Ovodonació

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
Capgrossa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dg. abr. 10, 2016 3:59 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Capgrossa » dc. jul. 12, 2017 7:26 pm

Hola a totes, això ha estat ben paradet, si, així que és un gust llegir-vos :p-)

Carai, ja gairebé totes ben encarrilades, qué guay!! Quines ganes d’anar llegint les vostres novetats i enviar-vos toooooota l’energia positiva de la que soc capaç :ok:

Nosaltres continuem a l’espera de donant, però ja em van avisar que en el meu cas costaría una mica mes, així que ja fa temps que tinc coll avall que entre trovar-la i les vacances, fins al setembre no crec que es comenci a moure res.

He de continuar avisant la meva infermera de quan em ve la regla, tot i que fa uns dies us explico que em va passar: li vaig escriure un mail com “cada mes” (aquest ha estat el segon), i vaig rebre una resposta automàtica dient-me que estaba uns dies fora, i que si necessitava res podia posar-me en contacte amb infermeria, i això vaig fer. La seva resposta va ser aquesta:

“Hola Capgrossa, hemos recibido mail correctamente, paso nota de tu regla. Yo ahora aviso a ovodonación, pero las instrucciones son que en la siguiente regla no has de avisar a tu enfermera, se ha de avisar a ovodonación al tel X y hablar con Y o Z o con cualquiera de las chicas del departamento que son las que han de darte las instrucciones.
Para cualquier aclaración no dudes en ponerte en contacto con nosotros.”


I ahir rebo resposta de la meva infermera i em diu molt amable que ja ha passat la info a donació, que encara no tenen donant i que avisi a la propera regla.

Li vaig contestar explicant-li lo del departament de infermeria i demanant-li si em pot explicar qué he de fer exactament la propera regla, si avisar-la amb ella o si he de trucar a Ovodonació.

La meva cosina també està a IVI amb ovo i no ha hagut d’avisar mai de les seves regles, alguna ho ha hagut de fer??? Em pregunto si será perque –i això és una sensació meva- en el meu cas hauràn de fer servir òvuls congeladets perque potser trovar donant per fer-ho en fresc és més complicat en el meu cas, perque no sóc molt “mediterránea”… No ho sé… Això, o “cada maestrillo tiene su librillo”.

En fi, tot plegat poc moviment. Toca esperar.

Molts petons per totes.
20/01/15: embaràs natural, pérdua a les 6+5 setmanes
10/05/17: búsqueda de donant
20/09/17: habemus donant: ovulets x*x*x
24/11/17: comencem tractament
09/12/17: transfer
20/12/17: beta de 679
29/12/17: primera eco de control
09/01/18: Li escoltem el cor. Detecten un hematoma retrocorial a l'úter (sagnats).
09/08/18: neix la nostra filla :love:
Hera13
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: ds. març 19, 2016 4:03 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Hera13 » dj. jul. 13, 2017 9:22 pm

hola valentes!
Capgrossa! tens raó, jo també ho vaig comentar, que això estava moolt paradet i estaveu desaparegudes!
el tema teu de la recla, no ho havia sentit mai! ves a saber... potser el tema de que costi trobar te donant per les característiques físiques... igual et volen tenir tope controlada, Peró si es tot un pel estrany... Preguntals que t'expliquin una mica el tema.
Sil 38, a mi també hem va sembla que anava tot molt seguit, donant,punció, però la veritat que trobo que va anar bastant rapit, sigui que ja ho tens aquí!
Venuus! A mi hem va passar el mateix quan hem van dir que ja hem tocava anar al transfer, de rebent hem va donar un acolloniment brutal, però desprès, vaig estar prou tranquil·la...El meu endometri va engreixar bastant en 10 dies de pegats, i mira que el meu cas era chungu,(per no tenir la recla pel tema que ja saps del càncer)dsp de la eco, just una setmana hem van fer la transfer i aquí estic a la espera...
Manyaga, segur que tens donant quan menys t'ho esperis, total si fins octubre no t'ho has de fer vas sobradiiissima!

Jo estic en beta espera, vamos esperant per ferme la prova que serà la setmana que be, no se si t'ho diuen el mateix dia... hem toca dimarts però crec que aniré dimecres perquè sigui.mes segur, la veritat que no noto res Estrany... tot que mai he estat embaraçada! Nomes sento els ovaris que pobrets meus estavan oblidats i ja no recordava la sensació aquesta, no se....

No desaparegueu altre cop noies i aneu informant!
sort a totes!
2014 Buscant bb, troben càncer d mama,no sere mare
2016-Permís x suspendre medicació, a per ovo
Maig 2017- Trànsfert +3- Beta :ufs:
14-7-2017- Transfer +5 blasto x*x*x - Beta positiva
21-9-2017- Avort diferit set 8+ 2
Legrat, nena... no queden frigos
20-12-2017- Canvi clínica
2-02-2018- Transfer +3 beta, :ufs:
8-03-2018- Transfer 2 +3...
Avatar de l’usuari
rkl2014
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dg. des. 15, 2013 3:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: rkl2014 » dv. jul. 14, 2017 12:07 am

Molts ànims Hera en aquests moments tant crucials!!
T'envio tota l'energia, força i esperança que puc des d'aquest mitjà!!

No s'ha de sentir res especial durant la Betaespera, de manera que ben tranquil.la per això ( jo n'he passat 5 i en els positius i els negatius no va haver-hi cap diferència )... si tu n'has passat altres, ja ho saps també....

Una abraçada a totes, us desitjo l'acompliment del vostre somni ben aviat!!
En recerca des del 2012
Tractaments de RA des del 2013
25 de Gener del 2017 es compleix el nostre somni!!
Són dues nenes!!
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: manyaga » dv. jul. 14, 2017 4:59 am

Hera bonica!! Que bé ja en betaespera!!! I com diu la rkl no s'ha de sentir res especial. Jo n'hi ha hagut que he tingut mil simptomes i res i d'altres que pensava que no ho estava i va sortir positiu.
Espero que la setmana que ve ens animis a totes amb un bon positiu :***:

Capgrossa, doncs aprofita l'estiu per descansar i gaudir i a veure si al setembre ja teniu donant.

Una abraçada boniques!!
Hera13
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: ds. març 19, 2016 4:03 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Hera13 » dv. jul. 14, 2017 9:00 am

Rkl hola!
No ho hr passat a la vida! Mai he estat en beta espera, ni embaraçada, no tinc ni idea de la srnsació!
No paro de mirar coses per internet... nomes noto mal estar (una mica) per la progesterona i cap camvi en res!
Aissh Manyaga... moltes gràcies pr al no sentir res, no estic massa positiva amb el tema, tot que ho porto bastant bé amb el tema nervis...
Segur q no es nota res diferent? :-o00m
2014 Buscant bb, troben càncer d mama,no sere mare
2016-Permís x suspendre medicació, a per ovo
Maig 2017- Trànsfert +3- Beta :ufs:
14-7-2017- Transfer +5 blasto x*x*x - Beta positiva
21-9-2017- Avort diferit set 8+ 2
Legrat, nena... no queden frigos
20-12-2017- Canvi clínica
2-02-2018- Transfer +3 beta, :ufs:
8-03-2018- Transfer 2 +3...
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: manyaga » dv. jul. 14, 2017 9:22 am

Segur!!! La progesterona de vegades dóna molts simptomes, jo hi ha hagut betaesperes que estava convençuda que estava embarassada perquè tenia tots els simptomes del món! Jaja en canvi un dels positius va ser un cicle que estava super ratllada perquè no m'hi quedava de cap manera i estava de baixón perquè no notava res i va acabar en positiu. Tot i que no podem evitar estar pendents de les sensacions o simptomes..no els hi facis cas!! Sobretot tranquila i confiada fins que la beta digui el què. Mooolta sort!!!!
Venus32
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dg. jul. 24, 2016 8:15 am

Ovodonació

EntradaAutor: Venus32 » dv. jul. 14, 2017 1:20 pm

Hola guapes!!!

Hera13, intenta distreure't encara q deu ser difícil....Has de fer repòs, pots anar a treballar, com va tot això?? Molta força i sort!!!!

Acabo de sortir de la gine i tinc 7'5mm d'endometri! Diu que es suficient i que dimarts donem la mostra d'esperma i fecundaran òvuls!!!!

Salut!!!
- 2000 Em congelen teixit ovàric per quimio.
- 2015 Implant teixit ovàric.
- 2016 Aparició d'algun òvul, però cap en bon estat.
- 2017 Buscant Ovodonació
- 07/2017 Transferència
- 08/2017 Beta +++
- 04/2018 Neix la nostra petitona
sil38
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: sil38 » dv. jul. 14, 2017 4:11 pm

Hola noies! Que tal'

Hera: ja no et queda res!! quin nervis!! dels simptomes ni cas, jo de les 6 transfers nomes he tingut un positiu i no vaig notar res diferent. Molta sort!

Venus: Quina gran noticia!! per fi podrás fecundar els ovuls i esprem que tingueu molts embrionets!! ves informant!

Manyaga: el temps pasa molt ràpid i d'aqui res és Octubre i tu també comences!

Capgrossa: a veure si ja et truquen i el donen la bona noticia!

Kiske: com vas? novetats?

Mode Ego: aquest matí em sortit molt d'hora de la costa brava per arribar a les 10h a la clinica i deixar la mostra ja que a les 12h li feien la punció a la donant. Doncs bé, sobre les 11,45h em truca el metge i em diu que no ha anat bé i que haurem d'anul.lar a aquesta donant ja que només ha fet 4 ovuls i no és un número suficient, ja que ens van garantir 10. Ens ha dit que aauesta noia tindrà problemes al futur. Bueno.. ens ha demant disculpes i que som prioritatis i la setmana vinent o com tard la següent tindrem donant.
Així que a tonar a esperar..

petonets noies!!
KISKE
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dl. juny 27, 2016 6:28 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: KISKE » dv. jul. 14, 2017 8:33 pm

Hola noies!
Ostres, de sobte tot de missatges, q be!.
Jo com ja no tinc la regla natural doncs no he hagut d'anar avisant a la clinica.
Hera13, ja en betaespera!! Quina ilu! Com tampoc he passat per l'experiencia no et puc ajudar però intentar fer vida normal, vida sana i no pensar-hi massa. Deixa q flueixi sense ratllar-te.
Sii38, llastima lo de la donant però suposo q això no es pot controlar. Pq, no podien haver-ho sapigut abans q no faria suficients ovuls?.
A les demes, molts anims!!!.
Nosaltres ja tenim els resultats del Recombine. Res greu, nomes un problema d'una proteina q tindran present quan busquin la donant. Ja hem pagat la meitat del tractament pq puguin començar a buscar-la. Avui m'he hagut de fer un altre analitica xq caducava aquest mes i en 12 dies tindre els resultats. Encara hem d'enviar les nostres fotos. Diuen q amb fotos de carnet recents ja tenen prou. Vosaltres vau haver de portar fotos de quan ereu petites?.
Bon cap de setmana!!!!
sil38
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: sil38 » dt. jul. 18, 2017 8:21 am

Bon dia boniques!!

Hera: com et trobes? avui és la proba, oi? o la faras demà? diga'ns alguna cosa!!

Kiske: vaig preguntar quan em van trucar 2 diez abans de la punció quan folicles havia a dues persones diferents i no m'ho podien dir. Entenc que el que ha passat és que havien suficients i alguns estaven buits. Pel tema fotos, ens van demanr una foto actual de cadascú.

Venus: que tal? avui és la fecundació! estas nerviosa?

Capgrossa,Manyaga: com esteu?

Mode Ego: jo esperant que em truquin per dir-me que ja tenen donant.. si no ho van entre aquesta semana i la segünet ja m'hauré d'esperar fins setembre i la transfer amb molta sort a l'octubre si tot està bé.

Vinga noies anem comentant que així passa el temps més ràpid!

muaksssss a totes!!
Avatar de l’usuari
Capgrossa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dg. abr. 10, 2016 3:59 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Capgrossa » dc. jul. 19, 2017 3:49 pm

Aix, Hera13!!! Tota l’energía per passar la Betaespera. Jo si que vaig quedar-me embarassada i l’únic que vaig notar al principi era com mal d’ovaris, com quan s’ovula o t’ha de venir la regla, deprés unes nausees que em feien somriure cada vegada que em venien, quines coses ☺

Venus32 >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Sil38, és una pu***a el que us ha passat, hi ha molta il·lusió i ganes en tot plegat, però s’ha de mirar la part positiva: la propera donant segur tindrà uns òvuls “que lo petan” i tot va bé ;-) :ok:

Kiske, tema fotos, nosaltres vam enviar una de cadascún i com a cosa meva jo vaig enviar una altra on estavem tots dos i se’ns veia força bé. En el meu cas van insistir molt que a la foto se’m veiés bé el color dels ulls (en aquest tema, crec que ja ho vaig comentar, em van insistir molt dues persones tres vegades diferents). A la mateixa clínica al meu home van mirar de fer-li una, però a mi no perque els ulls es veien marrons i la imatge no reflectia la realitat. Mai havia sentit el tema de fotos de quan s'és petit.

Petons per totes!!
20/01/15: embaràs natural, pérdua a les 6+5 setmanes
10/05/17: búsqueda de donant
20/09/17: habemus donant: ovulets x*x*x
24/11/17: comencem tractament
09/12/17: transfer
20/12/17: beta de 679
29/12/17: primera eco de control
09/01/18: Li escoltem el cor. Detecten un hematoma retrocorial a l'úter (sagnats).
09/08/18: neix la nostra filla :love:
Venus32
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dg. jul. 24, 2016 8:15 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Venus32 » dc. jul. 19, 2017 5:25 pm

Hola boniques!!!

Ostres Sil38, molts ànims, però més val esperar per assegurar la jugada...Fa ràbia perque sembla que no arriba mai, però segur que aviat et trobaran un altre!

Ahir la meva parella va entregar la mostra i per la nit vaig començar la progesterona via vaginal c/8h.
Avui m'han trucat, i m'han dit que dels 10 òvuls vitrificats s'han fecundat 7!!! Segons m'han dit 2 es van morir en la descongelació i l'altre restant no es va fecundar.
La veritat es que estic contenta, considero q de moment hem tingut sort perquè voliem tenir més d'un z2:-). Ens han dit que volen fer transferència el dia +5 (diumenge) quan siguin blastos, espero que aguantin fins aleshores... I de moment això es tot! :-o00m

Hera13, molta força i energia + per tu!!!

Salut!!!
- 2000 Em congelen teixit ovàric per quimio.
- 2015 Implant teixit ovàric.
- 2016 Aparició d'algun òvul, però cap en bon estat.
- 2017 Buscant Ovodonació
- 07/2017 Transferència
- 08/2017 Beta +++
- 04/2018 Neix la nostra petitona
sil38
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: sil38 » dj. jul. 20, 2017 8:48 am

Bon dia noies!!

Com esteu?

Hera: ja tens el tens el resultat? bones noticies?

Venus: t'han trucat del laboratori?

Capgrossa: gràcies pels ànims! la veritat que és desesperant les esperes. Tu com ho portes?

Les demes com esteu?

Vinga que aquest chat tregui fum! encara que no tingueu novetats podem parlar de com ens sentim, pors, il.lusions..

Jo de moment a la espera de trucada.

Petonets reines!
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: manyaga » dj. jul. 20, 2017 6:12 pm

Hera, vas dir que faries la beta ahir, com ha anat?

Venus ostres que bé 7 embrionets!! :p-) :p-) esperem que n'arribin molts a blasto. Saps alguna cosa més?

Sil38 ostres quina putada això de la donant, però l'important és que te'n busquin una que tingui els òvuls ben sans i macos, segur que aviat arribarà!

Kiske, que ve que el resultat del recombine hagi sortit bé, en quan a la foto...a nosaltres ni ens l'han demanada! I mira, la veritat és que no li dono massa importància al tema físic, perquè si tingués un fill geneticament meu, sé que podria sortir totalment diferent a nosaltres, els meus pares són ben morenos tots dos i jo vaig sortir rossa com una guiri! Així que tampoc m'ha importat que no ens la demanessin..

Capgrossa, com portes l'espera?

Pel que fa a mi, doncs dilluns tinc hora amb la gine perquè m'expliqui bé el tema recombine, perquè pel que he vist i a laboratoris que fan pagar el recombine de la donant, i si fos així no ho faríem, perquè si li paguem a una donant i aquesta és incompatible i la descarten, haurem d'anar pagant fins que trobem una que ho sigui? No sé com funciona en el banc on ho farem així que prefereixo anar amb la gine i que m'ho aclareixi, també de pas preguntar com va el tema buscar donant, perquè pensava que la trobariem ràpid, com que li vaig dir que no ho faríem fins a l'octubre no sé si per aixó no m'ha dit res.
I l'espera ara ja se'm fa molt llarga, vaig tenir una rempallada i li vaig dir al manyaget que volia fer el tractament ja, i per sort m'ho va treure del cap...m'estic preparant opos i és important que em centri a estudiar i prou, a més els nervis d'aquests mesos que vindran per davant no m'ajudarien, i també, amb la sort que tenim, si no anés bé em descentraria i m'hi jugo la feina..així que no em queda una altre que prendre paciència i anar fent tot el que calgui per tenir-ho tot a punt per quan hagi passat la data de l'examen, a l'atur o amb feina fixa, llavors ja em podré centrar en el tractament..esperem que amb feina! :-D

Petonicus!
Hera13
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: ds. març 19, 2016 4:03 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Hera13 » dj. jul. 20, 2017 9:00 pm

Hola boniques

he llegit per sobre, disculpeu que avui no comenti els vostres temes,nomes entro un moment per dirvos que no anat bé... :ufs:

Resultat negatiu... el meu subconcient m.ho deia... ara no sé encara q faré, hem vaig preparar molt per aquest resultat i hem vaig mentalitzar q seria el q tingues q ser... q si no tenia q ser no seria i trucaria a la onco i seguiria amb lo meu... q aixó era una oportunitat i au...buff no se!
Potser no he nascut per ser mare...
En fi, ho he intentat! Ja vorem q faig
sento modo ego total!
dema mes!
2014 Buscant bb, troben càncer d mama,no sere mare
2016-Permís x suspendre medicació, a per ovo
Maig 2017- Trànsfert +3- Beta :ufs:
14-7-2017- Transfer +5 blasto x*x*x - Beta positiva
21-9-2017- Avort diferit set 8+ 2
Legrat, nena... no queden frigos
20-12-2017- Canvi clínica
2-02-2018- Transfer +3 beta, :ufs:
8-03-2018- Transfer 2 +3...
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: manyaga » dj. jul. 20, 2017 9:17 pm

Ostres hera bonica no hi ha dret, ho sento de debó, no és just et mereixes que això funcioni! Reina, espero que aquesta oportunitat no s'acabi aquí, ho espero de tot cor. T'envio una abraçada de coto fluix
sil38
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: sil38 » dv. jul. 21, 2017 9:33 am

Bon dia boniques!

Hera: Com estas reina? aixxx ho sento molt i entenc perfectament com et sents, no és just, poses totes les tevés il.lusions en un tractament i a vegades et portes un pal molt gran. Suposo que ara toca pair i decidir que fer pero entenc que tens embrions congelats, oi? Ho dic perque ja que has parat la teva medicació i has passat un temps fins arribar a qui amb el que aixó comporta, perque no aprofites tots els bitxitos i peruqe no hagi funcionat a la vegada no vol dir res.

Molts molt anims i un petonarru molt gran!!!

muaksss a totes
Alicia1970
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. jul. 03, 2017 2:49 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Alicia1970 » dv. jul. 21, 2017 3:33 pm

Hola a totes...m'he colat en aquest fil , estic en ovo mes enllâ dels 45. Hera 13, no et desanimis el teu cos ja ha agafat ritme.s'ha acostumat a la medicació, jo ho intentaria...totes les dones hem nascut per ser mares bonica...per diferents circumstancies estem en aquest moment de la vida encara perseguint aquesta ilusió, molts anims !!!!! Jo despres d'un resultat negatiu també havia decidit esperar una mica, pero la doctora m'ha aconsellat que continues i no m'empenedeixo...molta força !!
Venus32
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dg. jul. 24, 2016 8:15 am

Ovodonació

EntradaAutor: Venus32 » dg. jul. 23, 2017 1:01 pm

Hola boniques!

Hera guapa! Em sap molt de greu de veritat, porto dies pensant en tu...La vida no t'ho ha posat fàcil per arribar on ets i has sigut molt forta perquè has anat superant totes les adversitats! No se si faig bé, però escric el que sento, i t'animo a cremar tots els cartutxs i només si tu vols a tornar-ho a intentar!!!

Molts ànims Hera!!! Petons!!! :-()-)
- 2000 Em congelen teixit ovàric per quimio.
- 2015 Implant teixit ovàric.
- 2016 Aparició d'algun òvul, però cap en bon estat.
- 2017 Buscant Ovodonació
- 07/2017 Transferència
- 08/2017 Beta +++
- 04/2018 Neix la nostra petitona
Venus32
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dg. jul. 24, 2016 8:15 am

Ovodonació

EntradaAutor: Venus32 » dg. jul. 23, 2017 1:17 pm

Hola guapes!!!

Manyaga, molta sort amb les opos, serà un descans mental aprovar i després embaraç!!!

Us explico...Ahir al vespre em vaig pendre l'antibiòtic Azitromicina, i deu n'hi do que malament em va sentar, aquesta nit he tingut una descomposició amb mal de panxa brutal!!!
Però pel matí ja estava bé! Les biologues m'han dit que han quedat 6 embirions de 10 ovuls i que de moment només 1 es blasto, i que a la resta els hi queden hores de evolució i fins dimarts no sabrem exactament quan es poden congelar...No se que pensar, a veure com acaba la cosa!
Avui m'han fet la transferència d'un blasto boniquet!!! I ara a esperar la beta en 11-12 dies!!!
Sembla mentida que per fi hagi arribat el moment, a veure com ca la cosa!

Salut!!!
- 2000 Em congelen teixit ovàric per quimio.
- 2015 Implant teixit ovàric.
- 2016 Aparició d'algun òvul, però cap en bon estat.
- 2017 Buscant Ovodonació
- 07/2017 Transferència
- 08/2017 Beta +++
- 04/2018 Neix la nostra petitona

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::