Llistat RA
- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
Re: Llistat RA
Doncs si! Apuntet,apuntet!!! Estic de 38 setmanes!!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/

Hola maques!!
Ostres, aixina sí que dona gust entrar a aquest post!!
Quantes noticies bones, i totes a l'hora!! Ens feia molta falta algo aixi!!
Enhorabona a les tres!!
Lleida guapa, ja voràs que ho aconsegueixes!!
A la resta, molts, molts petons!!
Ostres, aixina sí que dona gust entrar a aquest post!!
Quantes noticies bones, i totes a l'hora!! Ens feia molta falta algo aixi!!
Enhorabona a les tres!!
Lleida guapa, ja voràs que ho aconsegueixes!!
A la resta, molts, molts petons!!
- carbasseta

- Contacta:
Hola boniques! Entrada ràpida per informar- vos q diumenge a la tarda va néixer la Tanit en un part curt i intens però fantàstic! Quan pugui,més detalls!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia

Ohhhhhhh!!!
Carbasseta moltes felicitats!!!!!!!!
Benvinguda Tanit! Quin nom més bonic!
Carbasseta moltes felicitats!!!!!!!!
Benvinguda Tanit! Quin nom més bonic!
- Gaia_girona
- :: formigueta

- Entrades: 97
- Membre des de: dj. març 13, 2014 2:46 pm
Moltes felicitats a les noves embarassades i a Carbasseta!!
Quina il.lusió! enhorabona!!
Jo fa uns dies m'he fet la tercera IAC i demà em faré la beta. Però crec que tampoc hauré tingut sort perquè avui ja tinc dolors de regla...en fi... Després dels meus dos primers intents vaig haver de fer tres mesos de descans perquè vaig passar la tos ferina. Tot són entrebancs, però tot i així, si aquesta surt malament probaré la 4a IAC...i sinó...com que ja tinc al meu petit de 3 anys doncs ja no m'ho agafo tant malament.
Una abraçada a totes i us continuaré seguint...
Quina il.lusió! enhorabona!!
Jo fa uns dies m'he fet la tercera IAC i demà em faré la beta. Però crec que tampoc hauré tingut sort perquè avui ja tinc dolors de regla...en fi... Després dels meus dos primers intents vaig haver de fer tres mesos de descans perquè vaig passar la tos ferina. Tot són entrebancs, però tot i així, si aquesta surt malament probaré la 4a IAC...i sinó...com que ja tinc al meu petit de 3 anys doncs ja no m'ho agafo tant malament.
Una abraçada a totes i us continuaré seguint...
Nen nascut al 2011 (natural)
Baixa reserva ovàrica/trompa obstruïda
2014: 4 IAC sense èxit
2015: vàries estimulacions sense gaire èxit
6-10-15: punció (1 embrió i fecunda)
No transfer (proges alta)
Desembre: stop transfer (istmosi)
18/12: intervenció istmocele
18/2: transfer
2/3: beta ++++
Autora de https://mamasalbordedeunataquedebesos.wordpress.com/
Baixa reserva ovàrica/trompa obstruïda
2014: 4 IAC sense èxit
2015: vàries estimulacions sense gaire èxit
6-10-15: punció (1 embrió i fecunda)
No transfer (proges alta)
Desembre: stop transfer (istmosi)
18/12: intervenció istmocele
18/2: transfer
2/3: beta ++++
Autora de https://mamasalbordedeunataquedebesos.wordpress.com/
KORA!!!!! Enhorabona i benvinguda al mon dels bessons
Lleida13, molts anims!!! som unes quantes q ens ha costat moltissim, segueix lluitant pel teu somni i ho aconseguiras.
Kora, Karma, carbasseta, clareta, mara, i algu q em deixo... Una megaabraçada virtual
Lleida13, molts anims!!! som unes quantes q ens ha costat moltissim, segueix lluitant pel teu somni i ho aconseguiras.
Kora, Karma, carbasseta, clareta, mara, i algu q em deixo... Una megaabraçada virtual
- picdeladona
- :: poltre

- Entrades: 660
- Membre des de: dt. gen. 26, 2010 7:19 am
Carbasseta moltes felicitats!!!!! ..i tant que estàves a punt..jj..Benvinguda al món Tanit!!.
..i l'Aina com està? Flipant amb la germaneta?
Enhorabona i ja ens faràs cinc cèntims quan puguis. Petonarros
Mara17 com vas? De quan estàs ja?
Clareta quan de temps..em recordo de tú..vam compartir alguna betaespera juntes..quina lluita més farragosa però el premi ben s'ho val!
Una abraçada ben forta a totes
..i l'Aina com està? Flipant amb la germaneta?
Enhorabona i ja ens faràs cinc cèntims quan puguis. Petonarros
Mara17 com vas? De quan estàs ja?
Clareta quan de temps..em recordo de tú..vam compartir alguna betaespera juntes..quina lluita més farragosa però el premi ben s'ho val!
Una abraçada ben forta a totes
Noies fa molts dies que volia entrar i no he pogut. ..
És un goig tornar a aquest post i llegir notícies tan felices. Quan estava a la travessia del desert, pensant q potser msi podria ser mare, m'ajudava llegir entrades antigues i veure que, per molt difícil que fos la situació q explicaven, a la signatura gairebé sempre hi havia una data del positiu i el nom del nadó (o nadons). I això passa ara mateix en aquest post.
Kora, sóc immensament feliç de saber que aviat tindràs els seus fills als braços com jo ara tinc al meu. T'ho mereixes moltíssim.
També volia donar l'enhorabona a la Carbasseta i saludar la Palme, la Clareta i tsntes altres q vam compartir aquesta cursa d'obstacles.
Un petó grandiós! !
Ei! Edito x afegir l'enhorabona a la Mara i a la Zuria!!! Que guai nenes!! És que estic des del mòbil i jo havia vust la pàgina anterior....
Nell
És un goig tornar a aquest post i llegir notícies tan felices. Quan estava a la travessia del desert, pensant q potser msi podria ser mare, m'ajudava llegir entrades antigues i veure que, per molt difícil que fos la situació q explicaven, a la signatura gairebé sempre hi havia una data del positiu i el nom del nadó (o nadons). I això passa ara mateix en aquest post.
Kora, sóc immensament feliç de saber que aviat tindràs els seus fills als braços com jo ara tinc al meu. T'ho mereixes moltíssim.
També volia donar l'enhorabona a la Carbasseta i saludar la Palme, la Clareta i tsntes altres q vam compartir aquesta cursa d'obstacles.
Un petó grandiós! !
Ei! Edito x afegir l'enhorabona a la Mara i a la Zuria!!! Que guai nenes!! És que estic des del mòbil i jo havia vust la pàgina anterior....
Nell
07-11-13: TE+ (5a FIV+DGP)
Ets un petit miracle
Benvingut amor meu!!!
Ets un petit miracle

Benvingut amor meu!!!
Feia una eternitat que no entrava en aquest post, i ara he vist un munt de bones noticies! Felicitats a totes nenes! en especial Enhorabona a la Kora, qui em va donar la bevinguda a aquest post i ara per fi despres de tanta lluita faras el teu somni realitat! Gaudeix i atressora cada segon. T'ho has guanyat!
Carbasseta, enhorabona per aquesta petita Tanit
Mara, quina maravella!! embarás natural despres de toooot el que vau passar per tenir els bessons, buff... se'm possen els pels de punta. Zuria, más de lo mismo... de veritat que el cos humá es ben un misteri....
mireu el meu, cinc anys intentant quedar-me embarassada i quan ho aconsegueixo, se'n va com ha vingut....
suposo, espero, desitjo que algun dia també es fará realitat el meu somni... i el de la Lleida, i el de totes les que contiuem en aquesta lluita. no ens queda altra..keep calm and carry on...
Petonets guapes
Carbasseta, enhorabona per aquesta petita Tanit
Mara, quina maravella!! embarás natural despres de toooot el que vau passar per tenir els bessons, buff... se'm possen els pels de punta. Zuria, más de lo mismo... de veritat que el cos humá es ben un misteri....
mireu el meu, cinc anys intentant quedar-me embarassada i quan ho aconsegueixo, se'n va com ha vingut....
suposo, espero, desitjo que algun dia també es fará realitat el meu somni... i el de la Lleida, i el de totes les que contiuem en aquesta lluita. no ens queda altra..keep calm and carry on...Petonets guapes

- petitaemma
- :: girafa

- Entrades: 2229
- Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm
Wala! feia mesos que no entrava i súper positius!!!
Moltes felicitats, noies! sobretot la Kora!
Les meves 4 anyets, 5 al març!
Treballant molt amb l'Abril, que tot i que parla molt poc, ho intenta i és molt treballadora
I l'Ariadna, té moments encantadors i moments grrrrrr, jeje.
Moltes felicitats, noies! sobretot la Kora!
Les meves 4 anyets, 5 al març!
Treballant molt amb l'Abril, que tot i que parla molt poc, ho intenta i és molt treballadora
I l'Ariadna, té moments encantadors i moments grrrrrr, jeje.

L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Bon dia nenesss!!!
Primer de tot vull felicitar a la Kora! Quina ilusió m'ha fet llegir el teu doble positiu!!!!! Estic molt feliç!!!
També felicitar a la Zuria i a la Mara per les seves panxus
Carbasseta felicitats per la Tanit!
Nell, com va amb el petit???
Per la meva part, el passat mes de desembre vaig tenir al meu segon fill, l'Aleix!!!
Tot va anar genial i ara amb una mica més de feina, ja que el Marc que te tres anyets demana més atenció per part nostre... però molt feliços!!!
Us desitjo a totes molta sort, a veure si puc entrar més sovint i espero que cada cop hi hagi més bones noticies!!!
Una forta abraçada a totes i en especial a la Kora, Palme, Nell, Karma... al final la cinta a fet el seu efecte i per fi totes hem aconseguit al nostre petit/a!!!
Petonets a totes!!!
Primer de tot vull felicitar a la Kora! Quina ilusió m'ha fet llegir el teu doble positiu!!!!! Estic molt feliç!!!
També felicitar a la Zuria i a la Mara per les seves panxus
Carbasseta felicitats per la Tanit!
Nell, com va amb el petit???
Per la meva part, el passat mes de desembre vaig tenir al meu segon fill, l'Aleix!!!
Tot va anar genial i ara amb una mica més de feina, ja que el Marc que te tres anyets demana més atenció per part nostre... però molt feliços!!!
Us desitjo a totes molta sort, a veure si puc entrar més sovint i espero que cada cop hi hagi més bones noticies!!!
Una forta abraçada a totes i en especial a la Kora, Palme, Nell, Karma... al final la cinta a fet el seu efecte i per fi totes hem aconseguit al nostre petit/a!!!
Petonets a totes!!!

Eii!!!! Anna, Enhorabona!!!!
Fa molts dies que no entro per aqui, tinc poc temps per llegir i el whatsapp es tant inmediat....
Un petonas a totes!!!
Fa molts dies que no entro per aqui, tinc poc temps per llegir i el whatsapp es tant inmediat....
Un petonas a totes!!!
- picdeladona

Hola Anna!! Moltes i moltes felicitats!!
Quina ilu llegir-te i saber que tornes a ser mare!! Benvingut Aleix!!
Qui ens ho anava a dir oi fa uns anys? Encara recordo quan ens vas enviar la cinta...eren moments molt durs per totes i el teu gest va ser molt maco.
En Quim ja té 14 mesos i què haig de dir-vos.. que encara el miro i no m'ho crec. És una passada veure com creixen i compartir els descobriments que van fent dia a dia.
Espero que totes estigueu molt bé i si de tant en tant entreu a explicar-nos com aneu per mi és una alegria saber de vosaltres.
Tic-tac, tic-tac, tic-tac... ara esperant a la nostra Koreta que aviaaat ens ha de donar bones noticies..jejj
Una forta abraçada
Quina ilu llegir-te i saber que tornes a ser mare!! Benvingut Aleix!!
Qui ens ho anava a dir oi fa uns anys? Encara recordo quan ens vas enviar la cinta...eren moments molt durs per totes i el teu gest va ser molt maco.
En Quim ja té 14 mesos i què haig de dir-vos.. que encara el miro i no m'ho crec. És una passada veure com creixen i compartir els descobriments que van fent dia a dia.
Espero que totes estigueu molt bé i si de tant en tant entreu a explicar-nos com aneu per mi és una alegria saber de vosaltres.
Tic-tac, tic-tac, tic-tac... ara esperant a la nostra Koreta que aviaaat ens ha de donar bones noticies..jejj
Una forta abraçada

Hola noies,
A finals d maig van néixer els meus petits Arlet i Biel, per fi ho he aconseguit!! Després d 9 anys i amb un procés d'adopció en marxa..... I Molta Perseverància!!! Ha costat sang i llàgrimes, però han arribat els meus petits!!!
A finals d maig van néixer els meus petits Arlet i Biel, per fi ho he aconseguit!! Després d 9 anys i amb un procés d'adopció en marxa..... I Molta Perseverància!!! Ha costat sang i llàgrimes, però han arribat els meus petits!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
- violeta lila
- :: formigueta

- Entrades: 80
- Membre des de: dt. set. 01, 2009 6:38 pm
Entro un moment per a felicitar des del fons del meu cor a la Kora!
T'he tingut al cap durant tots aquests anys, moltes vegades m'he preguntat què hauria estat de tu. Moltes vegades he pensat anant en cotxe o fent qualsevol cosa que t'escriuria però un cop a casa el temps ha estat inexistent. Fa segles que no entrava al sóc petit (no tinc mai temps de res) i avui
que ho he fet m'he emportat la sorpresa més gran i més maca en molt temps. Et mereixes aquests nens!!!! I ells no saben la sort que han tingut de tenir-te com a mare!! Moltes moltes felicitats!!!!!!!!
Molts ànims a totes les que esteu en aquesta part del fòrum! No defalliu mai!!!!!!

T'he tingut al cap durant tots aquests anys, moltes vegades m'he preguntat què hauria estat de tu. Moltes vegades he pensat anant en cotxe o fent qualsevol cosa que t'escriuria però un cop a casa el temps ha estat inexistent. Fa segles que no entrava al sóc petit (no tinc mai temps de res) i avui
que ho he fet m'he emportat la sorpresa més gran i més maca en molt temps. Et mereixes aquests nens!!!! I ells no saben la sort que han tingut de tenir-te com a mare!! Moltes moltes felicitats!!!!!!!!
Molts ànims a totes les que esteu en aquesta part del fòrum! No defalliu mai!!!!!!

- picdeladona

Kooraaaaaaa!!!! ENHORABONA!!!
tot i que mantenim el contacte no em puc estar de posar-te els famosos ninotets aquí al SP!!. Han passat anys veient com d'altres lluitadores ho aconseguien i ara et toca a tú !!!
Benvinguda al món de les mares ! MOLTES, MOLTES FELICITATS!
Com t'han dit per aquí t'ho mereixies taaant..!! Per tot, però des de la nostra part per ser tant bona companya de batalles, per aconsellar-nos, per donar-nos ànims, per acompanyar-nos sempre ...moltes gràcies
Ara a gaudir dels teus petits. Benvinguts ARLET I BIEL!!!!
Records a la resta. Espero estigueu molt bé i gaudint a tope
tot i que mantenim el contacte no em puc estar de posar-te els famosos ninotets aquí al SP!!. Han passat anys veient com d'altres lluitadores ho aconseguien i ara et toca a tú !!!
Benvinguda al món de les mares ! MOLTES, MOLTES FELICITATS!
Com t'han dit per aquí t'ho mereixies taaant..!! Per tot, però des de la nostra part per ser tant bona companya de batalles, per aconsellar-nos, per donar-nos ànims, per acompanyar-nos sempre ...moltes gràcies
Ara a gaudir dels teus petits. Benvinguts ARLET I BIEL!!!!
Records a la resta. Espero estigueu molt bé i gaudint a tope

- carbasseta

- Contacta:
Hola noies!!!!
Feia molt, moltíssim que no entrava per aquí!!! Les meves nenes i la feina em deixen ben poc temps per fer gaire més! Però sóc molt feliç! I entrar aquí i veure que moltes ho heu aconseguit, fins i tot de forma natural encara em fa més feliç! Així que volia desitjar-vos molt bones festes i que tingueu un 2016 ple de coses bones!
Palme, Zuria, ja deveu haver parit! Espero que estigeu ben entretigudes
Kora, com van els teus petitons?! tu també deus estar ben entretiguda
Ninetaa, vas tenir mala sort, però veig que estàs a punt de parir, si no ho has fet ja!! Espero que tot vagi molt bé!
Nell, picdeladona, Rela, petitaemma, Anna, clareta, lleida, i segur que me'n deixo!!!
Una abraçada molt forta!!
Feia molt, moltíssim que no entrava per aquí!!! Les meves nenes i la feina em deixen ben poc temps per fer gaire més! Però sóc molt feliç! I entrar aquí i veure que moltes ho heu aconseguit, fins i tot de forma natural encara em fa més feliç! Així que volia desitjar-vos molt bones festes i que tingueu un 2016 ple de coses bones!
Palme, Zuria, ja deveu haver parit! Espero que estigeu ben entretigudes

Kora, com van els teus petitons?! tu també deus estar ben entretiguda
Ninetaa, vas tenir mala sort, però veig que estàs a punt de parir, si no ho has fet ja!! Espero que tot vagi molt bé!
Nell, picdeladona, Rela, petitaemma, Anna, clareta, lleida, i segur que me'n deixo!!!
Una abraçada molt forta!!

Bona nit,
una pregunta, no s'encarrega ningún de actualitzar les dades novas? Podeu actualitzarles? O sino posar-les cadascuna ella mateixa, m'ajudaria molt aixo, si pot ser, la clínica on s'ha fet el tratament i si a sigut un nen o una nena o multiples, etc, gracies
un peto a totes!!
una pregunta, no s'encarrega ningún de actualitzar les dades novas? Podeu actualitzarles? O sino posar-les cadascuna ella mateixa, m'ajudaria molt aixo, si pot ser, la clínica on s'ha fet el tratament i si a sigut un nen o una nena o multiples, etc, gracies
un peto a totes!!
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |