Ovodonació

Tractaments, clíniques, medicaments..
sil38
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: sil38 » dt. oct. 10, 2017 4:53 pm

Hola noies!!

Hera: com estas reina? tens novetats? moltes gràcies per la felicitació! un petó molt gran!!

Kiske: com vas? et trobes be?

Manyaga: que bé!! jo vaig fer el cicle en diferit ja que com tinc una malatia inmunitaria era millor buscar el moment on la malatia estigues parada. El % d'éxit és el mateix que en fresc. A nosaltres ens van avisar de que hi havia donant i quan va ser el dia de la punció vam haver d'anar a deixar la mostra del Silo. A partir d'aixó es com una fiv, cada dia et van trucant del laboratori per dir-te com van els embrions. En paral.lel, en el meu cas vaig començar el tercer dia de regla amb Estradiol ( progynova de 2 mg cada 8 hores), et recomano comprar-la a Andorra, surt molt a compte. I desde el dia de la punció vaig afegir progesterona ( 200 mg cada 8 hores). Tot anirà genial!! un petonas!

Capgrossa, Blaucel : com aneu?

Mode ego: disabte vaig tenir un susto perque com tenia tacats vaig fer-me un pipi test i em va sortir la ratlleta molt fluixeta i em pensaba que l'estava perdent. Vaig trucar a la clínica molt espantada i em vam fer un eco pero abans em van dir que no es veuria res perque estaba de 5 setmanes justes pero l'endometri estaba bé. I em va repetir la beta i desde dimecres que estava a 189 va sortir a 749!! Em va tranquilitzar molt. I encara tinc alguns tacats pero molt puntuals! la docotra de guardia em va dir que si son marronets o roses de poca quantitat no pasa res. Ara a espera a dilluns a fer-me la eco, quines ganes!!

molts petonets boniques!!
KISKE
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dl. juny 27, 2016 6:28 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: KISKE » dt. oct. 10, 2017 8:03 pm

Ei, Manyaga, que be!!!!!!! Quan ho veus tant a prop dona vertigen, oi?. Nosaltres ho vam fer en fresc tot i q la mostra de semen era congelada xq van fer la prova de descongelar-la i era valida. Ja ens explicaras mes cosetes!!!.
Petons
Avatar de l’usuari
rkl2014
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dg. des. 15, 2013 3:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: rkl2014 » dc. oct. 11, 2017 6:54 am

Què contenta estic dels positius I desitjant que entreu al segon trimestre I pugueu respirar tranquil.les!! ( jo, fins a la setmana 12 o 13, estava preocupadilla...després ja vaig gaudir-ho molt I molt ). Ja veureu que us passa el mateix!

Blaucel, en quant a la biopsia del teu company/marit, t'explico la nostra experiència ( a mi em va bé escoltar com ho han fet altres, per veure punts de vista..)

Nosaltres, després de la primera ovodonació fallida a lVF Barcelona I sense possibilitats de repetir transfer pk només teníem de la donant aquells 2 embrions ( cap més va fecundr), la Dra ens va proposar fer una biopsia testicular,tot I que el Fish havia sortit bé. No ho vam fer.
Al parlar amb ella no ens va semblar que donés cap motiu de pes per fer una prova, com diu la companya, dura I que s'ha d'estar molt convençut que hi ha un problema greu amb els espermatozous. Ella ho volia com una prova més, pet anar descartant problemes...

I vam decidir que no. I vam marxar a IVI on el.Dr. Ballesteros ni ho va considerar. Ells es van centrar en mi I en el meu sistema inmunològic I en el tractament preventiu. I els espermatozous, mitjançant la ICSI van fecundar els 5 òvuls de la donant sense problema.
Ho comento pk tingueu clar si us ho demanen com una prova de rutina o si veritablement fa falta saber més. Feu el que feu, estarà bé, per descomptat, en RA tot és un camí per descobrir.

Hera, s'enten molt bé com et sents..si entres per casualitat aquí ( jo vaig estar mesos sense escriure pel desànim..) I vols escriure'm un privat et diré el psicòleg que hem va ajudar més en tot aquest procès...sempre va bé que et reconfortin I més sI és un professional amb bones eines...

A la resta molts I molts ànims!! Estic amb vosaltres a totes!!

Pd: les meves nenes ja han complert un mes I cinc dies...I teniu raó, es dorm poc I es fa difícil donar pit a dues filles...però clar, ja ho comprovareu que cap muntanya sembla més alta que les que ja hem pujat les noies d'aquest I altres fórums de SocPetit en la nostra lluita implacable per ser mares...

O sigui que a per totes!!! Lo dolent quedarà enrera.
Amb afecte
Rkl
En recerca des del 2012
Tractaments de RA des del 2013
25 de Gener del 2017 es compleix el nostre somni!!
Són dues nenes!!
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dv. oct. 13, 2017 10:36 am

bon dia guapesss

perdoneu pero he tingut uns dies horribles a la feina, i no h tingut temps ni de pixar!!

Sil: es normal aquests patiments, amb el q ha costat! pero intenta relaxar.te i sabnet que la beta puja a esperar a la eco per anar mes tranquila. ja ens expliques!

Hera: es normal bonica, no et sentis malamanet per res, has de mirar per tu, per recuperar.te i tornar a tenir forces i ganes per fer les coses, aixo pot trigar mes o menys pero no et presionis q cadascu te el seu ritme. un petonas gegant.

Manayaga: q rapid!!! guaaaauu en breu ja ho tenssss. Sobre so fresc o no, al cirh ho fan en diferit, diuen q x no tenir q medicar.te pero vaja q jo crec q es mes x un tema de comoditat d'ells. i sobre els % d'exit doncs no se...haurem de creure q son els mateixos...pero sigui com sigui anira be!

Capgrossa: tu tambe? doncs vaja q abans q acabi l'anyem qdo sola al post jajaja

rkl2014: moltees gracies per la informacio!

MOdo ego: el dilluns vam anar a fer la visita amb l'androleg, l motiu de fer la prova és que donat q em fet 4 fivs, totes amb embrions "bonics" i q han fecundat, amb un espermio perfecte, de donant, pot ser q hi hagi un problema en la divisio, pot ser q no, pero ho fan per tal de descartar.amb el fish solament analitzen 5 cromosomes, i potser q aquests estiguin be pero el problema existeixi. el q esta clar es q de 5 transfers solament 1 va acabr en embaras, i la perdua no va tenir res a veure. Pero inclos hem transferit blastos i res.
Jo tampoc ho veig clar del tot, pero el meu marit diu q si, q amb aquesta prova ja tindrem q tot esta ok 100% per la seva part doncs q la fa. jo egoistament penso q si fem aquesta prova i resulta q pasa alguna cosa, no haure de fer ovo...sino podria fer una fiv amb ovuls propis o no, pero tb tindrem una seguretat , i q malgrat q em sap greu q pasi x aixo, doncs jo tb h pasat molt...hidrosalping, biopsia d'endometri, punxades, puncions...se que aixo es molt egoista i solament ho puc compartir amb volsatlres!!
I si surt tot ok, com imagino, doncs ja sabrem que els embrions de donant seran estupendussss.
al cimab no h trucat de nou, ja que amb la visita amb l'androleg ens va qedar força clar.
total q com ell esta força convencut...l'altra opcio seria fer dgp als embrions, per tal de no pasar per la biosia, pero clar el preu es dispara...


em deixo alguna...segur perdoneuuuu

petonssss x totes
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dv. oct. 13, 2017 10:36 am

bon dia guapesss

perdoneu pero he tingut uns dies horribles a la feina, i no h tingut temps ni de pixar!!

Sil: es normal aquests patiments, amb el q ha costat! pero intenta relaxar.te i sabnet que la beta puja a esperar a la eco per anar mes tranquila. ja ens expliques!

Hera: es normal bonica, no et sentis malamanet per res, has de mirar per tu, per recuperar.te i tornar a tenir forces i ganes per fer les coses, aixo pot trigar mes o menys pero no et presionis q cadascu te el seu ritme. un petonas gegant.

Manayaga: q rapid!!! guaaaauu en breu ja ho tenssss. Sobre so fresc o no, al cirh ho fan en diferit, diuen q x no tenir q medicar.te pero vaja q jo crec q es mes x un tema de comoditat d'ells. i sobre els % d'exit doncs no se...haurem de creure q son els mateixos...pero sigui com sigui anira be!

Capgrossa: tu tambe? doncs vaja q abans q acabi l'anyem qdo sola al post jajaja

rkl2014: moltees gracies per la informacio!

MOdo ego: el dilluns vam anar a fer la visita amb l'androleg, l motiu de fer la prova és que donat q em fet 4 fivs, totes amb embrions "bonics" i q han fecundat, amb un espermio perfecte, de donant, pot ser q hi hagi un problema en la divisio, pot ser q no, pero ho fan per tal de descartar.amb el fish solament analitzen 5 cromosomes, i potser q aquests estiguin be pero el problema existeixi. el q esta clar es q de 5 transfers solament 1 va acabr en embaras, i la perdua no va tenir res a veure. Pero inclos hem transferit blastos i res.
Jo tampoc ho veig clar del tot, pero el meu marit diu q si, q amb aquesta prova ja tindrem q tot esta ok 100% per la seva part doncs q la fa. jo egoistament penso q si fem aquesta prova i resulta q pasa alguna cosa, no haure de fer ovo...sino podria fer una fiv amb ovuls propis o no, pero tb tindrem una seguretat , i q malgrat q em sap greu q pasi x aixo, doncs jo tb h pasat molt...hidrosalping, biopsia d'endometri, punxades, puncions...se que aixo es molt egoista i solament ho puc compartir amb volsatlres!!
I si surt tot ok, com imagino, doncs ja sabrem que els embrions de donant seran estupendussss.
al cimab no h trucat de nou, ja que amb la visita amb l'androleg ens va qedar força clar.
total q com ell esta força convencut...l'altra opcio seria fer dgp als embrions, per tal de no pasar per la biosia, pero clar el preu es dispara...


em deixo alguna...segur perdoneuuuu

petonssss x totes
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: manyaga » ds. oct. 14, 2017 8:47 am

Sil bonica gràcies per l'explicació! que bé aquesta súper beta! així et quedes tranquila fins la eco, segur que dilluns ja veus l'embrionet :love:

Blaucel, ostres això que et va dir l'andròleg segueixo sense veure-ho clar ?-) Perquè al cimab no en diuen res? Jo trucaria a l'Agustí i li comentaria, perquè no ho havia sentit mai i trobo raro que allà al cimab que és un centre d'investigació no ho mirin això...

Capgrossa tu com vas?

Modo ego: Ahir ja em va venir la regla, i ja he començat amb els estrogens, m'ha receptat progyluton i ho cobreix la SS, la setmana que ve aniré a visitar-me amb el metge de capçalera a veure si em fa la recpeta, i de l'utrogestan segur que me la fa perquè amb les FIV me les va fer, enlloc de cobrir el de 200mg cobreix el de 100mg però poses dos enlloc d'una i llestos! També em cobreix l'adiro i el clexane, que també n'haig de prendre des d'uns dies abans de la transfer...el clexane és el pitjor, a la última fiv ho vaig fer i em vaig deixar la panxa feta un desastre! Crec que era perquè no s'havia d'apretar un cop posada la injecció, simplement posar i no tocar més, i jo no ho feia i deu ni do quins bultos i morats que em sortien! Aquest cop ho preguntaré abans a veure si li agafo el truquillo. I en principi m'ho hauré de posar tot l'embaràs, així que amb tant de temps li agafaré segur, per nassos!
Ahir ja vam deixar la mostra del manyaget i la setmana que ve li faran la punció a la donant, això ja ho tinc aquí mateix! :p-) :p-)
Es ben estranya la sensació aquesta de saber que d'aquí res ens trucaran i ens diran que ja tenim embrions, com que no haig de fer res més que prendre estrògens, sembla que no en sóc conscient..

Bon cap de setmana a totes :***: :***:
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: MiPumky » dl. oct. 16, 2017 8:21 pm

Holaaaa!!

Sil com ha anat la eco?? segur que molt bé, ja veuràs, ens ho mereixen!! Qué sustos a vegades, com si no tinguessi prou patiment,..
Manyaga m'alegro que ja tingueu donant :) ja és un passet més. :-o00m Jo tambè amb la heparina en vaig fer molts blaus, digue-li a una infermera que t'expliqui bé, es veu que té un truquillo que ara ja no recordo. I si no com que l'embaràs et tocarà a l'hivern quedarà dissimulat :ok:

Blaucel, t'entenc d'aixó de ser egoista, si ho veieu clar que la biopsia és una possibilitat i ell i està d'acord endavant. Jo al principi quan vaig veure-li les ferides i allò tan inflamat i adolorit en va donar pena i vaig pensar pobret, amb el temps, he pensat,... jo m'he fet coses pitjors així que no era per tant. Sé que queda una mica malament dir-ho però és la realitat. Així que no et sentis malament per pensar-ho. Ho he pensat la majoria,...crec jo.
Lo nostre diguem que no era una biopsia opcional, era la darrera oportunitat per o ser d'ell geneticament o donant. Si necessites més info escriu-me privat.

Mode ego: Nosaltres en espera, és lo que té anar-hi per la SS, les esperes són diferents. Avui ultima visita amb l'endocrina per confirmar tot perfecte, i ara falta la hematologa de SS, per veure que diu, si heparina -adiro o res. Bueno i he de perdre uns kilets per entrar-hi en protocol, que estic en ello. Suposo que en faran repetir analítiques de trombofilies. Així que espera i més espera. El meu marit diu cap desembre, jo apunto cap a gener, en fi,.. ?-)
En vaig fer el recombine i ja tenint donant. Amb donant d'esperma és més ràpid i sempre és criopreservat.

Per cert,no sé qui o deia, jo sempre m'ho he fet criopreservat i en principi les estadístiques diuen que és el mateix percentatge d'embaràs. A nosatres no s'es va morir cap embrionet per congelar-lo.

Molts ànims!!!
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
sil38
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: sil38 » dl. oct. 16, 2017 10:28 pm

Hola noies!!

Nomes entro un moment per dir-vos que a la Eco he vist el sac, la vesícula i com li bategava el cor!!! Ha sigut emocionant!!! Abans de fer-la el metge m'ha dit que el mes segur que nomes es veies el saco perque nomes estic de 5+3, i no !!! El meu cigronet está genial!!

demà anire a demanar hora al ginecoleg perque a la clínica ja m'han donat d'alta

Demà entro amb mes calma

Petonets reines!!!
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: manyaga » dc. oct. 18, 2017 4:30 pm

Sil quina bona notícia!!! Moltes felicitats bonica! Quina alegria devies sentir!! Me'n alegro molt i molt. Jo de vegades tinc la sensació que no ho aconseguiré mai i quan us veig a vosaltres m'animo pensant, i perquè jo no?

Mipumky, ànims amb l'espera, es fan ben llargues, però amb tot aquest procès cultivem molt la paciència, i al final els mesos passen ràpid, així que segur que en un plis plas ja hi sou.

Mode ego: Ja tenim embrionets! :love: :love: :love: :love: dels 8 òvuls que ens hem quedat, han fecundat 6. Quan estiguin a dia 3 ens informaran i els volem portar a blasto. Totes els heu portat a blasto? Quants en tenieu i quants us en van quedar? Ja sé que cada tractament és un món però diuen entre un 40 i un 60% arriben a blasto...sobre el 50%. Ja sé que hi ha casos que n'arriben més i n'hi ha que per desgràcia n'arriben pocs o cap...
Quan la gine m'ha dit que ja teníem 6 embrionets he tingut un subidón, però ara estic tranquila, no sé, això de la ovo és ben estrany, perquè al no haver de fer res, doncs no ho estic vivint com a la fiv que estava neguitosa a veure si avançarien o es pararien, també us va passar o sóc jo que estic passota? :-D :-D

Petonets de dimecres :-()-)
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: MiPumky » dj. oct. 19, 2017 7:56 pm

Que guay Sil!!! Cuidat molt, ja veuràs que va tot molt bé!! <:-<

Manyaga, 6 és un molt bon número!!! Tens moltes oportunitats. Nosaltres no hem portat mai a blasto i no se m'ha mort ningú, els van portar a +3 i després 1 dia de descongelació (+4). En el proper tractament volem intentar-ho a blasto que diuen que hi ha més possibilitats d'embaràs. Així que ànims!!

Si, paciència en tindrem molta, je,je,je

Una abraçada!!
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: manyaga » dg. oct. 22, 2017 10:45 am

Doncs finalment el 50% han arribat a blasto, tenim 3 embrionets congelats!! x*x*x :love:
La setmana que ve tinc eco per controlar l'endometri i suposo que el cap de setmana que ve o a principis de l'altre setmana farem la transfer :b-))) :b-)))
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dl. oct. 23, 2017 10:44 am

bon dia preciosesss

quina alegria de bones noticiesss >.-<:
Mnayaga: q beeee 3 blastos campions! uff en 1 setmaneta tindras el teu petito buscant el millor lloc per creixer! aixx q beee
Sil: enhorabona! la vertiat q es un moment molt emocionant!! gaudiu al maxim cada minut!
Mipumky: doncs si...jo penso com tu. la veritat que no cal masa info mes. eldr ens ho va explicar força be, pero suposo q la recuperacio no serà tan facil com la va pintar, i mes alla...pero bueno...ell ha decidit fer-la. despres em tocara fer les cures...jaja
I paciencia...aqui altra cosa no...pero de paciencia en tenim carros...
I res nosaltres al'espera de l'hora per la biopsia, els resultats triguen 3/4 setmanes lo mateix q el estudi cometa, aixi q paset a paset.

Bon dilluns!
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: manyaga » dl. oct. 23, 2017 3:54 pm

Blaucel ja ens explicaràs que tal la biopsia, la veritat és que no ho havia sentit mai i ostres, jo pensava que amb els resultats del cimab n'hi havia prou, i avui la gine m'ha confirmat que podia ser, així que ja ens explicaràs que és un tema interessant per totes.

A les que heu de fer tractament, dir-vos que avui he anat al CAP i m'han fet les receptes de l'estradiol, el que cobreix és el progyluton de 2mg, també hi ha unes pastilles marrons que no recordo que són, només s'han de prendre les blanques que és l'estradiol, i l'utrogestan cobreix el de 100mg. Avui ja he començat amb la progesterona, l'adiro i al vespre l'heparina, i el dissabte transfer d'un dels esquimalets :love: :love:
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dl. oct. 23, 2017 4:39 pm

doncs al final ja veurem..he enviat un mail al dr. Agusti del cimab, pq li estava donant voltes, malgrat q el meu home ja estava decidit, pero com q no puc parar quieta i m'agrada llegir i rellegir opinions i no qdar-me amb el primer q em diuen...i en el fons em sabia greu q pases x aixo q se q ho pasara malament...
El dr Agusti m'ha dit q no ho recomanaria...aixi q...ara estic feta un lio! el tema hem qdat amb ell dilluns vinent a veure q ens explica i amb tota la info prendrem una decisio...total no ens anira d'1 setmana, en tot cas q vagi fent l'estudi cometa i aixo q avancem...
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: manyaga » dl. oct. 23, 2017 4:46 pm

Blaucel ben fet, la opinió del cimab crec que s'ha de tenir en compte, ja ens explicaràs!
Avatar de l’usuari
Capgrossa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dg. abr. 10, 2016 3:59 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Capgrossa » dt. oct. 24, 2017 7:55 pm

Hola, boniques!

Quant de temps sense poder entrar amb calma i llegir-vos.

Em fa molt contenta veure que les panxolines van a tota màquina: Venus32, Sil38... cuideu-vos força i gaudiu del moment tant maco que esteu vivint, aix... <:-<

Blaucel, que complicat es prendre decissions a vegades, oi? Sigui com sigui força :ok:

Manyaga, que ja ho tens aquí!!!! Ai, ai ai!!! Un d’aquests 3 embrionets s’enganxarà ben fort! I es clar que sí: per qué no t’ha de passar a tu?? Ostres, segur que si! :love:

Hera, :-()-) :-()-) :-()-)

Pel que fa a mi, en una setmaneta m´ha de venir la regla, però com que el meu home ha de marxar la semana vinent de viatge i el ovulets son congeladets, doncs no hi ha problema en començar el següent cicle, calculem que a final de novembre principis de desembre. El 5 de gener és el meu cumple, i no sé com el passaré d’ànims... si als núvols o sota les pedres. En fi, no hi vull pensar gaire, estic amb el cap en modo “zen” :-o00m (no sé si massa i tot). A vegades tinc la sensació que tot plegat no va amb mi. És força estrany... Estic fent meu (i molt meu) allò de “Be water, my friend”, crec que és el millor pel meu cap.

Espero poder entrar i escriu-re més sovint... a vegades no tinc ganes de res.

Eeeen fi... molts petonets per totes (i disculpeu si em deixo a algú).
20/01/15: embaràs natural, pérdua a les 6+5 setmanes
10/05/17: búsqueda de donant
20/09/17: habemus donant: ovulets x*x*x
24/11/17: comencem tractament
09/12/17: transfer
20/12/17: beta de 679
29/12/17: primera eco de control
09/01/18: Li escoltem el cor. Detecten un hematoma retrocorial a l'úter (sagnats).
09/08/18: neix la nostra filla :love:
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: manyaga » dg. oct. 29, 2017 11:18 am

Capgrossa bonica, així que el pròxim cicle ja us poseu en marxa, en res ja estareu pel tros! I de l'anviersari jo estic igual, el meu és al novembre i com tu no sé com el passaré, esperem que tinguem el millor regal que podríem tenir :globus:

Blaucel que us van dir al cimab?

Hera com estàs? :-()-) :-()-)

Jo ja estic oficilament en betaespera! El blasto era de màxima qualitat, un preciós embrionet :love: :love: la donant té 20 anys així qu espero que això faci que sigui un embrió fort i s'enganxi..aixxx! Penso que ha d'enganxar-se però de tant en tant em venen pensaments de què passa si no, miro de fer-los fora però en el fons aquesta por hi és..
Va ser molt emocionant la transfer i ens van donar un usb amb el video de l'evolució de l'embrionet, tant de bo li puguem ensenyar al nostre fill com es va fer!
I res miraré d'estar distreta, contenir la por, gaudir d'aquests dies i sobretot ser feliç i a veure si així està a gust i es vol quedar amb nosaltres, que de ben segur que l'estimarem fins l'infinit :love:
Avatar de l’usuari
Capgrossa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dg. abr. 10, 2016 3:59 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Capgrossa » dg. oct. 29, 2017 3:08 pm

Ai, Manyaga!!! T'envio MOOOOLTA energia POSITIVA :p-) :p-)

Jo ja tinc la regla aquí, i em fa "NoSéQué" pensar que a la prospera ja comenta tot, quines ganes!!

Petons per totes!
20/01/15: embaràs natural, pérdua a les 6+5 setmanes
10/05/17: búsqueda de donant
20/09/17: habemus donant: ovulets x*x*x
24/11/17: comencem tractament
09/12/17: transfer
20/12/17: beta de 679
29/12/17: primera eco de control
09/01/18: Li escoltem el cor. Detecten un hematoma retrocorial a l'úter (sagnats).
09/08/18: neix la nostra filla :love:
Avatar de l’usuari
rkl2014
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dg. des. 15, 2013 3:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: rkl2014 » dt. oct. 31, 2017 6:52 am

Molta força en akests moments tant intensos a les que esteu en betaespera o a punt de transfer! És curiós el tema dels aniversaris, tal I com comenteu. El meu és al febrer I durant varis anys no vaig poder-lo celebrar amb tota l'alegria que hagués volgut...I és una llàstima...en canvi akesta vegada última del tractament final tenia uns por!! Em queia fer la beta pràcticament el mateix dia del cumple!! Ainssss!!! I vamoltes anar bé finalment!

O sigui que estic amb vosaltres a totes!! Tot pot sortit bé!!

Les embarassades dels seus meravellosos cigronets...a gaudir-ho a tope!! Ara a passar els mesos més emotius I plens de canvis continuats que es poden viure al nostre cos!! Felicitats mil!

Blaucel, no es pot dir que de paciència en falti...I de fortalesa, tant tu com el teu home. D'aquí res tu també en betaespera!
Hera, no sé si has entrat més per aquí...penso en tu I desitjo molt ket trobis bé d'ànims I de salut.

A la resta, companyes lluitadores...com va dir Einstein "Hi ha dos maneres de veure la vida; Una, creure que no existeixen els miracles, l'altra, creure que tot és un miracle".

Pd: per cert, les meves nenes aviat faran dos mesets, I el meu home I jo vam decidir no dir res de l'ovodonació a ningú d'entrada ( els hi explicarem a les nenes amb naturalitat en el seu moment I elles si volen ja ho diran )...Docs que sapigueu que tothom els hi troba semblança total tant al meu home com a mi...I la veritat és que s'assemblen a mi! Sobretot una d'elles! L'altra és pastada al seu pare, francament.... O sigui que estigueu convençudes que la gestació "traspassa" a part de la nostra nostra sang, adn, estic convençuda ( epigenètica, molt interessant ).

En fi, no m'enrotllo més, feliç castanyada, tots sants, hallowen...cadasqú el que celebri!
Amb afecte
Rkl
En recerca des del 2012
Tractaments de RA des del 2013
25 de Gener del 2017 es compleix el nostre somni!!
Són dues nenes!!
sil38
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: sil38 » dc. nov. 01, 2017 11:28 am

Hola noies,

Nomes entro un moment per dir-vos que ahir vam anar a urgencies i em van confirmar que al nostre petit/a se li ha parat el cor. Dilluns em fan un legrat.
Estém destrossats perque no entenem perque. Ja portava 10 dies amb perdues pero cada vegada que em miraven estava tot be menys ahir..

Necesitava explicar-vos com em sento

Petons,

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::