Ovodonació

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: manyaga » dl. set. 25, 2017 3:05 pm

Sil bonica pot ser implantació, quan tens la beta? Tacar en la betaespera pot ser molt bona senyal!!
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Arya82 » dl. set. 25, 2017 4:09 pm

Hera, ho sento moltíssim. Com t’han dit, desgraciadament els avortaments al primer trimestre són molt habituals. Jo n’he tingut 2, i tots dos amb donants. És molt dolorós passar-hi i encara més quan a sobre ha costat tant. Així que plora i enfada’t tant com et faci falta. Una abraçada ben forta bonica :-()-)

Manyaga, m’alegra molt veure que estàs a punt de començar! Et desitjo tota la sort del món!

Sil, tacar en la betaespera és normal. Jo ho he fet en totes les betaesperes positives (en van ser 4!). Per tant, per mi, el no tacar hagués sigut un mal pressentiment pq en els tractaments que van acabar en negatiu no vaig tacar gens. De fet, jo he tacat abans de la beta, després de la beta, tacats marrons, tacats vermells, tacats abundants... Els meus primers trimestres són així, vaja. I aquí estic, de 35+3! Per tant, jo m’ho prendria com un bon senyal! Quan surts de dubtes?

Petons per totes
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
sil38
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: sil38 » dl. set. 25, 2017 6:27 pm

Moltes gracies Manyaga, Arya i Rapanui!!

La veritat es que nomes he tingut un positiu a la 4 fiv i no vaig tacar. I al ser la primera transfer d'ovo tenia molta il.lusio i sobretot por al negatiu.

Sabeu si prenent progynova i utrogestan pot venir la regla?

La beta la tinc dilluns 2

Moltes petonets boniques!!!
sil38
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: sil38 » dt. set. 26, 2017 11:45 am

Kiske: com ha anat? avui tens la beta, oi? Molta sort reina!!!!petonets
Hera13
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: ds. març 19, 2016 4:03 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Hera13 » dt. set. 26, 2017 6:54 pm

Sil, que jo sapiga, en el cas que sigui negatiu, et vindria al deixar la medicació, no abans, pr no hi pensis, pensa en positiu nena!
Si et serveix en el meu negatiu no vaig sagnar gens ni mica...
Gràcies pels vostres comentaris, jo segueixo una mica xof... mes feta a la idea, pr amb un sentiment de rabia intern pq ara hem costa molt parar aixó, mai havia estat embaraçada i si plego es per sempre! Sempre... bufff... que horror!
Suposo que el fet que no en quedi cap m'esta torturant... i començar de 0? amb quins diners?
ainsss no se!
Bé, demà hem fan el legrat a primera hora, estic una mica acollonida, el quiròfan no mola massa i hem porta mals records... Pr ja haurà passat!
Molta sort a les beta esperes! Sil i Kiske, ja os informaré...
2014 Buscant bb, troben càncer d mama,no sere mare
2016-Permís x suspendre medicació, a per ovo
Maig 2017- Trànsfert +3- Beta :ufs:
14-7-2017- Transfer +5 blasto x*x*x - Beta positiva
21-9-2017- Avort diferit set 8+ 2
Legrat, nena... no queden frigos
20-12-2017- Canvi clínica
2-02-2018- Transfer +3 beta, :ufs:
8-03-2018- Transfer 2 +3...
Hera13
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: ds. març 19, 2016 4:03 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Hera13 » dt. set. 26, 2017 6:57 pm

Ayra, Manyaga, Blaucel...
he rebut el vostre suport! :-()-)
2014 Buscant bb, troben càncer d mama,no sere mare
2016-Permís x suspendre medicació, a per ovo
Maig 2017- Trànsfert +3- Beta :ufs:
14-7-2017- Transfer +5 blasto x*x*x - Beta positiva
21-9-2017- Avort diferit set 8+ 2
Legrat, nena... no queden frigos
20-12-2017- Canvi clínica
2-02-2018- Transfer +3 beta, :ufs:
8-03-2018- Transfer 2 +3...
KISKE
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dl. juny 27, 2016 6:28 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: KISKE » dt. set. 26, 2017 7:58 pm

Hera13, em sap molt de greu...no es just...et dono molts anims bonica!!. Estigues tranquila que tot anira be dema. Aviam q et recomanen els metges per decidir si ho tornes a intentar.
Sil38, jo no he tacat gens i no he tingut cap simptoma i la beta ha surtit super alta, a 2200! Dijous tornare a fer-me l'analitica pero puc dir ara per ara que anat be! Ole!.
Aviam si dema puc entrar mes estona.
Petonets
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: manyaga » dc. set. 27, 2017 6:13 am

Kiske uuuoouuu moltes felicitats bonica!!! :b-))) :b-))) :b-))) ai que bé!!!

Arya reina això quasi ja ho tens!! Em fa feliç saber de tu, t'ho mereixes tant i tant, hi ha tanta injusticia que quan algú per fi ho aconsegueix és una gran victoria per totes.

Hera, preciosa! Aixx la ràbia, a mi em costava treure-la, la pena no perquè ploro sense problema quan ho necessito estigui on estigui, però la ràbia no la sabia treure, em semblava que no em calia..fins que una psicologa m'ho va fer veure i des de llavors dono cops al coixí en plan boxa de tant en tant! Jaja i crido com una loca quan vaig amb cotxe perquè no em senti ningú i es pensi que he embogit :-D
Guapa, que vagi molt bé tot avui, i això que dius que si plegues és per sempre..buff això és el que fa més por!! Mireu les opcions, nosaltres, bé jo que penso massa i sempre ho vull controlar tot :-:) si la ovo no anés bé provaríem adopció d'embrions, és una altre opció que podeu contemplar.

Sil ànims que ja queda poquet per la beta. Jo dels 3 positius vaig tacar en un. I amb la progesterona normalment no em ve la regla, però a la única transfer que vaig poder fer amb les fiv un parell de dies abans ja em va venir la regla..Així que cada cicle, cada transfer és un món, mira de pensar que pot ser implantació per mantenir-te positiva i en res surts de dubtes, tant de bo sigui així i tinguem una altre ovobeta super positiva :love:

Petons per totes!
sil38
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: sil38 » dc. set. 27, 2017 8:14 am

Bon dia boniques!

Hera: que vagi molt bé avui carinyet, tot sortirà bé! després entres i ens expliques guapa.

Kiske: moltes felicitats per aquest super positiu!! ara toca disfrutar

Manyaga: Moltes gràcies pesl ànims bonica!! a tu ja no et queda res per començar!! com van anar els examens?

Arya: Quina felicitat has de sentir per haver pogut aconseguit el teu somni!!! me n'alegro molttt

Blaucel: tu com estas? alguna novetat?

Mode ego: ahir ja no vaig tacar res, bueno tampoc era tacar, era algún filet marronet i estic mes tranquil.la. Gràcies a totes pels ànims, han sigut de molta ajuda. Ara toca esperar una mica mes, aixó es fa tan llarg!!!

Petonets reines!
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dc. set. 27, 2017 2:27 pm

hola preciosesss

Hera bonica, ho sento molt, jo per desgracia tb se que és tenir un avortament, i es una merdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. solament et puc enviar molts anims, segur q t'han sedat i no has sentit res, ara recuperat pq no es facil, amb el q desitjem ser mares q a mes ens toca pair tot aixo...pero ho aconseguiras, et pots quedar embarassada i segur que arriba mes d'hora que tard! un petonas gegant

Kiske: moltisimes felicitats!!! aquesta beta es super alta!! i so x anar x mutua no pago res..encar ano m'ho crec...ja veurem q despres em sortiran amb algun tema.

Sil: cada beta es un mon, i cada persona tambe, solament puc aclarir-te un tema: a mi si m'ha baixat la regla prenent la progesterona, pero no totes les vegades q va ser negatiu. i la vegada q va ser positiu vaig tenir.la tambe...bueno era un tact força abundant per un hematoma pero el dia abans de la beta. Aixi que pacienciaaaa. Quin dia tenim els resultats??
Manyaga: doncs a començar de nou! molt be

Arya: ja ho tens, estic tant contenta per tu!! imagino q no ha sigut un embaraças facil, pero ara ja a la recta final.

Modo ego: jo esperant al dilluns, tinc visita al cirh amb la dra Latte, alguna la coneix?? suposo q ens enviaran analitiques i tot el tramit...

una abraçada guapes
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Venus32
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dg. jul. 24, 2016 8:15 am

Ovodonació

EntradaAutor: Venus32 » dc. set. 27, 2017 6:29 pm

Hola boniques!!!!

Feia molts dies que no entrava i ha sigut un impacte agre-dolç....

Hera, quina ràbia, ho sento moltíssim!!!! Espero que no et facin molt de mal amb el legrat...I emocionalment envoltada dels que més t'estimen aniràs tirant mica en mica. I això de que mai més ho tornis a intentar son idees que un mateix te preconcebudes i que sempre es poden replantejar...Molts ànims bonica i una forta abraçada!!!!

Sil, ja ho tens aquí mateix!!!! Tant de bo tinguis una betassa positivissima!!! Jo en la betaespera tenia molts dolors menstruals i pensava tota l'estona que em vindria la regla i mirava constantment les calcetetes... Així que ja veus que això ens passa a totes! Jo vaig sagnar després de la beta durant 2 setmanes de color marronós clar, però moderat. Molta sort bonica!

Kiske, >.-<: Moltíssimes felicitats per aquesta beta positiva!!!! me'n alegro molt per a tu!!! :b-)))

Manyaga, comences a l'octubre?!?! Ja ens donant?!?!? Que bé molts felicitats!!!!

A la resta molts ànims que sembla tot molt pesat i que no arriba mai el moment, fins que el tenim davant!!!

A mi m'han fet avui la Eco de les 12 setmanes i de moment sembla que està tot bé! La setmana passada els hi vam explicar a la família lo de l'embaràs però de moment no li hem explicat a ningú el tema de la ovodonació, potser només els hi explico als meus pares, però de moment encara no m'ho plantejo...

Salut!!!!
- 2000 Em congelen teixit ovàric per quimio.
- 2015 Implant teixit ovàric.
- 2016 Aparició d'algun òvul, però cap en bon estat.
- 2017 Buscant Ovodonació
- 07/2017 Transferència
- 08/2017 Beta +++
- 04/2018 Neix la nostra petitona
KISKE
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dl. juny 27, 2016 6:28 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: KISKE » dc. set. 27, 2017 6:52 pm

Venus32, ja de 12 setmanes!!! quina ilu!! espero q estiguis gaudint l´embaras!.
Hera13, com estas? molts anims!.
Manyaga, Blaucel, què bé que ja comenceu!! A l´octubre més positius, ja ho veure-ho!!
Sil38, no et ratllis que et queda poc per saber el resultat. Pensa que anirà tot be!!.
A les demes, un petó molt gran!!
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: manyaga » dc. set. 27, 2017 7:20 pm

Venus que bé de 12 setmanes ja!! Me'n alegro molt guapa! Això va viento en popa!!

Blaucel bonica, que bé que ja us hagiu decidit, ho porteu bé?

Sil, això pinta molt bé!! Doncs els examens superats i amb molt bona nota, estic molt contenta! I ara que ja ho he passat, ja em puc centrar amb el tractament.

Avui hem anat amb la gine i al final farem el tractament amb donant en fresc, perquè amb òvuls criopreservats no asseguren cap embrió i la gine prefereix fer-ho així perquè ens asseguren 2 blastos. Igualment paguem per 6 o 8 òvuls, i crec que farem 6 perquè tant si són 6 com 8 asseguren 2 blastos igual. M'han de passar pressupost i acabarem de decidir. A veure si troben aviat a la donant :love:
Avatar de l’usuari
Capgrossa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dg. abr. 10, 2016 3:59 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Capgrossa » dc. set. 27, 2017 7:53 pm

Hola, boniques, feia dies que no podía entrar i mare meva quantes coses han passat.

Hera13... Ho sento moltissim, en posar-me al dia ha estat llegir la bona noticia i posar-me contenta i tot seguit... És tot TAN INJUST que no hi ha paraules per descriure el que estàs sentint, ho sé. Plora, i enfada’t amb el món el temps que necessitis, i aquí estem per escoltar-te.
Entenc que se’t faci un munt començar de 0. Merda de calers, sempre el mateix. Nosaltres no se si podriem fer una segona transfer si fallés la primera, buf... l’esforç econòmic és tan gran quan no sobren els diners. Sigui com sigui ja veuràs per on has de tirar. Espero que el dia d’avui et passi el mes ràpid posible i siguis ben forta.

Sil38, ole per aquesta llentieta que durs dins, i que es quedarà 9 mesos, i que bé que ja no taquis! :ok:

Manyaga, ja ho tens a tocar >.-<:

Blaucel, nou començament i noves energies RENOVADES, hem de pensar que aquesta será la bona :ok:

Venus, que bé poder-ho compartir amb els que t’estimes... i com bé dius, el tema ovo ara mateix no és important, ja aniràs veient com et sents per dir-ho o no i a qui.

Kiske, ENHORABONA!!! Quina betaSSA! Olé-olé!!! :p-) :p-) >.-<:


Por estos lares també hi ha novetats: la semana passada ens van dir que ja tenim donant. Els ovulets no són frescs, son vitrificats (com son els vostres??).
No podem començar amb aquesta regla que està al caure per manca de disponibilitat del laboratori FIV, i malauradament tampoc amb la d’octubre perque el meu home ha de marxar de viatge una setmaneta, així que començarem amb el cicle de novembre, al no ser ovuls en fresc és mes fàcil adaptar-nos.
En fi, que la cosa ja s’encarrila i tinc temps per mirar els preus de les medicacions. Tinc els de dues farmàcies andorranes i espero els de la Pasteur, quan ho tingui us els passo per si són utils per algú.

Kiske; dius que la Progynova nomes et durava 3 dies... A mi m’han receptat dues caixes de 20 comprimits, com és això? S'hauràn equivocat o queda confirmat que sóc de lletres?? :content: Millor preguntar-ho per si de cas. I tot i que surti mes bé comprar les de 2mg, no et fa respecte superar la dosi de la recepta, si és d’1 mg??

En fi noies, disculpeu si em deixo a algú, m'he posat al dia a tota llet.

Molts petons i molta energia positiva per totes :-()-) :-()-)
20/01/15: embaràs natural, pérdua a les 6+5 setmanes
10/05/17: búsqueda de donant
20/09/17: habemus donant: ovulets x*x*x
24/11/17: comencem tractament
09/12/17: transfer
20/12/17: beta de 679
29/12/17: primera eco de control
09/01/18: Li escoltem el cor. Detecten un hematoma retrocorial a l'úter (sagnats).
09/08/18: neix la nostra filla :love:
Avatar de l’usuari
rkl2014
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dg. des. 15, 2013 3:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: rkl2014 » dj. set. 28, 2017 7:31 am

He entrat un segon pk us trobava a faltar I pk volia saber què tal anava tot...m'he alegrat taaant pls positius I m'ha sabut molt greu Hera, molt , pk sé com et sents.
Quan la primera ovodonació no va funcionar I havíem demanat un crèdit per fer-hi front, em va caure el món a sobre...

Com altres companyes han comentat, anar a un bon psicòleg ens va ajudar molt, sobretot a mi, a treballar l'ansietat, el dol per tants intents fallits..etc...I només volia dir-te que encara que et sembli impossible, amb el pas del temps et sentiràs millor.

Cadascú sap les seves circunstàncies, però nosaltres, tot I els fracassos I els crèdits, no ens vam aturar, tot I que ho tenia en ment, la veritat.

Vam anar a IVI que fa crèdits sense interessos I ens vam embarcar un altre cop... ( passat un temps prudencial, eh? )
Tot fa por, pk ara mateix encara estem pagant I en aquell moment jo tenia tanta tristesa...

Per tant, t'envio tota l'energia del món, una abraçada gegant I molts ànims. Facis el que facis estarà ben fet.

Per altra banda, ja ho sabeu, felicitar totes les noies fortes que finalment han aconseguit el seu positiu I les que esteu en procès, per descomptat. Un petó p totes!

Per part nostra, el dia 5 van nèixer les meves bessones. Tot va bé. Hem passat 19 dies a neonats, però finalment tot ha estat positiu I ja som a casa...

Estic amb vosaltres al 100%! El sóc petit mha reconfortat molt temps...

Amb afecte
Rkl
En recerca des del 2012
Tractaments de RA des del 2013
25 de Gener del 2017 es compleix el nostre somni!!
Són dues nenes!!
Hera13
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: ds. març 19, 2016 4:03 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Hera13 » dj. set. 28, 2017 1:55 pm

Hola princess valentes!

Rkl! Moltissimes felicitats! te que ser al·lucinant tenirles a les teves mans i haver fet realitat ser mare! Tot be?Que veu estar tants dies al hospi.
Moltes gràcies per les teves paraules, la veritat que es durillo...disfruta molt de les bessones!

Kiske! Que guaaaay! Quina bona noticia! Sabia que seria que si, hem feia gracia pq érem quasi seguides... La Venus, ja 11 set, jo estava de 8+1 ara estaria de 9 ... dsp tu i la Sil... I el mes que bé un altre tongada...
Venus! gràcies, llegirvos es un gran recolzament la veritat, es un pal, pr ens en sortirem!
Sil! ja ho tens aquí! tu tb tens que trobar un sii, ets la següent, ànims i el que tingui q ser serà!
Blaucel, tu tb ho has passat com moltes de vosaltres sabeu que es... fa pupaaa eh?si una p merda! Ara estic com en temps mort, tot que en tinc poc, pr el necessito.
Manyaga! felicitats pel examen i a por todas, ara et toca a tu començar per fi! gràcies tb bonica.
Capgrossa! quants dies... ja veus, de una super alegria a un bajón brutal... pr bé, fins els 3 mesos estem dins del lote.. i m'ha tocat!
Ayra! que poquet et queda... que guay, no? deus esta amb unes ganes... quina il·lusió! M.en alegro molt que ja ho tinguis aqui! Jo ja veus! saps com va això... una merdaa gegant! gràcies....
Manyaga, on ho fas? que vol dir que pagues per 6 o 8 òvuls? i et garanteixen 2 blastos? no ho havia sentit mai...
Apolonia, cuidat molt!

Milions de gràcies a totes! sou collonudes!
En serio que mai haguès imaginat rl dia que vaig entrar aqui per primera vegada que seria així ni que fos tant real el recolzament que es viu.
Anims valentes! una abraçada gegant a totes!
2014 Buscant bb, troben càncer d mama,no sere mare
2016-Permís x suspendre medicació, a per ovo
Maig 2017- Trànsfert +3- Beta :ufs:
14-7-2017- Transfer +5 blasto x*x*x - Beta positiva
21-9-2017- Avort diferit set 8+ 2
Legrat, nena... no queden frigos
20-12-2017- Canvi clínica
2-02-2018- Transfer +3 beta, :ufs:
8-03-2018- Transfer 2 +3...
sil38
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: sil38 » dj. set. 28, 2017 3:52 pm

Hola a totes!!

Hera: bonica com estas? com ha anat? t'han fet mal? ja saps que estem aquí per parlar quan ho necesitis! un petonas molt fort!!

Rkl: Felicitas bonica!!! quina l.ilusió tenir a es tevés petites amb tu!!!muakss

Kiske: has repetit la beta? com ha anat?

Capgrosa: ja tens donant!!! peró no entenc que siguin ovulets vitrigficats, es a dir, no es una donant, agafes ovuls? jo en el meu cas, la donant va fer 10 ovuls i al final vam obtener 4 embrionets i els vam congelar tots. El dia 20 van descongelar 1 i es el petit que tinc a la panxeta. Així podriem escollir el millor moment.

Manyaga: ja et queda menys! tic tac tic tac

Venus: que bé que estigui tot genial!!!et trobes be?

Blaucel: Que be que el dilluns ja tens visita! ja veuras que tot anira molt be!

I les demes que tal?

Mode ego: jo estic dels nervis, per una part tinc ganes de que arribi dilluns i per altra no, perque mentres no ho sapiga puc tindre esperances. intento estar positiva pero ho veig tan imposible que es faci realitat, porto 2 IA, 4 fivs, amb un avortament i aquesta ovo, necesito que funcioni.

Petonets reines!!
Hera13
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: ds. març 19, 2016 4:03 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Hera13 » dj. set. 28, 2017 4:37 pm

Ahir... bé ahir va ser terrible, i vinc d'un càncer de mama!quin dolor!no el legrat eh!M'explico...

Quan van aconsellar.me el legrat van descartar una biopsia corial al fetus, (he decidit dir.li així) perquè vinc d'ovo i la meva parella s'havia fet el recombine, pel que creien que no era necessari...
Pel que vaig anar a les 8h del mati preparada dsp de posarme via vaginal unes pastilles q ajuden a dilatar el úter 2hr abans...
Quan vem demanar la biòpsia ens van dir que es feia abans del legrat peró van aconseguir derivar a les 9h del mati, mentre estava alli espaterrada amb petits dolors de regla i intentaven agafar la mostra del fetus, que vaa costar una mica, vaig sentir un dolor brutal pq el meu uter va començar a fer contraccions, quin maaal!fins i tot la meva parella va tenir que surtir perquè es marejava pobret... jajajja
Fatal!quan vem acabar el metge hem va dir que al agafar la mostra semblava que havia sortit quasi tot i que potser ja no calia el legrat...
Resumin, van decidir deixarme dos hores amb gotero i un dolor de recla multiplocat per 10 esperanr si ho treia tot, finalment hem van fer un altre eco i hem va deixar decidir pq seguia tenin contraccions de que no havia acabat i vaig acabar a quiròfen fen.me el legrat, no hem vaig enterar de res clar, al despertar ja no tenia dolor, ja ha passat tot!Ara un mes pels resultats...
2014 Buscant bb, troben càncer d mama,no sere mare
2016-Permís x suspendre medicació, a per ovo
Maig 2017- Trànsfert +3- Beta :ufs:
14-7-2017- Transfer +5 blasto x*x*x - Beta positiva
21-9-2017- Avort diferit set 8+ 2
Legrat, nena... no queden frigos
20-12-2017- Canvi clínica
2-02-2018- Transfer +3 beta, :ufs:
8-03-2018- Transfer 2 +3...
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: manyaga » dj. set. 28, 2017 5:15 pm

Hera bonica, ja has passat el legrat però ara t'has de refer emocionalment, que és el que costa més. I com dius, encara que no tinguis massa temps, fas bé de donar-te temps mort, perquè un avortament és un dol i no es pot tenir pressa per superar-ho, necessita un procés. Ets una valenta! :-()-)
El tractament el fem amb la meva gine de confiança, que és freelance i fa tractaments a varis llocs en funció de les necessitats. I les ovo les fa a un banc d'òvuls que es diu procrear egg bank que està a reus, que és un banc on tenen òvuls criopreservats per professionals o centres de reproducció assistida, i també donen la possibilitat de quan tenen una donant i li fan la extracció per congelar-los i tenir-los al banc, fer el tractament en fresc, si per exemple n'hi treuen 14, doncs pots escollir comprar-ne 6 o 8 i la resta els congelen per una altre pacient, i t'asseguren 2 blastos. Ens han de passar pressupost encara, a veure què..

Sil, algun dia ha d'arribar, i la ovo no té res a veure així que hem de confiar que el problema eren els òvuls i que serà la sol.lució..tant de bo!

Rkl, moltes felicitats!!! Gaudeix dels teus solets :love: :love:

Capgrossa que ve que ja tingueu els òvuls reservats! El temps passa tant ràpid que de seguida serem novembre i ja començareu.

Kiske avui repeties beta no? Que tal?
KISKE
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dl. juny 27, 2016 6:28 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: KISKE » dv. set. 29, 2017 3:28 pm

Hola noies! Entro un moment per respondre a Capgrossa...
En el meu cas, prenc 6mg de Progynova al dia. Si la caixa es de 2mg prenc 3 pastilles cada 8h. Si la caixa és d'1mg prenc 3 pastilles cada 12h. Les caixes d'1mg nomes em duraven 3 dies xq nomes van 20. Una ruina!. En canvi, les caixes de 2mg són de 60 pastilles. A mi tb em van fer la recepte per 2 caixes pero ja veuras com necessitaras la tira. No em fa por passar-me xq pots calcular-ho força be, però sempre pots regalar-les o vendre-les si et passes.
Hera13, que vagi be la recuperació!!! Aviat podreu replantejar-vos la situació. Molts petons!.
Blaucel, no conec a aquesta doctora...Ja ens explicaras com va la cita al Cirh. Que be q et puguis estalviar tants diners!.
Sil38, aquest dilluns volem un superpositiu, d'acord! Sort!.
Venus32, ja vas deixant el primer trimestre, deus estar mes tranquila! Ja ens aniras explicant com van les ecos.
Manyaga, ves informant-nos tb!
Si em deixo algu disculpeu...
Hauriem de fer un altre resum pq som tantes q em perdo, jeje.
Jo estic molt contenta! La segona analitica ha donat un valor de més de 5000!!!.
Bon cap de setmana noies!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::