IVI BARCELONA
IVI BARCELONA
HOLA A TOTES,
ALGU CONEIX O ESTA AMB EL GINECOLEG BALLESTEROS?
ALGU CONEIX O ESTA AMB EL GINECOLEG BALLESTEROS?
Re: IVI BARCELONA
Hola Llum, m'he registrat avui al foro i he vist el teu missatge, no sé si encara necessites la informació o si és massa tard.
Jo vaig començar el tractament amb el doctor Ballesteros fa un any, ara estic embarassada gràcies a ell. Mira, té un caràcter ben fort i a vegades hi ha pacients que no lliguen gaire amb ell, jo també al principi tenia reserves però una vegada que ens vam conèixer una mica ens vam entendre. El més important és que és un veritable professional, té molta experiència i sap el que fa. Jo el recomano totalment.
Si vols saber alguna cosa més, pregunta-me-la!
Jo vaig començar el tractament amb el doctor Ballesteros fa un any, ara estic embarassada gràcies a ell. Mira, té un caràcter ben fort i a vegades hi ha pacients que no lliguen gaire amb ell, jo també al principi tenia reserves però una vegada que ens vam conèixer una mica ens vam entendre. El més important és que és un veritable professional, té molta experiència i sap el que fa. Jo el recomano totalment.
Si vols saber alguna cosa més, pregunta-me-la!
melela l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 16, 2009 7:14 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Hola Melela,
si estic molt intersada per la informació. Moltes gracies.
T´he enviat un privat.
si estic molt intersada per la informació. Moltes gracies.
T´he enviat un privat.
Hola guapes!!!
tinc bones referencies de l'IVI pero no sé si m'ho puc permetre!!!! alguna em podria informar quant val una IAC i una FIV en aquest centre? 
tinc bones referencies de l'IVI pero no sé si m'ho puc permetre!!!! alguna em podria informar quant val una IAC i una FIV en aquest centre? 
18set.+ NATURAL
http://tickers.nuvis.org/2008-09-06/N12 ... inuria.png

29/09=1ª Eco!embrionet de 3mm
19/10=fa 2,2cm
12/11=ja fas 6,2cm i et mous molt,plec nucal 1,5mm!
03/12=no paras de creixer!
23/12=eco sembla nen!
12/01=la morfològica.ETS UN NEN!! tot OK!
15/02=pesa 900gr
22/03=pesa 1K800gr
22/04=pesa 2k529gr!
18/05/2010 NEIX MARCEL 3.505KG!

19/10=fa 2,2cm
23/12=eco sembla nen!
15/02=pesa 900gr
22/03=pesa 1K800gr
22/04=pesa 2k529gr!
Usineli,
els preus de la IAC no els se ja que nosaltres hem anat directament a FIV-ICSI, i els preus de la FIV estan a un post que posa els preus de moltes cliniques.Alla hi ha els preus de IVI. Pero no vas a la Quiron tu? que tal els preus alla? Crec que totes van per un estil. I depen de cadascu, de quan controls et fagin també.
Sort!!
els preus de la IAC no els se ja que nosaltres hem anat directament a FIV-ICSI, i els preus de la FIV estan a un post que posa els preus de moltes cliniques.Alla hi ha els preus de IVI. Pero no vas a la Quiron tu? que tal els preus alla? Crec que totes van per un estil. I depen de cadascu, de quan controls et fagin també.
Sort!!
A la quiron IAC----780euros medicació a part.Al marquès IAC---670euros medicació a part.
Preus de Fiv no ho sé del cert peró em sembla q al marqués uns 5000euros i a la quiron una mica menys!!
18set.+ NATURAL

19/10=fa 2,2cm
23/12=eco sembla nen!
15/02=pesa 900gr
22/03=pesa 1K800gr
22/04=pesa 2k529gr!

19/10=fa 2,2cm
23/12=eco sembla nen!
15/02=pesa 900gr
22/03=pesa 1K800gr
22/04=pesa 2k529gr!
Hola,
jo tinc concertada una primera visita a l'IVI per d'aquí a dues setmanes amb una tal Ana Casas. Algú en té alguna referència? He llegit que aquest tal Dr. Ballesteros és bo, però com que només visita als matins, no tinc ganes de perdre hores de feina i haver de donar explicacions.
Sabeu què et fan aquesta primera visita? M'han dit que dura mínim un hora i quart. Et fan alguna prova aquest mateix dia? Què em podeu explicar les que hi heu anat? En cas que m'aconsellessin una FIV, es comença tot el procés el cicle següent? Moltes gràcies!
jo tinc concertada una primera visita a l'IVI per d'aquí a dues setmanes amb una tal Ana Casas. Algú en té alguna referència? He llegit que aquest tal Dr. Ballesteros és bo, però com que només visita als matins, no tinc ganes de perdre hores de feina i haver de donar explicacions.
Sabeu què et fan aquesta primera visita? M'han dit que dura mínim un hora i quart. Et fan alguna prova aquest mateix dia? Què em podeu explicar les que hi heu anat? En cas que m'aconsellessin una FIV, es comença tot el procés el cicle següent? Moltes gràcies!
Hola, torno a ser jo! Resulta que ara he sabut que en ser funcionària i de Caser m'entra sense pagar una FIV al CIRH (Corachán). He demanat hora també aquí i crec que si hi tinc bones vibracions m'hi quedaré. Alguna en té bones referències d'aquest lloc? Gràcies
Hola Neu,
Vols dir que pot ser aixo que t´entri tot el tractament sense pagar res?
Jo se que depen de quines mutues et fan un % de descompte pero no tot.
Referent a l´IVi a mi m´ha visitat la Dr.Salas en algun control i t´he de dir que molt bé. La primera visita si dura mes d´una hora.
Si necesites algua informació més..............
Benvinguda!!!!!!!!!
Vols dir que pot ser aixo que t´entri tot el tractament sense pagar res?
Jo se que depen de quines mutues et fan un % de descompte pero no tot.
Referent a l´IVi a mi m´ha visitat la Dr.Salas en algun control i t´he de dir que molt bé. La primera visita si dura mes d´una hora.
Si necesites algua informació més..............
Benvinguda!!!!!!!!!
Hola Llum,
gràcies per la benvinguda i la informació sobre la Dra Salas. A mitjan d'octubre tenim aquesta visita i hi anirem per veure què ens recomanen. Dues setmanes més tard tenim també la primera visita al CIRH. Potser sí que si ho fem al CIRH haurem de pagar alguna cosa, però com que els funcionaris que tenim MUFACE no tenim Seguretat Social, doncs suposo que sí que ha de sortir més a compte. Igual no ho entès bé perquè m'he trobat amb la típica borde al telèfon, però jo he sentit que entrava el tractament i els medicaments. Quan faci la primera visita ja me n'informaré bé! El que està clar és que per poc que m'agradi el CIRH i el diagnòstic coincideixi amb el de l'IVI, em quedaré al CIRH. Tinc força clar que m'enviaran de pet a una FIV vist el meu historial i la meva edat. I si haig de fer més d'una FIV el preu pujaria molt a l'IVI, i un cop posats a fer la FIV, crec que el resultat depèn més d'una mateixa que del centre. Bé, això és el que penso ara, que sóc una novata en el tema!
gràcies per la benvinguda i la informació sobre la Dra Salas. A mitjan d'octubre tenim aquesta visita i hi anirem per veure què ens recomanen. Dues setmanes més tard tenim també la primera visita al CIRH. Potser sí que si ho fem al CIRH haurem de pagar alguna cosa, però com que els funcionaris que tenim MUFACE no tenim Seguretat Social, doncs suposo que sí que ha de sortir més a compte. Igual no ho entès bé perquè m'he trobat amb la típica borde al telèfon, però jo he sentit que entrava el tractament i els medicaments. Quan faci la primera visita ja me n'informaré bé! El que està clar és que per poc que m'agradi el CIRH i el diagnòstic coincideixi amb el de l'IVI, em quedaré al CIRH. Tinc força clar que m'enviaran de pet a una FIV vist el meu historial i la meva edat. I si haig de fer més d'una FIV el preu pujaria molt a l'IVI, i un cop posats a fer la FIV, crec que el resultat depèn més d'una mateixa que del centre. Bé, això és el que penso ara, que sóc una novata en el tema!
- Evakira
- :: zebra

- Entrades: 1326
- Membre des de: dj. jul. 19, 2007 3:51 pm
- Ubicació: Seguimos soñando contigo.....
Neu ha escrit:Hola, torno a ser jo! Resulta que ara he sabut que en ser funcionària i de Caser m'entra sense pagar una FIV al CIRH (Corachán). He demanat hora també aquí i crec que si hi tinc bones vibracions m'hi quedaré. Alguna en té bones referències d'aquest lloc? Gràcies
Hola neu!!
Jo el CIRH no ho recomano, hi e estat i IVI genial.
Gràcies Evakira, tenim hora als dos llocs aquest octubre i després decidirem què fem. He vist al post de maternitat alternativa que heu tirat endavant el Certificat d'Idoneïtat. Esteu a punt d'obtenir-lo ja? Nosaltres ara ho comencem a moure.
Acabo de veure que demà sabràs si aquest últim tractament ha anat bé. Et desitjo molta molta sort. Tothom es mereix un positiu, però tu molt especialment.
Un petó
Acabo de veure que demà sabràs si aquest últim tractament ha anat bé. Et desitjo molta molta sort. Tothom es mereix un positiu, però tu molt especialment.
Un petó

Hola Neu,
tema primera visita a l'IVI: normalmente es miren detalladament el vostre historial i porteu qualsevol prova prèvia que tingueu perquè la miraran. Si falten algunes analítiques us les recepteran. A més, normalment et fan una ecografia a tu i un seminograma a él i crec visita amb l'andròleg (però depèn: nosaltres tenim causa femenina amb un seminal molt bo i mirant-se els seminogrames van decidir no fer-li cap prova al meu home). Si t'envien a FIV, pots començar tan aviat com tinguis totes les proves fetes (per exemple cariotip, serologia etc.).
Només un comentari:
Personalment, no estic d'acord amb això. A l'hora de fer una FIV, el resultat depèn de molts factors objectius, com ara la decisió del protocol més adequat, els terrenys de cultiu dels embrions, la capacitat dels biòlegs d'escollir els millors embrions,... Abans d'arribar a l'IVI vaig estar en tractament al Marquès i no van ser tan professionals, es van d'equivocar de diagnòstic i no hi vaig tornar. Doncs vaig anar a l'IVI i la diferència va ser enorme: és un centre d'excel.lència i estic embarassada gràcies a ells.
Aquesta és només la meva opinió, és clar! Molta sort per tot.
tema primera visita a l'IVI: normalmente es miren detalladament el vostre historial i porteu qualsevol prova prèvia que tingueu perquè la miraran. Si falten algunes analítiques us les recepteran. A més, normalment et fan una ecografia a tu i un seminograma a él i crec visita amb l'andròleg (però depèn: nosaltres tenim causa femenina amb un seminal molt bo i mirant-se els seminogrames van decidir no fer-li cap prova al meu home). Si t'envien a FIV, pots començar tan aviat com tinguis totes les proves fetes (per exemple cariotip, serologia etc.).
Només un comentari:
Neu ha escrit:un cop posats a fer la FIV, crec que el resultat depèn més d'una mateixa que del centre.
Personalment, no estic d'acord amb això. A l'hora de fer una FIV, el resultat depèn de molts factors objectius, com ara la decisió del protocol més adequat, els terrenys de cultiu dels embrions, la capacitat dels biòlegs d'escollir els millors embrions,... Abans d'arribar a l'IVI vaig estar en tractament al Marquès i no van ser tan professionals, es van d'equivocar de diagnòstic i no hi vaig tornar. Doncs vaig anar a l'IVI i la diferència va ser enorme: és un centre d'excel.lència i estic embarassada gràcies a ells.
Aquesta és només la meva opinió, és clar! Molta sort per tot.
melela l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 29, 2009 7:40 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Moltes gràcies pels teus comentaris Melela! Tot el que m'expliques m'ajuda molt! El meu home no s'ha fet mai cap seminograma. Li faran allà aquell dia o li diran de fer-se'l dies posteriors? Suposo que encara que ens hàgim quedat embarassats tres vegades això no vol dir que ell no tingui cap problema. Bé, suposo que allà ens ho explicaran bé! Uf, tinc unes ganes de començar el procés!
Moltes felicitats per la teva nena!
Moltes felicitats per la teva nena!
Neu ha escrit:Moltes gràcies pels teus comentaris Melela! Tot el que m'expliques m'ajuda molt! El meu home no s'ha fet mai cap seminograma. Li faran allà aquell dia o li diran de fer-se'l dies posteriors? Suposo que encara que ens hàgim quedat embarassats tres vegades això no vol dir que ell no tingui cap problema.
Suposo que l'hi faran el dia mateix, però millor que t'informis abans perquè en aquest cas ha de guardar abstinència els 3-5 dies anteriors. Ho dius ben dit, tres embarassos no fan descartar problemes masculins, però tampoc els indiquen.
Si tens més preguntes, endavant! Per cert, gràcies per les felicitats, no m'havia adonat que havia deixat la firma en aquesta conversa i are l'he treta perquè no em sembla molt delicat amb qui encara està buscant.

Bon dia,
La propera setmana tinc visita a IVI Barcelona i m'han donat hora amb la Doctora Casas.Si us plau, algú em pot dir com és? És a dir jove, gran, seca, s'explica.....? Si porta temps a IVI? És que com que no conec a ningú que hagi anat aquí, estic bastant perduda i no sé quin doctor demanar.
Vaig demanar per la Doctora Castillon Ja que he vist que al Foro parleu força bé, però només pot atendre pel matí i no puc anar, així que m'han dit que la que té l'agenda millor és aquesta Doctora Casas.
Moltes gràcies
La propera setmana tinc visita a IVI Barcelona i m'han donat hora amb la Doctora Casas.Si us plau, algú em pot dir com és? És a dir jove, gran, seca, s'explica.....? Si porta temps a IVI? És que com que no conec a ningú que hagi anat aquí, estic bastant perduda i no sé quin doctor demanar.
Vaig demanar per la Doctora Castillon Ja que he vist que al Foro parleu força bé, però només pot atendre pel matí i no puc anar, així que m'han dit que la que té l'agenda millor és aquesta Doctora Casas.
Moltes gràcies
Hola a totes les pacients d'IVI Barcelona.
M'acabo d'inscriure en aquesta pàgina buscant no se ben be què!!! Nosaltres portem 3 FIV-ICSI i hem tingut a la Dra. Sánchez i a la Dra. González. El tracte general de la clínica es "estupendo" però no hem tingut sort. Ara hem de recuperar una mica la butxaca!!!!!
Ànim a totes!!!
M'acabo d'inscriure en aquesta pàgina buscant no se ben be què!!! Nosaltres portem 3 FIV-ICSI i hem tingut a la Dra. Sánchez i a la Dra. González. El tracte general de la clínica es "estupendo" però no hem tingut sort. Ara hem de recuperar una mica la butxaca!!!!!
Ànim a totes!!!
hola a tots!
hoy he decidido ir a ivi... llevo muchos meses leyendo comentarios de este centro y como estoy en lista de espera del clinico(tres años de espera), vamos a hacer un intento por lo privado.
Desde su pagina web he rellenado el formulario que hay para pedir cita, sabeis si tardan mucho en llamarte o darte cita?.
yo tengo casi todas las pruebas echas por la mutua, se las miraran , no?
supongo que nos haran una IAC ya que nunca nos hemos echo nada, a ver si hay suerte!
gracias.
hoy he decidido ir a ivi... llevo muchos meses leyendo comentarios de este centro y como estoy en lista de espera del clinico(tres años de espera), vamos a hacer un intento por lo privado.
Desde su pagina web he rellenado el formulario que hay para pedir cita, sabeis si tardan mucho en llamarte o darte cita?.
yo tengo casi todas las pruebas echas por la mutua, se las miraran , no?
supongo que nos haran una IAC ya que nunca nos hemos echo nada, a ver si hay suerte!
gracias.
hola de nuevo,
ya tengo cita en ivi barcelona... tengo al dr. ballesteros. alguien lo tiene? o sabe de el?
que ganas tengo que llegue ya el 12 de abril.
un saludo.
ya tengo cita en ivi barcelona... tengo al dr. ballesteros. alguien lo tiene? o sabe de el?
que ganas tengo que llegue ya el 12 de abril.
un saludo.
Jo també vul demanar hora al centre IVI de Barcelona, a veure si hi ha algú que sestà tractant allí i ens pot donar informació, ja n'hem setit a parlar molt bé.
Buscant des del 2004
edat 37 i 40
proves OK
2009 1IA-, 2IA-
setembre10 1FIV -
desembre10 2FIV, 3 gener 2011 beta+!!! Tinc un nen!
octubre13 3FIV-
edat 37 i 40
proves OK
2009 1IA-, 2IA-
setembre10 1FIV -
desembre10 2FIV, 3 gener 2011 beta+!!! Tinc un nen!
octubre13 3FIV-
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 30 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |