Llistat RA
- picdeladona
- :: poltre

- Entrades: 660
- Membre des de: dt. gen. 26, 2010 7:19 am
Re: Llistat RA
Nell… Moltes motes felicitats!!
No saps quina il•lusió em fa que ja tingueu al vostre Marc amb vosaltres !!!
Ostres, sembla irreal oi? Estupendo que el part t'anés tant bé i amb el tema lactancia no et preocupis. Jo ho vaig pasar FATAL perque per diverses raons també vaig haber de donar bibe però vam aconseguir fer una lactància mixta que fins a dia d'avui encara mantenim (aquest diumenge el meu petitó ja farà 6 mesos). (Si vas a algún grup de suport a la lactància et podràn ajudar)
Mica en mica moltes de les antigues companyes heu aconseguit el somni pel que tant vam lluitar. Encara em queda alguna compi que estic segura que d'una manera o una altra també ho aconseguirà. A les que actualment esteu en tractament i acabeu de començar dir-vos que sí, és cert que no és un camí fácil, però amb perseverança i acceptant el camí tot arriba!!
Ànims, ànims i molts ànims a totes les lluitadores immerses en el món de la RA
Carbasseta ja sabem sexe?
Mara17 com van els sexy-mesos?
Una forta abraçada a totes. Avui sobretot a la nostra Nell

No saps quina il•lusió em fa que ja tingueu al vostre Marc amb vosaltres !!!
Ostres, sembla irreal oi? Estupendo que el part t'anés tant bé i amb el tema lactancia no et preocupis. Jo ho vaig pasar FATAL perque per diverses raons també vaig haber de donar bibe però vam aconseguir fer una lactància mixta que fins a dia d'avui encara mantenim (aquest diumenge el meu petitó ja farà 6 mesos). (Si vas a algún grup de suport a la lactància et podràn ajudar)Mica en mica moltes de les antigues companyes heu aconseguit el somni pel que tant vam lluitar. Encara em queda alguna compi que estic segura que d'una manera o una altra també ho aconseguirà. A les que actualment esteu en tractament i acabeu de començar dir-vos que sí, és cert que no és un camí fácil, però amb perseverança i acceptant el camí tot arriba!!
Ànims, ànims i molts ànims a totes les lluitadores immerses en el món de la RA
Carbasseta ja sabem sexe?
Mara17 com van els sexy-mesos?
Una forta abraçada a totes. Avui sobretot a la nostra Nell

- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
NELL!!!!!!!!!!!!
Moltissimes feçicitaaaaaaaaaaaaaats!!!!!!!!
El marc estava moltbe a la panxolina, pero quan ha decidit sortir ho ha fet rapid! Enhorabona!!!volem cronica!!
I amb la lactancia molts anims i paciebcia! No se si ja hi vas, pero si pots apropar-te a un grup de suport etpot anar be per sentir-te recolzada i trobar truquets per anar fent. A vwure sipodeu anar eliminant suplements poc a poquet.
Una araçada gegamt i a gaudir d aquest petit!
Perdo per les faltes q estic amb la tablet!
Moltissimes feçicitaaaaaaaaaaaaaats!!!!!!!!
El marc estava moltbe a la panxolina, pero quan ha decidit sortir ho ha fet rapid! Enhorabona!!!volem cronica!!
I amb la lactancia molts anims i paciebcia! No se si ja hi vas, pero si pots apropar-te a un grup de suport etpot anar be per sentir-te recolzada i trobar truquets per anar fent. A vwure sipodeu anar eliminant suplements poc a poquet.
Una araçada gegamt i a gaudir d aquest petit!
Perdo per les faltes q estic amb la tablet!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/

Moltes felicitats Nell!!! A gaudir del petitó!!
27 de Febrer 2011: la Rita arriba al món!!
Esperem una germaneta!!!
Esperem una germaneta!!!
Nell! Enhorabona!!! Gaudeix-ho molt!
Van passant, Karma, van passant... Però per sort és una cerca totalment diferent de la primera.
karma ha escrit:Mara17 com van els sexy-mesos?
Van passant, Karma, van passant... Però per sort és una cerca totalment diferent de la primera.
- carbasseta

- Contacta:
Ei! Q no us vaig dir! Sí!ja tenim sexe, és una Tanit!!!
Nell,com va aquesta lactancia?com diu la karma la mixta també és possible!
Mara!sort q és molt diferent,oi?! Si més no, a gaudir de la teva parella, q amb dos ho deveu haver de programar, gairebé!:-D
Com diu la karma,és un procés molt dur, q desgasta molt, però tard o d'hora trobem el camí. Molts ànims a totes les lluitadores!
Karma,judita!:hola
Nell,com va aquesta lactancia?com diu la karma la mixta també és possible!
Mara!sort q és molt diferent,oi?! Si més no, a gaudir de la teva parella, q amb dos ho deveu haver de programar, gairebé!:-D
Com diu la karma,és un procés molt dur, q desgasta molt, però tard o d'hora trobem el camí. Molts ànims a totes les lluitadores!
Karma,judita!:hola
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia

- picdeladona

Carbasseta saps que Tanit és un dels noms de nena que més m'agraden? De fet amb el meu home vam estar a Eivissa fa anys i vam volguer anar a visitar la cova de la deessa Tanit ja que és la deessa de la fertilitat.. entre d'altres coses. I sempre deiem que si teniem una nena potser li posariem Tanit..jejj..
Mara17 suposo que la cerca ara deu resultar molt diferent. De vegades quan penso en cas d'anar per un segon fill em fa "por" tornar a tenir els sentiments tant frustants durant el temps de cerca.. però pel que dieu la vivència és totalment diferent. Que hi hagi sort!
Nell, com vas? Com portes la lactància? I el dormir què tal?
Jo nenes encara en un núvol de felicitat. Són ja 6 mesos i cada cop estic més boja pel meu fill. És AMOR amb totes les lletres

Mara17 suposo que la cerca ara deu resultar molt diferent. De vegades quan penso en cas d'anar per un segon fill em fa "por" tornar a tenir els sentiments tant frustants durant el temps de cerca.. però pel que dieu la vivència és totalment diferent. Que hi hagi sort!
Nell, com vas? Com portes la lactància? I el dormir què tal?
Jo nenes encara en un núvol de felicitat. Són ja 6 mesos i cada cop estic més boja pel meu fill. És AMOR amb totes les lletres

- Gaia_girona
- :: formigueta

- Entrades: 97
- Membre des de: dj. març 13, 2014 2:46 pm
ains, tant de bo jo també ho aconsegueixi aviat, però no em faig gaires il.lusions. Dilluns vaig fer la beta i per segona vegada...negatiu. Ara un mes de Kit kat i al setembre a per la 3a IA. Si no surt bé, ja em faré a la idea que no podré tornar a ser mare altre cop...
Alguna de vosaltres va aconseguir quedar-se embarassada amb IAC tenint una trompa obstruida? Si amb la medicació només s'estimula un folícul, també us van fer la IAC amb un únic folícul?
Estaré a l'aguait de les vostres experiències.
Salut a totes :)
Alguna de vosaltres va aconseguir quedar-se embarassada amb IAC tenint una trompa obstruida? Si amb la medicació només s'estimula un folícul, també us van fer la IAC amb un únic folícul?
Estaré a l'aguait de les vostres experiències.
Salut a totes :)
Nen nascut al 2011 (natural)
Baixa reserva ovàrica/trompa obstruïda
2014: 4 IAC sense èxit
2015: vàries estimulacions sense gaire èxit
6-10-15: punció (1 embrió i fecunda)
No transfer (proges alta)
Desembre: stop transfer (istmosi)
18/12: intervenció istmocele
18/2: transfer
2/3: beta ++++
Autora de https://mamasalbordedeunataquedebesos.wordpress.com/
Baixa reserva ovàrica/trompa obstruïda
2014: 4 IAC sense èxit
2015: vàries estimulacions sense gaire èxit
6-10-15: punció (1 embrió i fecunda)
No transfer (proges alta)
Desembre: stop transfer (istmosi)
18/12: intervenció istmocele
18/2: transfer
2/3: beta ++++
Autora de https://mamasalbordedeunataquedebesos.wordpress.com/
- carbasseta

- Contacta:
Quina gràcia karma! Ja saps, si teniu una nena ja teniu nom. Nosaltres no sabíem d'on venia i quan vam saber q era deesa de la fertilitat ens vam fer un tip de riure. I com molta gent no sap q és per fiv els comentaris tenen la seva gràcia.
Respecte a la cerca d'un altre peque crec q el kit de la qüestió és q saps q pots ser mare d'una manera o una altra. Aquest dubte tan perturbador ja no el tens.Tot i aaixí, entenc les pors perquè jo també en vaig tenir moltes, per això vam esperar una mica, perquè jo no ho acabava de veure clar. Ara estic contenta haver esperat perquè veig q l'aina encara em necessita i si aquest estiu ja hagués tingut la Tanit seria més dur del q ho serà l'any q ve, q l'aina ja entendrà més coses i es sabrà expressar més bé.
Gaia,molts ànims! En iac no et puc ajudar perquè nosaltres vam haver d anar a fiv i amb la segona hi hem anat directament. Però espero q tinguis molta sort.
Respecte a la cerca d'un altre peque crec q el kit de la qüestió és q saps q pots ser mare d'una manera o una altra. Aquest dubte tan perturbador ja no el tens.Tot i aaixí, entenc les pors perquè jo també en vaig tenir moltes, per això vam esperar una mica, perquè jo no ho acabava de veure clar. Ara estic contenta haver esperat perquè veig q l'aina encara em necessita i si aquest estiu ja hagués tingut la Tanit seria més dur del q ho serà l'any q ve, q l'aina ja entendrà més coses i es sabrà expressar més bé.
Gaia,molts ànims! En iac no et puc ajudar perquè nosaltres vam haver d anar a fiv i amb la segona hi hem anat directament. Però espero q tinguis molta sort.

Nell moltes felicitats en molt retras! Disfruta molt de l'experiencia! Aran ja ha fet 5 mesos i mig i segueix amb la lactancia i cereals i fruita ja!!! Estem encantats!!!!
Ànims a les que esteu e.n procés i molta energia a les futures mames!!
Ànims a les que esteu e.n procés i molta energia a les futures mames!!
Hola Noies,
Fa molt i molt temps que no entro SP.
Us volia donar una bona notícia per part meva....
Estic Embarassada d 9 setmanes son bessons!!!!
Encara estic que no m' ho crec, és una alegria continguda.... Després d tan temps... D moment som molt prudents, pq he tingut alguna pèrdua i estic en repòs ... Fins la setmana 12 no ho direm a la gent excepte als pares i germans.
Una abraçada!!!
Fa molt i molt temps que no entro SP.
Us volia donar una bona notícia per part meva....
Estic Embarassada d 9 setmanes son bessons!!!!
Encara estic que no m' ho crec, és una alegria continguda.... Després d tan temps... D moment som molt prudents, pq he tingut alguna pèrdua i estic en repòs ... Fins la setmana 12 no ho direm a la gent excepte als pares i germans.
Una abraçada!!!
Kora l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 27, 2014 8:54 am, en total s’ha editat 2 vegades.
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
Ostres, Kora!!! Emoció al màxim!!!! Quina passada!!! M'alegro tant de llegir-te!!! Bufffffffffffff!!!!!
T'envio totes les bones vibracions del món!!!

T'envio totes les bones vibracions del món!!!

Kora!! Enhorabona!!! Quina alegria!!
Moltíssima sort guapa!!!
Moltíssima sort guapa!!!
smile! ;)
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
- picdeladona

Koooraaaaaa felicitats!
Noies no us podeu imaginar lo feliç que estic per la Kora. Són tants anys que hem estat lluitant, consultant dubtes, plorant virtualment pels nostres negatius, pels mils entrebancs per poder ser mare.. que ara estic immensament feliç de veure com una megalluitadora està embarassada i de dos !! uauuuu
Kora la nostra "jefa", qui va inaugurar aquest post, qui sempre donava consells i ànims. Has estat desaparescuda del SP perquè era necessari i ara veure que publiques en aquest post tant estimat el teu positiu és un goig!!
A les que esteu en camí i participeu ja en altres posts més recents tant sols dir-vos que lluitar val la pena. Es poden trigar mesos, i fins i tot diversos anys en aconseguir-ho però us puc ben asegurar que l'exemple del camí de Kora, el meu, la Nell ... i moltes altres companyes no ha estat gens fàcil.. però ho hem aconseguit
Una forta abraçada a totes
Noies no us podeu imaginar lo feliç que estic per la Kora. Són tants anys que hem estat lluitant, consultant dubtes, plorant virtualment pels nostres negatius, pels mils entrebancs per poder ser mare.. que ara estic immensament feliç de veure com una megalluitadora està embarassada i de dos !! uauuuu
Kora la nostra "jefa", qui va inaugurar aquest post, qui sempre donava consells i ànims. Has estat desaparescuda del SP perquè era necessari i ara veure que publiques en aquest post tant estimat el teu positiu és un goig!!
A les que esteu en camí i participeu ja en altres posts més recents tant sols dir-vos que lluitar val la pena. Es poden trigar mesos, i fins i tot diversos anys en aconseguir-ho però us puc ben asegurar que l'exemple del camí de Kora, el meu, la Nell ... i moltes altres companyes no ha estat gens fàcil.. però ho hem aconseguit
Una forta abraçada a totes

- Esperançada
- :: tigre

- Entrades: 742
- Membre des de: dl. nov. 22, 2010 4:58 pm
KORA........quina il.lusió....em surten les llàgrimes i tot.
A més a més bessonets........ara a gaudir del moment.I ja veuràs que tot els moments tants dificils que heu passat s'obliden.
Ara a cuidar-te molt
A més a més bessonets........ara a gaudir del moment.I ja veuràs que tot els moments tants dificils que heu passat s'obliden.
Ara a cuidar-te molt
- Esperançada
- :: tigre

- Entrades: 742
- Membre des de: dl. nov. 22, 2010 4:58 pm
Jo també porto notícies! M'he quedat embarassada de manera natural just abans de donar les proves per iniciar un nou tractament!
És d'aquelles coses que sempre sents que passen als altres però que creus que mai et passarà... Encara em costa de fer-me a la idea que tot hagi anat així!!!! Que segueixin les bones notícies!

És d'aquelles coses que sempre sents que passen als altres però que creus que mai et passarà... Encara em costa de fer-me a la idea que tot hagi anat així!!!! Que segueixin les bones notícies!

Moltes Felicitats Kora!!!
Ets una lluitadora i com a tal ho has aconseguit!!! Me n'alegro moltíssim per vosaltres.
Mara, ja t'ho vaig dir en un altre post, però m'encanta repetir: Moltissimes Felicitats!!!
Jo també porto notícies, m'he tornat a quedar
de forma natural
ara estic d'11 setmanes. La cara del gine en dir-li que estava
va ser tot un poema
(ja que ell va ser qui em va portar la primera FIV).
Ets una lluitadora i com a tal ho has aconseguit!!! Me n'alegro moltíssim per vosaltres.Mara, ja t'ho vaig dir en un altre post, però m'encanta repetir: Moltissimes Felicitats!!!
Jo també porto notícies, m'he tornat a quedar
de forma natural
ara estic d'11 setmanes. La cara del gine en dir-li que estava
va ser tot un poema
(ja que ell va ser qui em va portar la primera FIV).SOM UNA NACIÓ, NOSALTRES DECIDIM!!!!!!
VULL VOTAR JA!!!!!
El post de la BLANCA i de l'ARNAU: viewtopic.php?f=50&t=13826
VULL VOTAR JA!!!!!
El post de la BLANCA i de l'ARNAU: viewtopic.php?f=50&t=13826
Hola noies,
Entro per felicitar-vos per la triada.
KORA, MARA I ZURIA
Jo us llegia i no m' atrevia a escriure. Ara després del positiu de la Kora veig o crec q un dia també o conseguire. D' una manera o una altra. Fa 7 anys que busco ser mare, despres de 5 fiv i 1 ovo. Espeto agagar forces per seguir endavant i conseguir el positiu
Felicitats i petons per totes

Entro per felicitar-vos per la triada.
KORA, MARA I ZURIA
Jo us llegia i no m' atrevia a escriure. Ara després del positiu de la Kora veig o crec q un dia també o conseguire. D' una manera o una altra. Fa 7 anys que busco ser mare, despres de 5 fiv i 1 ovo. Espeto agagar forces per seguir endavant i conseguir el positiu
Felicitats i petons per totes

- carbasseta

- Contacta:
Nenes, nenes, nenes!!!!!!!! Però quina il·lusió!!!!!! Feia mil que no entrava al SP i he vingut directa a veure si hi havia alguna notícia, però és que la sorpresa és immensa!!!!!! No tinc ni paraules per descriure lo contenta i emocionada que estic!!!!!!
KORA!!!!!!!!! Sóc molt feliç per tu!!!!! Ho has aconseguit!!!!! Semblava que no arribaria mai, però ha arribat!!!!!
MARA!!!!!!! Ja et vaig dir que podia passar!!!!!! Per què sempre els hi ha de passar a les demés i a nosaltres res?! Doncs aquest cop no ha estat així!!! Me n'alegro moltíssim per tu!!!
ZURIA!!! Que bé!!!! Tu igual, els miracles existeixen i vosaltres ens ho aneu demostrant!!!!
Les que seguiu lluitant, ja ho veieu, no perdeu mai l'esperança!
Una abraçada per totes!!!
KORA!!!!!!!!! Sóc molt feliç per tu!!!!! Ho has aconseguit!!!!! Semblava que no arribaria mai, però ha arribat!!!!!
MARA!!!!!!! Ja et vaig dir que podia passar!!!!!! Per què sempre els hi ha de passar a les demés i a nosaltres res?! Doncs aquest cop no ha estat així!!! Me n'alegro moltíssim per tu!!!
ZURIA!!! Que bé!!!! Tu igual, els miracles existeixen i vosaltres ens ho aneu demostrant!!!!
Les que seguiu lluitant, ja ho veieu, no perdeu mai l'esperança!
Una abraçada per totes!!!

- picdeladona

Mara17.. veig que ja ho has fet "oficial"!!! jejj... Moltes i moltes felicitats
Zuria, quina sorpresa tú també..jjj!! Si ens ho haguéssin dit anys enrere haguéssim pensat que era impossible, impossible..
Enhorabona a totes
Carbasseta tú com estàs? Potser et deu quedar ben poquet oi?
Zuria, quina sorpresa tú també..jjj!! Si ens ho haguéssin dit anys enrere haguéssim pensat que era impossible, impossible..
Enhorabona a totes
Carbasseta tú com estàs? Potser et deu quedar ben poquet oi?

Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |