca
Entrades: 259
Membre des de: dj. nov. 06, 2008 8:51 am

EntradaAutor: tisca » dl. jul. 23, 2012 8:49 am

MOLTES FELICITATS PEUETA!!!!!

molta sort a la resta que esteu a l'espera!!!!
Imatge
Gaura

EntradaAutor: Gaura » dl. jul. 23, 2012 7:41 pm

MOOOOLTES FELICITAAATS PEUETAAAA!!!!

Ai! Volia estar uns dies sense mirar el post per no pensar gaire en aquesta superllargabetaespera però sort que l'he mirat! Ai Peueta! Quina ilusió!!! El teu positiu fa que nosaltres veiem el nostre més pròxim! Hem esperat molt de temps per arrivar fins aquí i, un cop començat el tractament, això ja està fet! Vingaaa noieees!!! K l'any que bé totes serem mameees!!!
bira
Entrades: 107
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 5:53 pm

EntradaAutor: bira » dt. jul. 24, 2012 9:40 am

MOLTES FELICITATS PEUETA!!!
Disfruta-ho molt! un petonas per totes.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants